Teuvo Sunin harhaopetukset (osa 3) - Sairas puu - sairas hedelmä?
Anonyymi
19.06.2021 13:46
Ilmoita
Tämä on osa 3,
Jatkoa aiempiin tutkielmiin, aloituksiin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17007074/teuvo-sunin-harhaopetukset--osa-1----eksytys-kristinuskon-synnysta-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17008332/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-2)--miten-viha-apostoli-kehittyi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16961275/koettelua-ja-analyysia----teuvosunin-julkisesta-esityksesta
Aluksi: julkinen arviointi on ok!
Kuten olen aiemmissa Aloituksissani jo todennut, nämä julkiset arvioinnit Teuvo Sunin teksteistä ovat adekvaattisessa suhteessa hänen JULKISIIN esityksiinsä. (Hän mainostaa,: Tällä hetkellä profiilissani on tallella 38300 kirjoitusta. Poistettuja yli 5000.)
Kyse on siis megatason postauksista. Ja mitä ovat sisällöt? On täysin loogista, että kannanottoa arviointia nousee? Siltikin, vaikka Suni kiivaasti koettaa pitää kiinni eksyttävistä harhaopeistaan.
Itse en ole koskaan ollut innostunut lukemaan (kattavasti) Sunin tuotoksia. Lievästi sanoen niiden ”hapatuksen” lemu ei vetänyt? Kaatopaikat, likatunkiot. . . roskikset? Siksi jätin Sunin vuosia sitten omaan arvoonsa, enkä ryhtynyt väittelyihin ja riitoihin. Hänessä kun näkyi – ei vain patologinen riidanhalu – vaan ihan riitelyn himo! Sellainen, josta apostoli Jaakob sanoo (riitaisuus)
” . . . on maallista, sielullista, riivaajien viisautta”. ( Jaak 3:14-17)
Nyt? Kun olemme ja elämme siinä ajassa, jossa ”Jumala käy väärien profeettojen kimppuun…”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16907854/miksi-jumala-kay-profeettojen-kimppuun
- on se aika, että väärät ja omatekoiset ”profeetat” ovat Jumalan luupin alla! Ja siksi on ollut välttämätöntä tutustua riittävässä määrin Sunin agendaan. Eihän lääkärikään voi tehdä diagnoosia, ellei potilas kerro oireitaan? Taikka – elleivät tutkimustulokset ja indikaatiot viittaa johonkin? Jopa spesifiin sairaustilaan? Kun sitten diagnoosi on varmistunut, lääkärillä on mahdollisuus koettaa auttaa potilasta tarjolla olevilla lääketieteen keinoilla – jos potilas suostuu yhteistyöhön?
Kun olen tutkimuksellisessa tasossa analysoinut Teuvo Sunin tapausta, olen tietty tullut eräisiin päätelmiin.
Mistä ”sairaat profetiat” ja sairas käytös nousevat?
Jo edellisessä (osa 2) oli kysymys: miten viha-apostoli kehittyi?
Tähän kysymysteemaan on tarpeen esittää jatkoa? Se voi olla opiksi monelle ja monessa? Onhan niin, että ymmärtääkseen jotakin ilmiötä, on välttämättä katsottava taustoja, juuria, kokonaisuutta! Silloin ymmärrys avartuu käsittämään MIKSI joku (esimerkiksi Suni) eksyi ja lopuksi ihan paatuikin – kovaksi kuin kivi?
- Vastenmieliseksi riitelijäksi ja rienaajaksi, jonka röyhkeys on uskomatonta!
Hän pilkkaa jopa kristinuskon perusasioita. Herramme Jeesuksen sovitustyötä ristillä, Hänen Pyhää sovintovertaan.
Hän pilkkaa Jeesuksen uskovia, että nämä ovat saaneet ”saatanan veripesun”!
• Järkyttävää!
• Kauhistuttavaa rienausta!
Useimmille Herran lampaille nousee kysymys, että miten ja miksi JOKU äityy noin hirveisiin tasoihin? No, yksinkertainen vastaus on:
• jumalattomuus nousee jumalattomuudesta
• pahuus sikiää pahuudesta
Ja tästä totuudesta: ”hedelmistään te heidät tunnette” - sanoi Jeesus (vääristä) profeetoista.
(jatkuu..)
Teuvon harhaopetukset, osa 3
194
1837
Vastaukset
- Anonyymi
jatkoa aloitukseen...)
TEUVO Sunin ongelmasektorit?
1) Viha – vihamielisyys?
Kun koettaa profiloida Sunin ongelmallisuutta, se ei ole edes vaikeaa? Niin selvästi hän on taustoistaan kertonut. Ja kaikki se mitä on JULKISESTI luettavissa, antaa yhdensuuntaisen vastauksen:
Teuvo Sunin probleema on ensinnäkin VIHA. Monitahoinen ja monisäikeinen – viha.
(Tästä vihasyndroomasta kirjoitin eilen (18.6. Osassa 2.)
Ei siis ole ihme, että hän tuossa vihan arsenaalissa on puskenut ulos satoja ja satoja verbaalisia tuotteita, nettiin, joissa viha leimuaa kuin tuli. Hän on jäänyt primäärin vihansa vangiksi.
Ja traagista on, että hän LUULEE olevansa Jumalan – Rakkauden – lähettiläs? Ei ja ei! Hän on ollut ja on - vihan lähettiläs, joka purkaa omaa vihaongelmaansa toisiin. Ihmisiin. Kirkkoihin, pappeihin – mihin vain? Myös Raamatun opetuksia hän repii rikki. Hän pilkkaa Paavalia, hän pilkkaa Pietaria. Ajatella? Jeesuksen asettamat apostolit? Suni korottaa itsensä heitä ylemmäksi?
Tutkittuna Sunin omia tekstejä, nousee ongelmapisteiksi seuraavia (joista hän itse on kirjoittanut!)
2) Rikotun persoonan ongelmallisuus? Sen vaikutus puheisiin, tuotteisiin?
Hän itse on vuolain sanoin kertoillut omasta elämästään. Niin usein hän on noita keissejään netissä toistanut, että siitä näyttää tulleen kuin pakkomielle?
• Aviottoman (isättömän) lapsen elämä.
• Kattava vihan syndrooma ( 8-vuotiaana alkanut)
• Karvaat kokemukset evl kirkossa, viiden vuoden aikana
• Karvaat kokemukset siksi, että on ”vastustettu” hänen kirjoituksiaan.
Koska hyvin tiedetään, että ihmisen persoonan perustukset muodostuvat lapsuudessa, ja mm. tunnetason seikat ohjaavat ihmistä koko elämän ajan, on looginen se johtopäätös, että Suni vammautui emotionaalisesti. Niin pahasti isättömän, aviottoman lapsen osassaan, että se ”viha” muodosti kuin talon perustuksen, kivijalan! Vihasta muodostui se dynaaminen käyttövoima, joka on selkeästi leimannut hän menettelyjään! Ei rakkaus (saati Jumalan rakkaus) vaan viha.
Kun lapsi kokee, että hänet on hyljätty - siitä nousee sekä surua että vihaa. On tiedossa, että hylkääminen (hyljätyksi tulemisen tunne) on syvimpiä ja tuskallisimpia kokemuksia! Joskus ihmisen onnistuu työstämään em. tuska, tekemällä surutyötä. Jopa vuosikymmeniäkin.
Monet taas valitsevat (usein vaistonvaraisesti) hyökkäämisen, kostamisen, vihan aseet.
Joskus mm. liikenteessä käy niin, että onnettomuudessa auto romuttuu siinä määrin, ettei siitä "uutta autoa" saa korjaamalla! Se on vaurioitunut lunastuskuntoon.
Näin on nähtävä Sunille käyneen? Mutta? Romuttunutta kulkupeliään hän ei antanut Lunastajalle! Jeesukselle, joka tekee ihan Uutta!
(jatkuu...)- Anonyymi
Kommentoi
Anonyymi
19.06.2021 13:56
(jatkoa aloitukseen)
Nyt Teuvo Sunin omia sanoja:
”Tuohon hetkeen päätyi minun 40 vuota kestänyt Jumalan viha, joka alkoi 8 vuotiaana. Senkin olet varmaankin lukenut.”
•
• ”Kun pyhäkoulussa saottiin ne kaksi asiaa: Taivaassa ei ole ketään isätöntä, joka oli aviottomalle petturin pojalla kuin taivaan mannaa.”
Hetkellinen välivaihe?
Sunin omien tekstien mukaan hän olisi saanut kutsun ja tehtävän?
”8.11.1988 03.30 "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.”
Samoin, teksteistä käy ilmi, että hän koki jonkinlaisen ”hurmoksenkin”?
Eli Sunin omista kertomuksista käy ilmi, että ainakin hetkellinen helpotus tuli niihin sisäisiin traumoihin, joita hänellä oli. Näin hän kuvaa:
• ”Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen, Jumalan monet kostamiset - lähes koko siihen asti eletyn elämäni henkisen puolen pilanneet. Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa."
"Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua. Kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan saanut tietää, että olin syntynyt aviottomana. Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet. Ritvakin kun tämän kipeyden tiesi, niin hänkin vaikeni. Se päivä oli Sanna-myrskyn päivä, 11. elokuuta 1985. Airi Sunin, petturin siittämään ihmisen poikaan, tuli myös Kristuksen Henki, jota yksikään murhaajan perillinen ei voi sietää.”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16365494/teuvo-suni-yleista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi
Anonyymi
(jatkoa aloitukseen)
”Tuohon hetkeen päätyi minun 40 vuota kestänyt Jumalan viha, joka alkoi 8 vuotiaana. Senkin olet varmaankin lukenut.”
•
• ”Kun pyhäkoulussa saottiin ne kaksi asiaa: Taivaassa ei ole ketään isätöntä, joka oli aviottomalle petturin pojalla kuin taivaan mannaa.”
Hetkellinen välivaihe?
”8.11.1988 03.30 "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.”
Eli Sunin omista kertomuksista käy ilmi, että ainakin hetkellinen helpotus tuli niihin sisäisiin traumoihin, joita hänellä oli. Näin hän kuvaa:
• ”Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen, Jumalan monet kostamiset - lähes koko siihen asti eletyn elämäni henkisen puolen pilanneet. Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa."
"Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua. Kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan saanut tietää, että olin syntynyt aviottomana. Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet. Ritvakin kun tämän kipeyden tiesi, niin hänkin vaikeni. Se päivä oli Sanna-myrskyn päivä, 11. elokuuta 1985. Airi Sunin, petturin siittämään ihmisen poikaan, tuli myös Kristuksen Henki, jota yksikään murhaajan perillinen ei voi sietää.”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16365494/teuvo-suni-yleista14:00
(jatkoa aloitukseen)
Elämän henkisen puolen pilaantuminen?
Kun nyt katselee kokonaisvaltaisesti, miten Sunin tilanteet sitten etenivät, joutuu sellaiseen valitettavaan päätelmään, että hänen henkinen elämänsä ei korjautunut. Paitsi hetkellisesti?
Kun joku ihminen kokee aikuisena posttraumaattisia stressireaktioita, niistä toipuminen on tunnetusti työlästä. Entä kun ihminen menee lapsena niin rikki, kuin mitä Suni itse kertoo?
Sellaisesta toipuminen henkiseen tasapainoon vaatii – ja vaatisi lujaa työstämistä! Mutta Suni ei sellaiseen näytä ryhtyneen, Jumalan edessä?
Sen sijaan hän alkoi täysillä ”sotia” kuin hurjapää. Ja energiana oli viha, se viha joka häntä sitoi 40 vuotta (itse kertoo niin). Se viha oli niin lujaan juurtunut ja pesiytynyt häneen, että vain Jumalan IHME olisi sen vihaamisen sammuttanut.
Sellaiseen Suni ei Jumalalle antanut sijaa? Sanoihan Jeesus:, Markus 2:17
”….ei terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat: en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen.”
Sairas puu - sairas hedelmä!
Kun Sunilla oli niin hirmuinen kiire, eikä hän siis parantunut vakavista traumoistaan ja henkiseen elämän ”pilaantumisesta” - alkoi se surullinen vinosuuntaus, se traaginen alamäki, sivuraide, jonka lopputuloksen ”hedelmä” on kauhistuttavaa harhaopetusta.
Hän lankesi uudelleen vihan valtaan. Alkoi sättiä pappeja ja kirkkoja. Ei sellaiseen Herra ollut käskyä antanut. Suni purki omaa vihaansa, kaunaa, katkeruutta. Mutta sokeudessaan luuli, että toimi ”herran profeettana”! Kun paholainen sai näin uhristaan otteen, Suni kertoo (julkisesti) kuinka valehteli (Ruukissa) kuinka tietoisesti ja tahallaan petti vaimoaan; ryhtyi aviorikokseen.
• Saako ”profeetta” (?) valehdella? Kuka on valheen isä?
• Saako (profeetta) ryhtyä (tietoiseen) aviorikokseen?
Lopuksi
Kuten jo todettu, useimmilla ilmiöillä on selityksensä.
Vaikka nämä tässä kirjoitetut seikat selittävät Sunin ”sairasta” käytöstä ja eksytysten taustaa, ne eivät tietenkään poista hän vastuutaan.
Jos hän olisi nöyrästi totellut Herraa? Jos hän olisi nöyrästi kunnioittanut Raamatun Sanaa? Hän olisi varjeltunut. Mutta koska hän ylpeydessään ja sokeudessaan nosti itsensä lähes KAIKEN yläpuolelle, ei Jumala voinut häntä varjella. Raamatustakin Suni näyttää poimivan tiettyjä jakeita, kuin rusinoita pullasta. Terveet Sanan opetukset hän pilkaten torjuu.
On surullinen projekti lukea, tutkia ja todeta Sunin keissiä.
Jumala auttaa nöyrtyviä, mutta on ylpeitä vastaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14:00
(jatkoa aloitukseen)
Kun nyt katselee kokonaisvaltaisesti, miten Sunin tilanteet sitten etenivät, joutuu sellaiseen valitettavaan päätelmään, että hänen henkinen elämänsä ei korjautunut. Paitsi hetkellisesti?
Kun joku ihminen kokee aikuisena posttraumaattisia stressireaktioita, niistä toipuminen on tunnetusti työlästä. Entä kun ihminen menee lapsena niin rikki, kuin mitä Suni itse kertoo?
Sellaisesta toipuminen henkiseen tasapainoon vaatii – ja vaatisi lujaa työstämistä! Mutta Suni ei sellaiseen näytä ryhtyneen, Jumalan edessä?
Sen sijaan hän alkoi täysillä ”sotia” kuin hurjapää. Ja energiana oli viha, se viha joka häntä sitoi 40 vuotta (itse kertoo niin). Se viha oli niin lujaan juurtunut ja pesiytynyt häneen, että vain Jumalan IHME olisi sen vihaamisen sammuttanut.
”….ei terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat: en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen.”
Kun Sunilla oli niin hirmuinen kiire, eikä hän siis parantunut vakavista traumoistaan ja henkiseen elämän ”pilaantumisesta” - alkoi se surullinen vinosuuntaus, se traaginen alamäki, sivuraide, jonka lopputuloksen ”hedelmä” on kauhistuttavaa harhaopetusta.
Hän lankesi uudelleen vihan valtaan. Alkoi sättiä pappeja ja kirkkoja. Ei sellaiseen Herra ollut käskyä antanut. Suni purki omaa vihaansa, kaunaa, katkeruutta. Mutta sokeudessaan luuli, että toimi ”herran profeettana”! Kun paholainen sai näin uhristaan otteen, Suni kertoo (julkisesti) kuinka valehteli (Ruukissa) kuinka tietoisesti ja tahallaan petti vaimoaan; ryhtyi aviorikokseen.
Lopuksi
Vaikka nämä tässä kirjoitetut seikat selittävät Sunin ”sairasta” käytöstä ja eksytysten taustaa, ne eivät tietenkään poista hän vastuutaan.
Jos hän olisi nöyrästi totellut Herraa? Jos hän olisi nöyrästi kunnioittanut Raamatun Sanaa? Hän olisi varjeltunut. Mutta koska hän ylpeydessään ja sokeudessaan nosti itsensä lähes KAIKEN yläpuolelle, ei Jumala voinut häntä varjella. Raamatustakin Suni näyttää poimivan tiettyjä jakeita, kuin rusinoita pullasta. Terveet Sanan opetukset hän pilkaten torjuu.
Jumala auttaa nöyrtyviä, mutta on ylpeitä vastaan...Tämä kirjoitussarja saattaa jopa ylpistää Teuvoa lisää. Hänhän saa runsaasti erityishuomiota, jota narsisti niin kipeästi tarvitsee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kirjoitussarja saattaa jopa ylpistää Teuvoa lisää. Hänhän saa runsaasti erityishuomiota, jota narsisti niin kipeästi tarvitsee!
Teuvo saa negatiivista paljastusta, joka näkyy globaalissa netissä: Googlen hakukone löytää: Teuvo Sunin. Nyt ei vain hänen saastaisia postauksiaan, vaan... sellaista jota T.S. ei koskaan olisi tahtonut...
Siis, jos joku "ylpistyy" omista pahuuksistaan ja jumalattomasta historiastaan, niin siitä vain nokkaa nostamaan! - Anonyymi
Teuvo on ennenkaikkea äärimmäisen pitkävihainen ja anteeksiantamaton.
- Anonyymi
Teuvo on tosiaan aina ylpeillyt sillä määrällä, mitä on kirjoittanut, mutta miten voi ihminen ylpeillä herjoistaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo on ennenkaikkea äärimmäisen pitkävihainen ja anteeksiantamaton.
<TeuvoSuni
26.04.2021 19:23
UUSI
Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>> - Anonyymi
Teuvo ei tunne Jeesusta, eikä Jeesus tunne Teuvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi
Anonyymi
(jatkoa aloitukseen)
•
Hetkellinen välivaihe?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16365494/teuvo-suni-yleista”Me siis kiitämme sinua, meidän Jumalaamme; me ylistämme sinun ihanaa nimeäsi.”
1 Aikak 29:13 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi
Anonyymi
(jatkoa aloitukseen)
•
Hetkellinen välivaihe?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16365494/teuvo-suni-yleista”Minä suullani kiitän suuresti Herraa, ja monien keskellä minä ylistän häntä.”
Psalmi 109:30 - Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(jatkoa aloitukseen)
Lopuksi
Jumala auttaa nöyrtyviä, mutta on ylpeitä vastaan...Viha on sellainen voima, että se tuhoaa ensisijaisesti käyttäjänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kirjoitussarja saattaa jopa ylpistää Teuvoa lisää. Hänhän saa runsaasti erityishuomiota, jota narsisti niin kipeästi tarvitsee!
Voi niinkin käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(jatkoa aloitukseen)
Lopuksi
Jumala auttaa nöyrtyviä, mutta on ylpeitä vastaan...”sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<TeuvoSuni
UUSI
Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>Tosi törkeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viha on sellainen voima, että se tuhoaa ensisijaisesti käyttäjänsä.
Nimenomaan. Sitä ei asianomainen tajua itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Sitä ei asianomainen tajua itse.
Sehän se juuri murheellista onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(jatkoa aloitukseen)
Lopuksi
Jumala auttaa nöyrtyviä, mutta on ylpeitä vastaan...Kun yhden jakeen ottaa kontekstistaan,
Ja kaiken ( herjan ) perustaa sen varaan ja sitten lisäksi mielikuvituksella pahansuovasti ryydittää tekeleensä, niin kyllähän siinä pahasti itsensä saastuttaa ja askeleensa ryteikköön saattaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Minä suullani kiitän suuresti Herraa, ja monien keskellä minä ylistän häntä.”
Psalmi 109:30Sydämestäni kiitän Jeesusta Kristusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi
Anonyymi
(jatkoa aloitukseen)
•
Hetkellinen välivaihe?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16365494/teuvo-suni-yleistaHänen vihamarssinsa ei ole päättynyt vieläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(jatkoa aloitukseen)
Lopuksi
Jumala auttaa nöyrtyviä, mutta on ylpeitä vastaan...Ei Herra viivytä lupaustansa, (niinkuin muutamat sen viipyvän luulevat,) vaan hän on meidän kanssamme kärsiväinen, ja ei tahdo, että jonkun pitäis hukkuman, vaan että jokainen itsensä parannukseen kääntäis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi
Anonyymi
(jatkoa aloitukseen)
•
Hetkellinen välivaihe?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16365494/teuvo-suni-yleistaPian kaikki murheet ja huolet unohtuvat, kun pääsemme laulamaan ylistystä Pelastajalle!
Ja he veisasivat Moseksen, Jumalan palvelian virttä ja Karitsan virttä, sanoen: suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekos, Herra Jumala kaikkivaltias! oikiat ja totiset ovat sinun ties, sinä pyhäin Kuningas! - Anonyymi
TS eksyttää muita, eksyttyään ensin itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TS eksyttää muita, eksyttyään ensin itse.
Teuvo on hengaillut Jeesuksen kanssa yli 3 vuotta, ja se saa sinut voimattoman raivon valtaan. Koitahan vaan kestää!😀
- Anonyymi
”Etsikäät Herraa, kuin hän löytää taitaan: rukoilkaat häntä, koska hän läsnä on.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun yhden jakeen ottaa kontekstistaan,
Ja kaiken ( herjan ) perustaa sen varaan ja sitten lisäksi mielikuvituksella pahansuovasti ryydittää tekeleensä, niin kyllähän siinä pahasti itsensä saastuttaa ja askeleensa ryteikköön saattaa.Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo saa negatiivista paljastusta, joka näkyy globaalissa netissä: Googlen hakukone löytää: Teuvo Sunin. Nyt ei vain hänen saastaisia postauksiaan, vaan... sellaista jota T.S. ei koskaan olisi tahtonut...
Siis, jos joku "ylpistyy" omista pahuuksistaan ja jumalattomasta historiastaan, niin siitä vain nokkaa nostamaan!Näin on.
- Anonyymi
Aamen!
IHMINEN, JOKA HAUKKUU TOISIA LAHKOLAISIKSI JA PAAVALIA PAHOLAISEN PALVELIJAKSI, TUOMITSEE ITSENSÄ.
Anonyymi-ap
2025-09-13 02:36:17
Ilmoita
IHMINEN, JOKA HAUKKUU TOISIA LAHKOLAISIKSI JA PAAVALIA PAHOLAISEN PALVELIJAKSI, TUOMITSEE ITSENSÄ.
Mat.7 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa hirttä omassa silmässäsi?
Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: Annas, minä otan rikan silmästäsi, ja katso, hirsi on omassa silmässäsi?
Sinä ulkokullattu, ota ensin hirsi omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.”
-
MIETI: KUMPI ON LAHKOLAINEN: HÄN, JOKA HURISTELEE LEVEÄLLÄ TIELLÄ MONIEN KANSSA.
VAI HÄN, JOKA LAHKOLAISEKSI HAUKUTTUNA ON AHTAUTUNUT KULKEMAAN KAPEALLA TIELLÄ HARVOJEN KANSSA?
Mat.7 "Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
Jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.”
1.piet.4 ”Riittäähän, että menneen ajan olette täyttäneet pakanain tahtoa vaeltaessanne irstaudessa, himoissa, juoppoudessa, mässäyksissä, juomingeissa ja kauheassa epäjumalain palvelemisessa.
Sentähden he oudoksuvat sitä, ettette juokse heidän mukanansa samaan riettauden lätäkköön, ja herjaavat (lahkolaisiksi).”
-
Mat.7 " Ei jokainen, joka sanoo minulle: Herra, Herra!, pääse taivasten valtakuntaan (leveällä tiellä kaahaavat hurskastelijat) , vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon (ts. kapealla tiellä vaeltava lahkolaiseksi haukuttu leveällä tiellä vaeltavien toimesta).
Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?
Ja silloin minä lausun heille julki: Minä en ole KOSKAAN teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.”
Leveällä tiellä kulkevat hymistelevät omahyväisesti, että nuo ovat uskostaan luopuneita, mutta Jeesushan sanoi, että en ole ikinä tuntenut teitä, te Jeesuksen nimeä hokevat laittomuuden harjoittajat!
-
Tämä johtaa tärkeään kysymykseen:
VOIKO TOISIA LAHKOLAISIKSI HAUKKUJAT SEKÄ APOSTOLI PAAVALIN RIENAAJAT JA HÄPÄISIJÄT SAADA TUOLLAISET SYNTINSÄ ANTEEKSI?
Raamatun mukaan voi saada anteeksi, mutta sitä täytyy katua vilpittömästi.
Jaak.3 ”Monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen ja kykenee hallitsemaan myös koko ruumiinsa.
Kaiken luonnon, sekä petojen että lintujen, sekä matelijain että merieläinten luonnon, voi ihmisluonto kesyttää ja onkin kesyttänyt;
mutta kieltä ei kukaan ihminen voi kesyttää; se on levoton ja paha, täynnä kuolettavaa myrkkyä.
Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä (esim. lahkolaisiksi), Jumalan kaltaisiksi luotuja;
samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla.
Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?
1.joh.4 ”Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa lähimmäistänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta lähimmäistänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös lähimmäistänsä.”
Luuk.10 ”Eräs lainoppinut (siis ei itseään lahkolaisena pitänyt) tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka on minun lähimmäiseni?"
Jeesus vastasi: "Eräs mies joutui ryövärien käsiin, jotka löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
Niin vaelsi sattumalta eräs pappi (ja myöhemmin leeviläinen) sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse.
Mutta kun eräs samarialainen (joita paremmissa piireissä haukuttiin lahkolaisiksi), joka matkusti sitä tietä, näki hänet ja sitoi hänen haavansa, vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"
Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
Anonyymi-ap
2025-09-13 02:36:17
Ilmoita
Mat.7 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa hirttä omassa silmässäsi?
Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: Annas, minä otan rikan silmästäsi, ja katso, hirsi on omassa silmässäsi?
Sinä ulkokullattu, ota ensin hirsi omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.”
-
MIETI: KUMPI ON LAHKOLAINEN: HÄN, JOKA HURISTELEE LEVEÄLLÄ TIELLÄ MONIEN KANSSA.
VAI HÄN, JOKA LAHKOLAISEKSI HAUKUTTUNA ON AHTAUTUNUT KULKEMAAN KAPEALLA TIELLÄ HARVOJEN KANSSA?
Mat.7 "Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
Jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.”
1.piet.4 ”Riittäähän, että menneen ajan olette täyttäneet pakanain tahtoa vaeltaessanne irstaudessa, himoissa, juoppoudessa, mässäyksissä, juomingeissa ja kauheassa epäjumalain palvelemisessa.
Sentähden he oudoksuvat sitä, ettette juokse heidän mukanansa samaan riettauden lätäkköön, ja herjaavat (lahkolaisiksi).”
-
Mat.7 " Ei jokainen, joka sanoo minulle: Herra, Herra!, pääse taivasten valtakuntaan (leveällä tiellä kaahaavat hurskastelijat) , vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon (ts. kapealla tiellä vaeltava lahkolaiseksi haukuttu leveällä tiellä vaeltavien toimesta).
Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?
Ja silloin minä lausun heille julki: Minä en ole KOSKAAN teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.”
Leveällä tiellä kulkevat hymistelevät omahyväisesti, että nuo ovat uskostaan luopuneita, mutta Jeesushan sanoi, että en ole ikinä tuntenut teitä, te Jeesuksen nimeä hokevat laittomuuden harjoittajat!
-
Tämä johtaa tärkeään kysymykseen:
VOIKO TOISIA LAHKOLAISIKSI HAUKKUJAT SEKÄ APOSTOLI PAAVALIN RIENAAJAT JA HÄPÄISIJÄT SAADA TUOLLAISET SYNTINSÄ ANTEEKSI?
Raamatun mukaan voi saada anteeksi, mutta sitä täytyy katua vilpittömästi.
Jaak.3 ”Monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen ja kykenee hallitsemaan myös koko ruumiinsa.
Kaiken luonnon, sekä petojen että lintujen, sekä matelijain että merieläinten luonnon, voi ihmisluonto kesyttää ja onkin kesyttänyt;
mutta kieltä ei kukaan ihminen voi kesyttää; se on levoton ja paha, täynnä kuolettavaa myrkkyä.
Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä (esim. lahkolaisiksi), Jumalan kaltaisiksi luotuja;
samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla.
Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?
1.joh.4 ”Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa lähimmäistänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta lähimmäistänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös lähimmäistänsä.”
Luuk.10 ”Eräs lainoppinut (siis ei itseään lahkolaisena pitänyt) tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka on minun lähimmäiseni?"
Jeesus vastasi: "Eräs mies joutui ryövärien käsiin, jotka löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
Niin vaelsi sattumalta eräs pappi (ja myöhemmin leeviläinen) sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse.
Mutta kun eräs samarialainen (joita paremmissa piireissä haukuttiin lahkolaisiksi), joka matkusti sitä tietä, näki hänet ja sitoi hänen haavansa, vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"
Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".Siinä onkin jo tehtävää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi
Anonyymi
(jatkoa aloitukseen)
•
Hetkellinen välivaihe?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16365494/teuvo-suni-yleista”Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."
Room 9:28 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(jatkoa aloitukseen)
Lopuksi
Jumala auttaa nöyrtyviä, mutta on ylpeitä vastaan...Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<TeuvoSuni
UUSI
Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>Sammakko !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Minä suullani kiitän suuresti Herraa, ja monien keskellä minä ylistän häntä.”
Psalmi 109:30Armo on ihmeellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viha on sellainen voima, että se tuhoaa ensisijaisesti käyttäjänsä.
Ja katkeruus siihen päälle.
- Anonyymi
Alkuperäiset apostolit ja apostolit
Anonyymi-ap
2025-10-11 18:07:54
Ilmoita
Palstalla eräs pitkään Raamatun arvovaltaa ja Kristinuskon perusteita omaksi vahingokseen nakertava henkilö on erityisen innostunut herjaamaan apostoli Paavalia. Se on hänen ( TS ) syvä pakkomielteensä ja intohimonsa.
Sellaiseen harhaoppiin EI Suomen evlut, eikä muutkaan kristilliset kirkkokunnat anna hiventäkään hyväksyntää.
Apostoli Pietarikin sanoi, että tällaiset vakaantumattomat ja tietämättömät harhaoppiset henkilöt vääntävät kieroon apostoli Paavalin kirjoituksia ( huom! ) omaksi vahingokseen. Se on painavasti sanottu ja apostolisella arvovallalla julistettu kaikille aikalaisille, mutta sekään ei tätä herjaajaa saa mielenmuutokseen.
Alkuseurakunnan ( alkuseurakuntaakin tämä herjaaja jaksaa herjata usein ) aikana oli 12 alkuperäistä apostolia, jotka hyväksyivät apostoli Paavalin kutsumuksen ja lähettivät hänet julistamaan evankeliumia. Apostolien teoissa kerrotaan selkeästi heidän välisestä yhteydestään ja yhteistyöstä ja keskinäisestä luottamuksestaan.
Lisäksi oli myös muita apostoleja, joista mainitaan apostolit Paavali ja Barnabas.
” Mutta kun apostolit Barnabas ja Paavali sen kuulivat, repäisivät he vaatteensa ja juoksivat ulos kansanjoukkoon, huusivat…”
Apt 14:14
Totean vielä, että herjaajat ovat Pahan asiapoikia, jotka pyrkivät hämmentämään ja horjuttamaan kristittyjen uskoa, jonka Jeesus Kristus itse on heissä vaikuttanut. Karta sellaista herjaajaa, kierrä kaukaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuperäiset apostolit ja apostolit
Anonyymi-ap
2025-10-11 18:07:54
Ilmoita
Palstalla eräs pitkään Raamatun arvovaltaa ja Kristinuskon perusteita omaksi vahingokseen nakertava henkilö on erityisen innostunut herjaamaan apostoli Paavalia. Se on hänen ( TS ) syvä pakkomielteensä ja intohimonsa.
Sellaiseen harhaoppiin EI Suomen evlut, eikä muutkaan kristilliset kirkkokunnat anna hiventäkään hyväksyntää.
Apostoli Pietarikin sanoi, että tällaiset vakaantumattomat ja tietämättömät harhaoppiset henkilöt vääntävät kieroon apostoli Paavalin kirjoituksia ( huom! ) omaksi vahingokseen. Se on painavasti sanottu ja apostolisella arvovallalla julistettu kaikille aikalaisille, mutta sekään ei tätä herjaajaa saa mielenmuutokseen.
Alkuseurakunnan ( alkuseurakuntaakin tämä herjaaja jaksaa herjata usein ) aikana oli 12 alkuperäistä apostolia, jotka hyväksyivät apostoli Paavalin kutsumuksen ja lähettivät hänet julistamaan evankeliumia. Apostolien teoissa kerrotaan selkeästi heidän välisestä yhteydestään ja yhteistyöstä ja keskinäisestä luottamuksestaan.
Lisäksi oli myös muita apostoleja, joista mainitaan apostolit Paavali ja Barnabas.
” Mutta kun apostolit Barnabas ja Paavali sen kuulivat, repäisivät he vaatteensa ja juoksivat ulos kansanjoukkoon, huusivat…”
Apt 14:14
Totean vielä, että herjaajat ovat Pahan asiapoikia, jotka pyrkivät hämmentämään ja horjuttamaan kristittyjen uskoa, jonka Jeesus Kristus itse on heissä vaikuttanut. Karta sellaista herjaajaa, kierrä kaukaa.Miksi vatkaat palstaa piilottaen kommenttisi edellisille sivuille? Onko tarkoitusesi pelkästään se, että kommenttiasi ei huomaisi kukaan todistaa valheeksi.
TS:n kuolemasta tulee huomenna kuluneeksi 3 vuotta 5 kuukautta.
Asia joka on varma on se, ettei ainakaan sinä aikana TS ole kirjoittanut mitään millekään palstalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi törkeä!
On se!
- Anonyymi
On alku ja loppu.
On aika raakkua ja rähistä?
Mutta sillekin on loppu jo määrätty.
Mitä Vanha Raakkuva Varis meilel opettaa?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17012012/luonto-opettaa---siivekkaatkin- Anonyymi
Teuvo Suni:
” Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan.”
!!!!!!
”Saatana hyppäsi kiireesti!”
!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo Suni:
” Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan.”
!!!!!!
”Saatana hyppäsi kiireesti!”
!!!!!!!!Melkoista!
- Anonyymi
Teuvo Jeesuksen opetuksista:
<TeuvoSuni
UUSI
Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>- Anonyymi
Teuvo asettuu Jeesuksenkin yläpuolelle. Mieletöntä itsensä ylentämistä!
- Anonyymi
Se on kuitenkin käsittämätöntä ja suorastaan absurdia, että ainoa apostoli, josta Teuvo ei ole puhunut pahaa, on rakkauden apostoli, Johannes! Se ei mene yksiin Teuvon vihan kanssa kaikkia kohtaan. Vaikka tosin Teuvo on ilmaissut vastenmielisyytensä Jeesuksen rakkautta kohtaan mm. Joh 3:16:n kohdalla.
- Anonyymi
Varsinkin hengellisellä alueella pitää tehdä niin kuin Raamattu opettaa, eli tutkia ihmisten opit Raamatun valossa.
Niin tekivät Berean uskovatkin.
” Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.”
Ap t 17:11 - Anonyymi
Olisi kohtuutonta olla arvostelematta sellaisia mielettömiä juttuja, joita Teuvo on jo vuosikausia päästellyt.
- Anonyymi
Teuvo kirjoittanut kommenttinsa omalla nimellään.
TeuvoMarttiSuni
2021-10-17 12:04:51
Paakkosen pojan teot ja tavat varmaankin kaikki jo tietävät?
Devoit
7.2.2007 21:30
Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
Noutaja se tulee Teuvollekin.
Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
On aika tehdä valmisteluja.
Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
Siskonpoika tulee.
Tuosta on kulunut jo 14 vuotta, eli se sama aika, jonka rinnallani kuljit totuuden tiellä.
Onko siskosi poika jo kuollut?
2 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TeuvoMarttiSuni
Devoit
Siskonpoika tulee.
Tuosta on kulunut jo 14 vuotta, eli se sama aika, jonka rinnallani kuljit totuuden tiellä.
2Omalla nimellä kirjoitetun kommentin totuusarvo on huomattavasti suurempi, kuin anonyyminä kirjoitetun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla nimellä kirjoitetun kommentin totuusarvo on huomattavasti suurempi, kuin anonyyminä kirjoitetun.
Valehteleminen ja herjaaminen loppuisi, jos palstalle voisi kirjoitta vain omalla nimellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TeuvoMarttiSuni
Devoit
Siskonpoika tulee.
2Vai sellainen tapaus, vaikuttaa vakavalta.
- Anonyymi
Voimme iloita, että Teuvo ei ole saanut levitettyä harhaoppiaan. Lahkonsakin kaatui alkumetreillä.
- Anonyymi
Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."
2 Tim 2:19 - Anonyymi
Hyvät ihmiset, lopetettaan tämä sekopäisen ihmisen hullujen ajatusten setviminen. Aivan totaalista ajanhukkaa, olkoon tuo latvakakkonen omassa tornissan ajatustensa kanssa.
- Anonyymi
PITÄÄ vastustaa! Ei antaa sijaa harhoille!
- Anonyymi
Teuvollakin pahuus on prosessimaisesti edennyt vähitellen pahempaan.
- Anonyymi
Näin on. Nykyisellään se on niin oksettavaa ja irvokasta Jeesuksen sovituksen ja Pyhän sovintoveren rienaamista, että siihen pystyy vain kui kun paatunut saa-tan----n lähettiläs!
- Anonyymi
Teuvo puhui totta.
- Anonyymi
Niinpä, mutta Teuvon rinnalla 14 vuotta kulkenut oppipoikansa, on nykyään pelkkä hupiukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, mutta Teuvon rinnalla 14 vuotta kulkenut oppipoikansa, on nykyään pelkkä hupiukko.
kaunainen tyyppi, ei päässyt totuuden tuntemiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä voi muuta kohdallaan sanoa , kuin että kaikenlaisia sitä ruisleivällä ruokitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kerran asutte siellä lähekkäin siellä Siikajoella, niin onko sinusta miestä mennä sanomaan sama kasvokkain? Epäilenpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kerran asutte siellä lähekkäin siellä Siikajoella, niin onko sinusta miestä mennä sanomaan sama kasvokkain? Epäilenpä.
Varmaan voisi sanoa saman kasvokkainkin. Tosin olen kuullut, ettei tämä po. tyyppi uskalla päästää ketään sisälle, eikä vastata puhelimeen, että siinä mielessä se on mahdotonta.
- Anonyymi
Ei todellakaan puhunut, eikä vieläkään puhu. Hän ei julista Kristusta vaan herjaa mm. Paavalia ja alkuseurakuntaa. Sellainen EI OLE totuus.
- Anonyymi
Teuvo oli oikea profeetta tälle ajalle. Siksi hänen suorat totuuden sanat aiheuttavat vieläkin närästystä monissa.
- Anonyymi
Totuuden julistajat eivät ole mitään suosittuja saarnamiehiä, päinvastoin.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden julistajat eivät ole mitään suosittuja saarnamiehiä, päinvastoin.
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. "Totuuden puhujalle ei ole yösijaa, sanotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden puhujalle ei ole yösijaa, sanotaan.
Se on just noin!
- Anonyymi
Korjaan kirjoitusvirheeksi: Teuvo on oikea vääräprofeetta. Noin se kuuluu olla.
- Anonyymi
Tämän ketjun ja muiden samasta aiheesta - aloittajana olen iloinen, että aloitukset ovat jääneet elämään ja tekemään työtä!
Muistan tuon ajan hyvin, 2021.
Oli aivan hirveää lukea tuon Sunin rienaavia tekstejä. Kauhistuttavaa.
Suomi 24- Raamattu-palstalla oli monia käyttäjiä, jotka vastustivat Sunin saatanallisia säkeitä.
Kaikkea hyvää ja siunausta Jeesuksen nimessä!
- Ketjun aloittaja...- Anonyymi
Ei kiitos tekopyhälle jeesustelullesi, sekin on kuitenkin valhetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos tekopyhälle jeesustelullesi, sekin on kuitenkin valhetta!
Joku Lestadiolainen purkaa vihaansa edesmeeseen Jumalanmieheen Teuvoon, eikä viha vaikuta laantumisen merkkejä.
- Anonyymi
Palstalle suoltamasi vihasta ja katkeruudesta kertovat aloituksesi, tuskin ketään kiinnostaa. Korkeintaan ne ohitetaan säälivällä hymähdyksellä, koska historianne tunnetaan varsin hyvin tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku Lestadiolainen purkaa vihaansa edesmeeseen Jumalanmieheen Teuvoon, eikä viha vaikuta laantumisen merkkejä.
Kaikkihan sen tietää kuka se vainajan vainoja on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti erehdyit. Aloittaja EI OLE lestadiolainen, eikä mikään muukaan.
Vapaa suomen kansalainen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalle suoltamasi vihasta ja katkeruudesta kertovat aloituksesi, tuskin ketään kiinnostaa. Korkeintaan ne ohitetaan säälivällä hymähdyksellä, koska historianne tunnetaan varsin hyvin tällä palstalla.
No eipäs ole. Tätäkin ketjua on "hymähdeltu"!!
874 kertaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää kuka se vainajan vainoja on.
Ette tiedä.LUULO ei oel tiedon väärti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette tiedä.LUULO ei oel tiedon väärti.
Huumorimiehiä vai? Ei tuo touhusi ole mitään huumoria, vaikka se naurettavaa onkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia ja tilanne on täysin päinvastoin. Teuvon viha ja herja ei ota laantuakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia ja tilanne on täysin päinvastoin. Teuvon viha ja herja ei ota laantuakseen.
Surullista!
- Anonyymi
Voisit tulla takaisin!
- Anonyymi
Totuus saa aikaan kielteisiä tuntemuksia.
Luuk. 12:51
Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta. - Anonyymi
Teuvon kirja kannattaa lukea: Älä heitä pelkää!
Teuvo pääsi irtaantumaan Lestadiolaisuuden otteesta ja ajatteli käydä katsomassa, minkälaista se helluntailaisten uskonelämä on, mutta Jumala esti auton ohjauksen kääntämisen siihen suuntaan, kun hän oli matkalla helluntailaisten kokoukseen.
Jumala varjelee omansa eri tavoin.- Anonyymi
teuvo sortui lopuksi pimeään, paholaisen leiriin.
- Anonyymi
Lestadiolaiset puhuu "postilloista".
Joku palstalla massapostittaa edesmennyttä Teuvo Sunia koskevia vähätteleviä aloituksia työkseen.- Anonyymi
Ei se ole joku, se on tarkalleen tiedossa kaikille, jotka ovat palstaa pitempään seuranneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole joku, se on tarkalleen tiedossa kaikille, jotka ovat palstaa pitempään seuranneet.
Oletko joku stalkkeri, palstan kyttääjä? On sulla likainen homma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko joku stalkkeri, palstan kyttääjä? On sulla likainen homma!
Sinun toimintasi se on likaista ollut, näillä uskovaisten pastoilla yli 15 vuotta!
Väität muka olevasi itse uskovainen, todellisuudessa olet pelkkä häirikkö! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun toimintasi se on likaista ollut, näillä uskovaisten pastoilla yli 15 vuotta!
Väität muka olevasi itse uskovainen, todellisuudessa olet pelkkä häirikkö!Lönecheck. Förföljare. Har spionerat på någons aktiviteter i 15 år. Det är helt olagligt, förföljelse och ett smutsigt jobb!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität muka olevasi itse uskovainen, todellisuudessa olet pelkkä häirikkö!Sinun toimintasi se on likaista ollut, näillä uskovaisten pastoilla yli 15 vuotta!
Väität muka olevasi itse uskovainen, todellisuudessa olet pelkkä häirikkö!
-------------------------------------------------------------------------------
Tuo kirjoittajahan on täysi palstakyttä. Kyylääjä! Kytännyt 15 vuotta jonkun kirjoituksia uskovaisten palstoilla! Ihan laitonta tohua.
Tämä kun on Suomi24 kaikille vapaa paltsa ja muutkin.
Uskonnollisella kielellä tuo tyyppi on vainooja.
Lainmukaisesti myös vainooja, Laki vainoamisesta annettiin 2014.
Stalkkeri.
Että vielä kehtaa itse todistaa, että on 15 vuotta kytännyt ja vainonnut uskovien palstoilla jotakuta.
No mutta, otetaanpas selvää.... kuka se näin ahkera vihataho on?
Ei mitään järkeä?
Koettaa sanella omia sääntöjään.
Yhdenvertaisen sananvpauden asian rajoittamisyritystä.
Luulee kai "omistavansa palstan"?
Taikka kuvittelee että olisi jokin erityinen valvoja (kyttääjä).
Eihän näillä palstoilla käyttäjät sanele käskyjä? Kieltoja?
Hyi olkoon moisia.Ja vielä kai kuvitteelee olevansa uskova? Ja jopa paremman tason uskova.?
Nyt meni överiksi....- - Anonyymi
Teuvo kirjoittaa edelleen ja herjaa mm. Paavalia.
- Anonyymi
Anonyym2025-08-28 12:56:1
----------------------------
-
Kommenttia? Vieläköhän tuo aikoo toiset 15 vuotta KYTÄTÄ samaa tyyppiä?
Kukahan sille maksaa palkkaa? - Anonyymi
Anonyym 2025-08-28 12:56:15
-----
Kommenttia:
A) Aiotko siis jatkaa seuraavat 15 vuotta tämän Jumalan palvelijan kyttäämistä?
B) KUKA antoi sinulle luvan ryhtyä kyttääjäksi, vainoajaksi´?
C) Oliko homma "omien korviesi" välistå noussut viha?
D) Vai antoiko perkele sinulle himon kytätä tätä kirjoittaaa?
E) Minkä "valtakunnan" oikeudelle tätä kyttäystä (vainoa) harjoitit?
Ole hyvä ja vastaa JULKISESTI!
F) ´Ellet osaa vastata ?
G) - Ole hyvä, äläkä KOSKAAN enää kyttää tätå vihaamaasi Jumalan palvelijaa!.
H) - Älä KOSKAAN eää kirjoita SANAAKAAN häntä vastaan! Tämä on käsky, jota on toteltava!
Tässä vaiheessa tämä vihaamasi Herran palvelija antaa anteeksi. syntisi!
I ) Mutta jos vielaä jatkat, a stuu voimaan kuritus. (Jonka itse olet tilannut!)
Asian Tuomari -AINOA - on Pyhä Kaikkivaltias Jumala taivaassa,.
Varo siis kirjoituksiasi. Jatksossa. Niitä seurataan 24h/ vrk - nonstop!
JK. Sinua seurataan kotioveltasi, netistä, kaikkialta! Olet koko ajan "näkyvissä"....- Anonyymi
"JK. Sinua seurataan kotioveltasi, netistä, kaikkialta! Olet koko ajan "näkyvissä"...."
Jopa on pitkällä pojalla kovat uhkaukset, kokeilepa toteuttaa.😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"JK. Sinua seurataan kotioveltasi, netistä, kaikkialta! Olet koko ajan "näkyvissä"...."
Jopa on pitkällä pojalla kovat uhkaukset, kokeilepa toteuttaa.😂Ihan samaa lajia, kuin tämän stalkkrin 15 vuotta!
-------------------------------
Anonyymi 2025-08-28 12:56:15
JO. Tää ei ole UHKAUS
Vaan absoluttinen
ILMOITUS
Koettakoon stalkkari kestää!
Nyt on vuoro vaihtunut... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa on pitkällä pojalla kovat uhkaukset, kokeilepa toteuttaa.😂Luin puolihuolimattomasti höpinäsi tarkoititko, että laitat epäjumalasi kyttäämään minua, sanonpa suoraan että se herättää pelkästään hilpeyttä minussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa on pitkällä pojalla kovat uhkaukset, kokeilepa toteuttaa.😂Toteutus on 24 h/ vrk.
Seuranta ei ole laitonta. Ammattilaiset.
Stalkkausta on tämä TYYPPI harjoittanut 15 vuotta!
Oman kertomansa mukaan! (= Julkinen tekst)
Anomyymi 2025-08-28 12:56:15
""Sinun toimintasi se on likaista ollut, näillä uskovaisten pastoilla yli 15 vuotta!
Väität muka olevasi itse uskovainen, todellisuudessa olet pelkkä häirikkö!"
15 vuotta? Seuraavat 15 vuotta tämä stalkkeri ITSE on seurannan alla. Lupaa ei tarvitse kysyä.
SAMALLA tavalla, kuin HÄn on kytännyt ja kyylännyt tätä Jumakan palveijaa, HÄN tule ITSE olemaan sekä PYHÄN Jumalan, että asiaa valvovien tahojen... seurannassa.
- seurannassa..
Koko ajan. Miksi? Hän ryhtyi luvattomaan, sellaiseen joon JUMALA ei ollut lupaa saati käskyä antanut. Sitä saa mitä tilaa...
JK Tämä ei ole UHKAUS, vaan ILMOITUS... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa on pitkällä pojalla kovat uhkaukset, kokeilepa toteuttaa.😂Jopa on pitkällä pojalla kovat uhkaukset, kokeilepa toteuttaa.😂
JK. Sinulta ei kysytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin puolihuolimattomasti höpinäsi tarkoititko, että laitat epäjumalasi kyttäämään minua, sanonpa suoraan että se herättää pelkästään hilpeyttä minussa.
Jokainen saa nauraa.
Itku tulee lopuksi. Yleensä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa on pitkällä pojalla kovat uhkaukset, kokeilepa toteuttaa.😂
JK. Sinulta ei kysytä.Kokeile itse estää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile itse estää?
Menehän nukkumaan pääsi selväksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän nukkumaan pääsi selväksi!
Tarkoitit itseäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin puolihuolimattomasti höpinäsi tarkoititko, että laitat epäjumalasi kyttäämään minua, sanonpa suoraan että se herättää pelkästään hilpeyttä minussa.
Varopas sanojasi,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa on pitkällä pojalla kovat uhkaukset, kokeilepa toteuttaa.😂
JK. Sinulta ei kysytä.Kuka pitkä poika?
- Anonyymi
"Sinun toimintasi se on likaista ollut, näillä uskovaisten pastoilla yli 15 vuotta!
..............
Luuliko tuo stalkkeri, kyttääjä, joka pilkkaa Herran palvelijaa "pelkäksi häiriköksi"!
Että Jumala ei kuulisi aj näkisi tuollaista röyhkeyttä?
Jos niin luuli, niin tulee Jumalan kurituksen alla ymmärtämään, ettei pidä "lausua väärää todistusta lähimmäisestä."- Anonyymi
Kyllä nuo hämäysyrityksesi ryhtyä välillä toiseksi henkilöksi ovat tavattoman lapsellisia. Olet olevinasi ovela, kun tarkoituksella teet niihin muka kirjoitusvirheitä. Minulla olisi tärkeämpääkin tekemistä ,kuin leikkiä kaltaisesi tyypin kanssa, jos ymmärrät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nuo hämäysyrityksesi ryhtyä välillä toiseksi henkilöksi ovat tavattoman lapsellisia. Olet olevinasi ovela, kun tarkoituksella teet niihin muka kirjoitusvirheitä. Minulla olisi tärkeämpääkin tekemistä ,kuin leikkiä kaltaisesi tyypin kanssa, jos ymmärrät?
Mikä kumma nyt mättää? Kuka täällä on mitään yrittäny?
Älä ihmeessä leiki. Leikkiminen on lasten hommia, ei aikuisten... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kumma nyt mättää? Kuka täällä on mitään yrittäny?
Älä ihmeessä leiki. Leikkiminen on lasten hommia, ei aikuisten...Et siis ymmärtänyt, olisihan se pitänyt vanhastaan arvata, kun on jne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulla olisi tärkeämpääkin tekemistä ,kuin leikkiä kaltaisesi tyypin kanssa, jos ymmärrät?
Kommenttia. Olis ollu viisasta jättää kyttäminen ja "häiriköksi! solvaaminen tekemättä.. Se synti maksaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa…
- Anonyymi
Asia NYT harvinaisen selvä! SINÄ olet se kyttä. Hyvä kun itse paljastit itsesi.
Ole valmis Jumalan toimenpiteiden eteen. Äläkä yhtään valita, Saat juuri sen "mitan" mukaan, jolla olet omin luvin tätä herran palvelijaa mitannut. Jumale ei tee virheitä.....- Anonyymi
En minä jaksa enää nauraa lapsellisille jutuillesi. Paneuduhan makuulle, että jaksat nousta aamulla ennen neljää levittämään sitä ns. "evankeliumiasi." Pitäähän kansalle olla sirkushuvejakin. Minua sinun on kyllä turha pelotella Jumalalla tai joulupukilla, ja taas se kysymys ymmärsitkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä jaksa enää nauraa lapsellisille jutuillesi. Paneuduhan makuulle, että jaksat nousta aamulla ennen neljää levittämään sitä ns. "evankeliumiasi." Pitäähän kansalle olla sirkushuvejakin. Minua sinun on kyllä turha pelotella Jumalalla tai joulupukilla, ja taas se kysymys ymmärsitkö?
No nythän sä jo ihan hermostuit! Juttusi ovat jo - hm- aika huonolaatuisia.
"En minä jaksa enää nauraa " - kirjoitat.
Hyvänen aika! Mikä pakko on nauraa niin kauan, ettei enää jaksa? Jos nauraa liikaa, voi leuka mennä sijoiltaan, ja kärpänen lentää suuhun...
Kuules nyt hyvä äijä. Jos järkikultaasi pelaa, se sanoo kyllä että aikuisille ihmisille ei tarvtse sanoa: mene maate.... Se on sivistymätöntä puhetta. Lapsille sellaisa vanhemmat tekee.
Ja jos näet sirkushuveja, niin sitten on vähän mt-probleeman viitettä?
Ja että pelotella? Kuka sua on pelotellut? Taidat vain itse olla peloissasi. Ja tiedät että syytä onkin, omaa syytäsi.... Pelko on oman nuttusi sisällä.
Jos oma ymmärräyskyskysi ei ole kovin... hm- paras mahdllinen, niin sitä kannattaa ruveta kehittämään? Toisilla se pelaa.
Mutta, kun olet 15 vuotta harjoittanut nettistalkkerin duunia, niin tuo omituinen uraputkesi on kasvttanut silmäsi kieroon? Ja normielämä on kuihtunut?
Muuten, kuka maksoi sinulle tästä yhden tyypin kyttäämisestä, 15 vuoden antaumuksealla?
Kirjoitit näin:
"Sinun toimintasi se on likaista ollut, näillä uskovaisten pastoilla yli 15 vuotta!
Palataan asiaan!
Seuraavat vuodet sinua stalkataan. Ja sä oot kipsissä, ja koetat saaada helpotusta. Sitten kadut että pahansisuiset sisuskalusi ja himosi eksytti sinut vainoamaan sellaista tyyppiä, jota Jumala ei vainoa vaan valvoo.
Asia delegoitu osaaville.
Tämä on ILMOITUS. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nythän sä jo ihan hermostuit! Juttusi ovat jo - hm- aika huonolaatuisia.
"En minä jaksa enää nauraa " - kirjoitat.
Hyvänen aika! Mikä pakko on nauraa niin kauan, ettei enää jaksa? Jos nauraa liikaa, voi leuka mennä sijoiltaan, ja kärpänen lentää suuhun...
Kuules nyt hyvä äijä. Jos järkikultaasi pelaa, se sanoo kyllä että aikuisille ihmisille ei tarvtse sanoa: mene maate.... Se on sivistymätöntä puhetta. Lapsille sellaisa vanhemmat tekee.
Ja jos näet sirkushuveja, niin sitten on vähän mt-probleeman viitettä?
Ja että pelotella? Kuka sua on pelotellut? Taidat vain itse olla peloissasi. Ja tiedät että syytä onkin, omaa syytäsi.... Pelko on oman nuttusi sisällä.
Jos oma ymmärräyskyskysi ei ole kovin... hm- paras mahdllinen, niin sitä kannattaa ruveta kehittämään? Toisilla se pelaa.
Mutta, kun olet 15 vuotta harjoittanut nettistalkkerin duunia, niin tuo omituinen uraputkesi on kasvttanut silmäsi kieroon? Ja normielämä on kuihtunut?
Muuten, kuka maksoi sinulle tästä yhden tyypin kyttäämisestä, 15 vuoden antaumuksealla?
Kirjoitit näin:
Palataan asiaan!
Seuraavat vuodet sinua stalkataan. Ja sä oot kipsissä, ja koetat saaada helpotusta. Sitten kadut että pahansisuiset sisuskalusi ja himosi eksytti sinut vainoamaan sellaista tyyppiä, jota Jumala ei vainoa vaan valvoo.
Asia delegoitu osaaville.
Tämä on ILMOITUS.Tämä jumalaton herjaaja on Teuvon tukija. Teuvo on laskenut sellaisen valheen ilmoille, että hän olisi ”edesmennyt” (!) ja sitä he hokevat, vaikka Teuvo edelleen kirjoittelee palstalla ja solvaa apostoli Paavalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jumalaton herjaaja on Teuvon tukija. Teuvo on laskenut sellaisen valheen ilmoille, että hän olisi ”edesmennyt” (!) ja sitä he hokevat, vaikka Teuvo edelleen kirjoittelee palstalla ja solvaa apostoli Paavalia.
KUKA se jumalaton herjaaja on, ei ainakaan tässä yhteydessä!
- Anonyymi
Ja he ovat hänen voittaneet Karitsan veren kautta, ja heidän todistuksensa sanan kautta; ja ei he henkeänsä kuolemaan asti rakastaneet.
- Anonyymi
Mikäli kuvittelet, että uhkailullasi ja valehtelullasi on minuun mitään vaikutusta, niin ikävä kyllä erehdyt pahasti. Minulle on aivan sama seuraatko minua vai et. Minä en sinulta kysele mitä seuraan ja mitä kommentoin. Se valheesi, että 3 vuotta sitten kuollut Teuvo Suni yhä kirjoittaa palstalle herjaten Paavalia on älytön ja kaipaisi tutkintapyynnön tekemistä viranomaisille. Toivottavasti sen joku tekee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli kuvittelet, että uhkailullasi ja valehtelullasi on minuun mitään vaikutusta, niin ikävä kyllä erehdyt pahasti. Minulle on aivan sama seuraatko minua vai et. Minä en sinulta kysele mitä seuraan ja mitä kommentoin. Se valheesi, että 3 vuotta sitten kuollut Teuvo Suni yhä kirjoittaa palstalle herjaten Paavalia on älytön ja kaipaisi tutkintapyynnön tekemistä viranomaisille. Toivottavasti sen joku tekee!
Korjaan kommentti oli tarkoitettu, tuolle 04:35.24 sadun kertojalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni PAHASTI pieleen!! En ole kirjoittanut SANAAKAAN Teuvo Sunista, että "kuollut Suni kirjoittaa palstalle!. Nyt faktoihin.
Kun syytä, niin tähtää syytöksesi OIKEAAN kohteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se valheesi, että 3 vuotta sitten kuollut Teuvo Suni yhä kirjoittaa palstalle herjaten Paavalia on älytön ja kaipaisi tutkintapyynnön tekemistä viranomaisille. Toivottavasti sen joku tekee!"
1) On ole siis vastuussa tuosta teosta!
2) Poliisiviranomaiset eivät tutki uskontopalstojen riitoja.
3) Koska - mikä on se "rikoslaji" rikosnimike? Sellaista nimikettä ei löydy Suomen rikosasioiden säädöksissä. Eikä Suomen poliiseilla ole kompetenssia tutkia., mitä 2000 vuotta sitten apostoli Paavalille tapahtui. Älää nyt naurattako!
4) Sen ajan roomalaisessa oikeusjärjestelmässä Paavali oli areenalla aikoinaan areenalla. Lukekaa Apostolien teot, luvut 22-26
Koettakakaa edes hiukan pysyä järjissä ja realiteeteissa!
Se joka on kirjoittanut tätä:
"Se valheesi, että 3 vuotta sitten kuollut Teuvo Suni yhä kirjoittaa palstalle herjaten Paavalia on älytön"
- vastaa kirjoituksistaan. Mutta on saatanallista SYYTTTÄÄ siitä jotakin henkilö, joka SITÄ EI OLE kirjoittanut. Vaikka on 15 vuotta kytännyt nettipalstaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mikäli kuvittelet, että uhkailullasi ja valehtelullasi on minuun mitään vaikutusta, niin ikävä kyllä erehdyt pahasti. Minulle on aivan sama seuraatko minua vai et. Minä en sinulta kysele mitä seuraan ja mitä kommentoin."
---------------
Kommenttia:
1) Kukaan ei ole uhkaillut. ILMOITUS on eri asia, samanlainen ilmoitus kuin vaikkapa;
- veroja korotetaan kaikissa tuloluokissa
- leikkauksia tehdään kansalaisten monissa asioissa..
2) Kaikki eivät kirjoita "valhheita" eivätkä erehdy kun asiaa on.
3) "Minulle on aivan sama seuraatko minua vai et.."
Kuka on sanonut, että joku seuraa sinua? Sinua seurataan. Kuka sen tekee ja miten, se ei ole sinun asiasi. Olet SEURANNAN alla, halusitpa tai et. Olet julkisesti kirjoittanut näin_
4) Nyt on sinun vuorosi koittanut. Olet seurannan alla. Jatkuvasti. Kirjoituksesi tallennetaan, joka ainoa. Nettitoimintasi on luupin alla, samoin kaikki toiminnat.
Jos se jatkuu vaikkapa 15 vuotta?
Niin se on sinulle se mitä Jeesus sanoi:
"Millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. ( Matteus 7:1-3)
5) Kun olet 15 vuotta kytännyt ja vainonnut Jumalan palvelijaa, ja .2025 leimaat hänent "häiriköksi" - niin? Arvelitko että Jumala sanoisi aamenen tuohon saastepesääsi?
6) Erehdyit PAHAN kerran.
Ja siitä vainoamisesta, kyttäämisestä, Herra vaatii Sinua tilille.
Ja hänen kurittavan kätensä alla opit, ehkä, varomaan MITÄ kirjoitat, kenestä kirjoitat?
29.8.2025 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan kommentti oli tarkoitettu, tuolle 04:35.24 sadun kertojalle.
Kerropas se "satu" tässä, kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä en sinulta kysele mitä seuraan ja mitä kommentoin."
-----------
Kommenttia:
Samat sanat.
Sinultakaan ei kysytä, mitä m kommentoidaan.
Sinultakaan ei (jatkossa) kysytä kun järjestelmät sinua seuraa;
Lycka till! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas se "satu" tässä, kiitos!
Itse olet satusi kertonut turha sitä no minulta tivata! Lopetan keskustelun kanssasi tähän kun jutuissasi ei ole mitään tolkkua! Koita viimein ymmärtää etten halua olla kaltaisesi tyypin kanssa missään tekemisissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet satusi kertonut turha sitä no minulta tivata! Lopetan keskustelun kanssasi tähän kun jutuissasi ei ole mitään tolkkua! Koita viimein ymmärtää etten halua olla kaltaisesi tyypin kanssa missään tekemisissä!
Kommentoin. Sinä itse herjaat ja hyökkäilee uskovien kimppuun vähän väliä. Ja sitten sanot kaksinaamaisesti:
” Lopetan keskustelun kanssasi tähän kun jutuissasi ei ole mitään tolkkua! Koita viimein ymmärtää etten halua olla kaltaisesi tyypin kanssa missään tekemisissä!” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin. Sinä itse herjaat ja hyökkäilee uskovien kimppuun vähän väliä. Ja sitten sanot kaksinaamaisesti:
” Lopetan keskustelun kanssasi tähän kun jutuissasi ei ole mitään tolkkua! Koita viimein ymmärtää etten halua olla kaltaisesi tyypin kanssa missään tekemisissä!”Hyökkäilet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se niitä satuja on kertonut?
Kirjoiti eilen:
------------------------------
Kun on 15 vuotta kytännyt jonkun kirjoittajan "satuja" (!) niin ole hyvä ja tuo edes
YKSI "satu"? ??
----------------------------------------
"Lopetan keskustelun kanssasi tähän kun jutuissasi ei ole mitään tolkkua!"
-------
Kommenttia:
Et siis kestä kohdata faktoja. Vaikka olen 15 vuotta kytännyt!
------------------------------------------------------
"Koita viimein ymmärtää etten halua olla kaltaisesi tyypin kanssa missään tekemisissä!"
Kommenttia:
Kun olet 15 vuotta kytännyt ja vainonnut tätä typpiä? Niin sehän on pitkä historia askarrella sen "tyyypin" kintreillä!!
Miksi nyt pakoilet. Et kestä sanojesi vastuuta. Et tekojesi vastuuta.
Kun olet nyt julkisella areenalla, kaikkien katseltavana.
A) - Rikoit Suomi24 sääntöjä, kyttäsit Jotakuta kirjoittajaa, 15 vuotta!
B) - Puutuit ala-arvoisella tavalla "kyttäämään" vapaan Suomen kansalaisen perusoikeuksia: sananvapaus, mielipiteen vapaus!
-
C) Sitten, vainoamisestasi todistit syntiä. Leimasit tämän Kyttäyksen kohteen "häiriköksi"
Lausuit "väärää todistusta lähimmäisestäsi". Panettelit, kirjoitit väärää tuomiota. .
Eli? A-C, tekosi on niin totaalinen, kattavaa lajia, että?
Älä ede kuvittele pääseväsi sen vastuusta.
Vaikka koetat nyt pötkiä pakoon, Jumala on joka paikassa.
Lue Psalmi 139.
Ole valmis Herran edessä - Hänen päättämiään toimenpiteitä varten.
Tämä o ILMOITUS - ei uhkaus.
Herra on ottanut ja ottaa sinut tilille OMISTA sanoistasi, teoistasi.
Room 14:12
Matteus 12: 35-37 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Lopetan keskustelun kanssasi tähän kun jutuissasi ei ole mitään tolkkua! Koita viimein ymmärtää etten halua olla kaltaisesi tyypin kanssa missään tekemisissä!”No älä ole sitten! Mikä pakko on olla, etkö osaa lopettaa? Mikä mättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No älä ole sitten! Mikä pakko on olla, etkö osaa lopettaa? Mikä mättää?
Et siis ymmärtänyt, että siteerasin sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kova poika siteeraamaan, minäkinpä siteeraan.
"Devoit
2008-09-05 23:25:26
kysyn. kirjoitti:
Miten se heittäminen tapahtuu?
Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai.
Äänestä" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ketä sinua, näätkö haamuja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Devoit
kysyn. kirjoitti:
Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
Äänestä"ohho
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ketä sinua, näätkö haamuja..
Ei ole läheskään pahimpia harhoistaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Devoit
kysyn. kirjoitti:
Äänestä""En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."
Eihän aito uskovainen Herralle otollisesta työstään mitään vastapalvelusta tahdokaan.
- Anonyymi
Teuvo eksyi pahasti...
- Anonyymi
Onko joku Teuvo eksynyt, no mene hakemaan tai hälytä apua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin marjanpoiminta aikaan niitä eksymistapauksia sattuu, toivottavasti "Teuvo" löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvon tie päättyi kauan sitten, kuten lavealle pilkkaajan tielle eksyneelle käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvon tie päättyi kauan sitten, kuten lavealle pilkkaajan tielle eksyneelle käy.
Teuvon Sunin tie päättyi 13. 05.-22. kuten meidän jokaisen tie päättyy aikanaan, päivämäärä on vielä arvoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se käy tekopyhille jeesustelijoillekin, tulet sen vielä huomaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se käy tekopyhille jeesustelijoillekin, tulet sen vielä huomaamaan.
Sinulleko käy niin? Pahoittelen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulleko käy niin? Pahoittelen...
En minä jeesustele olen ateisti, siis suurin piirtein järjissäni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvon Sunin tie päättyi 13. 05.-22. kuten meidän jokaisen tie päättyy aikanaan, päivämäärä on vielä arvoitus.
Älä taas viitsi pyörittää tuota valhetta. Ei sitä kukaan usko. Valehtelijoitten käy huonosti. Luovu valehtelemisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä taas viitsi pyörittää tuota valhetta. Ei sitä kukaan usko. Valehtelijoitten käy huonosti. Luovu valehtelemisesta.
Siiopa poika oma porstuasi, ja aittaasikin voisit kurkistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis siivopa poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se siitä raamatusstasi viis veisaat!
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei päättynyt. Edelleen vaan herjaa ja valehtelee. Älä siis valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole porstuaa minulla, saatika aittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se siitä raamatusstasi viis veisaat!
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin"Tietääkseni ei kukaan näistä kirjoittajista ole kuollut. Elävät keskenään kirjoittelevat, joten typerää on hössötyksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni ei kukaan näistä kirjoittajista ole kuollut. Elävät keskenään kirjoittelevat, joten typerää on hössötyksesi.
Melkoinen hupiveikko tuo Teuvon pitkäaikainen kumppani Devoit. Jokainen voi seuraavastakin kommentista tehdä omat johtopäätöksensä.
https://prnt.sc/noyDVxcTBIUM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen hupiveikko tuo Teuvon pitkäaikainen kumppani Devoit. Jokainen voi seuraavastakin kommentista tehdä omat johtopäätöksensä.
https://prnt.sc/noyDVxcTBIUMLukekaapa tuon linkin tarina, niin tiedätte miten tuon satusepon muihinkin palstalle suoltamiinsa juttuihin tulee suhtautua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukekaapa tuon linkin tarina, niin tiedätte miten tuon satusepon muihinkin palstalle suoltamiinsa juttuihin tulee suhtautua.
Kyllä se on ollut jo ajat sitten kaikien tiedossa, mikä mies tämä palstaterroristi on.
- Anonyymi
Hedelmistään puu tunnetaan, sanoi Jeesus.
- Anonyymi
Teuvo julisti totuutta, siksi se ärsyttää valheessa eläviä.
- Anonyymi
Tämä Teuvon äärilahkon julistama herja Paavalia kohtaan on todella vastenmielistä ja Jumala antaa aikanaan sille tuomion.
- Anonyymi
Teuvo oli ja on Jumalanmies ja mielitietty, joka julisti totuutta. Siksi väärämieliset ja lahkolaiset eivät voi sitä sietää.
- Anonyymi
Totuuden puhujalle ei löydy yösijaa.
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.Jeesus ei tiedä, mihinkä täällä päänsä kallistaisi.
Job 34:27
koska he ovat poikenneet hänen teiltään eivätkä enää kulje hänen askelissaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.Sinä asut Savitaipaleella kerrostalossa, joten sinulla on yösija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei tiedä, mihinkä täällä päänsä kallistaisi.
Job 34:27
koska he ovat poikenneet hänen teiltään eivätkä enää kulje hänen askelissaan.Jeesus Kristus on Isän luona Taivaassa.
- Anonyymi
Teuvo oli ehkä aiemmin oikealla tiellä. Mutta kuten hän ITSE On sen kertonut, hän joutui harhaan ja eksyi järkyttävällä tavalla. Oletteko lukeneet mitä hän kirjoitti tuosta eksymyksestään?
Raamatun totuuksia hän ei opettanut, vaan oli saatanan pimittämä. LOpuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo oli ehkä aiemmin oikealla tiellä. Mutta kuten hän ITSE On sen kertonut, hän joutui harhaan ja eksyi järkyttävällä tavalla. Oletteko lukeneet mitä hän kirjoitti tuosta eksymyksestään?
Raamatun totuuksia hän ei opettanut, vaan oli saatanan pimittämä. LOpuksi.Kyllä sinun joutavanpäiväisiä hölötyksiäsi on luettu aivan piisalle asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun totuuksia hän ei opettanut, vaan oli saatanan pimittämä. LOpuksi.Ja vieläkin, huom! Vieläkin vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.Apostolien herjaaminen, jota sinä Teuvo harrastat päivittäin, EI OLE totuutta, vaan likaista rienaa. Herää jo Kristuksen Jeesuksen valkeuteen!
- Anonyymi
Tuohon voin kyllä sanoa, ettei Jumalan apostolin herjaaminen ole totuus, vaan suuri valhe ja synti! Apostoli Paavali oli Jumalan mies!
- Anonyymi
-- Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan.
- Anonyymi
Isienne ajoista asti te olette poikenneet käskyistäni ettekä ole noudattaneet niitä.
- Anonyymi
Kaikki ovat poikenneet pois, sinäkin. Älä siis ylennä itseäsi.
- Anonyymi
Teuvo julisti totuutta, siksi väärämieliset lahkolaiset vihaavat häntä. Yhden hoitomiehen viha on eskaloitunut valtaviin mittoihin.
- Anonyymi
Tyyppi tekee jatkuvasti uusia aloituksia, Teuvo sitä, Teuvo tätä.
Vaikka Teuvo on ollut taivaassa jo kolmisen vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyyppi tekee jatkuvasti uusia aloituksia, Teuvo sitä, Teuvo tätä.
Vaikka Teuvo on ollut taivaassa jo kolmisen vuotta.Täytyy olla suunnaton viha ja katkeruus vainajaa kohtaan, ei voi muuten sairasta toimintaansa selittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla suunnaton viha ja katkeruus vainajaa kohtaan, ei voi muuten sairasta toimintaansa selittää.
Tuon katkeran tyypin kannattaisi ottaa yhteyttä esim. manaajaan.
Wikipedia
Manaus tarkoittaa henkiolentojen saamista tottelemaan loitsun avulla.[1] Se voi merkitä joko henkiolentojen esiin kutsumista,[2] tai riivaajien eli pahojen henkien pois karkottamista eli eksorkismia (kreikan sanasta eksorkismos).[3] Manauksen käsite on hyvin vanha ja edelleen osa useita uskontoja. Assyriassa 700-luvulla eaa. punaisiin pukeutunut manaaja paransi sairaita, joille taudin oli aiheuttanut paha henki.[4] Aasialaisissa kulttuureissa usko pahoihin henkiin on ollut kautta aikojen vahva, ja myös eksorkismi on säilynyt osana kulttuuria. 2000-luvun alussa Afrikan kristittyjen (esimerkiksi Nigeriassa) keskuudessa on huomattu harjoitettavan eksorkismia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wikipedia
Manaus tarkoittaa henkiolentojen saamista tottelemaan loitsun avulla.[1] Se voi merkitä joko henkiolentojen esiin kutsumista,[2] tai riivaajien eli pahojen henkien pois karkottamista eli eksorkismia (kreikan sanasta eksorkismos).[3] Manauksen käsite on hyvin vanha ja edelleen osa useita uskontoja. Assyriassa 700-luvulla eaa. punaisiin pukeutunut manaaja paransi sairaita, joille taudin oli aiheuttanut paha henki.[4] Aasialaisissa kulttuureissa usko pahoihin henkiin on ollut kautta aikojen vahva, ja myös eksorkismi on säilynyt osana kulttuuria. 2000-luvun alussa Afrikan kristittyjen (esimerkiksi Nigeriassa) keskuudessa on huomattu harjoitettavan eksorkismia.Raija Pellin, Miettisen kirjassa: Harhaanjohtajat, Vahvassa uskossa kerrotaan, kun helluntailaiset hakivat itsemurhan tehneen nuoren pastorinsa ruumiin ja yrittivät herättää tätä henkiin erilaisilla loitsuilla, mantroilla ja rukouksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wikipedia
Manaus tarkoittaa henkiolentojen saamista tottelemaan loitsun avulla.[1] Se voi merkitä joko henkiolentojen esiin kutsumista,[2] tai riivaajien eli pahojen henkien pois karkottamista eli eksorkismia (kreikan sanasta eksorkismos).[3] Manauksen käsite on hyvin vanha ja edelleen osa useita uskontoja. Assyriassa 700-luvulla eaa. punaisiin pukeutunut manaaja paransi sairaita, joille taudin oli aiheuttanut paha henki.[4] Aasialaisissa kulttuureissa usko pahoihin henkiin on ollut kautta aikojen vahva, ja myös eksorkismi on säilynyt osana kulttuuria. 2000-luvun alussa Afrikan kristittyjen (esimerkiksi Nigeriassa) keskuudessa on huomattu harjoitettavan eksorkismia.Niinpä. Onkohan Savitaipaleella sellaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raija Pellin, Miettisen kirjassa: Harhaanjohtajat, Vahvassa uskossa kerrotaan, kun helluntailaiset hakivat itsemurhan tehneen nuoren pastorinsa ruumiin ja yrittivät herättää tätä henkiin erilaisilla loitsuilla, mantroilla ja rukouksilla.
Raamattu kieltää ankarasti yritykset ottaa yhteyttä vainajien henkiin.
3. Moos. 20:6
Ja jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa.
10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.
Eikös joissakin lahkoissa käytetä ns. tulitunneleita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Onkohan Savitaipaleella sellaista?
Esim. Sigfrid Siikavaara oli kuuluisa lahkolaisjulistaja sielläpäin, missä niitä henkiä on ajettu ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Sigfrid Siikavaara oli kuuluisa lahkolaisjulistaja sielläpäin, missä niitä henkiä on ajettu ulos.
Ja nykyisin muuan Teuvo Suni, joka johtaa Paavalia vihaavaisten äärilahkoa.
- Anonyymi
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.- Anonyymi
Vanha Testamentti on oikean uskon perusta. Uudessa on paljon erilaista selitystä ja lukematon määrä kirjoittajia, joiden kirjoituksia on jälkikäteen valittu ja sovitettu ja laitettu summassa kuuluisien henkilöiden kirjoittamaksi, vaikka asiasta ei ole varmuutta.
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja" =Vanha Testamentti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha Testamentti on oikean uskon perusta. Uudessa on paljon erilaista selitystä ja lukematon määrä kirjoittajia, joiden kirjoituksia on jälkikäteen valittu ja sovitettu ja laitettu summassa kuuluisien henkilöiden kirjoittamaksi, vaikka asiasta ei ole varmuutta.
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja" =Vanha TestamenttiEsim.Markuksen evankeliumin loppu on täysin tuntemattoman kulkumiehen kirjoittama lisäys jälkikäteen, mikä on vaan kylmästi riitaisassa kirkolliskokouksessa laitettu Markuksen ja Jeesuksen puhumaksi uskottavuuden lisäämiseksi.
Asiasta on varoitus -92 Mark.16:9 kohdalla. Siksi sitä painosta vihataan, koska se on herkullinen teksti harhaoppien luomiseksi.
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja" =Vanha TestamenttiNiin Teuvo. Niinhän sinä olet aina joko demonisoinut tai vähintäin vähätellyt uuden testamentin merkitystä.
- Anonyymi
Aivan. Hedelmistä heidät tunnetaan.
- Anonyymi
Uuteen Testamenttiin on kuka vaan saanut kirjoitella omia näkemyksiään vähän eri aikaan.
- Anonyymi
Aivan.
[16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]
- Anonyymi
Teuvo oli oikea Jumalanmies, siksi lahkolaiset vihaavat häntä, vaikka mies on ollut taivaassa yli kolme vuotta.
- Anonyymi
Itsensä tuo katkeroitunut vihaaja vain häpäisee. Eikö tuo älynne että tuollaisilla älyttömillä valheillaan, kaikki hänen juttunsa ovat menettäneet uskottavuutensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsensä tuo katkeroitunut vihaaja vain häpäisee. Eikö tuo älynne että tuollaisilla älyttömillä valheillaan, kaikki hänen juttunsa ovat menettäneet uskottavuutensa.
Outo tyyppi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo tyyppi on.
Harhoja on monenlaisia, joista ihminen voi kärsiä, eikä itse tajua sitä ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhoja on monenlaisia, joista ihminen voi kärsiä, eikä itse tajua sitä ollenkaan.
Erinomainen esimerkki tällaisista harhoista on, väittää vuosia sitten kuolleen vainajan kirjoittavan Paavalia herjaavia kommetteja tälle palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erinomainen esimerkki tällaisista harhoista on, väittää vuosia sitten kuolleen vainajan kirjoittavan Paavalia herjaavia kommetteja tälle palstalle.
Tässä ei ole kysymys mistään harhoista. Olen keskustellut tämän vainajaa rienaavan tuttavan kanssa tästä asiasta. Hän sanoi että kyseinen henkilö sanoi kyllä olevansa tietoinen TS:n kuolemasta. Ilmeisesti tämä tyyppi haluaa vain pitää riitelyä yllä palstalla,saaden siitä jotain käsittämätöntä nautintoa.
- Anonyymi
2 Kor 2:11
”ettei saatana pääsisi meistä voitolle; sillä hänen juonensa eivät ole meille tuntemattomat.” - Anonyymi
Teuvo opetti totuutta. Siksi väärämieliset ovat raivon vallassa.
Teuvo on ollut jo yli kolme vuotta taivaan kirkkaudessa. Mestarin sotilas.
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.- Anonyymi
Teuvo oli oikeassa uskossa.
Jeesuskin ihmetteli sotilaan lujaa uskoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo oli oikeassa uskossa.
Jeesuskin ihmetteli sotilaan lujaa uskoa.Teuvo oli monessa mukana mm. sotilasmestarina valokuvaajana ja mestarinsotilaana.
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16922175Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant669237Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.206472Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656222SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1795836Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3215340Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294866HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.834483Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm894271"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153760