Se voitto nimittäin JIHHUUUUUU.
No nyt se tärähti
6
116
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä voitto. Huuhkajatko voitti. Ei vielä juhlita.
- Anonyymi
hyvähän se, mutta hurjempi lottovoitto on että ha eroaa puh.johtajuudsta ja persut hajoaa pikkuporukoihin kuten ennustettavissa olikin.aikansa kutakin
- Anonyymi
22.6.2021 13:05
Ekonomisti ihmeissään: ”Työllisyys kasvoi nopeammin kuin kertaakaan vuoden 1989 jälkeen”
Varmaan Marinin Sannan syytä tuokin. - Anonyymi
Tyyppi todennäköisesti käyttää rahat yksityiseen pröystäilyyn. "Niinhän ne muutkin tekee." Ja on vaivatonta seurata muiden antamaa esimerkkiä.
On se perkule, että yhdelle ihmiselle, kenelle vain, voidaan antaa sellaisia määriä rahaa, mutta hallitus ei jaa penniäkään sitä rahaa vastaavaa määrää kauniille, terveille ja viisaille osoittaakseen millaiset ihmiset tätä maata pitää pystyssä ja ketä kannattaa tukea!
Jos saisin lottovoiton, jakaisin sen niille, jotka tukea ansaitsevat! - Anonyymi
Jänkhällä on enempi ötökkää ku miljonäärejä ja ilmastolla ei ole osuutta asiaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772