Inhoaa sua?
Voiko käydä niin että kaivattusi
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla.
T. Jazuli - Anonyymi
Ei todellakaan voi.
Voi olla
Tuskin.
- Anonyymi
👋👋👋
- Anonyymi
Luultavasti, mahtavaa! 👍
- Anonyymi
Ei voi olla, en usko sitä. Nainen on fiksu, eikä tuomitseva. Ehkä hän pelkää sitoutumista. m>n
Jaa-a, ei kai. En usko inhoamiseen. Tuskin on tunnelatauksia suuntaan eikä toiseen.
- Anonyymi
Toivon niin
- Anonyymi
Mitä leikkiä tämä on vakavaa...
- Anonyymi
Saa sitä kysyä jos ....
- Anonyymi
Ei pitäisi olla mahdotonta kysyä mitä kuuluu?
- Anonyymi
No, mitä kuuluu?
- Anonyymi
Kysy itse.
- Anonyymi
Kertoa onko vai eikö ole?
- Anonyymi
Kyllä hän minut tuntee on vain taas uusi mies jo hankittu tottakai.
- Anonyymi
Miksi ei olisi kuka yksin haluaa olla?
- Anonyymi
Kysy jossakin muualla
- Anonyymi
En tykkää palstasta
- Anonyymi
Ei voi käydä noin.
- Anonyymi
Varmasti inhoaa, siks ei mua kaipaakaan. En ole liialla ulkonäöllä pilattu, joten monet muutkin on inhonnut mua.
- Anonyymi
No se ei sillon oo ollu mikään kaivattu, mä oon kaipaillu vaan omiani
- Anonyymi
Ei voi inhota minua,koskahän on kuollut 03/21! Sanoi aina rakastaa minua,koska olen oma itseni!
- Anonyymi
Jep!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831561
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53802
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html188741Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41690Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.170671