Tukholman profetia on tutkittu ja hylättäväksi todettava! (Osa 7)

Anonyymi

Viittaan edellisen osan (6) sisältöön.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16999553/ei-tule-suomeen-(tukholman)-profeettaa-eika-muitakaan-(profeettoja)


Kenen kimppuun Jumala käy?


Olemme ja elämme sellaisessa ajassa, jossa Jumala ”käy (väärien) profeettojen kimppuun.” Samoin kuin muinoin tapahtui Oikeiden profeettojen Jeremian ja Hesekielin aikana. (Lue Jer 23:30-32, 3 x sana ”käyn kimppuun”.)

Tietenkään Jumala ei käy niiden kimppuun, jotka Herra itse on Henkensä kautta asettanut profeetallisiin tehtäviin, Kristuksen ruumiin kokonaisuudessa. (Luettavaksi 1 Kor 12.luku)

Ja kun koetellaan ja arvostellaan mm. profetoimista ja profeettailmiöitä, kenenkään ei pidä edes kuvitella, että kyseessä olisi RAITTIIN ja tervehenkisen – hengellisen – profetoimisasian tallaaminen ja vastustaminen!
Pois se. Raitis ja tervehenkinen profetoiminen ja UT:n mukaiset palvelijat ovat Jumalan suojassa.
• Kaikki vain on ”koeteltava”, kuten Paavali käski. ( 1 Tess 5:21)
• Ja ”henget on tutkittava” käskee apostoli Johannes. (1 Joh 4:1)

Vain naiivi ja infantiili ihminen luulee, että ”kaikki profetoiminen on Jumalan ideaa...”! Aikuinen, miehuuteen kasvanut kristitty?
• ”… jonka aistit ovat tottumuksesta harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta.” ( Heb 4:14)
• Sitten on vielä erikseen ”henkien tuntemisen”, ”henkien arvostelun lahja” ( 1 Kor 12:) joka uskovien keskellä (seurakunnissa) paljastaa pimeimmätkin (salaiset) ja kavalat voimat! ( On sanottava, ettei myöskään tällaisilla palstoilla kukaan voi niin piilotua, etteikö Jumalan hengen valo ja tutka kertoisi faktoja! Henkien tuntemisen lahjaa tämä aika kaipaa!)

Jumalan tutkintaprosessi ja sen seuraukset (sanktiot) kohdistuvat siis siihen kaikkeen, joka ei ole Jumalasta, Jumalan Hengen, Hänen Sanansa ja tahtonsa mukaista. Nyt Tukholman profetian ”hapatukseen”.


Kun syntimitta täyttyy?

Jokainen Raamattunsa huolellisesti tutkinut on törmännyt sanaan ”syntimitta”. Sitä sanaa löytyy ueasti VT:ssa. (Jokainen voi kertauksen vuoksi itse etsiä ne!)

Raamattu osoittaa, että Jumalan ajat ovat Hänen aikojaan! Hän useinkin kärsivällisesti odottaa ja antaa ajan kulua? Miksi? Että hedelmä kypsyy! Hyvä taikka huono? Eihän kukkivasta omenapuustakaan tiedä? Vasta syksyllä se näkyy? Ovatko hedelmät hyviä vai madon syömiä kuivakkaita! Jumala ei tee virheitä. Vaikka ihmisparka rajoitetulla aivotoiminnallaan niin luulee?
(On arvio, että ihmisen aivoista on hyötykäytössä vain noin 2-10 %)
Jumala on salllinut, että Tukholman profetia tekee työtään. Samalla Herra on tutkinut uskovia, miten nämä suhtautuvat?


Tukholman profetian ”syntimitta” näkyy ja kasvaa!

Näinä aikoina voi argumentoidusti ja näytetysti todeta, että Tukholman profetiasta ei ole koitunut MITÄÄN siunausta ja Jumalan valtakunnan edistystä! Joka muuta uskottelee, on hengellisessä pimeydessä. Tukholman profetian hapatus on kasvattanut monia niin ”huonoja hedelmiä”, että ei ole enää epäselvää - mikä on tausta?

Eräs näkyvin ja säälittävin ”hedelmälaji” on väärien profeettojen villitys! Nämä haihattelijat ovat lukeneeet Tukholman profetiaa kuin Raamattua, kuin täydellistä ”jumalan sanaa” ? He ovat uskotelleet, että MINÄ olen se Tukholman prrofeetta! Minä-minä-minä. Eipäs kun minä! Näitä haihattelijoita on ihan jonoksi ja kilpailuksi asti! Tässä listausta!
Oikein nimellään ovat ”profeetaksi” itsensä tituleeranneet mm.
• Jouko Piho
• Teuvo Suni
• Jari Tapio Pasanen
• Harri Veijonen
(Ja sitten on muutamia nimettömiä, anonyymejä, puskasta itseään esittäviä!)

Mitä ”hedelmää” tällainen patologinen profeettavillitys edustaa? Ei ainakaan Pyhän Jumalan asiaa! Päin vastoin! Oikea, terve profetoiminen on pantu naurunalaiseksi. Ja pahempaa? Jumalan Pyhyys on häväisty näiden epäpyhien profeetta-keikareiden iljettävissä puuhasteluissa! Ennustuksissa! Tukholman profetian ”syntimitta” on kasvanut Jumalan edessä tilinteon aikaan!


Epäpuhdas (likainen) astia, epäraitis (Tukholman) profetia!

Kun pohtii ja tutkii niitä ”juuria” - mistä Tukholman profetia on kasvanut? Tulee siihen Raamatun opetukseen, että kaikki nousee ihmisen sisuksista? Ellei asialla ole Pyhän Hengen voima ja vaikutus,
• profetia voi olla sielullinen, psyyken harhoistakin nouseva , taikka
• demoninen, väärän profetian ja valheen henkien innoittama! (jopa taikauskoa!)

Vuosikymmenien kokemus ja seuranta on osoittanut, että RAITISTA ja hengellistä profetiaa on vain häviävän pieni murto-osa! Suuri osa on puuta, heinää, olkia, korvien välistä nousevaa skeidaa!


Söisitkö sinä likaiselta lautaselta?

Jos menet vaikkapa ravintolaan, ja tarjoilija tuo herkulliselta näyttävän annoksen pöytään. Kun katsot, näet että lautanen onkin likainen? Pesemätön. Sen reunoissa on kärpäsen kakkaa. Maistuuko se? Onko se terveellinen annos? Mitä se tekee vatsallesi?

Mitä ongelmia voi syntyä, kun profetiaa tarjoillaan ”epäpuhtaan” - pesemättömän ”astian” avulla?

(jatkuu)

46

3384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen)


      Tukholman profetian epäpuhdas ”tarjoilu”!


      Kasetilla siis on selkeästi kehotus:

      ”Tee sinäkin palvelijani siellä Tukholmassa parannus, kulje suoraan.”

      Eräs selitys siihen, että tukholman profetia sisältää ”hapatusta” ja eksyttäviä aineksia, löytyy selvin sanoin profetiakasetin sisällöstä, näin:

      ” Tee sinäkin palvelijani siellä Tukholmassa parannus, kulje suoraan, minä olen sinut kutsunut, minä olen ollut sinun kanssasi tähän päivään asti, enkä minä sinua vastedeskään hylkää. Mutta kuinka mielelläni minä haluaisin, että sinä tekisit minun tahtoni. Minä autan sinua, ja kun tulee se päivä, että sinä palajat, niin sinä vahvistat minun veljiäni. Tee sinäkin palvelijani siellä Tukholmassa parannus, kulje suoraan.”

      Kun profetian antaja ei totellut Herran käskyä: Tee parannus! - hän otti vakavan riskin. Hän ei ollut ”suoralla tiellä” - koska Herra käski: kulje suoraan! Hän ei ollut tehnyt ”jumalan tahtoa”?

      On täysin loogista arvioida, että kun profetian saaja (nimettömänä sen tuonut) oli synnin siteissä itse? Niin likaisesta astiasta on ilman muuta tarttunut profetiaan ”hapatusta” - eksytystä – sellaisia elementtejä, jotka eivät JUMALAN Hengen puhdasta tuotetta.

      Siis? Kun astia oli puhdistamista vailla, se sisälsi kontaminaation vaaran. Profetian sekaan pääsi patogeeneja, eksytystä, vihollisen vaikutusta.


      Jumala tarvitsee palvelukseensa ”puhdistettuja” astioita!

      Jumala ei etsi mitään ”ihmeihmisiä”, staroja, - pylvään päähän (itsensä) korottavia profeettoja ja pylväspyhimyksiä! Ei. Hän etsii palvelukseensa puhdistettuja ja Herralle pyhitettyjä astioita! Jokaista lajia, erilaisiin tehtäviin!

      • ”Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

      • ”Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.

      • ” Jos nyt joku PUHDISTAA itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis. ” ( 2 Tim 2:19-21)

      Kaikkein kavalinta on, että JOS -KUN – astia (profetoiva) on epäpuhdas, sielunvihollisella on häneen ote. Tartunta. Ja traagista on, että profetoiva itse luulee esittävänsä VAIN Jumalan asiaa! Ja vihollinen nauraa vieressä? Sainpas ujutettua sekaan olkia ja akanoita…

      • Sellaista lajia oli – on – Tukholman profetia.
      • Oli aika, että se villitsi monia uskovia?
      • Oli aika, että sitä pidettiin lähes takuuvarmana ”jumalan sanana”?
      • Oli aika, että yksi ja toinen haaveili: Minä Olen varmaan Se Profeetta?

      Ja nyt?

      Eksyttävän profetian – eksyttäviä voimia ja seurauksia. Valheprofeettojen jonoa. Ei ihme, että on aika todeta faktat Tukholman profetian asiassa! Se ei ole, eikä ole ollut terve ja raitis Jumalan profetia.

      Tässä Tukholman profetian aiemmat tarkasteluosat:


      Osa 1
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16913692/tukholman-profetiasta----arviointia--kritiikkia

      Osa 2
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16921475/tukholman-profetian-ongelmakysymyksia---(osa-2)

      Osa 3
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16922763/tukholman-profetian-hapatus-ja-vahingot--(-osa-3)

      Osa 4
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16928666/tukholman-profetiasta-levinnyt-eksytys-(osa-4)

      Osa 5
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16930045/tukholman-profetian-outoja-ilmauksia--(osa-5)

      Osa 6
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16999553/ei-tule-suomeen-(tukholman)-profeettaa-eika-muitakaan-(profeettoja)

      • Anonyymi

        Sinun "tutkimuksesi" ovat täysin asiantuntemattomia ja kelvottomia. Sinulla on kiivas tarve puhua Tukholman profetiaa vastaan. Sinä hoet koko ajan samoja argumentteja useissa samanlaisissa jatkokertomuksissa.

        Tukholman profetia on Herran antama profetia. Usko tai ole uskomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun "tutkimuksesi" ovat täysin asiantuntemattomia ja kelvottomia. Sinulla on kiivas tarve puhua Tukholman profetiaa vastaan. Sinä hoet koko ajan samoja argumentteja useissa samanlaisissa jatkokertomuksissa.

        Tukholman profetia on Herran antama profetia. Usko tai ole uskomatta.

        Sorry, mutta näyttäkääpäs itse asiantuntemuksenne?
        Ei auta kiivas tarva puolustaa tukholman profetiaa?
        Ei auta hokea samoja väitteitä tukholman profetian "jumalallisesta" tasosta?
        Tukholman profetia ei ollut eikä ole raitis ja tervehenkinen Herran profetia.

        Kukaan, jolla Hengen tuntemus toimii, ei ole sitä alkujaankaan uskonut, eikä usko.

        Jeesus varoitti "vääristä profeetoista" ja profetioista.

        Ikävä kyllä tuhkolman profetia on aivopessyt, manipuloinut ja eksyttänyt säälittävän monia uskovia?

        Nämä eivät nyt kestä faktoja. Kitisevät ja parkuvat?

        Ei auta itku markkinoilla....

        Onneksi on joukko niitä tervehenkisiä uskovia, jotka eivät USKO tukholman profetian hömppää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun "tutkimuksesi" ovat täysin asiantuntemattomia ja kelvottomia. Sinulla on kiivas tarve puhua Tukholman profetiaa vastaan. Sinä hoet koko ajan samoja argumentteja useissa samanlaisissa jatkokertomuksissa.

        Tukholman profetia on Herran antama profetia. Usko tai ole uskomatta.

        No, esitäpäs nyt itse asiantuntemusta? Jos osaat kirjoittaa muutakin kuin parisen lausetta neteissä???


    • Anonyymi

      Tarpeen on. Että ei hyysätä valheprofetioita.

    • Anonyymi

      Tukholma profetiasta riittää vielä koettelua lisääkin.
      On pitkä lista kysymysmerkkejä, jotka syntyvät siitä, kun asetaan Raamatun - UT:n sanat, opetukset, seurakuntaohjeet. Siis profetoimista koskevat.

      MIKSI Tukholman profetian tuoja esiintyi NIMETTÖMÄSTI? Vasta ties kuinka pitkän ajan perästä tietoon tuli henkilöys. Jos se nimi on oikein?

      Siksikö hän piiloutui, koska profetiassa Herra käskee tehdä parannuksen?
      Eikä hän ilmeisesti tehnyt? (ei käy ilmi)

      Mitä Jeesus?

      "Jokainen joka pahaa tekee, vihaa valkeutta, eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi..." Johannes 3:20

      Kun esittää jopa kansaa koskevan (profetian) Sinä Suomen kansa! Mutta piiloutuu pusikkoon? Kuinka uskottavaa se on? Vai kuinka naurettavaa?

      Sopii kysyä?
      Mutta tässä ei enempää..

      • Anonyymi

        No jahka Venäjän joukot ilmaantuu Suomeen niin nähdään, että profetia olikin totta, mitäs sitten sanot? Ja ns. Viides kolonna on jo Suomessa, ja eräitä erikoisjoukon jäseniä..., joten katsotaan mitä heinäkuussakin alkaa?


    • Anonyymi

      Aloitus on menestysteologiaa tai itsesuojelua itselleen valehtelua!

    • Anonyymi

      Profetia, joka kerrankin suuntautui tulevaisuuteen, meni sitten päin persettä.
      Ei ihmeellistä, niin ne kaikki tekevät.

    • Anonyymi

      Aloittaja on väärässä.

      Aloitus on hylättäväksi todettava!

    • Anonyymi

      Ei tule Suomeen ns. "profeettaa" eikä ole Jumalan asettamaa "profeettaa".
      Tukholman profetia oli harhainen, nousi epäpuhtaan profeetan taholta. Ei luotettava.

    • Anonyymi

      Varokaa vääriä profettoja, jotka itse itseään profeetoiksi kehuvat, mutta ovat huijareita ja petkuttajia!

    • Anonyymi

      Jo kauan sitten moneet ihmettelivät tuota tukholman profetiaa!! Siinä oli monta kummallista piirrettä. Ja on edelleen, hämärää, epäpyhää!

    • Anonyymi

      Tuhkolman profetia oli mitä oli.
      Jumalan kiitos että se on nyt valhe-ennustukseksi todettu!

    • Anonyymi

      PROFETIA on sairas ennustus ei siis toteudu

    • Anonyymi

      Oli se outoa, että Tukholmassa piilotteleva mies
      väitti saaneensa profetian Suomen kansalle!
      Nimettömänä sen lähetti ja oli sanellut kasetille.
      Että oikein Kansalle!

      No, onneks moni ei-uskova on fiksumpi kuin uskikset, eikä ota todesta tuollaisia haihattattelijoita.

    • Nykyään on paljon huijaus profetioita ja rahanperässä juoksijoita eli älkää nielaisko joka tarinaa ja huutako hallelujaa päälle.
      Liikaa vouhotusta lihan ilmoitusta.
      Liha on helppo alusta saatanan syöttää tekstiä ,mutta Pyhä Henki kenessä on tajuaa sen ,että Pyhyyden Henki suojaa ja jopa hajoittaa saatanan hyökkäykset.
      Jumala kun ilmoittaa niin asia tulee selvästi esille ja sen muistaa ,vaikka kävelisi käsillään sillä niin syvälle se asettuu mieleen ja sitä voi katsella ja tutkiskella milloin vaan sillä niin selvää ja vahvaa on Hengen ilmoitus ja vastakohtaisesti jos saatana yrittää niin se heittää pikalauseita ja lyhyitä sanoja eli sekavaa touhua.
      Rukoilkaa Hengen eroittamisen lahjaa sillä nyt on aika ,jolloin jokaisen kuuluu olla tarkkana sillä ei Jeesus turhaa sano .....Väärät profeetat...

      • Anonyymi

        Hyviä ja tarpeellisia sanoja Sinulta MrHyvis!

        - aloittaja


    • Anonyymi

      Ei JUmala toimi jonkun "tukholman profetian" mukaan!!

    • Anonyymi

      Utopioita`
      Vai profetioita?

      Suuri osa utopioita. Toivejattelua... Illuusiota.

      • Anonyymi

        Nyt sen viimeistään sokea Reettakin näkee, että ns. tukholman profetia oli mitä oli!
        Sielullista hömppää itseään piilottelevan ( anonyymin) nimettömän miehen utopiaa.
        Kumma että Jouko Pihokin noteeraa tukholman profetiaa? Sehän oli alun perin NIMETÖN?

        Ja nimi - joku Säkkinen? Onko sekään totta edes?

        Kyllä säälittää että uskovaiset antaa itseään naruttaa noin paljon!!


    • Anonyymi

      Edelleen on niitä lapsellisia (uskovia) joillä ei toimi henkien erottamisen kyky.
      Sairaasti monet edelleen kuvittelevat, ettäolisivat tukholman profetiassa luvattu profeetta? Näitä haihattelijoita on ollut, mm. H. veijo... piho, ja monia muita!

      No, olkoot harhoissaan ja pimeydessä. JUmala ei toimi minkään sekavan tukholman profetian nojalla!

    • Anonyymi

      On vieläkin joitakuita haihattelijoita, jotka vannovat "tukholman profetian nimeen".

      Kiitos Jumalan, suuri osa tervehenkisiä uskovia on tullut valoon moisesta hömpästä.

      Eräs aivan kummmallinen juttukin on?

      Miten ihmeessä tämä profeetaksi itsensä asettanut ei sanonut siinä nauhalla nimeään. Ei syytä, miksi oli TUkholmassa? Kuka häntä jahtasi ja miksi? Eikö ollut puhtaita jauhoja pussissa. Miksi piti piilotella itseä?

      JOS väittää olevansa Herran profeetan asialla - niin silloin pitää olla suora valinta?
      Ja varmuus? Oliko Herra käskenyt puhua? Ja mitä? Vai oliko energiana oma pelko, ryssän pelko, mikä tahansa?

      EI pidä myydä sikaa säkissä!

      Tukholman profetia oli sellainen. Säkissä maailmalle lähetetty. Ehkä siitä joku keksi "profeetalle" nimen Säkkinen..

    • Anonyymi

      Tarkasti tutkien tukholman profetia kuuluu sarjaan sensaatiot. Sillä poppaskonstilla on tosin onnistuttu manipuoilmaan ja eksyttämään tietty joukko (lapsellisia) uskovia, jotka kritiikittä uskovat satuja kuin lapsi joulupukkia!

    • Anonyymi

      Ei tuota profetiaa monet ottaneet vakavasti koskaan!

    • Anonyymi

      Hyvää pohdintaa!

    • Anonyymi

      Mitä mieltä nyt tästä profetiasta Ukrainan tilanteen alla? Eikös tässäkin ole sellainen mahdollisuus, jos olisikin todellinen profetia, ettei se tai kaikki/mikään toteudu jos Suomessa tapahtuu parannuksen aalto?

    • Anonyymi

      Nyt näkyy merkit. On olemassa YouTube lyhyt video näky suomesta tais otsikko. Siinä kun liike Ukrainassa
      se ohittaa lielatvir..ja yllättäin rynnii Suomen rajaa vastaan. 40v olen näitä tutkinut ja ainoa tarkka oli kirja kirjastosta. Lainasin 1980 ja outoa eka tänkaltainen.Kirjoitettu 1970 luvulla Belgialainen lähetysmies sai Norjassa näyn pitkän. Sumussa Lofoottia kohti alukset ja idästä samaan aikaan painovoiman rikkoneet ilma,alukset. Uusia aseita Suomi jokiin jotakin mikä teki hyytelöksi veden. Kaikki Ruotsi lapissa teurastettiin. Saksaan putkea pitkin myrkkykaasua sotilasvaruskuntiin ja kuoli. Hänet pysäytettiin tunturilla jeeppi .Upseeri nimellä puhutteli. Kysyi mistä tiedätte vastasi me tiedämme kaiken. Huom. 1970 luvulla ei ollut tietokoneita eikä kaasuputkea Saksaan ym. Ruotsi tuhoaa mahtavasti sota,aluksia. Tämä kai osa meidän nurkilta 3. Msota.
      Ja kun kaikki tutkii Raamattu ensin saa kokonaiskuvan .

    • Anonyymi

      Niinhän tuo näyttäisi siltä että kohta toteutuu tämä profetia

    • Anonyymi

      Ukraina ei ole Suomi. Tukholman ns. profeetan olisi pitänyt osata ennustaa Ukrainaan liittyvä asia.

    • Anonyymi

      Onko Helsinki sitten turvassa tämän Tukholma profetian mukaan.
      Miten hyökkäys käytännössä tapahtuisi jos se menisi noin.

    • Anonyymi

      TUkholman (profeetta?) oli venäjää pelkäävä ja tukholmaan pakoon mennyt pelkuri, joka sitten kuin piilosta koetti profetoida, oman päänsä näkyä ja pelkoa!
      KUka on niin lapsellinen, että USKOO jonkun nimettömän profetiaa?

      Kukaan ei ole koskaan vahvistanut että mies oli Yrjö Säkkinen? Olkoon vaikka Pussinen, ....

      Joka paikka oikein pullistelee näitä ennustuksia, näkyjä, toinen toistaan pelottavampia!

      Tosi sairasta touhua, mutta onnettomia lukijoita piisaa näille ennustelijoille!

    • Anonyymi

      viisaat ei juokse ihmistekoisten profetioiden perässä!

    • Anonyymi

      Ko. profetia on .... mitä on

    • Anonyymi

      Tukholman profetia on samaa sarjaa, kuin olivat VT:n väärät profeetat Jumalan Profeetta Jeremian aikana! Jeremia, 23. luku.

    • Anonyymi

      Aika traagista on, että Tukh.profetiaa pidetään kuin pyhänä postillana!

      Moni ei tunne Raamatusta kuin pieniä osia, mutta Tukh.profetiaa moni lukee ja opettelee ulkomuistista.

      Lähes kaikki osaavat tämän jakeen: Suomesta nousee profeetta!

    • Anonyymi

      Tukholman harhautusprofetia on aivopessyt infantiilit tyypit.

      • Anonyymi

        Täällä pidetään näköjään sammumatonta tulta yllä. Sinnikkäät räksyttäjät ovat katkeria ja kateellisia profeetoille, koska heillä itsellään ei ole mitään lahjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä pidetään näköjään sammumatonta tulta yllä. Sinnikkäät räksyttäjät ovat katkeria ja kateellisia profeetoille, koska heillä itsellään ei ole mitään lahjoja.

        Mistäs tiedät MITÄ lahjoja toisilla on... mutta eivät niistä kerskaile - koska kerskaaminen on kielletty asia UT:n terveissä opetuksissa... Saattaisit tulla kateudesta vihreäksi, jos tietäsit niitä lahjoja...


    • Anonyymi

      Ei pidä elää luuloissa.
      Sinnikkäät Herran vartiokoirat pitävät ääntä valhepofeettoja koskien, koska niissä on vieras lemu, ei Pyhän Hengen tervettä oppia!
      Kukaan tervehenkinen ei kadehdi sellaisia sairaita ilmiöitä, kuin harhaopit, harhaprofetiat, valheprofetiat. Kuka nyt sairausilmiöitä kadehtisi?

      Koirat tekevät annettua hommaansa!

      Eivät ne niitä hauku, joissa Pyhä Henki ja raitis profetian lahja toimii...
      Oottex huomannu!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Väärien profeettojen joukkoon tulee lisätä viski/kahviprofeetta.

      • Anonyymi

        sehän kuuluu siihen sarjaan....


    • Anonyymi

      Ne jotka ovat hurahtaneet ns- tukh. profetiaan ovat sivuuttaneet JEESUKSEN:

    • Anonyymi

      Näin on. Ovat nostaneet tukholman profetian Raamatun Sanankin yläpuolelle..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe