Eka oli kolme tuntia ihan hirveä kiire töissä. Nyt sitten ei tapahdu yhtään mitään. Olisinpa ottanut edes läppärin mukaan, että olisi voinut pelata. Nukkumaankaan en uskalla ruveta, kun sitten jos joku menee vituilleen, niin hommat seisovat aamuun saakka ja sitä on vähän vaikeampi pomolle selittää.
Miten tapat aikaa, jos ei ole mitään tekemistä?
Miten tapatte aikaa? Tylsää...
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi
Pelaa puhelimella, jos pelata haluat
Puhelimella ei ole mitään hyviä pelejä. Monia olen kokeillut, muttakaikki on sellaista pay to win kakkaa.
- Anonyymi
Kun työ on ohi ja kaikki menot olivat tiltissä, olen keksinyt kaikki mahdollisuudet ja tullut tulokseen että
Pitää vain opetella sietämään turhautumista ja pitkäksi tulevaa aikaa.Niin kai sitten :/. Vapaa-ajalla saan kyllä aina ajan mukavasti kulumaan, mutta töissä öissä käy välillä aika pitkäksi. Luksusta se kai tämäkin on.
- Anonyymi
Muistan aikoinaan osastopalaverissa, kun osastonjohtaja kysyi onko mitään kysyttävää. Minähän repipaana miehenä viitasin kuin peruskoululsanen ja tuumasin osaston johtajalle, että mennäänkö syömään firman piikkiin, kellokin on jo 10:30.
Menimme siis ruokailemaan firman piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662193
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta4191602Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1801155Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279784- 279678
- 33661
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12651- 191603
- 100594
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22557