Ei tule Suomeen (tukholman) profeettaa, eikä muitakaan (profeettoja)

Anonyymi

Tämä on Osa 6, Tukholman profetian koettelua.

Aiemmat osat, linkit tässä:

Osa 1
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16913692/tukholman-profetiasta----arviointia--kritiikkia

Osa 2
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16921475/tukholman-profetian-ongelmakysymyksia---(osa-2)

Osa 3
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16922763/tukholman-profetian-hapatus-ja-vahingot--(-osa-3)

Osa 4
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16930045/tukholman-profetian-outoja-ilmauksia--(osa-5)

Osa 5

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16928666/tukholman-profetiasta-levinnyt-eksytys-(osa-4)

(Tämä osa 6 on jatkoa em:lle. On hyvä tutustua kokonaisuuteen, edellisiin siis!!)

JUMALA on käynyt – käymässä ”profeettojen” kimppuun. . .

Nyt on se aika, jolloin ns. profeetta-ja profetoimisasiat ovat Jumalan ”luupin” alla tutkittavana. Eikä ihme? Onhan Häen Pyhää nimeään ja suvereenia hallintoaan törkeästi loukattu, kun yksi ja toinen on nostanut itsensä ”profeetan” kukkulalle. Ilman Jumalan lupaa, valtuutusta, käskyä.

Eikä vain sitä, vaan Hänen nimessään ja Jeesuksen nimessä on tuotu likaisia, pimeitä, demonisia ”ennsutuksia” ja on povattu sitä ja tätä ja tuota soopaa! Ei siis ihme, että Jumalakin saa lopuksi tarpeekseen, ja… mitä?

Profeetta-eksytys vuosikymmeniä!

Kuten olen aiemmissa tätä aihetta käsittelevissä testeissä esittänyt, erittäin kavala eksytys ja sivuraide alkoi ns. Tukholman profetiasta, 1984.
• Kavala eksytys - katse suunnattuna IHMISEEN ( = ennustettuun ”profeettaan”)
• Kavala eksytys = epäjumala Jumalan tilalle!
• Kavala eksytys = väärän asian odotus!
• Kavala eksytys = aivopesu – mielten manipulointi - sivuraiteelle!

Näistä em:sta löytyy siis analyysi: koettelua aiemmista Osista, 1- 2-3-4-5. Eikä siis tässä tarpeen toistaa kaikkea.

Epäjumalan palvelusta?

Kirjoitettu on: ” Minä Herra olen sinun Jumalasi, älä tee itsellesi muita Jumalia!”

Jumalan vihastuminen tukholman profeetian asiassa on se, että siitä on tehty eräänlainen ”epäjumalan palvelusasia”.
• Profetia on nostettu yli Raamatun profetioiden.
• Profetiaa on pidetty kuin Raamatun sanan veroisena ”totuutena”.
• Profetian varaan on rakennettu – rakentunut - väärän odotuksen kultti!
• Profetia on vääristänyt katseet Jumalan taholta - ihmisen taholle!
• Profetia on eksyttänyt monet uskovat laiminlyömään evankelioimisen!
• Profeetia ei korota Kristusta, ei opeta odottamaan Herraa!

Epäpuhdas ”astia” - epäraitis profetia!

Eräs selitys siihen, että tukholman profetia sisältää ”hapatusta” ja eksyttäviä aineksia, löytyy selvin sanoin profetiakasetin sisällöstä, näin:

” Tee sinäkin palvelijani siellä Tukholmassa parannus, kulje suoraan, minä olen sinut kutsunut, minä olen ollut sinun kanssasi tähän päivään asti, enkä minä sinua vastedeskään hylkää. Mutta kuinka mielelläni minä haluaisin, että sinä tekisit minun tahtoni. Minä autan sinua, ja kun tulee se päivä, että sinä palajat, niin sinä vahvistat minun veljiäni. Tee sinäkin palvelijani siellä Tukholmassa parannus, kulje suoraan.”

Kasetilla siis on selkeästi kehotus:

”Tee sinäkin palvelijani siellä Tukholmassa parannus, kulje suoraan.”

On täysin loogista arvioida, että kun profetian saaja (nimettömänä sen tuonut) oli synnin siteissä itse? Niin likaisesta astiasta on ilman muuta tarttunut profetiaan ”hapatusta” - eksytystä – sellaisia elementtejä, jotka eivät JUMALAN Hengen puhdasta tuotetta.

Esimerkkiä? Ihminen voi syödä hyvältä näyttävän pihvin ja lisukkeet lautaselta. Hyvässä uskossa. Mutta jos lautanen on epäpuhdas? Jos siinä on bakteereja, patogeeneja? Ihminen saa tartunnan.

Ja - itse tarjoilu levittää tartuntaa, koska se on kontaminoitunut!

Tukholman (profeetta) nuhtelee "tulisin sanoin" suomalaisia synneistä, haureudesta, vaikka mistä? Mutta mistä synneistä hänen itsensä olisi pitänyt PARANNUS tehdä?

Profetoimisen järjestys oli väärä. Jos hän olisi totellut Herraa, tehnyt parannuksen, niin kenties olisi tullut esille raitis profetia??

(jatkuu..)

42

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

(Aloitus jatkuu)

Tukholman profetia on hylättävä eksyttämästä, levittämästä lisää ”hapatusta”!

Suomeen ei tule ”profeettaa”.
      Suomeen ei tule, eikä ole tullut - yhtäkään tuhkolman profeettaa!
      Eikä muitakaan?
      Ei ole Turun, Inarin, Lappeenrannan, perähikiän, syrjäkulman, takakylän eikä etupihan profeettoja!
      Ei ole - eikä tule!

(Toki jokainen saa elää illuusioissaan, harhoissaan - ja odottaa jotakin ”profeettaa” vaikka hamaan hautaansa saakka!)

Profeettaa ei ole - eikä tule! Jumala ei anna sellaista. . . Hän ei ole osallinen ”tukholman profetian” näytöksissä...

Mistä sen tietää? Raamatun – UT:n selkeistä opetuksista.
      Jumala ei ole velvollinen toteuttamaan ns. tuhkolman profetian sisältöä. Koska Hän ei ole sellaista ennustusta antanut.
      • Tukholman (profeetan) olisi pitänyt totella Herraa?
      • Tehdä parannus.
      • Tehdä Herran tahto (itse).

Siksi kai hän lähetti sanomansa ”nimettömänä”…. (Vasta paljon myöhemmin selvisi tämä ”salainen sanailija”...

Profetoiminen herran srk:ssa
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16912814/profetoiminen-herran-seurakunnassa-utssa

Valheen henget
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16927185/valheen-henget-(profeettojen)-touhuissa

Kuka on se Profeetta – jota on kuultava?

KR 1933/-38, Apt 3:22-23

”Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu.”

”Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'”

”Sillä nämä kansat, jotka sinä nyt karkoitat, kuuntelevat kyllä merkeistäennustajia ja taikureita, mutta sinulle ei Herra, sinun Jumalasi, sitä salli.
      Sinun keskuudestasi, veljiesi joukosta, Herra, sinun Jumalasi, herättää sinulle profeetan, minun kaltaiseni; häntä kuulkaa. ” ( 5. Moos 18:18-22)

”Mutta niiden kahden päivän kuluttua hän lähti sieltä Galileaan.
      Sillä Jeesus itse todisti, ettei profeetalla ole arvoa omassa isiensä maassa.” (Joh 4:44)

Loukkaus Jumalaa vastaan?

Kyllä. Tukholman profetian laajalle levinnyt eksytys, aivopesu ja hapatus on ollut loukkaus Jumalan majesteettia vastaan.

Ainoa PROFEETTA - jota on käsky kuunnella ja totella, on Herramme Jeesus Kristus.
      Joka asettaa muita "profeettoja" korokkeelle Hänen rinnalleen? Mitä siitä?

Ne "profeetat" jotka raittiisti palvelevat Herraa Hänen seurakuntansa, Kristuksen ruumiin kokonaisuudessa, ovat "palvelijoista". Yhdessä toisen kanssa. Samanarvoisina jäseninä kuin opettajat, kaitsijat, paimenet, evankelistat, avustajat, rukoilijat....

Nyt? Epäraitis "profeetta-villitys" on Jumalan toimenpiteiden ja tuomion alla.
      Tämä on tiedoksi annettu. Kulkoon tai olkoon kukin kuulematta.

• Anonyymi

Kyllä tämä profetia toteutuu ja tulee profeettakin saat nähdä

• Anonyymi

Ei tule.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aloittajan "koettelu" on osaamatonta ja ammattitaidotonta. Aloittaja on todella hukassa tämän asian kanssa.

• Anonyymi

Kannattaa tutustua kaikkiin osiin 1-6, niin voi oppia jotakin muutakin kuin pelkkää sanasoopaa? profeetta, profeetta, profeetta. Minä, minä, minä. Jos joku on hukassa, niin kaikki ne joita tukholman profetia on koukuttanut ja aivepessyt kavalaan eksytykseen!

• Anonyymi

Jospa esittelit itse "ammattitaitosi"? Mitä osaat? osaatko kirjoittaa enemmän kuin muutaman sanan netissä? Toiset osaa. Muutakin...

• Anonyymi

Jumala on ilmoittanut minulle että minä olen Tukholman profetian suomen profeetta. Tervesin Profeetta Pasanen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä profeettoja tulee olemaan, piste.

• Anonyymi

Niin Jeesus lupasi: Vääriä profeettoja nousee ....

Mutta ei Jumalan asettamia.

Julkisesti esiintyvät valheprofeetat, itse itsensä ”profeetoiksi” nimenneet ja nostaneet ovat
        mm.

• Jouko Piho
        • Teuvo Suni
        • Jari Tapio Pasanen
        • Harri Veijonen
        • Juha Ruohonen (äskettäin uutisoitu tapaus)

Näistä kaikista Herra tahtoo varoittaa!
        Älkää juosko heidän perässään.
        Älkää antako mielenne turmeltua heidän (vääristä ja vääristyneistä) sanoistaan.
        Ottakaa etäisyyttä!
        Palatkaa terveeseen Raamatun Sanan opetukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin Jeesus lupasi: Vääriä profeettoja nousee ....

Mutta ei Jumalan asettamia.

Julkisesti esiintyvät valheprofeetat, itse itsensä ”profeetoiksi” nimenneet ja nostaneet ovat
        mm.

• Jouko Piho
        • Teuvo Suni
        • Jari Tapio Pasanen
        • Harri Veijonen
        • Juha Ruohonen (äskettäin uutisoitu tapaus)

Näistä kaikista Herra tahtoo varoittaa!
        Älkää juosko heidän perässään.
        Älkää antako mielenne turmeltua heidän (vääristä ja vääristyneistä) sanoistaan.
        Ottakaa etäisyyttä!
        Palatkaa terveeseen Raamatun Sanan opetukseen.

Tukholman profetiassa on sanottu: "Näin venäläisen sotilaan, joka oli aseistettu, niinkuin kuuluu olla. Päässä sillä ei ollut kypärää, vaan sillä oli kenttälakki. Sillä oli Venäjän armeijan tunnukset ja rinnassa sillä oli Venäjän armeijan myöntämiä kunniamerkkejä. Miehellä oli aseena pikakivääri."
        Profeetta ei näe tulevaisuuteen, vaan kuvaa viime sodan aikaista sotilasta varusteineen. Jos profetia oli oikea ja Jumalalta saatu, niin toki profetiassa puhuttaisiin profetian toteutuminen ajan mukaisesti puetusta sotilaasta.
        Tukholman profetia on ihmismielen sielullista paatosta.
        -Herran profeetta-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukholman profetiassa on sanottu: "Näin venäläisen sotilaan, joka oli aseistettu, niinkuin kuuluu olla. Päässä sillä ei ollut kypärää, vaan sillä oli kenttälakki. Sillä oli Venäjän armeijan tunnukset ja rinnassa sillä oli Venäjän armeijan myöntämiä kunniamerkkejä. Miehellä oli aseena pikakivääri."
        Profeetta ei näe tulevaisuuteen, vaan kuvaa viime sodan aikaista sotilasta varusteineen. Jos profetia oli oikea ja Jumalalta saatu, niin toki profetiassa puhuttaisiin profetian toteutuminen ajan mukaisesti puetusta sotilaasta.
        -Herran profeetta-

Venäläinen sotilas joka on nyt tänä päivänä, silloin oli Neuvostoliitto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäläinen sotilas joka on nyt tänä päivänä, silloin oli Neuvostoliitto

Jumala ei erehdy.
        Mutta omissa voimissaan ennustava (profeetta) puhuu... mitä puhuu?

Sellainen on Tukholman profetia. Ihmistekoinen tuote.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei erehdy.
        Mutta omissa voimissaan ennustava (profeetta) puhuu... mitä puhuu?

Sellainen on Tukholman profetia. Ihmistekoinen tuote.

Aika näyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika näyttää

Aika on jos näyttänyt, aj Tukholman profetian ytimet on syynätty.
        Jumala ei oel ollut eikä ole mukana siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika on jos näyttänyt, aj Tukholman profetian ytimet on syynätty.
        Jumala ei oel ollut eikä ole mukana siinä.

Kaifasko se siellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Herran profeetta-

>>>Profeetta ei näe tulevaisuuteen, vaan kuvaa viime sodan aikaista sotilasta varusteineen. Jos profetia oli oikea ja Jumalalta saatu, niin toki profetiassa puhuttaisiin profetian toteutuminen ajan mukaisesti puetusta sotilaasta.<<<

Johtopäätöksesi on väärä. Profetian kuvaus sotilaan asusta ei viittaa toisen maailmansodan asepukuun. Nykysotilailla on pikakiväärejä, jotka voivat viitata automaattiaseisiin.

• Anonyymi

Se on niin pinttynyttä aivopesua ollut monelle uskovalle tuo tukholman profetia, että ei ihme kun nyt kuuluu surkuttelua, kun todetaan että se oli mitä oli! Ja yli 37 vuotta on kulunut, ja, ja.... hiipuu harhat!

• Anonyymi

Tukholman profetia on tutkittu ja hömpäksi havaittu.
      Mutta niin vahva eksytyksen henki siinä on ollut, että

edelleen on melkoinen porukka Suomessa, jotka unelmoivat että
      tulee se Suuri Profeetta Suomeen! Ja että tulee se "Suuri Herätys.... ja ihana aika, ja joku vielä esittää utopiaa, ett
      Suomesta nousee Johtava Maa Maailamassa!

Voi sääli näitä sielullisissa toiveunissa kuorsaavia!

He valehtelevat omia Utopioitaan, että ne ovat "profetioita"!

No? Jumala tulee piankin näyttämään erilaisia faktoja, joita ei odotettu.

Ja kun ei valvottu ja rukoiltu, vaan nirvanassa hoettiin
      herätys-herätys-herätys.... ( kuin tyhmät neitseet, ei otettu öljyä astioihin)''

niin kysypä itseltäsi_ Miten Kestät?

• Anonyymi

Niin ovat monet uskovat aivopestyjä, että aian vain ne oottelee jotakin Prohveettaa!!

Ja näin sielunvihollinen saa pidettyä heitä talutusnyörissään. Ne kuluttaa aikansa monen lajin hömppän ja Jeesuksen käskemä evankelioimistyö jää hunningolle!

• Anonyymi

Aloittaja on ulalla profetoimisesta, sillä se odottaa vain aikaansa.

• Anonyymi

Aloittaja on perillä profeetallisista asioista jo liki puoli vuosisataa. Ei siis mikään eilisen teeren jälkeläinen, eikä noviisi hengellisissä ( Raamatun asioissa). Joten kun Pyhä Henki ( ja Henkien erottamisen armolahja) paljastaa missä ON tai EI OLE raittiin Pyhän Hengen asia, se ei ole mielipideasia.

Melko usein näinä kevytmielisen kristillisyyden aikoina pimeys ja paholaisen konstit pukeutuvat n. "valkeuden vaatteisiin" ja onnistuvat huijaamaan lapsekkaita uskovia.

Kun joku mainostaa : olen profeetta, olen suomen profeetta, olen se luvattu profeetta!

Niin - jää vain muutamia (hengellisiä) uskovia, jotka tottelevat Jeesuksen käskyjä:

Älkää juosko perässä!

Siis? Tukholman profetia ei ollut raitis, puhdas, Pyhän hengen tuote!

Vaan. ns. profeetta itse oli puhdistuksen tarpeessa. Tulihan hänelle sanat:
        - Tee sinäkin siellä tukholmassa parannus,, kulje suoraa tietä!

KUN joku profetioi likaisesta astiasta, tuote on saasteinen.

Ihan sama, jos joku syö likaiselta lautaselta ruokaa, ruoka on kontaminoitunutta.
        Siitä saa tartuntoja.

TUkholman profetia on hylättävä.

Vain hölmöt jatkavat "odottamista". MInkä?

Naurettavaa.

• Anonyymi

Lapselliset ja höynäytettävät uskovat ovat vuosikymmeniä olleet paholaisen koukutuksen kohteena.

Kun luvataan herätys herätys!
      Tai profeetta, profeetta..
      Tai ihmeitä tapahtuu...

niin ne menee kuolaten kuion koirat luun perässä...
      Ja paholainen nauraa!!!

Ne kun ovat kääntäneet selkänsä Totuudelle, Jeesukselle, ...

ja JUOKSEVAT toisarvoisen perässä...

VOI näitä raukkoja!

Nytkin ne kumartavat piikkijumalaa, alistuvat manipulointiin.

• Anonyymi

Tukholman profetia on suoraa Jumalan ilmoitusta ja muistuttaa osaltaan aikataulussaan edenneestä sanomasta
      ja mm. siitä että esiin nouseva profeetta avaa Raamatun lopunajan lopun salatun sanoman.
      Dan. 12:13
      Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."

Kun Jumala löytää ihmisistä edeskäyvän ja ilmoittaa tälle itsensä saa Jeesus asiassa samalla tiedon ja silloin alkaa lopunajan lopun eli maailman ruhtinaan
      ( Joh. 12:31 ,Joh. 14:30, Joh. 16:11)
      jakson viimeinen loppujakso, joka ajanjakso on arviossani 28.8.2013 - 1.5.2029.

Tämä reilu 15 vuoden jakso päättyy Uuden Jerusalemin laskeutumiseen, jolloin Jumalan asumus eli maja palautuu ihmisten keskelle ja yhteys Jumalaan samalla palautuu, jolloin tällöin alkaa Uuden temppelin aika, joka on lopullinen järjestys.
      Kyseessä on siis jo muinoin alkanut syvenneen synnin mittaus -tuomion luenta ja tuomion käytäntöönpano, jonka jälkeen alkaa vallita lopullinen järjestys.
      Uuden Jerusalemin laskeutumisen ajankohta on arviossani 1.5.2029

Hes.12:
      28 Sentähden
      sano heille:
      Näin sanoo Herra, Herra:
      Ei viivy enää yksikään minun sanani:
      Minkä sanan minä puhun,
      se tapahtuu,
      sanoo Herra, Herra."

Jeeesuksen kuollessa alkoi maailman ruhtinaan aikajakso, jonka loppujakso alkoi 28.8.2013 kun tehtäväänsä valittu sai tiedon, jolloin Jeesus oli paikalla ja sai myös tiedon.

Matt. 27:40
      ja sanoivat: "Sinä, joka hajotat maahan temppelin ja kolmessa päivässä sen rakennat, auta itseäsi, jos olet Jumalan Poika, ja astu alas ristiltä".

46 Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?
      47 Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Hän huutaa Eliasta".
      48 Ja kohta muuan heistä juoksi ja otti sienen, täytti sen hapanviinillä, pani sen ruovon päähän ja antoi hänelle juoda.
      49 Mutta muut sanoivat: "Annas, katsokaamme, tuleeko Elias häntä pelastamaan".

Kuka on tämä elias - eli ihmisistä edeskäypä?
      Joh. 2:8
      Ja hän sanoi heille: "Ammentakaa nyt ja viekää edeskäyvälle". Ja he veivät.
      Joh. 2:9
      Mutta kun edeskäypä maistoi vettä, joka oli muuttunut viiniksi, eikä tiennyt, mistä se oli tullut-mutta palvelijat, jotka veden olivat ammentaneet, tiesivät sen-kutsui edeskäypä yljän

Elias on arvollinen >
      Elias on Jumalan lopunajan lopun jaksolla esiin tuleva tehtäväänsä voideltu eli arvollinen, joka muistuttaa totuudesta ja ohjaa eksyneitä totuuteen, jotta välttävät hukkumisen tulijärveen.
      Ilm. 5:2
      Ja minä näin väkevän enkelin, joka suurella äänellä kuulutti: "Kuka on arvollinen avaamaan tämän kirjan ja murtamaan sen sinetit?"

• Anonyymi

Tukholman profetia oli ihmistekoista ennustusta, ja murenee omaan mahdottomuuteensa.

• Anonyymi

Tukholman profetia on hieman salattua mutta kohdat löytyvät melko järjestäen Raamatusta, johon profetia ohjaa tutustumaan ja kohtia etsimään?

• Anonyymi

Jumala ei toimita salattuja profetioita.

Paholaisen juonet kyllä tiedetään...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aloittaja on se vääristelijä, joka näyttää olevan täällä oikean näkijän takia. Näyttää olevan alkua antikristuksen tulolle. Haluaa julistaa itsensä Jumalaksi, ja hänen kirjoituksistaan näkyy antikristuksen ja paholaisen valheen henki.
      Mutta kun hänen juttunsa kääntää toisin päin, saa selville totuuden.

• Anonyymi

Aloittaja taitaa olla niitä harvoja tervehenkisiä, joilta tulee pasunasta selvä ääni.
        Siksi se sinuakin suututtaa?

• Anonyymi

Tukh profetiaa on nostetty YLI Raamatun sanan!

• Anonyymi

Niin on tehty

• Anonyymi

Jumala varjelkoon vääriltä profeetoilta heikkoja uskovia. Kasvaneet kristityt näkevät huuhaaprofeetat jo kaukaa!

• Anonyymi

Surullinen moni on uskonut Tukh. profetiaan koettelematta sitä!1 Tess 5:21

• Anonyymi

Profetia 1984 lupaa vielä tulevan uutta jatkoa profetialle....

• Anonyymi

Tukholman profetia ei ole SAMAA kuin Jumalan ilmoitukset, Raamatussa.

Mutta eksytyksen laji on, että Tukh. profetia on nostettu yli Raamatun raittiiden profetioiden!

Siin se eksytys juuri on. Monee koettaa elää tukh. prfofetian mukaan..
        Voi voi!

• Anonyymi

No olipa huono satu tuo tukhol ennustus kun jatkoa pitää vokotella liki 40 vuotta!

• Anonyymi
    • Anonyymi

saahan sitä vokotella profeettoja.

Totinen uskova odottaa Jeesusta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      1817
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1439
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      119
      1260
    4. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      87
      1202
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      67
      1007
    6. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      42
      954
    7. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      57
      954
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      920
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      35
      877
    10. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      47