Minkä vaikeustason reittejä kiipeätte? Oonko aivan surkea jos kiipeän 6a reittejä???? Oon siis harrastanu kiipeilyä joku 9kk
Vaikeustasot
Anonyymi
4
2272
Vastaukset
- Anonyymi
Oon harrastanu kiipeilyä 10 vuotta kiipeän 5-6a reittejä.
- Anonyymi
kiipeän 4a-5a reittejä kuukauden harrastamisen jäljiltä
- Anonyymi
Nyt näytetään naisten kiipeilyä Münchenissä. Hyvä laji katsella nuoria kaunokaisia.
- Anonyymi
Minä kiipeilin rikkaan naisen reittä pitkin hänen elämäänsä. Ei ollut helpoin reitti mutta sitkeästi kun uskoi määränpäähän pääsyn eikä luovuttanut niin perille päästiin. Nyt riittää kiipeily kun huippu on saavutettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861484
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121375Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras371156- 271075
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117913Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18846
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76705- 40697