Inhoaa sua?
Voiko käydä niin että kaivattusi
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla.
T. Jazuli - Anonyymi
Ei todellakaan voi.
Voi olla
Tuskin.
- Anonyymi
👋👋👋
- Anonyymi
Luultavasti, mahtavaa! 👍
- Anonyymi
Ei voi olla, en usko sitä. Nainen on fiksu, eikä tuomitseva. Ehkä hän pelkää sitoutumista. m>n
Jaa-a, ei kai. En usko inhoamiseen. Tuskin on tunnelatauksia suuntaan eikä toiseen.
- Anonyymi
Toivon niin
- Anonyymi
Mitä leikkiä tämä on vakavaa...
- Anonyymi
Saa sitä kysyä jos ....
- Anonyymi
Ei pitäisi olla mahdotonta kysyä mitä kuuluu?
- Anonyymi
No, mitä kuuluu?
- Anonyymi
Kysy itse.
- Anonyymi
Kertoa onko vai eikö ole?
- Anonyymi
Kyllä hän minut tuntee on vain taas uusi mies jo hankittu tottakai.
- Anonyymi
Miksi ei olisi kuka yksin haluaa olla?
- Anonyymi
Kysy jossakin muualla
- Anonyymi
En tykkää palstasta
- Anonyymi
Ei voi käydä noin.
- Anonyymi
Varmasti inhoaa, siks ei mua kaipaakaan. En ole liialla ulkonäöllä pilattu, joten monet muutkin on inhonnut mua.
- Anonyymi
No se ei sillon oo ollu mikään kaivattu, mä oon kaipaillu vaan omiani
- Anonyymi
Ei voi inhota minua,koskahän on kuollut 03/21! Sanoi aina rakastaa minua,koska olen oma itseni!
- Anonyymi
Jep!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m664065Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903491Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363229- 502705
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182229Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221902- 291783
- 201414
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321406UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121400