Minkä vaikeustason reittejä kiipeätte? Oonko aivan surkea jos kiipeän 6a reittejä???? Oon siis harrastanu kiipeilyä joku 9kk
Vastaukset 4
- Anonyymi
Oon harrastanu kiipeilyä 10 vuotta kiipeän 5-6a reittejä.
- Anonyymi
kiipeän 4a-5a reittejä kuukauden harrastamisen jäljiltä
- Anonyymi
Nyt näytetään naisten kiipeilyä Münchenissä. Hyvä laji katsella nuoria kaunokaisia.
- Anonyymi
Minä kiipeilin rikkaan naisen reittä pitkin hänen elämäänsä. Ei ollut helpoin reitti mutta sitkeästi kun uskoi määränpäähän pääsyn eikä luovuttanut niin perille päästiin. Nyt riittää kiipeily kun huippu on saavutettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.391680- 851072
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓224971- 60967
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42963Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss343899Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?47863Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan150714- 94702
- 54618