Isä käy käsiksi

Anonyymi

Moi! Oon 12 vuotias tyttö ja oon just muuttanut joulukuussa isäni luokse monen vuoden jälkeen ja siinä välissä olen asunut sijaisperheessä. Nykyään jos en tottele niin isäni saattaa ottaa minua niskasta, hiuksista, käsistä, jaloista yms kiinni ja raahata vaikka huoneeseeni ja mua oikeesti sattuu se. Esim nyt mulla on sormi kipee ku iskä otti nii kovaa kiinni ja raahas mut päivä sitte. Äsken kun se nukku ja heräs mun ”meteliin’ vaikka vahingossa kaadoin pyykkitelineen kun olin menossa nukkumaan isä tuli ja tukisti hiuksista ja otti kädestä kiinni kovaa ja huusin samalla ”lopeta sä et voi käydä muhun käsiksi” ja se ei lopettanu vaan jatko vielä hetken. En enää tiedä mitä mun pitää tehdä ku en uskalla kertoo kellekkään ku jos ei saada enää asua isällä sen takia kun haluaisin kuitenkin asua täällä kun oon vihdoin saanu kavereita yms, pliis auttakaa mua!! :(

3

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi ikävää, että tilanteesi on tuollainen. Iskäsi on väkivaltainen ja vahingoittaa sua. Sun kannalta olisi parempi, että kerrot rehellisesti tilanteestasi jollekin aikuiselle, esim. lastensuojeluun. Voisit saada jonkin kivan sijaiskodin samalta alueelta?

• Anonyymi

Kauheeta!

Ota kiireellä yhteyttä kuntaan, sosiaaliin, poliisiin ja ihan mihin vaan!
        Tuohan on ihan törkeetä!

Voi lapsi-ressu!
        Sinulla pitää kaikki olla hyvin ja sinusta on huolehdittava, ja sinun pitää saada harmooninen nuoruus!

• Anonyymi

missä sun äiti on? kyl sun on kerrottava tosta koska muuten se aattelee et hallitsee sua. voit kysyä siltä et miks oot väkivaltainen et otat yhteyttä siitä poliisiin jos se vielä jatkuu. sit toinen vaihtoehto et voit muuttaa äitilles?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      431
      2238
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      66
      1357
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      91
      1189
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      101
      1047
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      964
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      900
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      780
    Aihe