Kumpi parempi kumppaniksi

Anonyymi

Nainen joka on lihansyöjä eli sen kanssa voi yhdessä syödä samoja ruokia esim liha ruokia makkaroita ym vai nainen joka ei syö lihaa vaan syö tofua soijaa kuskusia ym

45

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle ihan sama, kun mulle kelpaa molemmat ruokatyypit. Samaa ruokaa voisin siis syödä molemmissa tapauksissa.
      Aika kasvispainotteista itse kuitenkin syön.
      Jos haluan välillä syödä eri ruokaa kuin toinen, niin osaanhan mä nyt herrajjestas itsekin laittaa safkaa.

      Sit vois olla hankalampaa, jos toisen ruokavalio olisi pääasiassa roskaruokaa. No sellasella ruokavaliolla elävät ei kyllä muutenkaan miellytä mun silmääni.

    • Anonyymi

      Jos sille naiselle ei kelpaa nakit ranskalaisilla, niin voit olla varma että se on täysi nirppanokka muutenkin. Sellaisen kanssa ei jaksa kovin kauan olla. Kyllä tällä asialla on väliä.

      • Anonyymi

        Totta olen samaa mieltä


    • Anonyymi

      Minä olen vegaani, avomieheni 9 vuoden ajalta syö sekaruokaa.
      Milloinkaan ei minkäänlaista skismaa ole syntynyt ruokavalioista.
      Miksi ihmeessä pitäisi puuttua siihen mitä toinen syö?
      Jos menemme jonnekin kylään siellä tarjotaan ruokaa on tarjolla aina myös kasvisruokaa, perunaa, vihanneksia, riisiä jne vaikka isäntäväki itse olisikin sekasyöjiä. Syön sitä mikä vakaumukseeni sopii. Ongelma on minun jos en saa vatsaani täyteen, en ehdi kuolla nälkään ennen kuin ehdin kotiin.
      Ketään ei koskaan ole mitenkään loukannut tai harmittanut etten syö lihaa enkä eläinkunnan tuotteita. Se on minun valintani enkä puutu toisten valintoihin.
      Aika kummallista jos maailma kaatuu siihen ettei toinen syö samaa kuin itse. Meillä parisuhteessa on miljoona muuta asiaa jotka ovat tärkeämpiä ja jotka pitävät meidät yhdessä.

    • Anonyymi

      Itse tein aikoinaan treffeillä sisämaassa asuvalle naiselle merilohikiusausta. Mitä sillä on väliä? Jokainen syö, mitä syö?

      Tottakai kysyin ensin mahdollisista allergioista/lihansyönnistä. Salaattia en juurikaan itse osaa tehdä, niin tein HHH-salaatin tonnikalasta, tomaatista, jäävuorisalaatista ja punasipulista höystettynä fetalla.

      En tiedä onnistuinko, koska hän halusi illemmalla käydä vielä paikallisessa lähipizzeriassa.

      • Tuo salaatti kuulostaa hyvältä (jäävuorisalaattia, tonnikalaa, tomaattia, punasipulia ja fetaa). Tuli ihan vesi kielelle =) Sanoit, ettet osaa salaattia juurikaan tehdä, mutta teit kuitenkin tuollaisen tonnikala-fetasalaatin ja salaattihan sekin, joten kyllä osaat salaatteja tehdä. Ei siinä muuta kuin mielikuvitusta kehiin, kokeilemaan ja ainekset sekaisin. Vaikka esim. salaatinlehteä tai jotain muuta salaattipohjaksi käyvää kuten vaikka tuoretta pinaattia, sitten siihen tomaattia, kurkkua, paprikaa (oman maun mukaan). Sitten sekaan voi halutessaan laittaa vaikka fetaa tai leipäjuuston paloja, porkkana, kukkakaalta, mitä nyt ikinä keksii. Kokeilemalla sitä oppii.


    • Pitemmän päälle ja kiperissä tilanteissa tuo lihansyöjä nainen on helpompi tapaus. Ei tarvitse erikseen metsästää tofua ja vegemakkaroita, kun voi kätevästi jakaa yhteiset eväät.
      Jos itse olisit pelkästään kasvissyöjä, tilaanne olisi eri.

      • Anonyymi

        Itse ostin kerran hampurilais... Tai siis juustosämpylöitä, ja sinne väliin mustapapupihvejä. Uteliaana sekasyöjänä halusin kokeilla vegepurilaista.

        Ei ollenkaan pahaa ollut, mutta ei tietenkään lihalle maistunut. Silti olen sellaista tehnyt useamminkin ja hionut omaa valmistustani paremmaksi.

        Täysin kasvipohjaista majoneesia en kyllä pienestä lähikaupastani ole löytänyt. Todennäköisesti siellä on, mutta en tiedä missä.

        Juustosiivuja en nyt laske kuuluvaksi eläinpitoisiin tuotteisiin, koska niitäkin saa kasvisrasvasta tehtynä. https://www.juustoportti.fi/tuotteet/juustoportti-julia-viipaloitava-rypsioljyvalmiste-10-410-g/


      • Lihatonta ruokaa voi tehdä ihan helposti ilman tofua tai vegemakkaroitakin (vegemakkarat on muuten järkyttävän makuisia, ikinä en suostuis ostamaan).

        Ihan suomalaisista kasviksista ja juureksista saa aikaiseksi vaikka mitä. Palkokasvit (herneet, pavut jne. tai tuontitavarana linssit) on kans ihan jees. Tuontitavarana voi käyttää välillä riisiäkin.
        Siihen voi toinen paistaa itselleen vaikka pihvin, niin lopultahan siinä silti molemmat söisi pääosin samaa ruokaa.
        Pastakin on ihan kasvisruokaa ellei siihen laita jauhelihaa. Pizzaa voi kans helposti tehdä vegenä, ei mitään ongelmaa (edellyttäen että käyttää maitotuotteita, vaikka onhan siihenkin suomalaisia korvikkeita).
        Ihan perunan lisäksi tehtävän kastikkeen saa helposti myös ilman lihaa.
        (Jotkut hullut tykkää kaaliruoistakin, mutta niihin minä en koske.)

        Mä en oikeesti ymmärrä, miksi monet kuvittelevat kasvisruoan olevan jotain ihmeellisiä ja eksoottisia sörsseleitä tai mautonta köyhäilyruokaa.

        Itse en siis ole kasvissyöjä vaikka aika kasvispainotteisesti syönkin. Kalasta myös tykkään.
        Aika kulinaristikin lopulta olen, joten sellanen roska ku ranskalaiset ja nakit ei pahemmin maistu ku äärimmäisessä hädässä. Jotain parempaa sitä olla pitää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse ostin kerran hampurilais... Tai siis juustosämpylöitä, ja sinne väliin mustapapupihvejä. Uteliaana sekasyöjänä halusin kokeilla vegepurilaista.

        Ei ollenkaan pahaa ollut, mutta ei tietenkään lihalle maistunut. Silti olen sellaista tehnyt useamminkin ja hionut omaa valmistustani paremmaksi.

        Täysin kasvipohjaista majoneesia en kyllä pienestä lähikaupastani ole löytänyt. Todennäköisesti siellä on, mutta en tiedä missä.

        Juustosiivuja en nyt laske kuuluvaksi eläinpitoisiin tuotteisiin, koska niitäkin saa kasvisrasvasta tehtynä. https://www.juustoportti.fi/tuotteet/juustoportti-julia-viipaloitava-rypsioljyvalmiste-10-410-g/

        Hienoa, että uskallat kokeilla kaikkea uutta. Itse ole lihansyojä/ sekasyojä, vaikka joskus saattaa mennä viikko ihan kasvispitoisilla lounailla. Silti tykkään lihasta, kanasta ja kalasta (jostain kaloista, huom! en silakasta). :DD

        Varsinkin kesällä pitää saada grillimakkaraa ja muita grilliherkkuja. Toki siellä grillissä on myös kasviksia paistumassa. Tomaatit ja sipulit tulee ihanan mehukkaiski ja makeiksi grillissä. Maissia laitetaan myös.

        Jaahas, mulla taitaa olla lounasaika, vatsa kurisee ja puhun vain ruuasta .. tankkauksen aika! :D


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Lihatonta ruokaa voi tehdä ihan helposti ilman tofua tai vegemakkaroitakin (vegemakkarat on muuten järkyttävän makuisia, ikinä en suostuis ostamaan).

        Ihan suomalaisista kasviksista ja juureksista saa aikaiseksi vaikka mitä. Palkokasvit (herneet, pavut jne. tai tuontitavarana linssit) on kans ihan jees. Tuontitavarana voi käyttää välillä riisiäkin.
        Siihen voi toinen paistaa itselleen vaikka pihvin, niin lopultahan siinä silti molemmat söisi pääosin samaa ruokaa.
        Pastakin on ihan kasvisruokaa ellei siihen laita jauhelihaa. Pizzaa voi kans helposti tehdä vegenä, ei mitään ongelmaa (edellyttäen että käyttää maitotuotteita, vaikka onhan siihenkin suomalaisia korvikkeita).
        Ihan perunan lisäksi tehtävän kastikkeen saa helposti myös ilman lihaa.
        (Jotkut hullut tykkää kaaliruoistakin, mutta niihin minä en koske.)

        Mä en oikeesti ymmärrä, miksi monet kuvittelevat kasvisruoan olevan jotain ihmeellisiä ja eksoottisia sörsseleitä tai mautonta köyhäilyruokaa.

        Itse en siis ole kasvissyöjä vaikka aika kasvispainotteisesti syönkin. Kalasta myös tykkään.
        Aika kulinaristikin lopulta olen, joten sellanen roska ku ranskalaiset ja nakit ei pahemmin maistu ku äärimmäisessä hädässä. Jotain parempaa sitä olla pitää.

        "(Jotkut hullut tykkää kaaliruoistakin, mutta niihin minä en koske.)" Siis mikään ei ole niin hyvää, kuin vanhan kansan kaalilaatikko. Toki siihen AP reseptin mukaan tulee jauhelihaa, mutta voihan sen korvata vaikkapa Cayenne- tai muilla pavuilla.

        Itse olen kyllä aina noudattanut ns. vanhan kansan reseptiä.


      • JustJust kirjoitti:

        Lihatonta ruokaa voi tehdä ihan helposti ilman tofua tai vegemakkaroitakin (vegemakkarat on muuten järkyttävän makuisia, ikinä en suostuis ostamaan).

        Ihan suomalaisista kasviksista ja juureksista saa aikaiseksi vaikka mitä. Palkokasvit (herneet, pavut jne. tai tuontitavarana linssit) on kans ihan jees. Tuontitavarana voi käyttää välillä riisiäkin.
        Siihen voi toinen paistaa itselleen vaikka pihvin, niin lopultahan siinä silti molemmat söisi pääosin samaa ruokaa.
        Pastakin on ihan kasvisruokaa ellei siihen laita jauhelihaa. Pizzaa voi kans helposti tehdä vegenä, ei mitään ongelmaa (edellyttäen että käyttää maitotuotteita, vaikka onhan siihenkin suomalaisia korvikkeita).
        Ihan perunan lisäksi tehtävän kastikkeen saa helposti myös ilman lihaa.
        (Jotkut hullut tykkää kaaliruoistakin, mutta niihin minä en koske.)

        Mä en oikeesti ymmärrä, miksi monet kuvittelevat kasvisruoan olevan jotain ihmeellisiä ja eksoottisia sörsseleitä tai mautonta köyhäilyruokaa.

        Itse en siis ole kasvissyöjä vaikka aika kasvispainotteisesti syönkin. Kalasta myös tykkään.
        Aika kulinaristikin lopulta olen, joten sellanen roska ku ranskalaiset ja nakit ei pahemmin maistu ku äärimmäisessä hädässä. Jotain parempaa sitä olla pitää.

        Joo, kyllä toki voi. Olet aivan oikeassa. Ajattelinkin hieman extreme tilannetta, jossa ollaan kaikki huutouduttu autiolle saarelle ja repusta löytyy vain nötköttiä, grillimakkaroita ja porsaankyljyksiä. Näistä pitäisi valmistaa kaikille täyttävä ja maistuva ateria. Miten toimit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "(Jotkut hullut tykkää kaaliruoistakin, mutta niihin minä en koske.)" Siis mikään ei ole niin hyvää, kuin vanhan kansan kaalilaatikko. Toki siihen AP reseptin mukaan tulee jauhelihaa, mutta voihan sen korvata vaikkapa Cayenne- tai muilla pavuilla.

        Itse olen kyllä aina noudattanut ns. vanhan kansan reseptiä.

        Mut ihan ideana sekin, ettei sitä reseptiä paljon tartte muuttaa, niin ihan suomalaista perusruokaa voi vegetkin syyä.

        Lisäksi itse tykkää välimeren safkoista, etenkin italialaisista, ja nehän ei juurikaan perustu lihaan.
        Myös intialaiset sun muut tuliset sörsselit on mun makuuni, ja itämaiset ruoat toimii aina myös ihan kasvispohjalta jos niin haluaa.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Joo, kyllä toki voi. Olet aivan oikeassa. Ajattelinkin hieman extreme tilannetta, jossa ollaan kaikki huutouduttu autiolle saarelle ja repusta löytyy vain nötköttiä, grillimakkaroita ja porsaankyljyksiä. Näistä pitäisi valmistaa kaikille täyttävä ja maistuva ateria. Miten toimit?

        Normaalit naiset parhaimpia naisia semmosten kanssa on kiva olla ja elää ja vaikka jossain tapahtumassa niin kiva ostaa kummallekkin grillimakkarat ja syödä ne yhdessä ja mennä kahville eikä ole mikään poikkeava ja minä en tykkää mistään naisia semmoiset heitukat saakin mennä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaalit naiset parhaimpia naisia semmosten kanssa on kiva olla ja elää ja vaikka jossain tapahtumassa niin kiva ostaa kummallekkin grillimakkarat ja syödä ne yhdessä ja mennä kahville eikä ole mikään poikkeava ja minä en tykkää mistään naisia semmoiset heitukat saakin mennä

        Ok. Jokaisella on oikeus omaan nais- ja miesmakuun. En kuitenkaan puhuisi "normaaleista", koska se särähtää ikävästi korvaan, aivan kuin muut olisivat jotenkin epänormaaleja. Asiaan ei ole näin. Elämä on täynnä valintoja, jokainen etsii itselleen sopivan.
        Antaa kaikkien kukkien kukkia.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Ok. Jokaisella on oikeus omaan nais- ja miesmakuun. En kuitenkaan puhuisi "normaaleista", koska se särähtää ikävästi korvaan, aivan kuin muut olisivat jotenkin epänormaaleja. Asiaan ei ole näin. Elämä on täynnä valintoja, jokainen etsii itselleen sopivan.
        Antaa kaikkien kukkien kukkia.

        Kyllä lihansyöjä naiset on normaaleja naisia ja taas soija ja tofu naiset on mitä on ja heis ei saa kunnon kumppania ja ovat joka asiassa poikkeavia ja erikoisii ei kukaan mies semmosten kanssa halua olla eli kunnon nainen on paras nainen ja sinähän kuulut kunnon naisiin


      • JustJust kirjoitti:

        Lihatonta ruokaa voi tehdä ihan helposti ilman tofua tai vegemakkaroitakin (vegemakkarat on muuten järkyttävän makuisia, ikinä en suostuis ostamaan).

        Ihan suomalaisista kasviksista ja juureksista saa aikaiseksi vaikka mitä. Palkokasvit (herneet, pavut jne. tai tuontitavarana linssit) on kans ihan jees. Tuontitavarana voi käyttää välillä riisiäkin.
        Siihen voi toinen paistaa itselleen vaikka pihvin, niin lopultahan siinä silti molemmat söisi pääosin samaa ruokaa.
        Pastakin on ihan kasvisruokaa ellei siihen laita jauhelihaa. Pizzaa voi kans helposti tehdä vegenä, ei mitään ongelmaa (edellyttäen että käyttää maitotuotteita, vaikka onhan siihenkin suomalaisia korvikkeita).
        Ihan perunan lisäksi tehtävän kastikkeen saa helposti myös ilman lihaa.
        (Jotkut hullut tykkää kaaliruoistakin, mutta niihin minä en koske.)

        Mä en oikeesti ymmärrä, miksi monet kuvittelevat kasvisruoan olevan jotain ihmeellisiä ja eksoottisia sörsseleitä tai mautonta köyhäilyruokaa.

        Itse en siis ole kasvissyöjä vaikka aika kasvispainotteisesti syönkin. Kalasta myös tykkään.
        Aika kulinaristikin lopulta olen, joten sellanen roska ku ranskalaiset ja nakit ei pahemmin maistu ku äärimmäisessä hädässä. Jotain parempaa sitä olla pitää.

        Syön itsekin välillä kasvisruokaa, tässä lähiaikoina tein kasvispihvejä ja söin niitä perunamuussin kanssa. Syön kuitenkin myös välillä kanaa ja joskus kalaa. Punaista lihaa en syö kuin hyvin vähän, kokolihana en juuri ollenkaan.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Hienoa, että uskallat kokeilla kaikkea uutta. Itse ole lihansyojä/ sekasyojä, vaikka joskus saattaa mennä viikko ihan kasvispitoisilla lounailla. Silti tykkään lihasta, kanasta ja kalasta (jostain kaloista, huom! en silakasta). :DD

        Varsinkin kesällä pitää saada grillimakkaraa ja muita grilliherkkuja. Toki siellä grillissä on myös kasviksia paistumassa. Tomaatit ja sipulit tulee ihanan mehukkaiski ja makeiksi grillissä. Maissia laitetaan myös.

        Jaahas, mulla taitaa olla lounasaika, vatsa kurisee ja puhun vain ruuasta .. tankkauksen aika! :D

        Et tykkää silakoista! Nehän ovat paljon parempia, kuin siika ja melkein yhtähyviä mitä minulle harvinainen muikku!

        Mutta makunsa kullakin. Joskus, mutta en joka kerta, olen katsonut kuinka on raaka-aine pyydetty kautta tapettu.

        Aikoinaan tässä lähellä kävi Evijärven silakkapyytäjä. En tiedä, onko hengissä enään, mutta aina oli tuoretta kalaa ja paistoi muuripannussa muikut. Voissa tietenkin ja siihen tuli vielä pieni leivänpalainenkin mukaan.

        Se oli sitä hyvää aikaa. Nykyään ei taida olla ammattikalastajia ns. torimyyjänä.

        Muistan, kun haimme tyttären kanssa häneltä ison annoksen. Toki vaari tykkäsi, mutta yht'äkkiä tyttäreni lopetti syömisen.

        Kysyin tietenkin, että mikä hätänä? "Onkos nää kalan lapsia, koska ovat niin pieniä?"

        Ei silloin sen kummempaa, mutta opetin myöhemmin harrastekalastamaan, kun kasvoi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tykkää silakoista! Nehän ovat paljon parempia, kuin siika ja melkein yhtähyviä mitä minulle harvinainen muikku!

        Mutta makunsa kullakin. Joskus, mutta en joka kerta, olen katsonut kuinka on raaka-aine pyydetty kautta tapettu.

        Aikoinaan tässä lähellä kävi Evijärven silakkapyytäjä. En tiedä, onko hengissä enään, mutta aina oli tuoretta kalaa ja paistoi muuripannussa muikut. Voissa tietenkin ja siihen tuli vielä pieni leivänpalainenkin mukaan.

        Se oli sitä hyvää aikaa. Nykyään ei taida olla ammattikalastajia ns. torimyyjänä.

        Muistan, kun haimme tyttären kanssa häneltä ison annoksen. Toki vaari tykkäsi, mutta yht'äkkiä tyttäreni lopetti syömisen.

        Kysyin tietenkin, että mikä hätänä? "Onkos nää kalan lapsia, koska ovat niin pieniä?"

        Ei silloin sen kummempaa, mutta opetin myöhemmin harrastekalastamaan, kun kasvoi.

        Harrastekalastaminen on enemmän kuin vaan kalasaaliin hankkimista. Siinä on yhdessäolemisen ja -tekemisen meininki. Sellainen laatuaika on ihan parasta, se rikastutta lapsen maailmaa, siinä oppii taitoja ja luodaan yhteisiä muistoja. :)

        Tuo silakka-keskustelu käytiin täällä eilen (puolesta ja vastaan). En jaksa puuttua siihen tämän enempää.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Syön itsekin välillä kasvisruokaa, tässä lähiaikoina tein kasvispihvejä ja söin niitä perunamuussin kanssa. Syön kuitenkin myös välillä kanaa ja joskus kalaa. Punaista lihaa en syö kuin hyvin vähän, kokolihana en juuri ollenkaan.

        Joskus minäkin syön punajuuripihvejä ihan hyviä ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus minäkin syön punajuuripihvejä ihan hyviä ovat

        Sopii perunoiden perunamuusin ja leivän pälle esim ranskanleivän paahtoleivän tai sämpylän väliin ja sinappia ja ketsuppia nam


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Syön itsekin välillä kasvisruokaa, tässä lähiaikoina tein kasvispihvejä ja söin niitä perunamuussin kanssa. Syön kuitenkin myös välillä kanaa ja joskus kalaa. Punaista lihaa en syö kuin hyvin vähän, kokolihana en juuri ollenkaan.

        Kannattaa kypsentää liha älä raakana lihaa syö ja mieluusti ylikypsää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kypsentää liha älä raakana lihaa syö ja mieluusti ylikypsää

        En syö raakaa lihaa, en ole sellaista sanonutkaan =)


    • Anonyymi

      Lihansyöjänaiset on parempia puoliskoita. He eivät niuhota turhasta joka hömpötyksen perään. Tiesitkö, että ihmisen aivot alkoivat kasvaa kun liha tuli ruokavalioon. Mitään kasvisruokakokeiluja ei kannattaisi tehdä, ettei aivot taas ala pienentyä. Tai jos tykkää bimboista niin antaa syödä vegeä vaan ;D

      • Anonyymi

        Jos syö lihavana pelkkää lihaa, niin saattaa joutua mönkijäonnettomuuteen ja aivot pienenevät lähes 40% Kokemusta on. 😉

        Sitä en tiedä, onko näillä asioilla syy-yhteys. Mutta tosiaan, kissathan ovat puhtaasti lihansyöjiä ja nöyryyttävät meitä sekosyöjä-ihmisiä päivittäin. 😁


      • Ruoan kypsentämisellä oli myös tärkeä osuus asiaan. Oikeastaan ratkaisevan tärkeä.


      • Anonyymi

        Lihansyöjänaiset on parhaimpia naisia ja syövät normiruokaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihansyöjänaiset on parhaimpia naisia ja syövät normiruokaa

        Aikoinaan paistoin jauhelihaa pannussa ja käväisin Water Closetissa. Tulin takaisin, niin kolli per... söi suoraan paistinpannusta...

        Saatoin hieman suivaantua ja kolli lähti karkuun. Mutta minkäs sitä luontokappale luonnolleen voi, joten en ollut pitkään vihainen.

        Itseasiassa laitoin hieman J-lihaa syrjään ja tarjosin iltapalaksi.


      • Anonyymi

        Kommenttisi kertoo tyhmyydestä. Ei ole ollut lihansyönnillä sinuun positiivisia vaikutuksia.


    • Anonyymi

      Olin aviossa kasvissyöjän kanssa ja meillä oli myös kaksi lasta.
      Kasvissyöjänä hän käytti eri astioita ruokansa valmistukseen ja jos esim hänen paistinpannua sattui käyttämään jonkin liharuuan lämmitykseen niin se oli kerrasta pilalla eikä kelvannut enää hänelle.
      Myös ruokailu tapahtui niin että kun söin lasten kanssa valmistamaani liharuokaa ei hänen sopinut tulla samaan 220cm pitkään (8-hengen) ruokapöytään vaan hän söi koiriensa kanssa omat keitoksensa myöhemmin.
      Liharuokien karsastaminen meni niin pitkälle että kun nuoremman pojan kanssa kalastimme ahvenia ja toimme ne järveltä kotiin elävinä vesiämpärissä niin hän huusi naama punaisena meitä murhaajiksi kun perkasimme niitä pihalla savustusta varten.

      Pakenin pojan kanssa piiloon uhkaavasti käyttäytyvää puolisoa joka jatkoi huutelua meitä etsiessään niin että naapuritkin kävivät meteliä ihmettelemässä.

      Viinillä oli silloin suuri osuus käyttäytymiseen ja lopulta jouduin kutsumaan poliisit hakemaan hänet pois kun hän uhkaili tekevänsä saman meille mitä me teimme ahvenille. Ennen poliisin tuloa hän ehti lyödä eräällä astalolla kasvoihini vertavuotavan haavan ja vetää kännykkäni vessanpöntöstä kun sain sillä anoppini
      kiinni jonka toivoin puhuvan järkeä hänen päähänsä.

      Kahden viikon kuluttua tapauksesta pistin eron vireille ja vaikka käytiin kaikki perheterapiat ym. neuvottelut läpi niin se ei muuttanut mieltäni eron suhteen.

      • Tuollaista meininkiä pidän itse aika sairaana.


      • Anonyymi

        Ei juma... Toivottavasti tuo kirjoitus oli ihan läpällä? Ei noin voi käyttäytyä kuin vihaiset teinit!


      • Aivot kärsi proteiinien puutteesta. Kahjo tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei juma... Toivottavasti tuo kirjoitus oli ihan läpällä? Ei noin voi käyttäytyä kuin vihaiset teinit!

        Korkeastikoulutetut naiset voi käyttäytyä noin he ovat vähän erikoisempia ja poikkeavimpia naisia eli jännäjennoja ja jännältä voi odottaa jänniä asioita


    • Ihan sama mitä kumppani syö, kunhan ei liikaa puutu minun ruokavalioon.

    • Ei vaikuta omaan elämääni. Nainen saa syödä mitä haluaa ja minä syön mitä minä haluan. Ainoastaan vaikeuttaisi kun pitäisi kokata kahdet sapuskat, ja nainen ei varmaan osaisi tehdä liharuokia. Pitäisi siis kummankin kokata itse, ellen minä ottaisi päävastuuta ruuanlaitosta.

      • Anonyymi

        Mä olen kasvissyöjä, mutten viitsinyt kokata kaksia ruokia lapsille ja miehelle sekä itselleni erikseen. Söin samaa tai erotin esim. osan spagetin tomaattikastikkeesta ennenkuin lisäsin siihen jauhelihan lapsia ja miestä varten. Kalaa olen syönyt aina, samoin kananmunia.

        Överihysteerisyys ruuan suhteen ei ole tervettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen kasvissyöjä, mutten viitsinyt kokata kaksia ruokia lapsille ja miehelle sekä itselleni erikseen. Söin samaa tai erotin esim. osan spagetin tomaattikastikkeesta ennenkuin lisäsin siihen jauhelihan lapsia ja miestä varten. Kalaa olen syönyt aina, samoin kananmunia.

        Överihysteerisyys ruuan suhteen ei ole tervettä.

        Hyvä suhtautumistapa. Toiset vaan ovat ehdottomia. Toki kunnioitan jokaisen omaa päätöstä ruokavaliostaan, mutta esim. lapsille tulisi mielestäni tarjota lihaa jo ihan normaalin kasvun ja kehityksen kannalta. Mutta olisihan se eettisesti kaikkein kestävintä pidättäytyä lihasta tai sitten riistaa ostaa. Nostan hattua.


    • Anonyymi

      Parempi se on käyttää ja kuluttaa paljon energiaa. Lihaa siis. Vegetarismi on yksi hyödyttömin tapa "pelastaa maailma". Sama kun luulis että yhdellä äänellä on väliä vain koska ei halua kuulua niihin moniin jotka ei äänestä. Ajatellaan pitkällä tähtäimellä eikä kuluteta aikaa turhaan.

    • Enpä valitsisi kumppania ruokatottumusten mukaan. Joku vakaumuksellinen eläinaktivisti, joka saa kohtauksen, jos nassutan vieressä pihviä, vois kyllä olla turnoffin peruste...

      Mutta monella on nykyään vaikka mitä allergioita ja muuta, mitkä vaikuttaa siihen mitä saa syödä ja juoda, niin en näkisi kasvisruokia popsivaa sen kummempana. Ja kaupoista löytyy nykyään vaikka mitä.

    • Anonyymi

      En ottaisi kumma niksi aloittajan kaltaista vastakkaisasettelijaa. Kuulostaa aika takapajulan immeiseltä.

      • Anonyymi

        Siis kumppaniksi


    • Todennäköisesti vain pahoittaisin kasvissyöjän mielen omilla ravintovalinnoillani.

    • Anonyymi

      Teet sitten itse omat ruokasi kun hän syö kasvisruokaa. Näin se usein menee. Nekin kumppanit joutuu opettelemaan kokkaamisen jotka ei ole aikaisemmin ruokaa laittaneet.

    • Anonyymi

      Ei veganistia. Veganismi tyhmentää ihmisen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe