Pinnoituksen hinta?

Anonyymi

Väärään suuntaan kääntynyt autoilija ryhtyi korjaamaan erehdystään ja survaisi pakin päälle, ajoi päälle ja teloi etuvanteen. Pyörässä on kallis napadynamo(kitti dynamo ja valo 250,-) ja jälleenmyyjän arvio, että tulee halvemmaksi ostaa uusi vanne dynamoineen kuin siirtää dynamo uuteen vanteeseen tuntuu hiukan erikoiselta. Vai onko tuo homma noin kallis homma?

Eipä sillä väliä, autoilija maksaa mutta hinta ihmetyttää kyllä. Vai eikö huvita vain?

32

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opettele itse pinnaamaan vanne niin tulee halvaksi. Perinteisten käsityötaitojan oppiminen on aina hyödyllistä.

      • Anonyymi

        Onhan se, olen alkuperäiseltä koulutukseltani puuartesaani. Mutta tämä nyt ei säästäisi minun rahojani ja moiselle hommalle ei ole koskaan ollut tarvetta eikä ehkä tulekaan.


    • Anonyymi

      Sen vuoksi uusi koska moskowan dynamokin saattaa olla vahingoittunut. Turhia riskejä oteta noissa huoltohommissa.

    • Anonyymi

      Mitäpä sitä enempää murehtia mitä maksaa jos vanteen tuhonnut autoilija sen maksaa. Vaadi parasta laatua rikkoutuneen tilalle.

      • Anonyymi

        Jälleenmyyjä epäili, että vanne-dymanosettiä ei olisi komponenttipulan vuoksi edes saatavissa...


    • Anonyymi

      Voin tehdä kiekon. Hanki uusi vannekehä ja pinnat. Netistä löytyy laskureita.

      -mökin akka-

    • Anonyymi

      Erään kaupan huoltohinnastosta:"Kehän vaihto, sis. vanhan purku ja uuden kasaus 60 €".
      Tuohon lisäksi vanteen hinta ja tarvittava määrä pinnoja.

    • Anonyymi

      Saksassa bike-components myy valmiita 28" kiekkoja, joissa on kallis napadynamo.

    • Anonyymi

      Aika täräyksen se dynamokin on saanut. Parasta on vaihtaa koko setti. Jos mistään ei saa uutta, niin vasta kakkos vaihtoehtona on vanhan dynamon käyttö uuteen kiekkoon.