Tummat naiset on

Anonyymi

Miehekkäitä. Kyllä vaan on ilo ihailla blondeja naisia. 😗

45

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljaita rintavakoja, uuh! ISOT RINNAT pitää olla 🤤

• Anonyymi

Mä oon niin onnellinen...
        Kun mulla pienet...Tai keskikokoo...
        En isoja huolis aika maksettais..
        Onnex luoja pienet anto...
        T:Elluhallo..💞

• Anonyymi kirjoitti:

Mä oon niin onnellinen...
        Kun mulla pienet...Tai keskikokoo...
        En isoja huolis aika maksettais..
        Onnex luoja pienet anto...
        T:Elluhallo..💞

Mikä se keskikoko sitte on? :)

• Ja osa meistä vaaleistakin.

• Niih

• Huhuh, onneks tajusin tehdä tän aloituksen anonyyminä 😇😂

• Nythän sä läpän heitit. :D

• MCMLXXVI kirjoitti:

Nythän sä läpän heitit. :D

Mistäs tiiät? 😋

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Mistäs tiiät? 😋

No en tiiäkkään, mutta perkule et varmana tehnyt tätä aloitusta. Ei ole sun tyylistä. :D

• MCMLXXVI kirjoitti:

No en tiiäkkään, mutta perkule et varmana tehnyt tätä aloitusta. Ei ole sun tyylistä. :D

Heh, mut jos halusin blondeille vähän huomioo lisää 😇

Heh, mut jos halusin blondeille vähän huomioo lisää 😇

Ainiin, no kiitos. Vaikka onko toffee/karamelli edes vaalean sävy? :P

• MCMLXXVI kirjoitti:

Ainiin, no kiitos. Vaikka onko toffee/karamelli edes vaalean sävy? :P

Kyl kyl, kaikki vaaleat sävyt käy. 😊 Kaikki palstalaiset nyt ylistämään meitä blondeja 🙌

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Kyl kyl, kaikki vaaleat sävyt käy. 😊 Kaikki palstalaiset nyt ylistämään meitä blondeja 🙌

Hmmm.... Syntymäblondi on aito blondi. Siitä eteenpäin jäljennöksiä. Rajanveto tässä on nyt olennaista. - cu-

• Nythän löyty kaikkien trollien äiti! 😝

• Anonyymi kirjoitti:

Hmmm.... Syntymäblondi on aito blondi. Siitä eteenpäin jäljennöksiä. Rajanveto tässä on nyt olennaista. - cu-

Eli olen aito. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Suuri osa suomalaisista on syntymäblondeja. Sitten hiukset usein tummuu, viimeistään aikuisiässä. Itsellä on edelleen sen verran vaaleat hiukset, että tuskin harmaantuvat. Kuten isänäiti, joka pysyi blondina elämänsä loppuun asti. Mutta vaaleita raitoja tulee kampaajalla otettua. Nyt tosin niistä on aikaa, viime vuonna viimeksi.

• interlocutrice kirjoitti:

Nythän löyty kaikkien trollien äiti! 😝

Joskus se totuus lipsahtaa vahingossa 🤭

Joskus se totuus lipsahtaa vahingossa 🤭

Hiljaisimmat on pahimpia. 😬

Hiljaisimmat on pahimpia. 😬

Joo, ei koskaan tiedä, mitä niillä oikeasti on mielessä 😈

Joo, ei koskaan tiedä, mitä niillä oikeasti on mielessä 😈

No saavat ainakin rauhassa punoa juoniaan, kun osaavat laskelmoidusti pitää ääntä. 🤣

No saavat ainakin rauhassa punoa juoniaan, kun osaavat laskelmoidusti pitää ääntä. 🤣

Puskasta vaan joku viaton anonyymi aloitus ja sitten paikalle rekattuna, ihan sattumalta 😏

Puskasta vaan joku viaton anonyymi aloitus ja sitten paikalle rekattuna, ihan sattumalta 😏

Sun pitää muistaa vielä peukuttaa itseäs ja kehaista anonyyminä. 😁

Sun pitää muistaa vielä peukuttaa itseäs ja kehaista anonyyminä. 😁

Joo, sehän on perushuttua 😊Äsken muuten sain ilmoituksen, että vaikutan botilta. En tiedä tuleeko tää siis perille. Taisivat bongata ton trölli- sanan tuosta..

Joo, sehän on perushuttua 😊Äsken muuten sain ilmoituksen, että vaikutan botilta. En tiedä tuleeko tää siis perille. Taisivat bongata ton trölli- sanan tuosta..

Tokkopa?

Mutta kyllä täällä on minun mielestä jotain mätää taustalla... mutta sitä on mahdoton todistaa..🙄

Ellusta ei oo kuulunut mitään...🤔

Pitäis laittaa vaikka säpoo menemään jo, jos se nyt sitäkään lukee? Ehkä anomuumina kerran pikkuisen härkkäs..🤔

Tokkopa?

Mutta kyllä täällä on minun mielestä jotain mätää taustalla... mutta sitä on mahdoton todistaa..🙄

Ellusta ei oo kuulunut mitään...🤔

Pitäis laittaa vaikka säpoo menemään jo, jos se nyt sitäkään lukee? Ehkä anomuumina kerran pikkuisen härkkäs..🤔

Joo, en oo kuullut minäkään Ellusta mitään, aikoihin. Mitään kautta. Toivottavasti kuitenkin kaikki on ok?

Toi on varmaan joku robotti, joka poimii teksteistä sanoja ja laittaa porukkaa jäähylle. Laitoin heti palautetta ja esto poistui. On ennenkin tapahtunut samaa, silloin en kyl keksinyt syytä, miksi ilmoitus tuli.

Joo, en oo kuullut minäkään Ellusta mitään, aikoihin. Mitään kautta. Toivottavasti kuitenkin kaikki on ok?

Toi on varmaan joku robotti, joka poimii teksteistä sanoja ja laittaa porukkaa jäähylle. Laitoin heti palautetta ja esto poistui. On ennenkin tapahtunut samaa, silloin en kyl keksinyt syytä, miksi ilmoitus tuli.

No Ellu ei lueskele kyllä postejaan, jos joku muu vetää kiireiseks. Mutta jospa juhannus vähän sois sille hetken mielenkiintoa muualle? Pitää töissä aamulla laittaa säpoo hälle.

Jokuhan kiusas Ellua täällä... mutta en usko, että siksi pakoilisi... mä luulen, että irl on jotain äksöninpoikasta, miksi ei tarkoitusellakaan puutu tänne nikillään. Sais jumalattomsn viestihässäkän ilmaannuttuaan. 😀

Mä muuten kävin viime kesänä sielläpäin. Kävin Naantalissa vetäsee pitsaa sellaisessa mestassa, missä oli kattona vain jotain villiviiniä. Siisti mesta... siellä tuli mieleen katsella, että täällähän se kuuluisan YB vois pelmahtaa pitsalle. 😁

No Ellu ei lueskele kyllä postejaan, jos joku muu vetää kiireiseks. Mutta jospa juhannus vähän sois sille hetken mielenkiintoa muualle? Pitää töissä aamulla laittaa säpoo hälle.

Jokuhan kiusas Ellua täällä... mutta en usko, että siksi pakoilisi... mä luulen, että irl on jotain äksöninpoikasta, miksi ei tarkoitusellakaan puutu tänne nikillään. Sais jumalattomsn viestihässäkän ilmaannuttuaan. 😀

Mä muuten kävin viime kesänä sielläpäin. Kävin Naantalissa vetäsee pitsaa sellaisessa mestassa, missä oli kattona vain jotain villiviiniä. Siisti mesta... siellä tuli mieleen katsella, että täällähän se kuuluisan YB vois pelmahtaa pitsalle. 😁

Siis oli siellä muutakin katettua aluetta, mutta muistui mieleen, että vehrevä mesta...😄

Heh, en ole Naantalissa käynyt hetkeen. Taitaa pari vuotta olla viime käynnistä. 😊Ja kun on toi keliakia, niin pizza-paikat jää usein käymättä.. Vaikka saahan niistä tietty muutakin. Naantali muuten on kyllä sydäntä lähellä. Sieltä oon siipankin, ton jonka kanssa vietetään ens vuonna 25v hääpäivää, bongannut. Ja nuorena siellä tuli kesäperjantaisin hengattua 🤗 Kaunis kaupunki, hienoja vanhoja puutaloja ❤

Heh, en ole Naantalissa käynyt hetkeen. Taitaa pari vuotta olla viime käynnistä. 😊Ja kun on toi keliakia, niin pizza-paikat jää usein käymättä.. Vaikka saahan niistä tietty muutakin. Naantali muuten on kyllä sydäntä lähellä. Sieltä oon siipankin, ton jonka kanssa vietetään ens vuonna 25v hääpäivää, bongannut. Ja nuorena siellä tuli kesäperjantaisin hengattua 🤗 Kaunis kaupunki, hienoja vanhoja puutaloja ❤

En huomannutkaan, että Ellua joku kiusasi, Ääh, tyhmää 🤨

No en tiedäkään mistä päähänpinttymästä sain sinut pääähän, mutta Naantalissa pätkähdit mieleen. Paattisenkin kyltin jossain näin ja heti silmäilin näkyykö rumuautoja jossain. 😁

Ranoilla ajellessa mietin missä näkyy joku hoitolaitoksen tapainen, missä voisi löytyä joku touhukas punapäinen palstatouhottaja. 😀

Lopulta tiedän, että vaikka maailma on toisaalta pieni, on se ihmiselle suuri. 😄

Nyt meikämanne vetäsee unet. 🥱😴

Kiva oli muistaa, että sinäkin hissukka täällä käyt kuikkimassa. 😬 Vähän aikaa sitten kaivelin Pihallatipusenkin esiin. 😀

Mut nyt mä häippään. Palataan. 😁

No en tiedäkään mistä päähänpinttymästä sain sinut pääähän, mutta Naantalissa pätkähdit mieleen. Paattisenkin kyltin jossain näin ja heti silmäilin näkyykö rumuautoja jossain. 😁

Ranoilla ajellessa mietin missä näkyy joku hoitolaitoksen tapainen, missä voisi löytyä joku touhukas punapäinen palstatouhottaja. 😀

Lopulta tiedän, että vaikka maailma on toisaalta pieni, on se ihmiselle suuri. 😄

Nyt meikämanne vetäsee unet. 🥱😴

Kiva oli muistaa, että sinäkin hissukka täällä käyt kuikkimassa. 😬 Vähän aikaa sitten kaivelin Pihallatipusenkin esiin. 😀

Mut nyt mä häippään. Palataan. 😁

Hissukka? 😤😆
        Joo, palaillaan! Itsellä kerrankin sen verran lomailufiilis, että muistui palstakin taas mieleen. Täytyy muistaa useamminkin!

Hissukka? 😤😆
        Joo, palaillaan! Itsellä kerrankin sen verran lomailufiilis, että muistui palstakin taas mieleen. Täytyy muistaa useamminkin!

Ilman muuta. Tänne kaipaakin mukavaa rupatteluseuraa. 😊👌

• Mulla oli jotain 13-vuotiaaks asti ihan vaalee tukka luonnostaan, mutta sitten alkoi tummumaan ja hiukset muuttuivat maantienväriseksi. Olen nyt sitten blondi vai mikä?

• Jaa-a, en tiedä sanoa. Mulla on alkanut iän myötä hiukset punastumaan. :)

• Anonyymi

Olisko tummanvaalea, tai sitte ristiverinen. Tai no ristiverinenhän kuitenki ruskeapigmenttinen. Tummanvaalea lienee termi just sille lapsesta tummuneelle, joka raidottuu kauniisti kesällä, eri sävyjä aurinko tekee. Ja talvella sitte vähän tummempi.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisko tummanvaalea, tai sitte ristiverinen. Tai no ristiverinenhän kuitenki ruskeapigmenttinen. Tummanvaalea lienee termi just sille lapsesta tummuneelle, joka raidottuu kauniisti kesällä, eri sävyjä aurinko tekee. Ja talvella sitte vähän tummempi.

Jep, näin on. On luonnostaan vähän raitoja mun tukassa. Ainakin siltä näyttää, kun kattoo tarkkaan valossa.

• Siis olenko nyt sitten blondi vai mikä?

• Maantiet on lähialueen kallion värisiä. Täällä löytyy punaistakin maantietä. 😬👌

Maantiet on lähialueen kallion värisiä. Täällä löytyy punaistakin maantietä. 😬👌

Monet maantiet ja muut tiet tuppaa nykyään olemaan asfaltoituja. Ei mulla sentään vielä harmaantunut tukka ole =D Mutta vanhan maalaistien tai afaltoimattoman maantien värinen voi olla tai hiekan (ei ihan vaalean hiekan, vaan vähän tummemman).

• Anonyymi

Todellaki! Blondi mies.. nam nam, sellane vehnänvaalea, söisin!

• Sellainen kuin Joel Pohjanpalo? 😚

• Robert Plant nuorena (tosin en tiedä oliko hänellä luonnostaan vaalea tukka vai oliko värjätty)
        https://fi.pinterest.com/pin/512777107544888367/

Mutta löytyy niitä ihania bruneteistakin.
        Irlantilainen muusikko ja laulaja-lauluntekijä Rory Gallagher (1948-1995)
        https://fi.pinterest.com/15indiana/rory-gallagher/
        David Coverdale (Whitesnaken perustaja ja laulaja) nuorena (hän tosin 1980-luvun loppupuolella värjäytti hiuksensa vaaleiksi ja nykyäänkin on vaaleaksi värjätty tukka)
        https://fi.pinterest.com/lnickels2/david-coverdale/

• Anonyymi

Joo jyvä kun miehet monet niin naismaisia nykyään ettei akoista erota!

• Anonyymi

Ja, ennenkaikkea niiden karvoitus siedettävämmän näköinen, huh!

• Anonyymi

Joo niillä ei ole ylimääräisiä karvoja!!!! Käääk kun mä pelkäääääään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6604
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4492
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3168
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1359
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1283
    Aihe