Moi! Oon 12 vuotias tyttö ja oon just muuttanut joulukuussa isäni luokse monen vuoden jälkeen ja siinä välissä olen asunut sijaisperheessä. Nykyään jos en tottele niin isäni saattaa ottaa minua niskasta, hiuksista, käsistä, jaloista yms kiinni ja raahata vaikka huoneeseeni ja mua oikeesti sattuu se. Esim nyt mulla on sormi kipee ku iskä otti nii kovaa kiinni ja raahas mut päivä sitte. Äsken kun se nukku ja heräs mun ”meteliin’ vaikka vahingossa kaadoin pyykkitelineen kun olin menossa nukkumaan isä tuli ja tukisti hiuksista ja otti kädestä kiinni kovaa ja huusin samalla ”lopeta sä et voi käydä muhun käsiksi” ja se ei lopettanu vaan jatko vielä hetken. En enää tiedä mitä mun pitää tehdä ku en uskalla kertoo kellekkään ku jos ei saada enää asua isällä sen takia kun haluaisin kuitenkin asua täällä kun oon vihdoin saanu kavereita yms, pliis auttakaa mua!! :(
Isä käy käsiksi
3
747
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi ikävää, että tilanteesi on tuollainen. Iskäsi on väkivaltainen ja vahingoittaa sua. Sun kannalta olisi parempi, että kerrot rehellisesti tilanteestasi jollekin aikuiselle, esim. lastensuojeluun. Voisit saada jonkin kivan sijaiskodin samalta alueelta?
- Anonyymi
Kauheeta!
Ota kiireellä yhteyttä kuntaan, sosiaaliin, poliisiin ja ihan mihin vaan!
Tuohan on ihan törkeetä!
Voi lapsi-ressu!
Sinulla pitää kaikki olla hyvin ja sinusta on huolehdittava, ja sinun pitää saada harmooninen nuoruus!
- Anonyymi
missä sun äiti on? kyl sun on kerrottava tosta koska muuten se aattelee et hallitsee sua. voit kysyä siltä et miks oot väkivaltainen et otat yhteyttä siitä poliisiin jos se vielä jatkuu. sit toinen vaihtoehto et voit muuttaa äitilles?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991299- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581155Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767