Sukuni on täynnä lapsellisia huomiohuoria, mitä tehdä?

Anonyymi

Iäkäs äitini yrittää tulla väkisin dementikoksi mutta ku ei onnistu. Kaatuilee tahallaan jotta saisi huomiota, esittää olevansa vanhuudenhöperö. Kaikki näkevät ettei hän ole. Lähes nelikymppinen sisko esittää olevansa pakko- oireinen käyttäytyy ärsyttävästi ja aivan tahallisesti koska haluaa esittää mielenterveyshäiriöistä. Parikymppinen sukulaistyttö pelleilee ruoan kanssa ja yrittää tulla syömishäiriöiseksi aivan tietoisesti.

Koko sukuni on täynnä tällaisia huomiohoroja. Kaikki aikuisia. Miten helevetissä tuon pelleilyn saa loppumaan?

17

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sukulaiseni eivät tietenkään ole mitään murhamiehiä tai -naisia. Mutta esittäminen on aivan samanlaista kun näillä aivokääpiöillä. Aika helvetin ärsyttävää.

      https://www.youtube.com/watch?v=Mwt35SEeR9w

      • Anonyymi

        Koko kylä täynnä samanlaisia. Ihme huomiohuoraus esitys päällä koko ajan.


    • Anonyymi

      sano päin naamaa

      • Anonyymi

        Se vain yllyttää lisää.


    • Anonyymi

      Itse sinä kaipaat näköjään huomiota. Älä hauku sukulaisia tai muita ihmisiä, joilla on sairauksia. Jokainen haluaa olla terve.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Eiköhän ne oo oikeesti sellasia. Ei ne mitään esitä. Mikä psyko sä oot?

      • Anonyymi

        Mistä sinä sen uskot tietäväsi?


    • Anonyymi

      Huono trolli

      • Anonyymi

        Niin on misogyynin juttuja hohhoijaa


    • Anonyymi

      Mun sisko on 58 ja käyttäytyy välillä ihan omituisesti. Hän ei halua ikinä selvittää asioita ja silloin mm. saattaa juosta vessaan lukkojen taa. Jos penään häneltä, että jutellaan ja menin viimeksi hänen luokseen niin teki mm. näyttelykohtauksen, että apua apua mä pelkään sua..ja oli ihan hysteerinen. Meillä on ongelmia mitkä pitäisi selvittää, mutta se ei vaan ikinä tule onnistumaan. Olisin mm. halunkut puhua siitä, että hänellä ei ikinä ole minulle mitään muuta asiaa, kuin silloin kun tarvitsee apuani ja aina vain jauhaa omista asioistaan.

      • Anonyymi

        Näitä tekopelkääjiä on kaikkialla. Yksi ärsyttävimmistä ihmislajeista ikinä. Tyypillisesti itse provosoivat tarkoituksella muita niin kauan että joku reagoi. Sitten heittäydytään uhriksi pelkäämismoodille ja tehdään teatraalisesti mieluiten yleisön edessä numero sen toisen reaktiosta.

        Äitini on juuri tuollainen. Herkkä hauras uhrautuja olevinaan. Oikeasti hän itse kiusaa, ärsyttää, juoruilee selän takana ja painelee toisten nappuloita niin kauan että saa reaktion aikaiseksi.

        Sitten heittäytyy suurieleisesti uhriksi ja itkee kuinka hän ei ole ansainnut tällaista kohtelua. Aina uhrautunut.

        Työpaikat ovat myös täynnä näitä tyyppejä. Ensin itse häiriköidään ja provosoidaan, käyttäydytään kuin idiootit ja harrastetaan kaikenlaista kusipäistä passiivisaggressiivista härnäämistä. Kun vihdoin viimein saadaan jotain reakiota toisista irti heittäydytään marttyyriksi ja itketään tupakkatauoilla kun joutuu pelkäämään töihin menoa aamu sen jonkun aggressiivisen työkaverin takia.

        Vanhuksissa on paljon tällaisia. Vanhainkodeissa törmää usein eritoten iäkkäisiin naisiin jotka ovat ihan skarppeja. Sitten kun omaiset tulevat käymään heistä tulee yhtäkkiä aivan sairaita. He haluavat näyttää näillä pantomiimiesityksillään omaisilleen kuinka huonosti heitä on hoidettu. Terveydentila mennyt aivan huonoksi täällä hoidossa kun koko ajan kaltoinkohdellaan.


      • Anonyymi

        Tekopelkääjät ovat kuin tämä riivattu Regan jotka tunteisiin vetoavasti syyllistävät läheisiään. Saavat toisista aggression irti ja nauttivat toisten henkisestä rääkkäämisestä täysin siemauksin.

        Dimi, vai juu duu tis tu mii? Dimi aim öfreid. 😭

        https://www.youtube.com/watch?v=PxloaEhwzPA

        Sitten he usein ovat vielä ulkoiselta habitukseltaan jo saavuttaneet hauraan olemuksen kuten tämän pappiparan äiti jota Regan tuossa aikaisemmassa pätkässä imitoi.

        https://www.youtube.com/watch?v=lp5rV2BD7kA


      • Anonyymi

        Katkaise välit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkaise välit.

        Välien katkaisu ei ole aina vastaus kaikkiin ongelmiin.


    • Anonyymi

      Minä muutin kauas suvusta ja nyt olen päättänyt vaihtaa sukunimenkin. Selaan juuri listaa,jossa on sukunimiä,jotka ei ole vielä kellään käytössä ja mietin minkä niistä nappaan.

    • Anonyymi

      Minun suvussa on köyhiä,jotka esittävät parempaa kuin ovat. Yksi akka elää TT tuella,mutta järjestää näyttäviä juhlia😅😅😅😅🥱

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe