Laihdutus ja huonontunut itsetunto

Anonyymi

Onko täällä ketään muita paljon laihduttaneita joiden kilojen mukana karisi itsetuntokin? Olen itse laihduttanut itseni lihavasta normaalipainoiseksi 1.5v aikana. Kiloja lähtenyt noin. 30. Lihavana olin sinut itseni kanssa enkä välittänyt muiden mielipiteistä. Olin myös iloisempi. Nykyään huomaan ajattelevani paljon muiden mielipiteitä ja mitä mieltä muut ovat minusta. Olen tullut epävarmaksi omasta ulkonäöstäni enkä enää hyväksy itseäni sellaisena kuin olen. Mietin mistä ihmeestä tämä voi johtua! Plus näen itseni lihavampana kuin koskaan vaikken ole

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei ole muita tuollaisia!

    • Anonyymi

      Tuskinpa laihdutus itsessään on syynä mielentilaasi, mikäli olet laihduttanut järjellä ja kohtuudella. Tietysti missä iässä vaan voi puhjeta syömishäiriö, ja silloinhan ihminen näkee itsensä aina lihavana. Yksi vaihtoehto on, että kärsit jostain ravinnepuutoksesta, jonka johdosta mieliala laskee.

      Toisaalta voi kestää aikaa tottua "uuteen kroppaan". Ja laihdus on itsessään enemmän tai vähemmän ulkonäkökeskeistä toimintaa, vaikka sitä terveysperusteilla markkinoidaan. Eli ehkä tilanne tasoittuu, ja löydät jälleen oman entisen itsesi? Jollet löydä, käy juttelemassa jonkun ammattiauttajan kanssa.

      Joku syyhän sinulla oli aikanaan aloittaa laihdutus. Joten tuskin olet niin äärimmäisen onnellinen silloinkaan ollut, kuin nyt muistelet. Jos olisit ollut itseesi tyytyväinen, et olisi koskaan laihduttanut. Tai olisit laihduttanut vain sen 5 kg, joka lähtee ensimmäisenä maksan seudulta ja sisäelimistä.

    • Anonyymi

      Tuo on vain siitä johtuvaa,mistä minäkin olen tänne kirjoitellut.OLET LAIHDUTTANUT VÄÄRÄLLÄ TAVALLA
      Terveellinen laihdutus mitä minä olen tehnyt tapahtuu suurella kalorimäärällä ja suurella liikuntamäärällä.Kalorit pitää olla VÄHINTÄÄN 2500 kaloria päivässä.
      Itse olen nyt 2700 kalorin kuurilla ja laihdun sillä 4 kiloa kuukaudessa.

      Jos vaikka kalorisi ovat olleet 1800 en ihmettele yhtään huonoa kuntoa ja oletko syönyt laihdutuksen aikana tarpeeksi hiilihydraattia.Jos ei ravitse kehoaan,niin se menee huonoon kuntoon.

      Jos laihduttaa terveellisellä tavalla kunto vain parantuu.

      • Anonyymi

        Ja vitut. Itse en ainakaan ehtisi tehdä mitään muuta kuin liikkua jos pitäisi laihtua noin suurella kalorimäärällä. Kun about 1000kcal päivässä on peruskulutus mulla levossa.


    • Anonyymi

      Kyllä minullakin itsetunto romahti kun PYÖRÄILIN jatkuvasti. Se vaikutti potenssiin niinnettennpysty enää lähestyy naisia ja itsetunto on täysin mennyt. Vaikka olen TIKKULIHA ja esittelen kaupassa tikkumaisia 60 ymppisen mahanahkaa ja heiveröisyyttäni sekä jalkoja. Siksi keskityn harrastuksiin HEDELMÄTOFFEEN syömiseen kellarissa(ei ole kaloreita lainkaan) ja jäätelön KULJETTAMISEEN pyörän tarakalla kauneina kesäpäivinä. Jäätelö vain sulaa mutta onneksi jäätelökioskinnpitäjä ei saa eurojani vaan käytän ne Lidlin BHSLOAJÄÄTELÖÖN. Se lihottaa, mutta vain jos syön sitä. Aamupalana täytekakkua.

      Ehkä lihonntakaisin koska nuoret naiset EI kiinnostukaan vaikka ensin luulin että pystyn hurmaamaan TIKKUMAISUUDELLANI ja heiveröisellä olemuksella jota esittelen usein kaupan kassajonossa.

      • Anonyymi

        Pitääkö sinusta tosiaan tehdä rikosilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö sinusta tosiaan tehdä rikosilmoitus.

        😂
        "Pitääkö sinusta tosiaan tehdä rikosilmoitus."

        Mikähän mahtaa olla rikosnimike? Olis kiva tietää näin sivusta. Yleisön naurattaminen? 🤣


      • Anonyymi

        Olipa rumasti ja tarkoitushakuisesti kirjoitettu. Mistä kirjoittajan paino selviää? Mistä kirjoittajan sukupuolinen suuntaus selviää? Mitä noilla kahdella asialla on tekemistä avauksen kanssa eli so not?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö sinusta tosiaan tehdä rikosilmoitus.

        Tämä ei ole mikään tsättipalsta.


      • Anonyymi

        Mitäs ihmettä on Lidlin Bhsloajäätelö? 🙂


    • Anonyymi

      MINÄ OLEN OIKEA KIRJOITTAJA.

      Aloittaja teet kaiken VÄÄRIN sillä sinun pitää tehdä kuin MINÄ,mistä minäkin olen tänne kirjoitellut.MINÄ teen kaiken oikein ja piilotan karkit kellariin jolloin laihdutus on tehokasta. Yöllä käyn ahmimassa karkkeja NOIN KILON.
      Terveellinen laihdutus mitä minä olen tehnyt tapahtuu suurella kalorimäärällä siten tehokkaasti. Joudun polkemaan pyörällä 23lme tuntia päivässä ja tunnn syön hedelmäoffeeta. Nukkuminen on laiskuutta .Kalorit pitää olla VÄHINTÄÄN 10500 kaloria päivässä.
      Itse olen nyt 8700 kalorin kuurilla ja laihdun sillä 0.6uusi grammaa kuukaudessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe