...Olen ihmetellyt kun ihmiset "siistivät" bikini-rajaansa, että kuinka kaukana teillä niitä karvoja kasvaa? Ymmärrän toki, jos haluaa posliinin tai pienen tupsun jättää, ihan silmää miellyttääkseen...
Mutta onko muka niin (ystäväni väittää), että karvat tursuavat "normaalien" alushousujen tmv. alta, ellei niitä aja? Itselläni ainakin pysyvät ihan hyvin uimapuvun sisällä.
Ja olen varsin karvainen ihminen:)Kainalokarvat eivät pahemmin kasva, säärissä kasvaa ja paljon&pitkiä, en jaksa niitä kovin usein ajella talvisin. Muutenkin masussa ja oikeastaan "kaikkialla" on sellaista pientä ohutta, vaaleaa haituvaa, jota ei tosin huomaa/tunne. Mutta alapään karvani kyllä pysyvät ihan ruodussa, viimeksi reilu vuosi sitten annoin niiden kasvaa puolitoista kuukautta villeinä ja vapaina;) ...Nykyään ajelen niitä, mutta puhun nyt luonnollisesta tilasta.
Bikinirajan siistiminen
5
3528
Vastaukset
- Muuten melko karvaton
Ei voi muuta sanoa kuin että ole onnellinen, ettei alapään karvoitus häiritse. En usko että minä ja ystäväsi ovat ainoat joilla karvaa tulee housunreunojen yli enemmän kuin rannalla tahtoisi esitellä...;) Kyllä siis todellakin on aiheellista ajella, toki riippuen siitä mitä pitää kauniina ja mitä ei. :)
- cat
Mielestäni ennen ei tuollaisia ongelmia ole ollut. Ovat tainneet uimapukumallit kaventua. Minun mielestäni pitäisi olla sellaisia uimapukuja/bikinejä jotka on suunniteltu naisien "luonnollisille" vartaloille vai kenelle ne nyt sitten on suunniteltu? Toki minäkin kainalokarvat ja säärikarvat ajelen. Jälkimmäiset milloin mitenkin. Kadehdin vaalea "karvaisia" ihmisiä joilla karvoitus ei heti näytä mitenkään kamalalta.
- pksn-hki
Itsellä on karvoja vaikka muille jakaa. Jos käyn uimassa kesällä sellaisessa uimapaikassa missä on uimahousuja käytettävä, vuosia olen hoitanut karvoituksen.
Mielestäni oli kyseessä mies tai nainen, eihän se ole kaunista jos karvat pursuaa uimahousujen välistä ulos, vai onko?
Monia vuosia olen uinut alasti ja nykyään en edes omista uimahousuja.
Mahdottomaksi ilmiöksi miellän naisen, sillä on stringit päällä ja karvoja pursuaa ulos stringeistä se jopa huvittaa.
Mitä peitetään uima-asulla, sekin pitää tehdä niin että ei tee itsestään mitään pelleä.
http://naturisti.org/pksn_Mai13.jpg - apina varmaan
kyllä mulla ainakin karvat tursuaa uikkareista jos en poista. Ihan ongelmaks asti. Oon melko paksuhiuksinen ja se heijastuu myös karvoituksessa, että paksua on ja pitkää (jos ei koko ajan poistele). Ja kaiken lisäks tummaa. Että kaikkea ei voi saada. Hiuksiin oon melko tyytyväinen..
- pksn-hki
”kyllä mulla ainakin karvat tursuaa uikkareista jos en poista.”
Hyvin monella on sama ongelma, mitä pienempi on uima-asu sitä enemmän se paljastaa. Jos omistaa tumman tuuhean karvoitukset niin se varmasti näkyy.
Toisella sivulla on aloitus ”Karvaton vai luomu!”
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000286&posting=22000000007295375
Siinä on selvitetty ihmisen karvojenpoiston historiaa.
Uima-asun peittävyydestä
http://naturisti.org/pksn_Mai13.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214