Haluaisin tässä värjätä hiukseni joksikin vaaleaksi 'erikoisväriksi', eli joko tietyn vaalea pinkki, oranssi, vihreä, violetti, sininen, ym. Minulla on esimerkki kuvia niistä hiusväreistä, mutta en ole varma mikä sopisi minulle parhaiten.
Onko normaalia kysyä kampaajalta että mikä hänen mielestä sopisi minulle parhaiten? Että kampaaja ei ajattele että oon joku hölmö joka ei tiedä mistä mitään, sillä haluaisin asiantuntijan mielipiteen minkälainen väri sopisi minulle parhaiten, sillä tiedän että ihonväri ja ihon pohjavärit(? undertones englanniksi) voivat saada tietyt hiusvärit näyttämään huonoilta tiettyjen ihovärien kanssa.
Kampaaja päättää hiusvärin?
Anonyymi
1
65
Vastaukset
- Anonyymi
Ammattilaisen kuuluu neuvoa ja keskustella asiakkaan kanssa asiasta, jos asiakas on epävarma ja haluaa tietää asiasta tietyn kohdan.
Kampaaja voi esitellä erilaisia vaihtoehtoja, ja puhua kanssasi siitä. Hän voi kertoa oman mielipiteensä, mutta lähtökohtaisesti siinä mennään asiakkaan mielipiteen mukaan.
Luota kampaajaan, koska kaikilla kampaajilla ainakin luulisi olevan ihan kunnollinen koulutus siihen ammattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049