Laihdutuspalstalla nykyään vain pilailua

Anonyymi

Miten joku viitsii käyttää kaiken aikansa tekemällä tänne vain pilailua.
Asiallisia totuudenmukaisia aloituksia on nyt vain kaksi,loput on pilailua.

56

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syytä siihen on turha pohtia. Pilailualoitukset on helppo tunnistaa ja sivuuttaa, eikä niistä pidä loukkaantua.

    • Anonyymi

      Itse en erota toisistaan pyöräilevää mansikkakkumiestä ja hiihtävää pihtimiestä. Molemmat kirjoittavat kuten kouluttamaton ihminen, ja tuollainen kirjoitustapa vain surettaa. Sekä aito että imitoiva kirjoittaja pitävät lukijoita tyhminä, mitä me varmasti myös olemme.

      Aito laihduttaja ei kerro koko ajan mansikkakakun reseptistä tai pihdeistään ja kehu kakkuaan tai pihtejään ja ylistä 3 - 5 tuntia kestäviä urheilusuoritteita. Jos joku pyöräilee tai hiihtää tuntikausia siksi, että saa syödä sen jälkeen ja ennen hyvää kakkua ja karkkia, vika ei ole mahan kohdalla, vaan 5 - 15 senttiä silmien takana.

      Se, joka on nyt vuosia kirjoittanut pihdeistä, omasta BMI:stään, kakuista, karkeista, hiihdosta ja pyöräilystä, on jo itsessään suuri pilailija. Suuri pila se on jo alkujaan.

      • Anonyymi

        ”Molemmat kirjoittavat kuten kouluttamaton ihminen, ja tuollainen kirjoitustapa vain surettaa.”

        Älä nyt suremaan sentään ryhdy.

        Mielestäni sinulla ei ole mitään aihetta surra tyhmempiesi puolesta sen enempää kuin iloita omasta älykkydestäsi. Itse asiassa voisit ajatella elämää hieman laajemminkin. Maailmassa on paljon, paljon sinua älykkäämpiäkin ihmisiä, jotka tuskin surevat Suoli24-palstalla kouluttamattomien ihmisten kirjoitusvirheitä. Nyt mobiiliaikakaudella kirjoitusvirheet ovat todella yleisiä, eikä niistä kannattaisi nipottaa.

        Pilkutussäännöt tunnut ainakin osaavan (ja-sanan edellä pilkku, koska päälauseilla ei ole yhteistä tekijää). Luetkohan yliopistossa suomen kieltä ja kirjallisuustiedettä? Tuskin ainakaan kirjallisuustiedettä, sillä kirjallisuus auttaa ihmistä ymmärtämään maailmaa ja ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Molemmat kirjoittavat kuten kouluttamaton ihminen, ja tuollainen kirjoitustapa vain surettaa.”

        Älä nyt suremaan sentään ryhdy.

        Mielestäni sinulla ei ole mitään aihetta surra tyhmempiesi puolesta sen enempää kuin iloita omasta älykkydestäsi. Itse asiassa voisit ajatella elämää hieman laajemminkin. Maailmassa on paljon, paljon sinua älykkäämpiäkin ihmisiä, jotka tuskin surevat Suoli24-palstalla kouluttamattomien ihmisten kirjoitusvirheitä. Nyt mobiiliaikakaudella kirjoitusvirheet ovat todella yleisiä, eikä niistä kannattaisi nipottaa.

        Pilkutussäännöt tunnut ainakin osaavan (ja-sanan edellä pilkku, koska päälauseilla ei ole yhteistä tekijää). Luetkohan yliopistossa suomen kieltä ja kirjallisuustiedettä? Tuskin ainakaan kirjallisuustiedettä, sillä kirjallisuus auttaa ihmistä ymmärtämään maailmaa ja ihmisiä.

        Sinä et tunnu ymmärtävän parodiaa, vaikka se kannetaankin suoraan silmiesi eteen. Viittaan täälläkin loistavasti käytettyyn termiin parodiahorisontti, joka kiertää kehää itsensä ympäri kuin kissa omaa häntäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tunnu ymmärtävän parodiaa, vaikka se kannetaankin suoraan silmiesi eteen. Viittaan täälläkin loistavasti käytettyyn termiin parodiahorisontti, joka kiertää kehää itsensä ympäri kuin kissa omaa häntäänsä.

        Jos viesti, joka alkoi sanoin ”Itse en erota toisistaan pyöräilevää mansikkakkumiestä ja hiihtävää pihtimiestä” oli parodiaa, niin minä en ainakaan sitä sellaiseksi huomannut. Esitin edellisen kommenttini olettaen, että po. viesti oli normaali viesti.

        Jotenkin alkaa vaikuttaa, että nämä loputtomat parodiat ja hahmottelut ovat turhautuneiden naisten mielentuotoksia. Miehet turhautuvat toisella tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos viesti, joka alkoi sanoin ”Itse en erota toisistaan pyöräilevää mansikkakkumiestä ja hiihtävää pihtimiestä” oli parodiaa, niin minä en ainakaan sitä sellaiseksi huomannut. Esitin edellisen kommenttini olettaen, että po. viesti oli normaali viesti.

        Jotenkin alkaa vaikuttaa, että nämä loputtomat parodiat ja hahmottelut ovat turhautuneiden naisten mielentuotoksia. Miehet turhautuvat toisella tavalla.

        Normaali viesti - onko täällä sellaisia?

        Itse pyrin tukemaan kaikilla mahdollisilla tavoilla erilaisuutta, ja vaadin poistoa niille teksteille, joissa koulukiusataan erilaisuutta. Sen vuoksi mansikkakakkumies, pihtimies sekä kanannahkamies ovat suosikkejani, sillä he ovat todella paljon normaalista poikkeavia. Sen lisäksi arvostan kovin Veijoa, vaikka hän onkin kyllästymistään huomioimatta melko normaali, tosin kärsimätön, kuten ruokauskovaiset yleensä ovat.

        Todella vanhanaikaista on ajatella asioita sukupuolikysymyksinä, joka myös tarkoittaa sitä, että sinua on kehotettu hieromaan itseäsi. Se on kummallista, eikö vaan olekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali viesti - onko täällä sellaisia?

        Itse pyrin tukemaan kaikilla mahdollisilla tavoilla erilaisuutta, ja vaadin poistoa niille teksteille, joissa koulukiusataan erilaisuutta. Sen vuoksi mansikkakakkumies, pihtimies sekä kanannahkamies ovat suosikkejani, sillä he ovat todella paljon normaalista poikkeavia. Sen lisäksi arvostan kovin Veijoa, vaikka hän onkin kyllästymistään huomioimatta melko normaali, tosin kärsimätön, kuten ruokauskovaiset yleensä ovat.

        Todella vanhanaikaista on ajatella asioita sukupuolikysymyksinä, joka myös tarkoittaa sitä, että sinua on kehotettu hieromaan itseäsi. Se on kummallista, eikö vaan olekin.

        "....mansikkakakkumies, pihtimies sekä kanannahkamies ovat suosikkejani."

        Heidän tarinoilleen saa ainakin nauraa, ovat he sitten tosissaan tai eivät ole. Ainoat hahmot, jotka tunnetusti eivät täällä pilaile, ovat Veijo sekä HPV. Heidän välillään ei ole pilailusuhdetta vaan viha-rakkaus -suhde, ja he ovat pitäneet tämän foorumin kuosissaan jollakin tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos viesti, joka alkoi sanoin ”Itse en erota toisistaan pyöräilevää mansikkakkumiestä ja hiihtävää pihtimiestä” oli parodiaa, niin minä en ainakaan sitä sellaiseksi huomannut. Esitin edellisen kommenttini olettaen, että po. viesti oli normaali viesti.

        Jotenkin alkaa vaikuttaa, että nämä loputtomat parodiat ja hahmottelut ovat turhautuneiden naisten mielentuotoksia. Miehet turhautuvat toisella tavalla.

        Olen monta kertaa uhkaillut täältä pois-lähtemisellä, mutta ketään ei kiinnosta. Minun ja muiden kustannuksella pilaillaan vaan entistä enmmän. Minut tunnetaan omalla työpaikallani humoristina.


      • Anonyymi

        Enhän MINÄ ole koskaan yhdessäkään kirjoituksessa kehoittanut ketään syömään mahan täydeltä karkkia ja kakkua niinkuin tämä yksi häirikkö.
        Olen vain sanonut että karkkia JA kakkua saa laihduttajakin syödä,MUTTA sitä EI saa syödä liikaa.
        Viisaudesta sen verran että me ihmiset suurin osa olemme maapallon päällä vain asukkeja
        tämän sivilisaation on luonut vain pieni promille ihmisistä,se on aivan kuin tippa meressä.
        Me olemme aivan tyhmiä kaikki muut.

        Oli erittäin hyvää täytekakkua minkä tein.Voin laittaa siitä vielä tännekkin tarkan reseptin.

        Liikunnalla ON erittäin suuri merkitys,vaikka yleensä sitä vähätellän.Tiedän montakin lihavaa jotka on aina vähätelleet liikuntaa ja en ole siihen ennen oikein uskonut itsekkään.

        Tämä on totuus KOHTUU liikunnalla pystyy estämään vuodessa 50 kilon lihomisen (saa syödä hyvin,ja EI liho)
        Ammattimaisella liikunnalla tämä määrä on puolet suurempi.

        Rasvakilo ELI kilo läskiä on 7000 kaloria eli kuluttamalla pyöräily 1 tunti 20 km tunnissa 300 kaloria joka päivä tekee 300x30 päivää =9000 kaloria ELI 1,2 kiloa läskiä
        tämän mukaan 3 tuntia EHKÄISEE LIHOMISTA 5 kiloa kuukaudessa.

        Käytä sinäkin sitä järkeä ja kuluta energiaa NIIN et liho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen monta kertaa uhkaillut täältä pois-lähtemisellä, mutta ketään ei kiinnosta. Minun ja muiden kustannuksella pilaillaan vaan entistä enmmän. Minut tunnetaan omalla työpaikallani humoristina.

        Minäkin olen hyvin huumorintajuinen mutta en ymmärrä kuka voi tehdä pilaa mansikkakakusta. Ilmoitin Ssuomib24:jlälle että jos ei mansikkakakuklla pilkkasminennlopu niin minä en enää tänne tule. Se on niin suuri menetys että uskon suimi24ljån ryhtyvän toimiin jotta mansikkakakkupilailija saadaan oikeuden eteen. Suomi24 jälle minun poistuminen on liika suuri menetys ja koko suimi24ljä kaatuu jos ennenää kirjoita tänne.Minänolen sentään TIKKULAIHA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän MINÄ ole koskaan yhdessäkään kirjoituksessa kehoittanut ketään syömään mahan täydeltä karkkia ja kakkua niinkuin tämä yksi häirikkö.
        Olen vain sanonut että karkkia JA kakkua saa laihduttajakin syödä,MUTTA sitä EI saa syödä liikaa.
        Viisaudesta sen verran että me ihmiset suurin osa olemme maapallon päällä vain asukkeja
        tämän sivilisaation on luonut vain pieni promille ihmisistä,se on aivan kuin tippa meressä.
        Me olemme aivan tyhmiä kaikki muut.

        Oli erittäin hyvää täytekakkua minkä tein.Voin laittaa siitä vielä tännekkin tarkan reseptin.

        Liikunnalla ON erittäin suuri merkitys,vaikka yleensä sitä vähätellän.Tiedän montakin lihavaa jotka on aina vähätelleet liikuntaa ja en ole siihen ennen oikein uskonut itsekkään.

        Tämä on totuus KOHTUU liikunnalla pystyy estämään vuodessa 50 kilon lihomisen (saa syödä hyvin,ja EI liho)
        Ammattimaisella liikunnalla tämä määrä on puolet suurempi.

        Rasvakilo ELI kilo läskiä on 7000 kaloria eli kuluttamalla pyöräily 1 tunti 20 km tunnissa 300 kaloria joka päivä tekee 300x30 päivää =9000 kaloria ELI 1,2 kiloa läskiä
        tämän mukaan 3 tuntia EHKÄISEE LIHOMISTA 5 kiloa kuukaudessa.

        Käytä sinäkin sitä järkeä ja kuluta energiaa NIIN et liho.

        Valitettavasti se liikunta on ainoa tapa ESTÄÄ lihomista JOS haluaa syödä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos viesti, joka alkoi sanoin ”Itse en erota toisistaan pyöräilevää mansikkakkumiestä ja hiihtävää pihtimiestä” oli parodiaa, niin minä en ainakaan sitä sellaiseksi huomannut. Esitin edellisen kommenttini olettaen, että po. viesti oli normaali viesti.

        Jotenkin alkaa vaikuttaa, että nämä loputtomat parodiat ja hahmottelut ovat turhautuneiden naisten mielentuotoksia. Miehet turhautuvat toisella tavalla.

        "Miehet turhautuvat toisella tavalla."

        Millä tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali viesti - onko täällä sellaisia?

        Itse pyrin tukemaan kaikilla mahdollisilla tavoilla erilaisuutta, ja vaadin poistoa niille teksteille, joissa koulukiusataan erilaisuutta. Sen vuoksi mansikkakakkumies, pihtimies sekä kanannahkamies ovat suosikkejani, sillä he ovat todella paljon normaalista poikkeavia. Sen lisäksi arvostan kovin Veijoa, vaikka hän onkin kyllästymistään huomioimatta melko normaali, tosin kärsimätön, kuten ruokauskovaiset yleensä ovat.

        Todella vanhanaikaista on ajatella asioita sukupuolikysymyksinä, joka myös tarkoittaa sitä, että sinua on kehotettu hieromaan itseäsi. Se on kummallista, eikö vaan olekin.

        Tunnen liian monta halpamaista naista, siksi olen pessimistinen palstan neuroosityttöjen suhteen. Kukaan miehekäs mies ei käyttäydy noin typerästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen liian monta halpamaista naista, siksi olen pessimistinen palstan neuroosityttöjen suhteen. Kukaan miehekäs mies ei käyttäydy noin typerästi.

        Oletko itse mies vaiko nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen liian monta halpamaista naista, siksi olen pessimistinen palstan neuroosityttöjen suhteen. Kukaan miehekäs mies ei käyttäydy noin typerästi.

        "Tunnen liian monta halpamaista naista,"

        Koeta päästä tosta naisvihasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen hyvin huumorintajuinen mutta en ymmärrä kuka voi tehdä pilaa mansikkakakusta. Ilmoitin Ssuomib24:jlälle että jos ei mansikkakakuklla pilkkasminennlopu niin minä en enää tänne tule. Se on niin suuri menetys että uskon suimi24ljån ryhtyvän toimiin jotta mansikkakakkupilailija saadaan oikeuden eteen. Suomi24 jälle minun poistuminen on liika suuri menetys ja koko suimi24ljä kaatuu jos ennenää kirjoita tänne.Minänolen sentään TIKKULAIHA.

        En tiedä miten paljon näitä muita kepin mittoja käytännössä käytetään mutta tälläisiä keppimittoja ja kertoimia antaa puhdas matematiikka.
        Ihan pienessä taimikossahan voitaisiin käyttää vaikka muoviputkesta väsättyä ”hula-hula-vannetta” jonka halkaisija sisältä olisi tuon 1,78 m säteen mukaan 3, 56 m tai jos tarkkoja halutaan olla niin 3,57 m sen pitäisi olla. Vanne sitten vain taimikkoon ja laskemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen liian monta halpamaista naista, siksi olen pessimistinen palstan neuroosityttöjen suhteen. Kukaan miehekäs mies ei käyttäydy noin typerästi.

        "Kukaan miehekäs mies ei käyttäydy noin typerästi."
        Jammusetä?


    • Anonyymi

      Kun oloni, eloni oli hiukan myrtsi; nauraa käkätin hervottomasti sille kanannahkatakkiselle tyypille.
      Sehän on STM tarkoituskin; piristää helteen myrryttämää aivonystyrää.

      • Anonyymi

        Kanannahkatakkinen tyttö on hyvä tekemään taulukoita. Taulukoita täällä kaivataan ja tarvitaan lisää, sillä ne ovat elämän suola. Suola on epäterveellistä ja tappaa.


    • Anonyymi

      Sanoma pahoittelee kännitoimittajiensa trollauksia.

    • Anonyymi

      Koska tämä on anonyymi keskustelupalsta ja ihmisillä on tylsää. Sen erikoisempaa syytä taustalla ei ole...

      • Anonyymi

        Niin juuri, keskustelupalsta. Nettikeskustelun sotkeminen ei ole keskustelua. Anonyymiys ei oikeuta huonoa käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri, keskustelupalsta. Nettikeskustelun sotkeminen ei ole keskustelua. Anonyymiys ei oikeuta huonoa käytöstä.

        No lähe menee sitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri, keskustelupalsta. Nettikeskustelun sotkeminen ei ole keskustelua. Anonyymiys ei oikeuta huonoa käytöstä.

        "Anonyymiys ei oikeuta huonoa käytöstä."

        Ei niin. Voit poistua häiriköimästä. Bye. Tosin sun piti häipyä jo aiemmin joten mikä kestää?


    • Anonyymi

      Onko kolmen tai viiden tunnin hiihto ja pyöräily pilailua ?

      • Anonyymi

        Totta hitossa on. 🤣🤣🤣 Olis siinä pallit vaahdossa kun kelais päiväkaudet fillarin selässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta hitossa on. 🤣🤣🤣 Olis siinä pallit vaahdossa kun kelais päiväkaudet fillarin selässä.

        Ei se mitään pilailua ole.Et sinä yhden tunnin aikana polta kuin 300 kaloria,mutta 3 tuntia polttaa 900 kaloria.Eli liian vähäisestä liikunnasta ei ole paljon mitään hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään pilailua ole.Et sinä yhden tunnin aikana polta kuin 300 kaloria,mutta 3 tuntia polttaa 900 kaloria.Eli liian vähäisestä liikunnasta ei ole paljon mitään hyötyä.

        Sinun pitää SIIS valita syötkö vähemmän ja et liiku VAI harrastatko paljon liikuntaa ja syöt hyvin ja herkullista ruokaa.

        Muita vaihtoehtoja EI valitettavasti ole.Jos syöt hyvin ja et liiku lihot varmasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää SIIS valita syötkö vähemmän ja et liiku VAI harrastatko paljon liikuntaa ja syöt hyvin ja herkullista ruokaa.

        Muita vaihtoehtoja EI valitettavasti ole.Jos syöt hyvin ja et liiku lihot varmasti.

        Ihan herkullista ruokaa pystyy kyllä syömään ilman lihomista ja liikuntaakin. Salaisuus on runsaissa kasviksissa ja pienessä annoskoossa.

        Esimerkiksi risotossa on vain reilut 100 kcal per 100 g. 300 g risottoa siis 350 kcal. Tietysti jos syö ison annoksen läskisoosia ja se on jonkun mielestä herkullista niin energiaa tulee reilusti. Samoin tietysti pitsoista ja hampurilaisista.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ihan herkullista ruokaa pystyy kyllä syömään ilman lihomista ja liikuntaakin. Salaisuus on runsaissa kasviksissa ja pienessä annoskoossa.

        Esimerkiksi risotossa on vain reilut 100 kcal per 100 g. 300 g risottoa siis 350 kcal. Tietysti jos syö ison annoksen läskisoosia ja se on jonkun mielestä herkullista niin energiaa tulee reilusti. Samoin tietysti pitsoista ja hampurilaisista.

        Herkullinen ruoka ei lihota. Läskisoossista tulee terveellistä ja LAIHDUTTAVAA kun siihen laittaa sopivasti terveellisiä ja kidurgisen puhtaita hiilihydraatteja. 673lme krammaa hedelmätoffeeta (Lidlistä, halpaa) sekoitetaan kellarissa läskisoosiin niin sillä on laihduttava vaikutus. MINÄ keksin tämän ja ollenkin TIKKULAIHA josta kaikki ovat minulle kateellisia ja siksi tekeytyvät MINUKSI joka olen palstan AINUT asiallinen kirjoittaja. Minä olen minä enkä joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää SIIS valita syötkö vähemmän ja et liiku VAI harrastatko paljon liikuntaa ja syöt hyvin ja herkullista ruokaa.

        Muita vaihtoehtoja EI valitettavasti ole.Jos syöt hyvin ja et liiku lihot varmasti.

        Ylläpitovaiheen aikana riittää vähän pienempi liikuntamäärä ja kaloreitakin voi vähän lisätä, silloin kun pitää vain yllä samaa painoa.


      • Anonyymi

        Kyllä minä pyöräilen vähintään 2,5-3 tuntia joka päivä muu hyötyliikunta.Saa syödä hyvin ja ei liho.
        50 kilometriä pyöräilyä on vielä pieni määrä liikuntaa,verrattuna tähän.Pyöräilyä 600 kilometriä 2:dessa päivässä.Saa siihen muutaman pitsankin syödä.
        https://www.youtube.com/watch?v=BTIkxkDgtEU&t=1760s


        Tein nyt itse 3 kpl tätä 10 kananmunan täytekakkua pakastimeen.Syön joka päivä vähän karkkia ja suklaatakin.

        Täytekakku (testattu toimii,herkullista)
        Saa tehdä vain 10 munan taikinan yhdellä kertaa.Jos taikina seisoo puoli tuntia pöydällä niin se menee pilalle eikä kohoa.

        Alkuperäinen ohje Tarkasti 10 munan kakku
        4 munaa (8) 505g kananmuna 10 kpl
        1 1/2 dl sokeria (3dl) 260 g sokeria 2,5 dl
        1 dl vehnäjauhoja(2dl) 125g vehnäjäuho 2,5dl
        1 dl perunajauhoja(2dl) 142g perunajauho 2,5 dl
        6 mm (1 tl)leivinjauhetta(12mm) 13 mm leivinjauhe

        - 5:den munan kakkuun väliin ja päälle yhteensä 9 dl litraa 2 kermaa ja 10 munan kakkuun 1,8 litraa

        Väliin omenasosetta 1 mm keros ,mustaviinimarjahilloa 1 mm kerros
        (10 munan kakkuun 8 keskikokoista banaania) kermaa

        Päälle kermaa

        Kostutukseen
        Kirsikkamehua(sopivan vahvaa),kostutuksen voi tehdä parhaiten pienellä purkilla jossa kannessa pieniä reikiä (saa kostuttaa reilusti 30cm x 30 siivuun 1 dl kirsikkamehua)

        -tehdään isossa syvässä uuninpellissä 37cm x30 cm
        - paistoaika 30-35 min paistolämpötila 200 astetta

        -sopivan kokoinen taikinakulho on10 munan kakkuun 5 litraa
        -mahtuu kolmeen noin 6 cm korkeaan 2,2 litran rasiaan

        1.uuninpelllin päälle leivinpaperi ja se rasvataan ruokaöljyllä
        2. Vatkaa munat ja sokeri kuohkeaksi, valkoiseksi vaahdoksi 6 minuttia suurimmalla teholla
        3.yhdistä perunajauho ja vehnäjauho sekä leivinjauhe ja sekoita hyvin lusikalla ja siivilöi toiseen astiaan.
        4 sekoita jauhot pienimmällä teholla koneella vaahdotetun kananmunasokerivaahdon sekaan.Lopussa pitää tarkastaa lastalla että taikina on hyvin sekoittunut.
        3. Kaada taikina heti vuokaan jossa on rasvalla voideltu leivinpaperi ja paista 200°C:ssa noin 30-35 minuuttia. Peitä kakku paistamisen loppuvaiheessa leivinpaperilla, jos pinta tummuu liikaa.
        4. Kumoa kypsä kakkupohja hieman jäähtyneenä n 5 min . Leikkaa kakku 4 jään osaan tai pakasterasioiden mukaan niin että ne mahtuu sopivasti rasioihin
        5 leikkaa kakku vaakatasossa keskeltä
        5. Kostuta pohjalevy ja laita täytteeksi omenasose,mustaviinimarjahillo,bananiviipaleet ja kerma
        6. Kokoa koko kakku ja anna maustua kylmässä muutamia tunteja.
        7. Kuorruta kakku kermavaahdolla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä pyöräilen vähintään 2,5-3 tuntia joka päivä muu hyötyliikunta.Saa syödä hyvin ja ei liho.
        50 kilometriä pyöräilyä on vielä pieni määrä liikuntaa,verrattuna tähän.Pyöräilyä 600 kilometriä 2:dessa päivässä.Saa siihen muutaman pitsankin syödä.
        https://www.youtube.com/watch?v=BTIkxkDgtEU&t=1760s


        Tein nyt itse 3 kpl tätä 10 kananmunan täytekakkua pakastimeen.Syön joka päivä vähän karkkia ja suklaatakin.

        Täytekakku (testattu toimii,herkullista)
        Saa tehdä vain 10 munan taikinan yhdellä kertaa.Jos taikina seisoo puoli tuntia pöydällä niin se menee pilalle eikä kohoa.

        Alkuperäinen ohje Tarkasti 10 munan kakku
        4 munaa (8) 505g kananmuna 10 kpl
        1 1/2 dl sokeria (3dl) 260 g sokeria 2,5 dl
        1 dl vehnäjauhoja(2dl) 125g vehnäjäuho 2,5dl
        1 dl perunajauhoja(2dl) 142g perunajauho 2,5 dl
        6 mm (1 tl)leivinjauhetta(12mm) 13 mm leivinjauhe

        - 5:den munan kakkuun väliin ja päälle yhteensä 9 dl litraa 2 kermaa ja 10 munan kakkuun 1,8 litraa

        Väliin omenasosetta 1 mm keros ,mustaviinimarjahilloa 1 mm kerros
        (10 munan kakkuun 8 keskikokoista banaania) kermaa

        Päälle kermaa

        Kostutukseen
        Kirsikkamehua(sopivan vahvaa),kostutuksen voi tehdä parhaiten pienellä purkilla jossa kannessa pieniä reikiä (saa kostuttaa reilusti 30cm x 30 siivuun 1 dl kirsikkamehua)

        -tehdään isossa syvässä uuninpellissä 37cm x30 cm
        - paistoaika 30-35 min paistolämpötila 200 astetta

        -sopivan kokoinen taikinakulho on10 munan kakkuun 5 litraa
        -mahtuu kolmeen noin 6 cm korkeaan 2,2 litran rasiaan

        1.uuninpelllin päälle leivinpaperi ja se rasvataan ruokaöljyllä
        2. Vatkaa munat ja sokeri kuohkeaksi, valkoiseksi vaahdoksi 6 minuttia suurimmalla teholla
        3.yhdistä perunajauho ja vehnäjauho sekä leivinjauhe ja sekoita hyvin lusikalla ja siivilöi toiseen astiaan.
        4 sekoita jauhot pienimmällä teholla koneella vaahdotetun kananmunasokerivaahdon sekaan.Lopussa pitää tarkastaa lastalla että taikina on hyvin sekoittunut.
        3. Kaada taikina heti vuokaan jossa on rasvalla voideltu leivinpaperi ja paista 200°C:ssa noin 30-35 minuuttia. Peitä kakku paistamisen loppuvaiheessa leivinpaperilla, jos pinta tummuu liikaa.
        4. Kumoa kypsä kakkupohja hieman jäähtyneenä n 5 min . Leikkaa kakku 4 jään osaan tai pakasterasioiden mukaan niin että ne mahtuu sopivasti rasioihin
        5 leikkaa kakku vaakatasossa keskeltä
        5. Kostuta pohjalevy ja laita täytteeksi omenasose,mustaviinimarjahillo,bananiviipaleet ja kerma
        6. Kokoa koko kakku ja anna maustua kylmässä muutamia tunteja.
        7. Kuorruta kakku kermavaahdolla

        Pakastettu täytekakku on aika hirveää. Mitäs jos paistaisi pelkän kakkupohjan ja kostuttaisit sen tarpeen mukaan? Kerma"vaahto" purkista tai kermasifonista. Kerman määräsi on myös aikamoinen. Tai sitten olet pilailija.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Pakastettu täytekakku on aika hirveää. Mitäs jos paistaisi pelkän kakkupohjan ja kostuttaisit sen tarpeen mukaan? Kerma"vaahto" purkista tai kermasifonista. Kerman määräsi on myös aikamoinen. Tai sitten olet pilailija.

        Kyllä siinä pitää kermaa olla.Illalla syön myös kermaisen ja juustoisen keitonkin.Kalorit ovat pysyneet kuitenkin alle 2800 päivässä.
        Herkullisen ruuan salaisuus on kermassa,juustossa ja majoneesissa.


    • Anonyymi

      Edelleenkään ei ole tiedossa, onko pyöräilevä pihtimies ja hiihtävä mansikkakakkumies

      a) yksi ja sama henkilö
      b) tosissaan vaiko pilailija.

      Pilailun ja todellisuuden välinen raja on siis hämärtynyt, eikä siitä voine syyttää ketään. Jos sairaus iskee, se voi iskeä kovaa.

      • Anonyymi

        Onko siinäkin muka jotakin pilailua jos hoitaa kuntoaan ja syö hyvin.Naurettavaa.


      • Anonyymi

        Lässyn lässyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyn lässyn.

        Jos liikun neljä tai viisi tuntia päivässä ja syön kakkua,se ei ole pilaa.Minä en käy työssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos liikun neljä tai viisi tuntia päivässä ja syön kakkua,se ei ole pilaa.Minä en käy työssä.

        Todellisuudessa lässytät, koska olet turhautunut teini-ikäinen kakara. Yhteiskunnan pitäisi ilmeisesti tuoda sinulle virikkeet tarjottimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa lässytät, koska olet turhautunut teini-ikäinen kakara. Yhteiskunnan pitäisi ilmeisesti tuoda sinulle virikkeet tarjottimella.

        Oletko siis pyöräilevä pihtimies vai hiihtävä mansikkakakkumies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis pyöräilevä pihtimies vai hiihtävä mansikkakakkumies?

        Heidät erottaa vain tekohampaista ja toffeesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa lässytät, koska olet turhautunut teini-ikäinen kakara. Yhteiskunnan pitäisi ilmeisesti tuoda sinulle virikkeet tarjottimella.

        Mitähän Veijo sanoo asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heidät erottaa vain tekohampaista ja toffeesta.

        Eroittaa ne siitä että tuolla pikkulapsella on aivan typerät jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heidät erottaa vain tekohampaista ja toffeesta.

        Toffeeta ei tahdo saada erotettua tekareista.Pitää ottaa hampaat pois ja kaapia ne puukolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroittaa ne siitä että tuolla pikkulapsella on aivan typerät jutut

        Kumpiko niistä on pikkulapsi? Pikkulapsia ei voi eroittaa toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpiko niistä on pikkulapsi? Pikkulapsia ei voi eroittaa toisistaan.

        Toinen tytöistä käyttää aivan sairaan paljon hymiöitä ja toinen tekee päivittäin huolellisesti laadittuja pitkiä pilailuviestejä. Ne ovat niin liioiteltuja, että ne on helppo tunnistaa. Näitä parodiaviestejä on tullut neljän kuukauden aikana joka päivä, joskus useita saman päivän aikana.


    • Anonyymi

      Tämänhän on tarkoitus SUOMI24:n mielestä olla pelkkä toisten sairaudella pelleilevä palsta, sama koskaa diabetessivuja.

      Suomi24 suomen suuri pellejulkaisu.

      • Anonyymi

        hyvin sä pelleilet kyll

        biadetes vege


    • Anonyymi

      Kyllä hoikkuus on myrkkyä lääkräeille kun menin valittamaan sairauttani lääkäri sanoi ei sinua voi mikään vaivata. Kun suutui ja hakeudui n toiselle sanoi mikset tullut aikaisemmin joten se lääkäreistä ei kaikki ole päteviä

      • Anonyymi

        Tuohan on ihan selvää, lääkärit on vain ihmisiä jotka ovat ajautuneet siihen ammattiin. Jotkut on motivoituneempia kuin toiset.

        Jos sanot potilaalle että ei sinua mikään vaivaa etkä naputtele asiasta mitään mihinkään järjestelmään niin mikä on vastuusi? Sitä ei ole, kukaan ei tule koskaan vaatimaan sinulta mitään tuon asian suhteen.

        Kuukausipalkka kymppitonnin paikkeilla ja vastuu nolla, unelmahomma.


    • Anonyymi

      Oiskohan ihan siksi, että nuo tosissaan olevat ovat itsekin aika naurettavia? Järjetön elämäntapa ahmia lihottavaa ruokaa määrättömästi ja laihtua se tuntien himoliikunnalla. En usko, että tolkuton liikunnanmäärä tekee ruokavaliosta terveellisen.

      Ruokavalion terveellisyys on monitahoinen asia. Se vaikuttaa kaikkeen ihmisessä. Ei voi syödä kuin ahmatti epäterveellistä ruokaa ja luulla, että älytön liikuntamäärä korjaa sen.

      Esim. Rasvaa ja sokeria voi tulla liikaa. Kolesteroliarvot? Pitäisi syödä kai vähintään 5 annosta hedelmiä ja kasviksia päivässä.

      Sanoisin, että vaikka tuolla tavalla pysyisi laihana on se silti epäterveellistä ja henkisesti maanista.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Tältä osin ehdotuksen konkreettiset yksityiskohdat ovat jääneet epäselväksi. "

        Nämä lestaatit, ilmeisesti kaikki laitauskikset, ovat tosi kummallista porukkaa. Häkkiin vaan.


    • Anonyymi

      "Miten joku viitsii käyttää kaiken aikansa tekemällä tänne vain pilailua."

      Kyseessä ei ole pilailu, vaan yksi tai kaksi turhautunutta helppoheikkiä yrittävät kaikki keinonsa saadakseen harmilliseksi kokemansa kirjoittajat kyllästymään.

    • Anonyymi

      Kun valon määrä on lisääntynyt, häirikköviestien määrä on kasvanut. Se on maaninen vaihe.

      Syksyllä taas depressiivinen puoli iskee ja pilailun määrä vähenee.

      Niin se menee, vuodenaikojen ja valon määrän mukaan.

    • Anonyymi

      Aloitus on pelleilyä. Tunnustan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe