Muhammad kehottaa valehtelemaan, jotta hänen antamansa murhakäsky on helpompi toteuttaa:
Allahin Sanansaattaja kysyi: "Kuka haluaa tappaa Ka'b bin Al-Ashrafin, joka on loukannut Allahia ja hänen Sanansaattajaansa?" Muhammad bin Maslama nousi ylös ja sanoi: "Oi, Allahin Sanansaattaja, haluaisitko, että minä tapan hänet?" Profeetta vastasi: "Kyllä." Muhammad bin Maslama sanoi: "Siinä tapauksessa anna minun valehdella pettääkseni." Profeetta sanoi: "Saat valehdella."
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/bukhari/059.sbt.html#005.059.369
Hämeen-Anttila kirjoittaa sunnasta, Muhammadin "esimerkillisestä elämästä", teoksessaan Islamin käsikirja (s. 37):
"Profeetta ei eläessään ollut toiminut yksinomaan senhetkisen tilanteen mukaan vaan pitäen samalla silmällä myös tulevaisuutta. Profeetan elämän yksityiskohdat oli tarkoitettu islamin yhteisön ikuisen jäljittelyn kohteeksi."
Islam: valehtelua ja murhakäskyjä
6
405
Vastaukset
pointti oli?
- samasta jumalasta
Jotkut ihmiset sanovat, etä perimmältään kristinuskossa ja islamissa on kyse samasta jumalasta, joka vain ymmärretään eri tavoin.
Mutta voiko olla kyse samasta jumasta, jossa toisen Jumalan käsky on rakastaa, kääntää toinenkin poski lyötäväksi, rukoilla vihamiesten edestä, olla kostamatta pahaa pahalla, anteeksi antaminen, olla tarttumatta miekkaan johon voi hukkua jne.
Samalla toisen jumalan alituinen viesti on kosto, viha, rangaistus, tappaminen, valehteleminen jne, jne.....Mistä on peräisin tällaisen "jumalan" henki?...Suoraan syvyydestä, itse Saatanasta.
Ei ihme, että niin monet muslimit etsivät tietä ulos islamista. He olisivat paljon rohkeampia etsinnässään, mikäli islam sallisi sen. Nyt se ei salli ja lopputuloksena on, kuinkas muuten...tappamista, vihaa, kostoa, uhkauksia, valehtelemista jne.......- Muilla on muut jumalansa
Ei muslimeilla on aivan oma Allah-niminen jumala jota he palvovat: Allah on kostonhimoinen, petollinen, viekas, sotaisa, kateellinen. Allahilla on mielenterveydellisiä ongelmia ja hän on luonnehäiriöinen. Mutta toivotaan hänelle hyvää! Ei ole helppoa Allahilla, kuten ei muslimeillakaan: helvetti odottaa.
Kristinuskon jumala taas on rakkaus. - viper
Muilla on muut jumalansa kirjoitti:
Ei muslimeilla on aivan oma Allah-niminen jumala jota he palvovat: Allah on kostonhimoinen, petollinen, viekas, sotaisa, kateellinen. Allahilla on mielenterveydellisiä ongelmia ja hän on luonnehäiriöinen. Mutta toivotaan hänelle hyvää! Ei ole helppoa Allahilla, kuten ei muslimeillakaan: helvetti odottaa.
Kristinuskon jumala taas on rakkaus.Allahille toivottakoon pikaista kuolemaa ja tervemenoa Helvettiin! Sinne Allah kuuluu kaiken aiheuttamansa pahuuden ja verenvuodatuksen jälkeen.
Ja Helvettiin Allah varmasti päätyy. Samaan iankaikkisesti polttavaan tuleen, jonne kaikki muslimit aikanaan päätyvät, Osama Bin Ladenin johdolla.
Vai pitäisikö suoraan puhua arkkienkeli Luciferista? Allah on nimittäin vain valepukuinen Saatana. Muhammed taas on Saatanaa palvellut väärä profeetta, joista Jeesus varoitti. Ja sitä myötä kaikki muslimit menevät Helvettiin. Muslimit palvelevat Saatanaa: todisteena on jo sekin, että ristiinnaulitun kuvan näkeminen tuottaa muslimeille pahoinvointia. Risti jonkun kaulassa on muslimille kauhistus, sehän kertoo Jeesuksesta!
Nimenomaan Saatanan palvelijoille risti ja kertomus Jeesuksesta ovat suuren kärsimyksen tuottaja. Risti polttaa muslimin sisintä, antaen esimakua Helvetistä.
Sanalla sanoen:
SEE YOU IN HELL! - bidrali
viper kirjoitti:
Allahille toivottakoon pikaista kuolemaa ja tervemenoa Helvettiin! Sinne Allah kuuluu kaiken aiheuttamansa pahuuden ja verenvuodatuksen jälkeen.
Ja Helvettiin Allah varmasti päätyy. Samaan iankaikkisesti polttavaan tuleen, jonne kaikki muslimit aikanaan päätyvät, Osama Bin Ladenin johdolla.
Vai pitäisikö suoraan puhua arkkienkeli Luciferista? Allah on nimittäin vain valepukuinen Saatana. Muhammed taas on Saatanaa palvellut väärä profeetta, joista Jeesus varoitti. Ja sitä myötä kaikki muslimit menevät Helvettiin. Muslimit palvelevat Saatanaa: todisteena on jo sekin, että ristiinnaulitun kuvan näkeminen tuottaa muslimeille pahoinvointia. Risti jonkun kaulassa on muslimille kauhistus, sehän kertoo Jeesuksesta!
Nimenomaan Saatanan palvelijoille risti ja kertomus Jeesuksesta ovat suuren kärsimyksen tuottaja. Risti polttaa muslimin sisintä, antaen esimakua Helvetistä.
Sanalla sanoen:
SEE YOU IN HELL!Itsellä on kaks ristiä kaulassa ei mies valita.
Oksentaa muslimi sianlihan syönnistäkin (jos kertoo mitä söit) Kyse ihan tottumuksesta (/aivopesusta? kuinka vain...) ja kyllä saisi minusta islamistakin erota kuten muistakin uskonnoista. ei ole oikein tuommoinen vainoaminen. Ei kai kukaan ilolla katso kun joku on ristiin naulittuna... aika huono heitto minulta.
helvettiin minä varmaan tästä joudun mutta sanon kuitenkin, että mielestäni Jumala on ihan jotain uskontoja korkeampaa ei sitä kannata ihmisjärjellä mennä kaikkea selittämään.. Nyt vaan kiistellään siitä miten sitä palvoa ym..ja ei se tähän lopu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442777Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742316- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162206Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202007Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv211993- 621934
- 961790