Kuinka monta kaljaa joit

Anonyymi

Nyt juhannuksena tai ravintoannoksia ja mitä muuta alkohilia joit kuin kaljaa ja entä ensi viikko kun kuumaa luvannut

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En yhtään, kuten en viime vuonnakaan,enkä sitä edellisena tai sitä edeltävinä

• Anonyymi

Kai jotain joit ja miksi ei kalja maistu oletko uskovainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai jotain joit ja miksi ei kalja maistu oletko uskovainen

Tietysti join jotain eli vettä, kivennäisvettä, tuoremehua ja kahvia. Kalja maistuu niin masn helvetillisen pahalta ja haisee vielä karmeammalta. Jos tarviin oksennuslääkettä niin siihen varmasti toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti join jotain eli vettä, kivennäisvettä, tuoremehua ja kahvia. Kalja maistuu niin masn helvetillisen pahalta ja haisee vielä karmeammalta. Jos tarviin oksennuslääkettä niin siihen varmasti toimii.

Taidat olla jännämies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla jännämies

Juu, tuoremehu on tosi jännää kamaa. Sillä saa sukupuolensaki vaihdettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, tuoremehu on tosi jännää kamaa. Sillä saa sukupuolensaki vaihdettua.

Jaa oletko mcmxxl vai mikä juttu kun sukupuolesi olet vaihtanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa oletko mcmxxl vai mikä juttu kun sukupuolesi olet vaihtanut

Mitäs puhuttelet väärällä sukupuolella. Syytön minä sinun oletuksiis olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs puhuttelet väärällä sukupuolella. Syytön minä sinun oletuksiis olen.

Eli olet mies joka kuvittelee olevansa nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet mies joka kuvittelee olevansa nainen

Juu, kuvittelen niin rankasti, että pungersin oikeen vauvanki haarovälistäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kuvittelen niin rankasti, että pungersin oikeen vauvanki haarovälistäni.

Jaa oletko joku nössö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa oletko joku nössö

Voi sen varmasti niinkin tulkita. Ilmeisesti jännämies = nössö sun slangissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sen varmasti niinkin tulkita. Ilmeisesti jännämies = nössö sun slangissa.

Ei jännämiehet ja jennat ei ole nössöjä vaan tekevät jänniä asioita eli et ole nössö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jännämiehet ja jennat ei ole nössöjä vaan tekevät jänniä asioita eli et ole nössö

Juu, tuoremehu on tosi jännää. Tiesitkö, että sitä on monen eri makustakin?

• En yhtään. Edes maistanut. Vichyä olen kyllä vetänyt kaksin käsin.

• Anonyymi

Oletko juoppo vai miksi juot vichyä kuin vettä

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko juoppo vai miksi juot vichyä kuin vettä

Verenpainelääkitys, jolla nesteenpoisto ominaisuuksia, munuaiset vaarassa jos nesteytys uupuu. 85 kg elopainoon tarttee hiukan jo nestettäkin.

Nurmikon ajossa meinas nikeltyä. Helteessä fiksua hommaa.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Verenpainelääkitys, jolla nesteenpoisto ominaisuuksia, munuaiset vaarassa jos nesteytys uupuu. 85 kg elopainoon tarttee hiukan jo nestettäkin.

Kyl nurmikon leikkuu kivemmin hoituu kaljan voimalla ja nesteytys pysyy varmasti kunnossa ja kiva olo biletyttää

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl nurmikon leikkuu kivemmin hoituu kaljan voimalla ja nesteytys pysyy varmasti kunnossa ja kiva olo biletyttää

Anna mennä, jos maittaa. Mä juon mielummin vichyä.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Anna mennä, jos maittaa. Mä juon mielummin vichyä.

Kysyttiin sinulta en ole juonut juhannuksena muuta kuin vettä mehua ja kahvia mutta entä sinä oletko joku mamman tyttö

• Anonyymi kirjoitti:

Kysyttiin sinulta en ole juonut juhannuksena muuta kuin vettä mehua ja kahvia mutta entä sinä oletko joku mamman tyttö

En ole, en vaan välitä alkoholista. Juon oluen jos maittaa tai olen vaikka loppuelämän juomatta olutta, jos ei maita.

Nyt ei maita.

• 🖕🖕🖕

• Ilkeile vaan, kertoo ettei kaikki ole sulla ihan hyvin.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Ilkeile vaan, kertoo ettei kaikki ole sulla ihan hyvin.

Tuolla tyypillä on pakkomielle suhun. Muakin jaksaa aina vaan luulla sinuksi. 😛

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Vasta-alkaja. Itsellä 103Kg diapeetikko.

• Anonyymi kirjoitti:

Vasta-alkaja. Itsellä 103Kg diapeetikko.

On mulla ollut 96 kg joskus, mutta silloin olin 9kk:lla raskaana jo. :)

Ei passaa enempää kasvaa, vaikka tämä elopaino mulla on ollut aika vakio jo 11 vuotta sitten. Välillä laihduin 73 kg. Nyt taas kun jouten on, ei kerkii kun kasvamaan. :D

Noo, töihin taas pääsee niin sulaa 10 kg pois. Niin siinä kävi viimeksikin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuolla tyypillä on pakkomielle suhun. Muakin jaksaa aina vaan luulla sinuksi. 😛

Tuntuu tykkäävän, kun aina jaksaa perässäkin hiihdellä. :D

• Anonyymi

Yhden 0,33 keskikaljan, a le coq.
      T: HETEROMIES

• Anonyymi

Aika hurja jäbä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hurja jäbä

Paras, komein ja älykkäin suomalainen mies. :)
        T. HETEROMIES

• Anonyymi

En juonut, enkä juo.

• Anonyymi

Ja sen kyllä huomaa

• Anonyymi

• Join vain kaksi olutta. On ollut muutenkin kivaa... en kerro enempää.

• Anonyymi

Oliko kaksi liikaa ja olit aivan lärvit ja sammuit

• Anonyymi

Onpa mukava lukea tällaisia mukavia uutisia.

• Noup. Yhden yhtäkään kaljaa en juonut. Nuorempana kalja kyllä maistui, kun opettelin sitä juomaan, mut enää en tykkää mausta, kun vuos sitten keväällä vuosien tauon jälkeen taas maistoin. Yhden breezerin join perjantaina, mutta siihen se sitten jäi.

• Anonyymi

Täälläkin tuli juotua yksi breezer perjantaina, ei tullut pää kippeeks. Mut eilen meni yksi kukko-olut ja tänään ollutkin koko päivän pää kippee. Ja tämä on true story.

• Anonyymi

En osaa laskea mutta paljon sitä meni. Viinit ja viskit ym. päälle niin luulisin että ehkä 40 annosta meni kahden päivän aikana.

• En juo alkoholia.
      Kiva kun kysyit.

• Anonyymi

Ainoatakaan kaljaa en juonut. Kiljua kyllä enemmissä määrin.

• Anonyymi

Jos nautin viiniä, otan yhen olsan

Ilman viiniä kolme

Neljä annosta raja

Ei enempää yhden päivän aikana

• Anonyymi

0 kaljaa 0 ravintola-annosta 0 alkoholia.
      Niin juhannuksena kuin muinakin päivinä.
      Meillä on hyvä hanavesi ja mökillä lähimetsässä hyvä luonnonlähde. Sieltä haetaan ihanaa raikasta ja KYLMÄÄ lähdevettä. Muuta ei kaivata. Paitsi sitten kahvia. Sitä olen juonut 4-vuotiaasta ja se on elämän eliksiiri minulle.
      Mihinkään niin typerään enelämääni haaskaa kuin kännisekoiluihin ja aivojani en halua tuhota mokomalla aineella. Plus että rahalleni keksin miljoona kertaa parempaa käytttöä ja jos en keksi pistän säästöön.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1658
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      13
      1423
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1366
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      79
      1316
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      292
      1257
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      18
      1199
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      945
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      938
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      913
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      825
    Aihe