Ajattelen koko ajan mitä muut syö

Anonyymi

Miksei ihmiset voi olla kuin minä?Ja olen ylpeä kuinka terveellisesti MINÄ elän.Muita ihmisiä nauran koska he on lihavia tai naisia.Ja katsonnitseä peilistä vatsan ihoa,se roikkuu jonkin verran mutta olen TIKKU LAIHA koska syön terveellisesti ja liikun 45 tuntia vuorokaudessa.Taas eräs lihava nainen osti paketin kalkkunaleikkettä kaupassa ja minä nauroin että onpa siinäkin tyhmä akka kun olin ostamassa vanilia jäätelöä Lidlissä 2 litr eurolla).Nainen oli PALJON lihvampi kuin MINÄ.Kysyin häneltä että hän näyttäisi vatsalihakset että voitaisiin vertailla.Nuoret tytöt nauroivat lihavalle naiselle kun minä laskin pyöräily housut ja näytin mitä laihtuvann laihduttajan housuista löytyy.Minua he ihailivat ja yksi sanoi että näytän nuorekkaalta 80 mentä vuotiaaksi.otin ihmisiltä makkarat ja juustot pois ja laitoin kärryt täyteen HALPAA karkkia ja suklaata ja kääretorttua.Pitää LIIKKUA JA syödä kuten minä 10 590 mentä kaloria päivässä niin LAIHTUU. Kysymättäkin on selvää että täytekakku on parasta laihdutukseen.Mutta sen pitää olla HALPAA ja se pitää syödä KELLARISSA.Sitten voi mennä kauppaan ja ihmetellä lihavia ihmisiä jotka ei syö terveellisesti kuten MINÄ.Nytkkn mietin koko ajan pyörän selässä montako caloriaa kuluu ja mitä ihmiset syö.

28

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olet yli 16-vuotias, mutta alle 18-vuotias ja sinulla on tiukka pillu, haluan saada sinuun yhteyden. Voisin hyväillä sinua kellarissa ja saisit lutkuttaa "toffeeta", ja sitten voitaisiin mennä pyöräilemään.

      • Anonyymi

        Suako kiinnostaa oman lapsen lapsen ikäiset tytöt.... Alaikäiset...


    • Anonyymi

      Joo näin on!!! Muut ihmiset on vain roskaruokaa syöviä lihavia ylipainoisia sohvaperunoita jotka vittuilee liikuntaa harrastaville terveellistä ruokaa syöville lauhtuville laihduttajille. Pitää syödä kakkua ja sokeria niin olis otain kehuttavaa!

    • Anonyymi

      Mikä saa aloittajan kirjoittelemaan tänne kuukausikaupallaa tuota paskaa?

      • Anonyymi

        Aloittajan ”raikas” parodia on saanut palstalaisilta myös runsaasti kiitosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan ”raikas” parodia on saanut palstalaisilta myös runsaasti kiitosta.

        Tämä en ole minä vaan se on ihan joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan ”raikas” parodia on saanut palstalaisilta myös runsaasti kiitosta.

        Ei aloitukseni ole parodiaa vaan raikasta tosielämää. Miksei ihmiset usko että olen tosissani.Minä olen.Haluan näyttää että miten laihtuu.


      • Anonyymi

        Ei näitä juttuja ainakaan kukaan laihduttaja lue.Tämä sivusto pitäisi olla sallittu vain vaihduttaville kirjoituksille.

        Kirjoittaja on siis väärällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloitukseni ole parodiaa vaan raikasta tosielämää. Miksei ihmiset usko että olen tosissani.Minä olen.Haluan näyttää että miten laihtuu.

        Onko kukaan poju koskaan nuollut sinua tai pistänyt sormea pilluusi? Muistathan aina kuitenkin henkilökohtaisen hygienian. Muista ulkoilla, peseydy, pese myös vaatteita (alusvaatteet aina kertakäytön jälkeen). Käy myös vaa'alla joka aamu suolentyhjennyksen jälkeen. Juo vettä. Harrasta fiksuja harrastuksia, yhteiskunta ei tuo sinulle virikkeitä tarjottimella, sinun on itse ne keksittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näitä juttuja ainakaan kukaan laihduttaja lue.Tämä sivusto pitäisi olla sallittu vain vaihduttaville kirjoituksille.

        Kirjoittaja on siis väärällä palstalla.

        Kyllä minä vaihdutan. Olen vaihtuva vaihduttaja.


      • Anonyymi

        Veitsenterävät vatsalihakset,jotka ilmestyy HETI ensi viikolla.


    • Anonyymi

      Aloitan lihastreenin 3 lme vuoden kuluttua kun olen saanut kellarin karkkivaraston syötyä. Siihen asti pyöräilen.

      • Anonyymi

        Saat iltapäivällä nestemäistä toffeeta.


      • Anonyymi

        Onko sulla kuntopyörä siellä kellarissa ?


    • Anonyymi

      Minusta on suorastaan loukkaavaa, että on lihavia ihmisiä tai niitä jotka ei tee kuten minä ja syö sokeria, karkkia, kakkua, jäätelöä ja kääretorttua joka päivä. Heidät pitäisi poistaa täältä loukkaavina. Miksi heitä sallitaan. Minua häiritsee että ihmiset elää toisin kuin minä.

    • Anonyymi

      Minuakin ärsyttää kun tukevat ihmiset syö pitsaa. Entisen lihavana on huvittavaa katsottavaa nämä you tube filmit missä vain syödään.Monen kanavan koko sisältö pyörii vain siinä mitä syödään päivän aikana ja.Nämä on suosittuja ja niitä katsotaan paljon.Tämä ei käy laatuun.Olen tavannut kiertää pitsaloissa katsomassa ihmisiä kun nämä ärsyttävät ihmiset syö ja ärsyynnyn siitä.Useimmiten otan ihmisten lautasilta pitsat pois ja heitän ne roskiin.Laitan tilalle lautaselle mansikkakakkua ja näytän laihtuvann laihduttajan alavatsaa ja pihtimittakirjanpidon viimeiseltä kuudelta kuukaudelta.Monet ovat kiitelleet kun opetan heitä syömään puhdasta ruokaa.Vaikka he ärsyttävätkin minua ja pidän heitä lihavina.Lihavuus loukkaa minua.Se on ärsyttävää.

      • Anonyymi

        Elä läski syö pitsaa,lihot lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä läski syö pitsaa,lihot lisää.

        En minä syökkkään yhtään piztsaa.Se on täysin EDES vastuutonta ja olen useissa pitzaloissa tunnettu siitä että kampanioin piztsoja vastaan ja koitan saada ihmiset ostaan vanilia jäätelöä että he laihtuisi (halpaa).Tänäänkkin sain estettyä monen ihmisen sisäänpääsyn pitsaloihin.Koko päivän olen kiertänyt pitsaloitten ovella ja estänyt sisään pääsyt.Tänäön puhkaisin renkaat ruokalähetin fillarista ettei hän saanut vietyä piztsoja asiakkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä syökkkään yhtään piztsaa.Se on täysin EDES vastuutonta ja olen useissa pitzaloissa tunnettu siitä että kampanioin piztsoja vastaan ja koitan saada ihmiset ostaan vanilia jäätelöä että he laihtuisi (halpaa).Tänäänkkin sain estettyä monen ihmisen sisäänpääsyn pitsaloihin.Koko päivän olen kiertänyt pitsaloitten ovella ja estänyt sisään pääsyt.Tänäön puhkaisin renkaat ruokalähetin fillarista ettei hän saanut vietyä piztsoja asiakkaille.

        Unohdin sanoa että ÄRSYYNNYN kun ihmiset syö piztsaa.Katson usein eli useita tunteja päivässä pitzansyönti videoita you tupista ja minua ärsyttää.


    • Anonyymi

      Lisäksi en voi ymmärtää niitä jotka on lihottaneet itsensä ylipainoisiksi. Nämä sitten menee syömään vähähiilihydraattista ja syömään muuta kuin sokeria! Jotkut jopa syö oliiviöljyä joka on lihottavaa rasvaa. He ovat niin tyhmiä että eivät edes ymmärrä käyttää rypsiöljyä joka on täysin rasvatonta.Ylefndäkin ne jotka on lihottaneet itsensä on jotenkin tyhmiä.Paitsi minä joka olen lihottanut itseni oikeamääräisesti ja oikeaan aikaan sokerilla ja glukoosisiirapilla ja pidän hedelmätoffeeta kellarissa itseltäni piilossa eikä ruokakaapissa.Nyyt on tosi jo lähtenyt 0.4 cilo krammaa.Lähtöpaino 356 cilo krammaa.

      • Anonyymi

        Minä ärsyynnyn kun mainitaan kinkkupiztsa.


    • Anonyymi

      Olen syönyt hyvin ja vain terveellistä karkkia jo yli kuusi kuukautta,ja en ole lihonut yhtään.Syön päivän aikana kaksi aika isoa herkullista ateriaa,ostan karkkia ja jäätelöä,syön täytekakkua kahvin kanssa pimeässä kellarissa yms Noin 9000 kaloria päivässä ja painan edelleen 356 : si cilo krammaa.Liikunta auttaa.Nousen kellarin portaat ihan itse.Keksin tämän itse.

    • Anonyymi

      Minä olen katsonut you tupista koko yön piztsan syönti videoita ja olen ärsyyntynyt kun niissä on niin lihavia ihmisiä.

    • Anonyymi

      Tämä on paras ketju tällä foorumilla.

    • Anonyymi

      Minussa herättää kummastusta katsoa mitä MUUT syö.Miksi ihmiset ei SYÖ kuten MINÄ. Palkitseeko syöminen ja 6 den kalorin kahvi ihmisiä.Ihmettelen vaan.Kahvi lihottaa. Kummallisia tapoja ihmisillä.Sitä vastoin karkkien piilottaminen ITSELTÄÄN ei ole yhtään kummallista. Eikä päivä pulla ilta pulla, ilta päivä pulla iltapulla aamu pulla ja yöpulla joita piilotan kellariin.Karkkia syön 50 nen kramman pusseissa koska siten niistä EI liho ollenkaan vaikka söisi 5 iisi kiloa päivässä.Kellarin portaiden nousu on parasta liikuntaa.Lisäksi osaan yhdys sanat ja oikein kirjoituksen.Osaan myös korjata pyörät ja laittaa niihin karvanopat.Kysykää minulta jos haluatte tietää miten LAIHTUU.

      • Anonyymi

        mikä on den kalori? iisi kiloa tarkoittaa vaivatonta kiloa mutta mikä on den kalori?


    • Anonyymi

      Hienoo satua, jatka toki kirjoittamisen harrastustasi.

    • Anonyymi

      Muista tappaa itsesi.


      Kokoomus

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe