SE ON DIEETTI!! KIRJOITTAKAA NYT EDES SE OIKEIN!! EI OLE OLEMASSA SANAA DIETTI, KOITTAKAA NYT YMMÄRTÄÄ EDES SEN VERRAN!!
EI IHME ETTÄ TÄÄLLÄ KYSELETTE ERILAISIA DIEETTEJÄ, KUN ETTE OSAA KIRJOITTAA GOOGLEEN HAKUSANAKSI DIEETTI!!!
EI DIETTI VAAN DIEETTI!!!!!!!!
10
595
Vastaukset
- Dietti
Hyvä ihminen, älä revi pelihousujasi ihan syyttä suotta!
- ...
Varmasti sitä rauhottuukin kun sinun nimimerkkisikin on dietti... No, toi oli vaan pirullisuutta, älä ota vakavasti... Ainakaan kovin
- ahahaa
haahahahahahahahahah hullu
- Mädääää
Se on ruokavalio!
- hoit_su
Älä huuda!!!
- vekuvaan
Tyypillistä SUOMI24 keskustelua. Ei mitään hyötyä kenelekkään.
No, ylläpidossahan ollan tyytyväisiä. - Ruokavalio
Eikunseon RUOKAVALIO
- laihdutetaan
Koittaa aamu, koittaa ilta-- mutta ihminen koettaa tehdä sitä tai tätä ... Dieetti tai dietti - siinä ei merkitys muutu. Olet varmaan kuullut Lauri Viidan mietelmän: Mitä, osasiko hän puhua viittä kieltä. Entä oliko hänellä asiaa?
- läskikuuri
Se on EPÄTOIVOINEN LÄSKIKUURI eikä mikään dieetti
- dieeeetti
Lopeta se dieettisi, jos se tekee susta noin vihaisen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008900
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265288- 534611
- 894360
- 583553
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422625- 432581