Olin pettää miestäni!

Anonyymi

Olen ollut jonkin aikaa ilman seksiä noin vuoden ehkä jonkin verran ylikin.
Eräs mies osoitti minulle huomiotaja meinasin langeta hänen sarmiinsa ja antautua hänelle.
Onneksi sain pidättäydyttyä miehen kiusauksesta.
Nyt on tullut omalta mieheltä outo ehdotus johon en tiedä miten pitäisi suhtautua.
Mieheni haluaisi seksiä kanssani mutta haluaisi toisen miehen mukaan kimppaan.
Valuaisi että hänen hyvä kaveri panisi minua hänen kanssaan.
Miten pitäisi suhtautua hänen ehdotukseensa?

12

1316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jännä ehdotus noin pitkän seksittömän ajan jälkeen. Olisikohan tuo joku testi, että miten suhtaudut? Ehkä hän tuolla tavalla kokeilee, että olisitko valmis sänkyyn toisen miehen kanssa?
      Tietysti voi olla vaan niin, että tuo vaan on häntä kiinnostava juttu ja hyvässä lykyssä sinulla olisi tosi hauskaa ja nautinnollista hetkiä luvassa.
      Varmasti aika paljon riippuu miehesi kaverista, ei se varmasti kivaa ole, jos toinen ei ole miellyttävä tyyppi.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä kommenttiini. Onko miehesi muuten mustasukkainen vai onko hänellä avoimia mielipiteitä ja kokeilunhaluinen ajatusmaailma?
        Tuntuisi ainakin kummalliselta, jos mies olisi mustasukkainen edes jollain tavalla ja sitten ehdottaisi kimpoaa.
        Siinä tapauksessa miettisin vastuustani todella tarkoin. Ehkä miettisin jopa sitä, että se charmantti kaveri olisi helpompi vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä kommenttiini. Onko miehesi muuten mustasukkainen vai onko hänellä avoimia mielipiteitä ja kokeilunhaluinen ajatusmaailma?
        Tuntuisi ainakin kummalliselta, jos mies olisi mustasukkainen edes jollain tavalla ja sitten ehdottaisi kimpoaa.
        Siinä tapauksessa miettisin vastuustani todella tarkoin. Ehkä miettisin jopa sitä, että se charmantti kaveri olisi helpompi vaihtoehto.

        Jäin jostain syystä tätä miettimään ja jatkan vielä kolmannen kerran.
        Se, että hän ehdottaa kaverinsa ottamista kolmanneksi tarkoittaisi ainakin minun päätelmieni mukaan siltä, että hänen on täytynyt keskustella kimppaseksistä kaverinsa kanssa ja jollain tavalla olla tietoinen kaverinsa valmiudesta ja halukkuudesta osallistua. Voin olla ihan täysin väärässä, mutta miksi hän olisi keskustellut vaimonsa panemisesta kaverinsa kanssa, jos hän ei ole osoittanut sinua kohtaan mielenkiintoa yli vuoteen?
        Oletteko kuinka hyviä tuttuja tuon miehesi kaverin kanssa? Mietin vaan, että mistä tuommoinen aihe tulisi kaverusten kesken esiin ja puheeksi? Voisin kuvitella, että olisi neutraalimpiakin vaihtoehtoja kuin oma kaveri.
        Asiahan ei minulle kuulu ja ihmiset ovat erilaisia. Ja kun ei tunne ihmistä/ihmisiä, niin on aika turhaa spekuloida. Ehkä minua vähän häiritsisi ajatus siitä, että oma mies olisi puhunut kimpassa vaimon panemisesta kaverinsa kanssa. Ainakin vähintäänkin kummallinen puheenaihe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä kommenttiini. Onko miehesi muuten mustasukkainen vai onko hänellä avoimia mielipiteitä ja kokeilunhaluinen ajatusmaailma?
        Tuntuisi ainakin kummalliselta, jos mies olisi mustasukkainen edes jollain tavalla ja sitten ehdottaisi kimpoaa.
        Siinä tapauksessa miettisin vastuustani todella tarkoin. Ehkä miettisin jopa sitä, että se charmantti kaveri olisi helpompi vaihtoehto.

        Kehotatte petokseen


      • Anonyymi
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Kehotatte petokseen

        Kunhan pohdiskelin, aikomus ei ollut yllyttää tai kehottaa. Hellyys ja seksi on aika tärkeitä asioita ja mietiskelin vaan, että salasuhde voisi olla helpompi vaihtoehto kuin kimppakiva.
        Tietysti, jos kimppa toimii ja tuntuu hyvältä, niin siinä kukaan ei petä ketään ja voi hyvillä mielin antautua nautinnoille. Tuli vaan mieleen, että siinä voi kyllä hyvä ystävyyssuhde ajan kanssa kärsiä ja mennä vielä kaikkien välit poikki.
        Salasuhde voisi olla helpompi siinä mielessä, että mitään arjessa ei tarvitse muuttaa, jos ei sitä halua tehdä. Asiat rullaavat ja kuitenkin voi saavuttaa tyydytyksen ja nauttia seksistä ilman ihmissuhdesotkuja. Jos siis charmantti kaveri on myös samalla aaltopituudella.
        Jokainen kuitenkin tekee kuten omalla kohdalla parhaalta tuntuu ja mikä sopii omaan elämään. :)

        "Aiemmin kolme kertaa vastannut"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan pohdiskelin, aikomus ei ollut yllyttää tai kehottaa. Hellyys ja seksi on aika tärkeitä asioita ja mietiskelin vaan, että salasuhde voisi olla helpompi vaihtoehto kuin kimppakiva.
        Tietysti, jos kimppa toimii ja tuntuu hyvältä, niin siinä kukaan ei petä ketään ja voi hyvillä mielin antautua nautinnoille. Tuli vaan mieleen, että siinä voi kyllä hyvä ystävyyssuhde ajan kanssa kärsiä ja mennä vielä kaikkien välit poikki.
        Salasuhde voisi olla helpompi siinä mielessä, että mitään arjessa ei tarvitse muuttaa, jos ei sitä halua tehdä. Asiat rullaavat ja kuitenkin voi saavuttaa tyydytyksen ja nauttia seksistä ilman ihmissuhdesotkuja. Jos siis charmantti kaveri on myös samalla aaltopituudella.
        Jokainen kuitenkin tekee kuten omalla kohdalla parhaalta tuntuu ja mikä sopii omaan elämään. :)

        "Aiemmin kolme kertaa vastannut"

        Miksi yleensäkään pitää johonkin sairaaseen "kimppakivaan" alkaa? Panostaa siihen omaan suhteeseen ja kumppaniin ennemmin. Tuollaiset oksettavuudet ei saa kuin surua ja ongelmia aikaan, eikä kuulu tavallisten parien arkeen.


      • Anonyymi
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Miksi yleensäkään pitää johonkin sairaaseen "kimppakivaan" alkaa? Panostaa siihen omaan suhteeseen ja kumppaniin ennemmin. Tuollaiset oksettavuudet ei saa kuin surua ja ongelmia aikaan, eikä kuulu tavallisten parien arkeen.

        Ihmisiä, mieltymyksiä, fantasioita ja parisuhteita on luonnollisesti niin paljon kuin on ihmisiä ja pareja, mutta varmasti parasta olisi, jos yksilöt jotka ovat toistensa kanssa parisuhteessa, jakaisivat samat ajatukset, halut ja haaveet.
        Enkä tässä yritä tehdä itsestäni mitään tietäjää. En minä mistään mitään tiedä, kunhan mietiskelen.
        Kimppaseksi, parinvaihdot tai muut asetelmat jotka eivät kuulu siihen normiin kahden aikuisen, miehen ja naisen, väliseen parisuhteen seksuaalisuuteen, se mielletään oudoksi ja kummalliseksi.
        Pääasiahan varmasti kuitenkin on, että parisuhteessa olevat yksilöt ovat onnellisia sekä yksilöinä sekä yhdessä. Sehän ei ole kenenkään muun asia.
        Itse en suostuisi kimppaan enkä oikein ymmärrä mikä pointti siinä on, että joku vieras (tai tuttu) harrastaa puolison kanssa seksiä toisen nähden/seurassa/kanssa. Mutta mitä sanomista kenelläkään siihen on, vaikkei omaan ajatusmaailmaan istuukaan, ei mitään.
        Enemmän minua huolestuttaa se ajatus, että mahdollinen kimppa ei ole kuitenkaan oikeasti toisen mieleen ja kumppaniaan miellyttääkseen toinen suostuu johonkin mikä ei oikeasti tunnu hyvältä. Seksi jos mikä on ihmisen henkilökohtaisinta aluetta ja sen pitäisi olla aina oikein yksilön omasta mielestä.
        Pettämistä en myöskään itse pidä hyväksyttävänä, mutta se ei mielestäni ole ihan niin mustavalkoinen asia eikä sitäkään voi tuomita ilman syvempää ymmärrystä tilanteesta.
        Jokaisella ihmisellä on mielestäni oikeus tuntea itsensä halutuksi sekä ilmaista itseään ja omaa seksuaalisuuttaan. Yli vuosi ilman seksiä ei ole mikään ongelma, mutta se on ongelma, jos henkilö kaipaa hellyyttä, huomiota ja seksuaalista mielihyvää koko tuon ajan saamatta sitä toiselta.
        Tuota ongelmaa ei korjaa charmantti rakastaja, sillä ongelma on jossain syvemmällä parisuhteessa. Mutta joskus joitain ongelmia vaan ei ole mahdollista korjata. Joskus on, joskus ei. Se mitä charmantti rakastaja voi elämään tuoda, on läheisyyttä joka eheyttää, ystävyyttä joka auttaa jaksamaan, huomiota joka antaa omanarvontuntoa ja mahdollisuuden kokea uusia nautintoja jotka saavat elämän liekin palamaan. Eli yksilön kannalta hyvässä lykyssä jopa oikein hyviä asioita.
        Mutta jokainenhan on vastuussa omasta elämästään ja valinnoistaan. Niiden syistä ja seurauksista. Tuskin kukaan voi aidosti toisia moittia ja toisten valintoja moralisoida.

        "Aiemmin neljä kertaa vastannut"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin jostain syystä tätä miettimään ja jatkan vielä kolmannen kerran.
        Se, että hän ehdottaa kaverinsa ottamista kolmanneksi tarkoittaisi ainakin minun päätelmieni mukaan siltä, että hänen on täytynyt keskustella kimppaseksistä kaverinsa kanssa ja jollain tavalla olla tietoinen kaverinsa valmiudesta ja halukkuudesta osallistua. Voin olla ihan täysin väärässä, mutta miksi hän olisi keskustellut vaimonsa panemisesta kaverinsa kanssa, jos hän ei ole osoittanut sinua kohtaan mielenkiintoa yli vuoteen?
        Oletteko kuinka hyviä tuttuja tuon miehesi kaverin kanssa? Mietin vaan, että mistä tuommoinen aihe tulisi kaverusten kesken esiin ja puheeksi? Voisin kuvitella, että olisi neutraalimpiakin vaihtoehtoja kuin oma kaveri.
        Asiahan ei minulle kuulu ja ihmiset ovat erilaisia. Ja kun ei tunne ihmistä/ihmisiä, niin on aika turhaa spekuloida. Ehkä minua vähän häiritsisi ajatus siitä, että oma mies olisi puhunut kimpassa vaimon panemisesta kaverinsa kanssa. Ainakin vähintäänkin kummallinen puheenaihe.

        Kaverin kanssa suunnittelin miten saisi vamoni suostumaan kimppa naiseksi.
        Mökillä sittem naku uinnin yhteydessä alettiin hieromaan vaimoani yhdessä ja vaimo kiihoittui niin paljon että saatiin ikimppamme.


    • Anonyymi

      Ei kannata

    • Anonyymi

      mites se valtamedian lietsoma micro pettäminen

    • Anonyymi

      mahtaako tämä mies no: 1 huomion osoittaja, olla miehesi tuttava? haiskahtaa miehesi testiltä tämä homma.. kuinka hän, jota homma ei ole yli vuoteen kiinnostanut, tulisi moista ehdottelemaan, kysyn vaan?!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe