Isä käy käsiksi

Anonyymi

Moi! Oon 12 vuotias tyttö ja oon just muuttanut joulukuussa isäni luokse monen vuoden jälkeen ja siinä välissä olen asunut sijaisperheessä. Nykyään jos en tottele niin isäni saattaa ottaa minua niskasta, hiuksista, käsistä, jaloista yms kiinni ja raahata vaikka huoneeseeni ja mua oikeesti sattuu se. Esim nyt mulla on sormi kipee ku iskä otti nii kovaa kiinni ja raahas mut päivä sitte. Äsken kun se nukku ja heräs mun ”meteliin’ vaikka vahingossa kaadoin pyykkitelineen kun olin menossa nukkumaan isä tuli ja tukisti hiuksista ja otti kädestä kiinni kovaa ja huusin samalla ”lopeta sä et voi käydä muhun käsiksi” ja se ei lopettanu vaan jatko vielä hetken. En enää tiedä mitä mun pitää tehdä ku en uskalla kertoo kellekkään ku jos ei saada enää asua isällä sen takia kun haluaisin kuitenkin asua täällä kun oon vihdoin saanu kavereita yms, pliis auttakaa mua!! :(

3

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosi ikävää, että tilanteesi on tuollainen. Iskäsi on väkivaltainen ja vahingoittaa sua. Sun kannalta olisi parempi, että kerrot rehellisesti tilanteestasi jollekin aikuiselle, esim. lastensuojeluun. Voisit saada jonkin kivan sijaiskodin samalta alueelta?

      • Anonyymi

        Kauheeta!

        Ota kiireellä yhteyttä kuntaan, sosiaaliin, poliisiin ja ihan mihin vaan!
        Tuohan on ihan törkeetä!

        Voi lapsi-ressu!
        Sinulla pitää kaikki olla hyvin ja sinusta on huolehdittava, ja sinun pitää saada harmooninen nuoruus!


    • Anonyymi

      missä sun äiti on? kyl sun on kerrottava tosta koska muuten se aattelee et hallitsee sua. voit kysyä siltä et miks oot väkivaltainen et otat yhteyttä siitä poliisiin jos se vielä jatkuu. sit toinen vaihtoehto et voit muuttaa äitilles?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe