Nyt juhannuksena tai ravintoannoksia ja mitä muuta alkohilia joit kuin kaljaa ja entä ensi viikko kun kuumaa luvannut
Kuinka monta kaljaa joit
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En yhtään, kuten en viime vuonnakaan,enkä sitä edellisena tai sitä edeltävinä
- Anonyymi
Kai jotain joit ja miksi ei kalja maistu oletko uskovainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai jotain joit ja miksi ei kalja maistu oletko uskovainen
Tietysti join jotain eli vettä, kivennäisvettä, tuoremehua ja kahvia. Kalja maistuu niin masn helvetillisen pahalta ja haisee vielä karmeammalta. Jos tarviin oksennuslääkettä niin siihen varmasti toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti join jotain eli vettä, kivennäisvettä, tuoremehua ja kahvia. Kalja maistuu niin masn helvetillisen pahalta ja haisee vielä karmeammalta. Jos tarviin oksennuslääkettä niin siihen varmasti toimii.
Taidat olla jännämies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla jännämies
Juu, tuoremehu on tosi jännää kamaa. Sillä saa sukupuolensaki vaihdettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tuoremehu on tosi jännää kamaa. Sillä saa sukupuolensaki vaihdettua.
Jaa oletko mcmxxl vai mikä juttu kun sukupuolesi olet vaihtanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa oletko mcmxxl vai mikä juttu kun sukupuolesi olet vaihtanut
Mitäs puhuttelet väärällä sukupuolella. Syytön minä sinun oletuksiis olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs puhuttelet väärällä sukupuolella. Syytön minä sinun oletuksiis olen.
Eli olet mies joka kuvittelee olevansa nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet mies joka kuvittelee olevansa nainen
Juu, kuvittelen niin rankasti, että pungersin oikeen vauvanki haarovälistäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kuvittelen niin rankasti, että pungersin oikeen vauvanki haarovälistäni.
Jaa oletko joku nössö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa oletko joku nössö
Voi sen varmasti niinkin tulkita. Ilmeisesti jännämies = nössö sun slangissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sen varmasti niinkin tulkita. Ilmeisesti jännämies = nössö sun slangissa.
Ei jännämiehet ja jennat ei ole nössöjä vaan tekevät jänniä asioita eli et ole nössö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jännämiehet ja jennat ei ole nössöjä vaan tekevät jänniä asioita eli et ole nössö
Juu, tuoremehu on tosi jännää. Tiesitkö, että sitä on monen eri makustakin?
En yhtään. Edes maistanut. Vichyä olen kyllä vetänyt kaksin käsin.
- Anonyymi
Oletko juoppo vai miksi juot vichyä kuin vettä
Anonyymi kirjoitti:
Oletko juoppo vai miksi juot vichyä kuin vettä
Verenpainelääkitys, jolla nesteenpoisto ominaisuuksia, munuaiset vaarassa jos nesteytys uupuu. 85 kg elopainoon tarttee hiukan jo nestettäkin.
Nurmikon ajossa meinas nikeltyä. Helteessä fiksua hommaa.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Verenpainelääkitys, jolla nesteenpoisto ominaisuuksia, munuaiset vaarassa jos nesteytys uupuu. 85 kg elopainoon tarttee hiukan jo nestettäkin.
Nurmikon ajossa meinas nikeltyä. Helteessä fiksua hommaa.Kyl nurmikon leikkuu kivemmin hoituu kaljan voimalla ja nesteytys pysyy varmasti kunnossa ja kiva olo biletyttää
Anonyymi kirjoitti:
Kyl nurmikon leikkuu kivemmin hoituu kaljan voimalla ja nesteytys pysyy varmasti kunnossa ja kiva olo biletyttää
Anna mennä, jos maittaa. Mä juon mielummin vichyä.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Anna mennä, jos maittaa. Mä juon mielummin vichyä.
Kysyttiin sinulta en ole juonut juhannuksena muuta kuin vettä mehua ja kahvia mutta entä sinä oletko joku mamman tyttö
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiin sinulta en ole juonut juhannuksena muuta kuin vettä mehua ja kahvia mutta entä sinä oletko joku mamman tyttö
En ole, en vaan välitä alkoholista. Juon oluen jos maittaa tai olen vaikka loppuelämän juomatta olutta, jos ei maita.
Nyt ei maita.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Ilkeile vaan, kertoo ettei kaikki ole sulla ihan hyvin.
Tuolla tyypillä on pakkomielle suhun. Muakin jaksaa aina vaan luulla sinuksi. 😛
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Nurmikon ajossa meinas nikeltyä. Helteessä fiksua hommaa.Vasta-alkaja. Itsellä 103Kg diapeetikko.
Anonyymi kirjoitti:
Vasta-alkaja. Itsellä 103Kg diapeetikko.
On mulla ollut 96 kg joskus, mutta silloin olin 9kk:lla raskaana jo. :)
Ei passaa enempää kasvaa, vaikka tämä elopaino mulla on ollut aika vakio jo 11 vuotta sitten. Välillä laihduin 73 kg. Nyt taas kun jouten on, ei kerkii kun kasvamaan. :D
Noo, töihin taas pääsee niin sulaa 10 kg pois. Niin siinä kävi viimeksikin.Anonyymi kirjoitti:
Tuolla tyypillä on pakkomielle suhun. Muakin jaksaa aina vaan luulla sinuksi. 😛
Tuntuu tykkäävän, kun aina jaksaa perässäkin hiihdellä. :D
- Anonyymi
Yhden 0,33 keskikaljan, a le coq.
T: HETEROMIES- Anonyymi
Aika hurja jäbä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hurja jäbä
Paras, komein ja älykkäin suomalainen mies. :)
T. HETEROMIES
- Anonyymi
En juonut, enkä juo.
- Anonyymi
Ja sen kyllä huomaa
Join vain kaksi olutta. On ollut muutenkin kivaa... en kerro enempää.
- Anonyymi
Oliko kaksi liikaa ja olit aivan lärvit ja sammuit
- Anonyymi
Onpa mukava lukea tällaisia mukavia uutisia.
Noup. Yhden yhtäkään kaljaa en juonut. Nuorempana kalja kyllä maistui, kun opettelin sitä juomaan, mut enää en tykkää mausta, kun vuos sitten keväällä vuosien tauon jälkeen taas maistoin. Yhden breezerin join perjantaina, mutta siihen se sitten jäi.
- Anonyymi
Täälläkin tuli juotua yksi breezer perjantaina, ei tullut pää kippeeks. Mut eilen meni yksi kukko-olut ja tänään ollutkin koko päivän pää kippee. Ja tämä on true story.
- Anonyymi
En osaa laskea mutta paljon sitä meni. Viinit ja viskit ym. päälle niin luulisin että ehkä 40 annosta meni kahden päivän aikana.
En juo alkoholia.
Kiva kun kysyit.- Anonyymi
Ainoatakaan kaljaa en juonut. Kiljua kyllä enemmissä määrin.
- Anonyymi
Jos nautin viiniä, otan yhen olsan
Ilman viiniä kolme
Neljä annosta raja
Ei enempää yhden päivän aikana
- Anonyymi
0 kaljaa 0 ravintola-annosta 0 alkoholia.
Niin juhannuksena kuin muinakin päivinä.
Meillä on hyvä hanavesi ja mökillä lähimetsässä hyvä luonnonlähde. Sieltä haetaan ihanaa raikasta ja KYLMÄÄ lähdevettä. Muuta ei kaivata. Paitsi sitten kahvia. Sitä olen juonut 4-vuotiaasta ja se on elämän eliksiiri minulle.
Mihinkään niin typerään enelämääni haaskaa kuin kännisekoiluihin ja aivojani en halua tuhota mokomalla aineella. Plus että rahalleni keksin miljoona kertaa parempaa käytttöä ja jos en keksi pistän säästöön.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541658- 131423
- 1741366
- 791316
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2921257- 181199
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98945Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61938Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913- 347825