Inhoaa sua?
Voiko käydä niin että kaivattusi
24
50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla.
T. Jazuli - Anonyymi
Ei todellakaan voi.
Voi olla
Tuskin.
- Anonyymi
👋👋👋
- Anonyymi
Luultavasti, mahtavaa! 👍
- Anonyymi
Ei voi olla, en usko sitä. Nainen on fiksu, eikä tuomitseva. Ehkä hän pelkää sitoutumista. m>n
Jaa-a, ei kai. En usko inhoamiseen. Tuskin on tunnelatauksia suuntaan eikä toiseen.
- Anonyymi
Toivon niin
- Anonyymi
Mitä leikkiä tämä on vakavaa...
- Anonyymi
Saa sitä kysyä jos ....
- Anonyymi
Ei pitäisi olla mahdotonta kysyä mitä kuuluu?
- Anonyymi
No, mitä kuuluu?
- Anonyymi
Kysy itse.
- Anonyymi
Kertoa onko vai eikö ole?
- Anonyymi
Kyllä hän minut tuntee on vain taas uusi mies jo hankittu tottakai.
- Anonyymi
Miksi ei olisi kuka yksin haluaa olla?
- Anonyymi
Kysy jossakin muualla
- Anonyymi
En tykkää palstasta
- Anonyymi
Ei voi käydä noin.
- Anonyymi
Varmasti inhoaa, siks ei mua kaipaakaan. En ole liialla ulkonäöllä pilattu, joten monet muutkin on inhonnut mua.
- Anonyymi
No se ei sillon oo ollu mikään kaivattu, mä oon kaipaillu vaan omiani
- Anonyymi
Ei voi inhota minua,koskahän on kuollut 03/21! Sanoi aina rakastaa minua,koska olen oma itseni!
- Anonyymi
Jep!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2882397Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1372137Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132018- 1671508
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381257Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193878- 85876
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala448775- 50625