Poikkinaintiajot, talonvuokraus

Anonyymi

Jos laittaa omakotitalon vuokralle kisojen ajalle to-su niin mitähän hintaa vois pyytää?
Talo kaikilla varusteilla kylän keskustassa ja mahtuu helposti 8 henkeä.

12

1012

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1200 helposti, 50e/pää vuorokaudessa. Muista ilmoittaa verottajalle.

• Anonyymi

Joo en

• Anonyymi

5e yö Pellossa jossa ei ole mitään palveluita.

• Anonyymi

Niin ja se voi olla että joudut vielä maksamaan että joku tahtoo pukata siinä sun talossasi

• Anonyymi

Voit pyytää mitä hintaa tahansa mutta voi olla että et saa ihan sitä. Naapurit ja kateelliset kyylät ilmoittaa verottajalle mutta älä välitä. Tee niistä lastensuojeluilmoitus.

• Anonyymi

Muista vakuutukset vuokrausta varten. Monet unohtaa ja voi tulla kalliiksi. 1300-1500€ voi hyvin pyytää. Olen vuosittain vuokrannut omaani.

• Anonyymi

Et ainakaan Pellossa. Salli mun nauraa..

• Anonyymi

Ei poikkinaintiajoja tietääkseni muualla ole? Sillä porukalla on rahaa. Kaikki vain pois mitä irti saa.

• Anonyymi

Hienoa että jokkis ihmiset tulee tänne asti järjestämään kilpailut! Talonvuokraus on riskaapelia koska monet siitä porukasta on aika kovia juhlimaan,,,

• Anonyymi

Vuokralla vaimot kans.

• Anonyymi

Juuri sain vuokralaisen viikonlopuksi. Ke-ma 5 henkeä, vuokra 1350€. Ilmaiseksi ei kannata vuokrata ;) kyllä maksavat jotka majapaikkaa tarvii.

• Anonyymi

Mä vuokrasin kanssa Oksatiellä kaksion kahdeksi yöksi ja sain 1000e. Kyllähän hyvästä maksetaan. Itse olin matkailuautossa sen aikaa. Pellossa kaikki kannattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      115
      2193
    2. 172
      1797
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1175
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1104
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1040
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      69
      1018
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      963
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      942
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      8
      894
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      55
      890
    Aihe