Isä käy käsiksi

Anonyymi

Moi! Oon 12 vuotias tyttö ja oon just muuttanut joulukuussa isäni luokse monen vuoden jälkeen ja siinä välissä olen asunut sijaisperheessä. Nykyään jos en tottele niin isäni saattaa ottaa minua niskasta, hiuksista, käsistä, jaloista yms kiinni ja raahata vaikka huoneeseeni ja mua oikeesti sattuu se. Esim nyt mulla on sormi kipee ku iskä otti nii kovaa kiinni ja raahas mut päivä sitte. Äsken kun se nukku ja heräs mun ”meteliin’ vaikka vahingossa kaadoin pyykkitelineen kun olin menossa nukkumaan isä tuli ja tukisti hiuksista ja otti kädestä kiinni kovaa ja huusin samalla ”lopeta sä et voi käydä muhun käsiksi” ja se ei lopettanu vaan jatko vielä hetken. En enää tiedä mitä mun pitää tehdä ku en uskalla kertoo kellekkään ku jos ei saada enää asua isällä sen takia kun haluaisin kuitenkin asua täällä kun oon vihdoin saanu kavereita yms, pliis auttakaa mua!! :(

3

796

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi ikävää, että tilanteesi on tuollainen. Iskäsi on väkivaltainen ja vahingoittaa sua. Sun kannalta olisi parempi, että kerrot rehellisesti tilanteestasi jollekin aikuiselle, esim. lastensuojeluun. Voisit saada jonkin kivan sijaiskodin samalta alueelta?

• Anonyymi

Kauheeta!

Ota kiireellä yhteyttä kuntaan, sosiaaliin, poliisiin ja ihan mihin vaan!
        Tuohan on ihan törkeetä!

Voi lapsi-ressu!
        Sinulla pitää kaikki olla hyvin ja sinusta on huolehdittava, ja sinun pitää saada harmooninen nuoruus!

• Anonyymi

missä sun äiti on? kyl sun on kerrottava tosta koska muuten se aattelee et hallitsee sua. voit kysyä siltä et miks oot väkivaltainen et otat yhteyttä siitä poliisiin jos se vielä jatkuu. sit toinen vaihtoehto et voit muuttaa äitilles?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      1066
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      328
      1060
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      807
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      772
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      661
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      660
    Aihe