Mistä sinut löytäisin

Anonyymi

Taas pettyneenä aloin miettiä, että mitä minä mieheltä toivon?

Toivoisin miestä, joka rakastaa minua. Jolle minä olen tärkein ja joka asettaa minut ajatuksissaankin tärkeimmäksi, rakkaimmaksi. Joka muistaa minut silloinkin, kun poikien kanssa lähtevät kaljalle. Muistaa, vaikka jalkoväli ilmoittaisi että hemaiseva dooris kello kuudessa ja ajatukset lähtee laukalle. Miettisi, että onneksi oma rakas on siellä kotona ja pian pääsen hänen viereensä. Eikä niin, että baarin kortsuautomaatista ostetaan paketti ja lähdetään sen hemaisevan baarituttavuuden kanssa panemaan.

Haluaisin tavata miehen, joka arvostaa parisuhdetta ja vaalii sitä. Miehen, jolla on arvoja ylipäätään. Näkemys elämästä, ajatusta siitä mitä elämältään haluaa.
Olisipa kiva tavata sellainen mies.

11

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sellaisia ole.

    • Anonyymi

      On kai meitä joskus jossain. Mitä minä baarilla jos minua odottaisi yksi joka minua palvoisi! Miksi lähtisin ulos ilman kaunista naistani?

    • Anonyymi

      Kyllästyttyäsi kutsuisit takertuvaksi symbioosimieheksi jonka seurakin ahdistaa ja vaihtaisit pesunkestävään pelimieheen. Se mitä toivoo ja sydän haluaa ovat ihmisillä usein eri asia.

      • Anonyymi

        Kunnollista en vaihtaisi koskaan. Yhdessä mentäis loppuun asti.


    • Anonyymi

      Jaa-a, jos oikeesti osaa välittää yhdestä niin osaa välittää monesta. On mahdotonta löytää sellainen joka välittäisi vain sinusta. Ikävä kyllä perhe menee suhteen edelle, koska elinikäinen luottamus, ja et tule koskaan olemaan tärkein.

      Minä uskon että vakituisella parisuhteella ei ole mitään tekemistä välittämisen ja seksin kanssa. Mikä se on? Instituutio tulevaisuuden jakamiseksi? Monetko tulevaisuudensuunitelmat on jo mennyt uusiksi? Lapsien kouluttamiskerho? Lapset kasvaa itekseen ja ainut mitä ne tarvii on välittämistä ja paikallaoloa, joka on mahdollista tehdä ilman vakituista suhdetta. Suhteilla ei vaan ole mitään painoa nykyaikana.

      Mutta on minullakin näkemys mitä elämältä haluan, ja ikävä kyllä siihen ei kuulu kumppanin valitseminen nykydeittailulla vaan sillä että meidän elämän on kietoutuneet yhteen jollain muulla tavalla esim. harrastuksilla tai työllä. Joten vakituisen kumppanin pitää jo valmiiksi olla menossa samaan suuntaan. Muuten paras mitä voin tarjota on välittäminen ja seksiä, ehkä geenejä koska lapset on naisen päätös.

      • Anonyymi

        Kylmältä ihmiseltä kuulostat. Missä aidot tunteet?


    • Anonyymi

      Onneksi en etsi enää tässä iässä isää lapsilleni vaan kumppania itselleni. On ilmeisen liikaa vaadittu että toiseen voisi luottaa.

      Ap.

    • Anonyymi

      Mitä ap kysyisit tai tutkisit jos olisi kaikki mahdollista ja sallittua? Itse olen urapyrkimysten takia sellaisen suurennuslasin alla että tutkimatta jää vain tyyliin tiliotteet. Olisi kyllä ihme jos 1-treffeillä nainen osaisi kysyä jotain uutta. Mahdollista ja toivottavaa toki!

    • Anonyymi

      No eipä ole hääppöiset vaatimukset…
      Taitaa sulla oikeasti olla ihan muut vaatimukset mielessä, joiden mukana sitten tulee juuri noita lieveilmiöitä, joita niin kovasti näytät pelkäävän.

      Mutta ei kuitenkaan tarpeeksi kovasti, kun se hyvä mies siinä ihan käsien ulottuvilla ei tule mieleenkään.

      • Anonyymi

        Ei ole mun lähellä vapaita hyviä miehiä. Olispa niin kiinnostaisi kyllä.


    • Anonyymi

      Ei sellaisia ole olemassa🙁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe