Sinkut hei

Anonyymi

Eikö teidän olis aika löytää kumppani? Ulos vaan ja rannalle tai terasseille niin kyllä sieltä joku teillekkin löytyy.

39

811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyl olis aika mut missä on kunnolliset ja hyvät sinkkunaiset tuntuu kuin kaikki hyvät olis varattuina ja sinkkuina vain korkeastikoulutettuja ja korkeastikoulutettuja tinderityttöjä eli missä ne kunnon tytöt on kysyy sinkkupoika

• Anonyymi

Sinkkunaisiin tutustuu kun juo viinaa ja käy yökerhossa ja bileissä.

Viinamiehet juovat viinaa porukoissa ja tapaavat naisia.

Raittiit miehet ovat yksin kotona ja ihmettelevät missä sinkkunaiset ovat.

t. viinamies

• Anonyymi

No mä ainakaan en halua vain jotakuta. Tottakai aina jokaiselle ihan vaan joku jostakin löytyy. Eri juttu sitten onko se "ihan vaan joku" sitten välttämättä huolimisen arvonen. Itse huolin vain ja ainoastaan jonkun, joka sopii minulle ja sama myös toisinpäin.

• Anonyymi

Korkeastikoulutetuille käy kuka vain jos sillä on rahaa ja omaisuutta ja käy usein ja paljon ulkomailla tekemässä jänniä asioita se riittää eli raha rakkaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkeastikoulutetuille käy kuka vain jos sillä on rahaa ja omaisuutta ja käy usein ja paljon ulkomailla tekemässä jänniä asioita se riittää eli raha rakkaus

No lienee heidän ongelmansa, mutta mitä ihmettä se minuun kuuluu? Juurihan taisin sanoa, että ei kelpaa joku vaan jostakin.

• Anonyymi

Mun aika on jo mennyt ohi. Ei mulla ole sellasta kroppaa ett sitä kehtaisi uimarannoilla esitellä saatikka terasseille mennä, ahdistaa jopa kulkea kaupungilla kesäiseen aikaan, olen entistäkin tietoisempi puutteista ulkonäössäni, onneks ei ole pakko kovin usein kulkea siellä. Onneks kesä on lyhyt, syksy tulee ja pimenee taas pikkuhiljaa, talvi on mulle parasta aikaa, voi piilottaa kroppansa paksulla takilla ja hupun laittaa suojaksi.

• Anonyymi

Ei ei ei ei!!!! Siis mä oon niin hc ätmi ettei parempaa löydy. Mutta silti nyt on kesä ja pitää nauttia lämmöstä, ei näitä päiviä kovin pitkään oo. Ei kaipaa pimeyttä ei kylmyyttä, eikä karvalakkia. Nyt on kesä ja aurinkolasi päähän jos liikaa kirkastaa. Miettikää nyt omaa mukavuutta, ei kukaan voi tulla mitään sanoo, on sitten kuinka ätni tai ätmi tai mikä vaan.

• No ei. Sittenhän ei enää oltais sinkkuja?

Menes muualle jorisemaan siitä, vaikka parisuhde tai ikävä-palstalle... täällä on sinkkuja, etkö osaa lukea? 😄

• Siellä voisi ap kysyä, eikö teidän olisi jo aika vaihtaa kumppania. Menkääs rannalle tai terassille, jättäkää vanha viltille istumaan tai pöytään ja napatkaa uusi entistä ehompi mukaanne. :P

• MCMLXXVI kirjoitti:

Siellä voisi ap kysyä, eikö teidän olisi jo aika vaihtaa kumppania. Menkääs rannalle tai terassille, jättäkää vanha viltille istumaan tai pöytään ja napatkaa uusi entistä ehompi mukaanne. :P

Joo! Saa nähdä minkä suosion saa siellä? 😀

Täällä joillain ihme vimma tulla jankkaamaan tuollasta skeidaa... huomaa taas trollauksien lisääntyneen palstalla. Jollain iski joku maaninen vaihe päälle. 😬

Mä oon tsillaillut tään päivän. Meinasin, että ois käynyt pyörällä heittämässä lenkkiä, mutta taitaa olla jännetuppi kaasukädestä olla tulehtunut. Ei kestä säbäillä toviin ja pitää voidella buranageeliä siihen... joten huilitaan nyt...kunhan rauhoittuu, voin käydä tuppeakin kääntämässä. Ei se siitä kipeydy ehkä. 😁 Mut säbät tälle kuulle jätän väliin ja urakoinnit. Ens kuun alusta ois katusäbäturnaus, johon aion osallistua. 😊

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Täällä joillain ihme vimma tulla jankkaamaan tuollasta skeidaa... huomaa taas trollauksien lisääntyneen palstalla. Jollain iski joku maaninen vaihe päälle. 😬

Mä oon tsillaillut tään päivän. Meinasin, että ois käynyt pyörällä heittämässä lenkkiä, mutta taitaa olla jännetuppi kaasukädestä olla tulehtunut. Ei kestä säbäillä toviin ja pitää voidella buranageeliä siihen... joten huilitaan nyt...kunhan rauhoittuu, voin käydä tuppeakin kääntämässä. Ei se siitä kipeydy ehkä. 😁 Mut säbät tälle kuulle jätän väliin ja urakoinnit. Ens kuun alusta ois katusäbäturnaus, johon aion osallistua. 😊

Näitä jänteiden tulehduksia näyttää tulevan nyt paljon polille. Ilmeisesti rokotevaurioita...

• interlocutrice kirjoitti:

Auts, ei kai ole vielä piikkikin samaan käteen uponnut, missä kipua? Lepuuta kättä joo.

Tsillailu on ihan hyvästä välillä, ei koko elämää tartte juosta. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Näitä jänteiden tulehduksia näyttää tulevan nyt paljon polille. Ilmeisesti rokotevaurioita...

No tämä oli jo ennen rokotetta kipeä...

• MCMLXXVI kirjoitti:

Auts, ei kai ole vielä piikkikin samaan käteen uponnut, missä kipua? Lepuuta kättä joo.

Tsillailu on ihan hyvästä välillä, ei koko elämää tartte juosta. :)

Ei. Se tuli vasempaan, eikä mitään oireita. ...varmaan kipeintä on repiä toi laastari irti. 😝

Joo, kävin kaupassa just, enkä nostellut mitään oikealla kädellä... saa olla kyllä tarkkana...😄

Joo, eipä tässä enää ihmeitä tarttiskaan... kevät/alkukesähommat tehty...

Ei. Se tuli vasempaan, eikä mitään oireita. ...varmaan kipeintä on repiä toi laastari irti. 😝

Joo, kävin kaupassa just, enkä nostellut mitään oikealla kädellä... saa olla kyllä tarkkana...😄

Joo, eipä tässä enää ihmeitä tarttiskaan... kevät/alkukesähommat tehty...

Okei. Käsipuolena on ärsyttävää olla, kun jatkuvasti särkee. Mulla oli nuorempana jatkuvasti jännetuppitulehduksia. Ranteessa eritoten.

Ranteet on heikot muutenkin kestämään kuormitusta. Liian elastiset.

Mulla auttoi lämmin kipuihin, vaikka kylmää suosittelevat. Mulla tepsii lämmin paremmin ylipäänsä kipuihin paremmin.

Nyt joudut vähän malttamaan tovin, että ennättää parantua.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Okei. Käsipuolena on ärsyttävää olla, kun jatkuvasti särkee. Mulla oli nuorempana jatkuvasti jännetuppitulehduksia. Ranteessa eritoten.

Ranteet on heikot muutenkin kestämään kuormitusta. Liian elastiset.

Mulla auttoi lämmin kipuihin, vaikka kylmää suosittelevat. Mulla tepsii lämmin paremmin ylipäänsä kipuihin paremmin.

Nyt joudut vähän malttamaan tovin, että ennättää parantua.

No ei tätä nyt kokoajsn koske, mutta mitään painavempia ei toinna nostella... roikottaa voisi, se on toi käsivarren päällimmäinen lihas kipeänä, oisko se rannetta suoristavs lihas tai jänne? 🤔

Se on nyt pari kolme kertaa ärsynyt säbästä ha aina tulee uusiks.. tulee katsos pidettyä karvauksissa mailaa yhdellä kädellä kiinni, niin ylettää kauempaa sorkkimaan palloa, se kipettää sitä. Samoin vasarointi ja sen sellainen...pitää sntaa huilia ja tuo buranageelin luulis tepsivän, kun se on tulehduskipulääke. Kuurina vähänkuin.. vaikka ei se kokoaikaa kipeä olekaan.

No ei tätä nyt kokoajsn koske, mutta mitään painavempia ei toinna nostella... roikottaa voisi, se on toi käsivarren päällimmäinen lihas kipeänä, oisko se rannetta suoristavs lihas tai jänne? 🤔

Se on nyt pari kolme kertaa ärsynyt säbästä ha aina tulee uusiks.. tulee katsos pidettyä karvauksissa mailaa yhdellä kädellä kiinni, niin ylettää kauempaa sorkkimaan palloa, se kipettää sitä. Samoin vasarointi ja sen sellainen...pitää sntaa huilia ja tuo buranageelin luulis tepsivän, kun se on tulehduskipulääke. Kuurina vähänkuin.. vaikka ei se kokoaikaa kipeä olekaan.

Olkavärttinäluulihas? Brachioradialis? Jännetuppi taas on erilainen kipu, kun lihaskipu. Veikkaan lihaskipua, jos se helpottaa välillä.

https://askelterveyteen.com/hoida-jannetuppitulehdus-ajoissa/

Vinkkiä.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Olkavärttinäluulihas? Brachioradialis? Jännetuppi taas on erilainen kipu, kun lihaskipu. Veikkaan lihaskipua, jos se helpottaa välillä.

https://askelterveyteen.com/hoida-jannetuppitulehdus-ajoissa/

Vinkkiä.

Joo, voi olla lihaskin, mutta sama hoito silti...

On tässä välillä korjsutunut ja taas tullut uusiksi. Että kokeilen nyt tätä hoitomuotoa ja lepoa isommista riehumisista. Sen ne määräis lääkärissäkin. Sit menen sinne ja sanoin jo tehneeni näin, säästyy suotta siellä ramppaamiselta. 😬

• Ei sitä aina jaksa. Olin eilen koko päivän liikekannalla, ja tänäänkin käväsin parturissa lyhentämässä lettiä. Taidan tylsästi vaan jumittaa sohvalla, ja pelata Cod:in WW2:sta.

• Norppa83

En jaksa helteessä kauheasti liikkua ellei täydy. Jos pitää helteellä käydä kaupassa eikä muita menoja sinä päivänä, niin menen aikaisin aamulla tai myöhään illalla. Rannalla en jaksa varsinkaan olla, kun jo omalla parvekkeellakin on heltellä liian kuuma ja meinaa melkeen paha olo tulla. Olen enemmän liikekannalla sitten, kun on viileämpi sää. Silloin aktivoidun enemmän. Nyt helteillä vain olen sisätiloissa, tosin ikkuna on auki ja osa sälekaihtimista ja verhoista, että näen luontoa ja kadun elämää). Helteillä vietän siestaa aina kuin mahdollista tai ainakin mieluiten viettäisin, jos itse saan päättää.

• Anonyymi

Mutta miksi. Sitten on kohta taas talvi. Keuhkot vuotaa verta, nivelet paukkuu ja virtsatiet tukossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta miksi. Sitten on kohta taas talvi. Keuhkot vuotaa verta, nivelet paukkuu ja virtsatiet tukossa.

Ei mulla talvella keuhkot vuoda verta. En mää kauheesti tosi kovista pakkasistakaan välitä. Kesä on muuten hienoa aikaa, kun luonto kukoistaa ja linnut laulaa, mutta helteet ei ole hyvä. Hyttysiä olen kyllä sietänyt ihan jees, kun ei ole ollu tosi paljon, muutama parvekkeella pääsi puremaan ja yksi pentele sisällä, mikä oli päässyt livahtamaan ovesta tai aukinaisesta ikkunasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta ennen talvea välissä on syksy.

• Anonyymi

helle piristää mieli alaa mutta samalla väsyttää hapeton ilma,

• Anonyymi

Siis ulos pitää mennä helteellä. Sisällä se happi loppuu.

• Vaan kun vasta pääsin kumpparista eroon, niin ei semmoista nyt haluta. Sinkkuna oikein hyvä olla.. parempi kuin parisuhteessa.

Olen hyvin tyytyväinen nykyiseen olotilaani.

• Anonyymi

Hei voin tulla rannalle jos on kiva sinkku nainen siellä niin voin laittaa raskaa ettet pala ja voisimme mennä kahvilaan sen jälkeen.

• Anonyymi

Hei voin tulla rannalle jos on kiva sinkku nainen siellä niin voin laittaa rasvaa ettet pala ja voisimme mennä kahvilaan sen jälkeen.

• Anonyymi

Parisuhde ei nykyisin ole toivottava elämänmuoto minulle . Joten en sortuisi kehen vaan .

• Anonyymi

Ei kaikki halua riippakiveä jalkaansa. Sinkkuna voi viiletellä menemään miten haluaa.

• Anonyymi

No mistä saisi tavis mies naisen? Kaikki naiset on näitä tinder nirppanokka koulutettuja misuja.. ei niitä tavis mies saa.. ja jos on vielä ujo. en tiedä miten onnistuu.

• Anonyymi

Ehkä naiset ei ole mun juttu.. kun ei ne kiinnostu.

• Anonyymi

Naiset haluaa vain olla sinkkuina tai viihtyy omien kavereittenkaa.. semmosta se on nykyään.. sille ei mahda yhtään mitään että ei kelpaa.

• Anonyymi

Ei mulla ole arkipäivinä aikaa moisiin. Pitää tehdä työt ja sitten vähän pihahommia ja kotihommia ja siinä ne päivän tunnit pitkälti jo meneekin. Sitten kun vielä käytän iltasella koiran kunnon kävelyllä niin kaadun sänkyyn varsin väsyneenä. Enkä mä viikonloppunakaan jaksa mihinkään hikiselle terassille lähteä tylsistymään. Rannat ja itsensä käristäminen taas ei todellakaan ole mun juttu.

• Anonyymi

En tiedä kumppanin löytäminen on mahdottomuus.. ei vain löydy mistään.

• Anonyymi

Naiset ei oikein etsi mitään ja ei vastaa viesteihin.. taitaa mennä taas tämä kesä yksin sinkkuna.

• Anonyymi

Joo, ei tää mitään juhlaa kyllä ole, alkukesästä tulee aina joku vitun aurinkoihottuma, ja sitte ku siitä toipuu, onki kesä jo melkein ohi. Ja sääsken purematki ärsyttää. Ens viikolla onneksi jo viileempää.

• Anonyymi

Ei kait nyt jo viilene. Pari viikkoo on kyllä aika lyhyt kesäksi. Mutta niinhän se parina viime kesänäkin oli.

• Anonyymi

Parempi että ette seurustele niin ette pilaa toisen elämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      95
      11275
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      71
      2947
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      31
      2692
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      169
      2204
    5. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      58
      2103
    6. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      22
      2077
    7. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2040
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1938
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1542
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1316
    Aihe