Ihastuneen käytös

Anonyymi

Miten käyttäydytte töissä ihastustanne kohtaan? Itse saan niin ristiriitaisia signaaleja että olen aivan hämilläni.

48

3755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omasta mielestäni varsin normaalisti, mutta en mä tietenkään pysty hänen kokemuksiaan varmaksi sanomaan. Itse tiedostan olevani häntä kohtaan huomaavaisempi ja olevani kiinnostuneempi hänen jutuistaan kuin muiden jutuista. Ehkä olen myös hänen seurassaan hieman puheliaampi. Epäilen kuitenkin, ettei noita eroja kukaan muu huomaa kuin sellainen, joka tosissaan tuntisi mut.

    • Anonyymi

      Yritän kaikin tavoin peittää ihastukseni, mutta tuntuu että kaikki näkevät lävitseni heti. Haen katsekontaktia, nauran meidän inside-jutuille, hakeudun seuraan ja juttelen ja odottelen tauoilla, että hän on valmis jos olemme vaikka kahvilla tai syömässä samaan aikaan. Jos istumme vierekkäin, yritän keksiä syytä istua hieman lähempänä.

    • Anonyymi

      Annan varmaan ristiriitaisia signaaleja 😒

    • Anonyymi

      Kerro ap tarkemmin mistä kyse?

      • Anonyymi

        Olen siis ollut pitkään ihastunut ja aluksi flirttailu oli todella selvää ja näkyvää. Nyt vastapuoli on juurikin tuuliviiri, toisena hetkenä todella ystävällinen ja flirttailee ja seuraavassa hetkessä käyttäytyy kun olisi suuttunut. Siis kylmä ja välinpitämätön ja ehkä jopa välttelevä. Ollaan kyllä molemmat varattuja että ehkä sillä on osuutensa asiaan mutta en ymmärrä tuota käytöstä.


    • Anonyymi

      Itsestä tuntuu että työpaikkaihastus mies on tuuliviiri. Jotenkin ehkä käy kierroksilla pään sisällä joskus. Omat työjuttunsa. Kovin kiltti ja ystävällinen noin ehkä muuten mutta katseet on ristiriidassa. Joskus tähystää kaukaa ja hymyilee. Tuijottaa kauan. Läheltä jos menee niin sivusilmällä saattaa katsoa. Jotenkin hermostuu jos on lähellä tai on ihan hiljaa. Ainakin nykyään ☹️. Joskus näyttää melkein halveksivalta niin sen jälkeen jotenkin olen ajatellut että parempi luovuttaa. Sitten taas on kiva toisena hetkenä. Ja sitten taas katsoo kuin mitäkin kuvotusta. Että otappa selvää sitten mktä päässä liikkuu. Flirttailee jos sille päälle sattuu ja sitten taas naama on kuin norsunvihtu.

      • Anonyymi

        Onhan varmaan mahdollista että nämä naama norsunvitulla ilmeet johtuu jostain ihan muusta. Kuinka moni on unelmiensa työpaikassa jossa kaikki on täydellistä eikä mikään ikinä ketuta? Tahtoo nykyään työkuorma olla monessa paikassa aikamoinen ja jos muutosta ei tapahdu lupauksista huolimatta niin kyllä siinä positiivisempaakin välillä ottaa pannuun. Ja välillä sitä menee tiettyyn moodiin jos on vaan pakko saada työt tehtyä. En tiedä mutta veikkaan ettei ole mitään henkilökohtaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan varmaan mahdollista että nämä naama norsunvitulla ilmeet johtuu jostain ihan muusta. Kuinka moni on unelmiensa työpaikassa jossa kaikki on täydellistä eikä mikään ikinä ketuta? Tahtoo nykyään työkuorma olla monessa paikassa aikamoinen ja jos muutosta ei tapahdu lupauksista huolimatta niin kyllä siinä positiivisempaakin välillä ottaa pannuun. Ja välillä sitä menee tiettyyn moodiin jos on vaan pakko saada työt tehtyä. En tiedä mutta veikkaan ettei ole mitään henkilökohtaista.

        Luulen myös samoin 🤔 Olet oikeassa. Itseäni vitutti huolella ainakin tänään. Annoin kyllä kuulua.


    • Anonyymi

      Hakeudun seuraan erinäisillä tekosyillä. Joskus ilman syytäkin. Yritän tutustua edes hieman pintaa syvemmältä kyselemällä hänen elämästään ja kertomalla omastani. Sellaista toisesta hurmaantunutta hymyilyä ja vähän intentiivisempien katseiden vaihtoa keskustellessa. Välillä mulla on sellainen olo, että silmäni aivan loistavat häntä katsoessani ja mietin, näkyykö se päälle päin :) Muiden työkavereiden kanssa keskustelut ovat lyhyempiä ja ilme taatusti neutraalimpi.

      Ristiriitaista käytökseni voi olla silloin, kun minusta tuntuu, että häntä ei kiinnosta tai hän ei ole pitkään aikaan ollut aloitteellinen keskusteluun. Sillon saatan vetäytyä hetkeksi ja odotella, että toinen ottaa kontaktia vuorostaan. Normaalisti minä teen aloitteet jutustelulle, mutta joskus tuntuu typerältä, jos toinen ei näe yhtään vaivaa.

    • Anonyymi

      Näissä tilanteissa kannattaa aina yrittää seurata myös omaa käytöstään ulkopuolisen silmin, vastapuolenkin käytös saattaa heijastella vähän sitä miten itse toimii. Ja toisaalta vastahan täällä oli viestiketju jonka aloituksessa naureskeltiin avoimesti kun joku työkaveri oli kuvitellut että hän, varattu olisi kiinnostunut tästä työkaverista. Että ota näistä nyt sitten selvää....

      • Anonyymi

        Totta. Ehkä itse ajattelee että oma käytös on selvää mutta voi olla että asia ei olekaan niin. Mutta ei mulla kyllä tämmöistä käyttäytymistä ole muiden kanssa että kai siinä jotain on, kauheeta jos olisinkin voinut ymmärtää niin väärin 😓


    • Anonyymi

      Käyttäydyn just niin, että tiedostamatta lähetän hyvin ristiriitaisia signaaleita..jopa puolen minuutin aikana 🙄

    • Anonyymi

      Ite kyllä sanoisin, että omasta käytöksestäni ei pysty ainakaan helpolla minkään juttelun innokkuuden ym. asioiden puolesta näkemään olenko tykästynyt. Jos on kiva juttukumppani ym, niin kyllähän siinä innostuu.

    • Anonyymi

      Kyseessä siis nainen joka toisinaan flirttailee hyvinkin paljon, hakeutuu seuraan, koskettaa ohimennen, pitkät katseet yms. Mutta sitten yllättäen seuraavana päivänä ei edes tervehdi. 😄 kunnes taas tämä sama kuvio pyörii. En enään tiedä mitä ajatella.

      • Anonyymi

        Tyypillistä ihastuneen käytöstähän tuo. Nainen ehkä yrittää selvittää, että oletko sinä riittävän kiinnostunut hänestä, jotta otat kontaktia silloinkin, kun hän ei itse tarjoa sulle seuraansa. Tapahtuuko teidän kanssakäyminen yleensä kumman aloitteesta? Jos hänen, en yhtään ihmettele hänen käytöstään. Naisen mielestä aloitteellisuus kanssakäymiselle on merkki kiinnostuksesta ja jos aloitteelisuutta ei ole, vaikka juttu muuten luistaakin, kertoo se kaverillisuudesta. Se tympäännyttää ja kyllästyttää, jos toinen ei näe vaivaa edes arkisen kanssakäymisen aikaansaamiseksi. Sitten kun teet lopulta sen aloitteen tai päädytte muuten vaan juttelemaan, nainen pitää taas kiinnostustasi mahdollisena ja käytös muuttuu taas flirtimmäksi :D Näin se kuvio pyörii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä ihastuneen käytöstähän tuo. Nainen ehkä yrittää selvittää, että oletko sinä riittävän kiinnostunut hänestä, jotta otat kontaktia silloinkin, kun hän ei itse tarjoa sulle seuraansa. Tapahtuuko teidän kanssakäyminen yleensä kumman aloitteesta? Jos hänen, en yhtään ihmettele hänen käytöstään. Naisen mielestä aloitteellisuus kanssakäymiselle on merkki kiinnostuksesta ja jos aloitteelisuutta ei ole, vaikka juttu muuten luistaakin, kertoo se kaverillisuudesta. Se tympäännyttää ja kyllästyttää, jos toinen ei näe vaivaa edes arkisen kanssakäymisen aikaansaamiseksi. Sitten kun teet lopulta sen aloitteen tai päädytte muuten vaan juttelemaan, nainen pitää taas kiinnostustasi mahdollisena ja käytös muuttuu taas flirtimmäksi :D Näin se kuvio pyörii.

        Totta täysin, naisena komppaan tätä. Juur samanlaisessa tilanteessa olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä ihastuneen käytöstähän tuo. Nainen ehkä yrittää selvittää, että oletko sinä riittävän kiinnostunut hänestä, jotta otat kontaktia silloinkin, kun hän ei itse tarjoa sulle seuraansa. Tapahtuuko teidän kanssakäyminen yleensä kumman aloitteesta? Jos hänen, en yhtään ihmettele hänen käytöstään. Naisen mielestä aloitteellisuus kanssakäymiselle on merkki kiinnostuksesta ja jos aloitteelisuutta ei ole, vaikka juttu muuten luistaakin, kertoo se kaverillisuudesta. Se tympäännyttää ja kyllästyttää, jos toinen ei näe vaivaa edes arkisen kanssakäymisen aikaansaamiseksi. Sitten kun teet lopulta sen aloitteen tai päädytte muuten vaan juttelemaan, nainen pitää taas kiinnostustasi mahdollisena ja käytös muuttuu taas flirtimmäksi :D Näin se kuvio pyörii.

        Juurikin noin! Ei uskalla aina olla se aloitteellinen osapuoli. Välillä sitä oottaa josko se toinenkin tulisi ottamaan jotain kontaktia ja miettii että kait se tulee jos sitä yhtään kiinnostaa…
        Mulla itellä semmonen homma, että miespuolinen on välillä tulkittavissa kiinnostuneeksi, sit hän saattaa yhtäkkiä olla ihan kylmä. No hän ei vaan sit ole riittävän kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Itse saatan joskus "esittää" hieman viileämpää jos on tullut kiinnostusta tuotua jotenkin selkeästi esiin, työympäristössä kuitenkin pitää olla asiallinenkin välillä ja kun ei ole tietoa miten toinen osapuoli suhtautuu asiaan. Tulee tunne ettei saa paljastua. Ristiriitainen käytös on kai aika yleistä ihastuksissa joissa ei ole tietoa toisen osapuolen tunteista ja tilanne on sellainen ettei asiaa voi suoraan kysyä -.

      • Anonyymi

        Yksi - siis 1 viesti puhelimeen riittäisi...


    • Anonyymi

      Ootkos aloittaja lomalla nyt?

      • Anonyymi

        En ole lomalla


    • Anonyymi

      Molemmat ollaan varattuja, joten se mutkistaa tilannetta kyllä. Tätä kissa hiiri leikkiä vaan jatkunut niin kauan. Ehkä olisi paras puhua asioista. Taidan itsekin käyttäytyä yhtä ristiriitaisesti, ei vaan uskalla näyttää tunteitaan kunnolla tai sitten itse luulee näyttävänsä selkeästäkin mutta totuus on muuta. Varsinkin tuon kylmän ja välinpitämättömän käytöksen jälkeen tulee fiilis että ei taida toisella sittenkään olla tunteita itseä kohtaan.

    • Anonyymi

      Itsellä hankalaksi tekee se, etten tiedä onko mies sinkku vai ei ja työmme on asiakastyötä, jonka vuoksi kumpikin juttelee paljon. Senkään vuoksi en tiedä onko mies kiinnostunut minusta, vai ihan pelkkää työkaveruutta.

    • Anonyymi

      Erittäin hermostuneesti ja välttelevästi. Sehän ei tietenkään ole hyvä juttu.

      • Anonyymi

        Niin. Tuokin ristiriidassa, kun se voi olla inhon merkki myös.


    • Anonyymi

      Ristiriitasesti, koska se on kuitenkin työpaikka jota tarvitsen. Ei voi liikaa perseillä ei.

      • Anonyymi

        Niinpä. Voita leivälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Voita leivälle.

        Ja juustoa 🤣


    • Anonyymi

      En kehtaa kertoa tunteistani miehelle, koska koen olevani liian huono hänelle.
      Olen mielestäni liian vanha, liian ruma ja liian typerä.
      Tuo mies taas on komea ja fiksu, aivan liian ihana minulle joten todennäköisesti kaikki on vain mielikuvitukseni tuotetta ja hän on ollut minulle vain ystävällinen eikä muuta

    • Anonyymi

      Yritän käyttäytyä töissä normaalin ystävällisesti ihastusta (miestä) kohtaan, mutta välillä se on vaikeaa koska en pysty katsomaan häntä kunnolla silmiin. Häkellyn silmiin katsoessa ja tuntuu että menen usein sanoissani sekaisin.. Muutaman kerran mies on tehnyt samoin, jos katsomme toisiamme pidempään silmiin hän alkaa kiemurtelemaan/ menee jotenkin sekaisin sanoissaan. Jos olemme yhtä aikaa esim. kahvihuoneessa, yritän jutella ihan normaalisti. Välillä tuntuu, että huomaamme molemmat välillämme olevan jotain, mutta välillä tuntuu että kuvittelen kaiken. On tämä vaan vaikeaa! Olemme molemmat varattuja ja mies on minua nuorempi. Olen yrittänyt unohtaa ihastuksen, mutta se on vaikeaa koska olemme päivittäin töissä tekemisissä ja meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, miehen kanssa on niin helppo jutella kaikesta.

    • Anonyymi

      Riippuu ihastuksen tasosta. Jos tekee mieli seksiä niin flirttailua ja pervoja vitsejä. Hieman kosketteluja ohi mennen. Uuu.

      Jos taas muitakin tunteita niin se onkin erilaista. Se riipii rintaa.

      • Anonyymi

        Kiinnostaisi tietää millä tavoin erilaista käyttäytymisesi on silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää millä tavoin erilaista käyttäytymisesi on silloin?

        Hämyilevää, hymyilevää, vienosti liikehtimistä.. hieman ehkä epävarmaa. Saatan jäädä tuijottamaan joskus ihan idioottina. 🤣


    • Anonyymi

      Hölmösti, epäjohdonmukaisesti, ristiriitaisesti, välillä lämpimästi, välillä kylmästi. Niin. Ei ole töissä järkeä ihastua.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä hankalaa kun kaikki tuollainen kielisi juurikin siitä että toinen nimenomaan ei ole kiinnostunut. Erästä miestä täälläkin miettii yksi joka ei uskalla suoraan kysyä juurikin tuosta ristiriitaisuudesta johtuen kun töissä kuitenkin ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä hankalaa kun kaikki tuollainen kielisi juurikin siitä että toinen nimenomaan ei ole kiinnostunut. Erästä miestä täälläkin miettii yksi joka ei uskalla suoraan kysyä juurikin tuosta ristiriitaisuudesta johtuen kun töissä kuitenkin ollaan.

        Niinpä. Mua ärsyttää, kun saatan vaan mennä ihan lukkoon 😄


    • Anonyymi

      Sosiaalisena tyyppinä saatan taas olla häntä kohtaan ujompi. Eikä sekään ole hyvä. Siitä saa mulkun käsityksen. T. Nainen

      • Anonyymi

        Haluaisitko antaa erilaisen vaikutelman? Se mies ei osaa tulkita käytöstäsi tai saa käsityksen että eipä sinua taida yhtään kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko antaa erilaisen vaikutelman? Se mies ei osaa tulkita käytöstäsi tai saa käsityksen että eipä sinua taida yhtään kiinnostaa.

        En. Haluan asioiden olevan näin. Antaa olla tajuamatta.


      • Anonyymi

        Sama juttu omassa käytöksessä tosin haluaisin antaa erilaisen kuvan. Yritän aina, mutta jänistän vain hyvin usein sitten kun hänet näen ja vakavoidun jos hänkin on asiallinen.


    • Anonyymi

      Signaalit nolla omassa työssäni.

    • Anonyymi

      Yritän peittää. Olen varattu ja se on työpaikka. Kärsin hiljaa ja elän. Teen työni. Siksi siellä olen. Jos jotain haluaisin eli olisin sinkku, niin on mulla numero.

    • Anonyymi

      Yritän peittää ihastuksen. Vaikea sanoa onnistunko siinä ja miltä vaikutan. On mahdollista, että ristiriitaiselta: kylmää, kuumaa, kylmää, kuumaa.

    • Anonyymi

      Käyttäydyn ristiriitaisesti.
      Katson toista vähän kauempaa ja usein, mutta jos hän yllättää minut katsomasta, käännän usein katseeni aika vikkelästi muualle ja sama myös niin, jos yllätän hänet katsomasta minua, katson nopeasti muualle.
      Jos olemme lähekkäin, saatan jopa olla huomoimatta häntä.
      En juuri katso häntä silmiin vaikka puhuisin hänelle. Pystyn kyllä muita katsomaan todella pitkään silmiin ja juttelenkin kaikenlaista monien kanssa, mutta ihastukseni kohteen kanssa samassa huoneessa oleminenkin vaikkapa tauolla tekee minusta niin uskomattoman ujon naisen, että saatan spontaanisti punastella.
      Puhun hänelle melko harvoin edes työasioista, koska olen niin hermostunut hänen seurassaan. Mutta sitten kun rohkaistun ja saan puhuttua itseni tilanteisiin ja menen muiden sijaan kysymään juuri häneltä apua töissä, saatan kuulostaa kylmältä, jopa ärsyyntyneeltä, vaikka en sitä ollenkaan tarkoita.

      Kylmää ja kuumaa, kuten edellinen kirjoittaja sanoi.

      • Anonyymi

        Tää oli ainakin osittain kuin omasta suustani. T. Nainen myöskin. 😅 Tosin itse taas aika rohkeasti pölpötän kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli ainakin osittain kuin omasta suustani. T. Nainen myöskin. 😅 Tosin itse taas aika rohkeasti pölpötän kaikkea.

        Hmmm, oma ihastukseni on sinun ja edellisen kirjoittajan yhdistelmä. Toisinaan tuntuu välttelevän katsetta viimeiseen asti ja toisinaan taas pölpöttää ja paljon 😃♥️


    • Anonyymi

      Ujostelen tietenkin todella paljon!! Töissä ei halua olla mitenkään epäasiallinen tai liian selkeä. Ja vaikka yritän lopettaa (tai edes vähentää) niin silti huomaan että jään välillä tuijottamaan häntä. Ja tietenkin jos katseet kohtaa niin katson heti muualle ja teeskentelen kiireistä.. Yritän jutella mutta aina ei pysty kun pelkää hermostuksissaan olevan ihan outo. Olen siis nainen ja ihastunut naiseen.

      • Anonyymi

        Jos käännät katseesi heti pois niin antaa kuvan että et ole kiinnostunut. ..miten olisi pieni hymy ja pidempi katse niin että molemmat näette toisenne 🤗


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe