Elikkä rakas äitini pakotti minua myymään koko kesän puhelimella, vaikka itse vihaan koko juttua(töitten teossa ei mielestäni ole mitään pahaa, mutta puhelimella myynti tuntuu olevan jotenkin hyvin epämoraalista ja turhaa). Töiden teko, kuten fyysiset työt tai mikä tahansa, jossa ei tarvitse saada, joka ikinen hetki ihmisten huutoja päällensä kävisi. Toisaalta uskon, että myyntitaito on hyvin tärkeää, mutta mikä hommassa on pahinta ei ole se, että joudun myymään, vaan se että joudun työskentelemään yksin ilman että kuulen muiden myyjien myyvän(vaikea motivoida itseään, kun ei näe muiden kestävän iskuja). Lisäksi ei ole ketään, jolta voisin ilman arvostelua kysyä apua(pomoltani saan kyllä tiedollista apua, mutta en voi paljastaa työmotivaationi puutetta). Äidiltäni saan neuvon, että: "Luuri käteen ja soita". Ja tämä tuntuu olevan hyvä neuvo, mutta jotenkin löydän työn vailla minkäänlaista iloa(enkä nauti hirveämmin ihmisten kanssa puhelemisesta). Työstä saa tietenkin ihan hyvin palkkaa ja kokemusta, joka on hyvä.
Mitä tekisit minun tilanteessa?
Äiti pakoitti kesätöihin.
Anonyymi
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623