Mr. M*** .. Minun on nyt pakko kysyä ..

(_ _)。゜zzZ

Olen miettinyt, miksi välttelet minua kuin "Musta surma" .. miksi olet katsonut minun lähietäisyydellä selän taakseen .. taivaaseen .. maahaan .. ja ehkä jopa lika sormen päältä olisi paljon kiinnostavampi kun minä ..

Katselet ihan minne vaan ja minne tahansa, kunhan et vaan katso minua!

Olenko minä jotenkin sinulle vastenmielinen? Tai ehkä et vaan pidä vaan minusta ..
Olisit kertonut, niin olisin antanut sinun olla rauhassa ..

😞

7

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhutaan siitä mieluummin irl, kuin täällä, jookos? T. Mika

• ヽ(✿゚▽゚)ノ

Juu, tehdään näin!
        5 vuotta olen odottanut keskusteluja sinun (hänen) kanssa, kuten lupasit silloin .. niin .. jep, odotan edelleen ..

Siitä huolimatta pidän sinusta .. ♡

• Anonyymi

Alkaa välillä jännittään se sun katse, joka kuumottaa ja saa pään pyörälle. Tuntuu kuin haluaisit kertoa jotain, ja se tilanne menee aina ohi ennen kuin palaan siinä taas ihmisten kirjoihin, joten parempi yrittää olla vähän ku ei oliskaan, toimintakykysempänä.

• Hmm .. totta kai siitä jännittyy, onhan hän kuuma .. viisas .. komea .. miehekäs .. kypsä .. sopuisa .. vahva .. ja hyvin rakas minulle!

• Anonyymi

Kerran kirjoitin sinulle kuin kaipaamalleni:
      Ja sinä tylytit suoraan, että jätä ketjuni rauhaan äläkä kirjoita niihin mitään.
      Sellaisen viestin ottaa tosissaan. Jospa hänkin teki niin. Enkä ihmettele yhtään.
      Feikit huvittaa oman aikansa, mutta ei loputtomiin.

• Anonyyminä on kiva haukkua toisiaan feikiksi, vaikka itse on anonyymi ja varsinkaan silloin kun teksti ei ollut sinulle suunnattu.
        Tekstissä tunnisteet kertovat kyllä, kuka on ja kuka ei ole .. sinä se et ollut ja hyvä niin!

• Sivusta_Vain kirjoitti:

Anonyyminä on kiva haukkua toisiaan feikiksi, vaikka itse on anonyymi ja varsinkaan silloin kun teksti ei ollut sinulle suunnattu.
        Tekstissä tunnisteet kertovat kyllä, kuka on ja kuka ei ole .. sinä se et ollut ja hyvä niin!

Minä en hauku sinua feikiksi, kunhan totean vain.
        Ja tällä nimimerkillä kirjoitin sinulle silloin tälle palstalle. En osaa nostaa vanhoja ketjuja näkyville kuten joku täällä, mutta muistan hyvin sen viestin jonka kirjoitin ja johon vastasit törkeästi.
        Me kävimme pitkään täällä vuoropuhelua aikoinaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      133
      14347
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      30
      5962
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5535
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      305
      4379
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4137
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      107
      3681
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3602
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      24
      3564
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2665
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1448
    Aihe