En vaan enää jaksa

Anonyymi

Isäni pahimman luokan narsisti. Hän ikänsä loukannut minua sanoin ja teoin. Uhannut jopa tappaa. Nyt viimeisin mitä tehnyt on että rajoittaa milloin saan käydä suihkussa. Itse hän kykenemätön käymään omatoimisesti suihkussa, nyt mennyt jo kolmisen viikkoa edellisestä kerrasta. Sairas ukko ollut jo kauan.

3

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä ikäinen sinä olet? Kuulostaa todella huolestuttavalta tuollainen, että et ole viimeiseen kolmeen viikkoon saanut peseytyä, kun kyllä ihmisen täytyy useamman kerron viikossakin käydä suihkussa.

Jos olet alaikäinen niin sinuna ottaisin ehdottomasti sukulaisiin tai ystäviin yhteyttä ja pyytäisiin väliaikaista tai jopa pysyvää majapaikkaa kunnes täytät 18 vuotta. Jos olet täysi-ikäinen ota yhteys etsivään nuorisotyöhön ja hanki heidän kanssa sinulle oma asunto. Jos olet vanhempi kuin mitä etsivät nuorisotyöntekijät auttaa niin ota yhteys aikuissosiaalityöntekijään jonka kanssa voitte yhdessä katsoa sinulle toimivan ratkaisun asumistilanteeseesi.

Voimia sinulle. Minulla on omakohtaista narisistisesta isästä niin ymmärrän sinua paremmin kuin hyvin. Toivottavasti sinun asiat järjestyy.

• Anonyymi

Teepä näin!
        Ota yhteyttä, vaikka sosiaalitoimistoon, kuntaan.

Olet tosi reipas kun otat asian esille!

Kyllä asiat siitä järjestyy!
        Iso hali minulta ja voimia ja rohkeutta sinulle!

• Anonyymi

Kauheeta 😰

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      374
      2066
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      63
      1333
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1198
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1097
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      93
      976
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      132
      918
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe