Y:t vielä osaa mutta zetat...hyvän kun veden osaavat keittää
Mikseivät z sukupolven naiset tee ruokaa?
3
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ne zetat, jotka itse tunnen, osaavat kyllä kokata ja jopa erittäin hyvin. Moni jopa ihan harrastaa kokkailua ja leipomista.
- Anonyymi
Mä en ihan zeta ole (1997) mutta voin sanoa että olen nainen ja erinomainen ruoanlaittaja,leipoja ja juomienkin teko onnistuu mm.oluen paneminen sen sijaan siskoni ehta z 2002 ei tee ruokaa koska pääsee helpommallakin ja maailma pelastuu eli käyttää resq sovellusta jolla ostetaan ravintoloiden hävikkiä.
Veikkaan että itsestä kiinni mitä viitsii opetella ja tehdä olipa ikä mikä tahansa. - Anonyymi
Ainahan sitä on väitetty, että nuoret naiset eivät muka osaa kokata. Sama virsi, oli sukupolvi mikä tahansa. Kyllä ne osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051746Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2381413- 741346
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22907
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873