Hienoa 147 eurosportilla

Katselia

Olihan hienoa katsoa eilen kun Mark Williams teki eilen eurosportilla 147 mailmanmestaruus kisassa.

2

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snooker fan

Muutamassa kohdassa olin ihan varma että tota vetoa se ei saa sisään mutta niin vaan ne vaikeemmatkin pallot uppos. Tänäänkin tulee taas monta tuntia snookeria. Hienoa että eurosport näyttää sitä.

• jee

Harmittaa kun missasin tuon, mutta olen kyllä kuullut tuosta Williamsin maksimibreikistä. Toivottavasti se nähdään uusintana vielä pari kertaa vaikkapa finaalien sessiobreikeillä!

Kyllä kelpaa £161000:lla mällätä...

Terv. jee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      75
      5914
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      5277
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      21
      3098
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      182
      2558
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      223
      2329
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      19
      2176
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      103
      1541
    8. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      347
      1412
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      75
      1313
    10. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1206
    Aihe