Onko muut kokeilleet sähköimpulsseilla toimivaa EMS-treeniä?

Anonyymi

En nyt tarkoita niitä ostoskanavan lihasten tärinälaitteita, vaan EMS-treenaukseen erikoistuneita kuntostudioilla koko kehon EMS-pukua?

Itse olen treenannut EMS-puvulla ulkomailla ja tykännyt tosi paljon, jättänyt kuntosalin kokonaan pois. Ajattelin nyt tarkistaa tilannetta kun tulin Suomeen ja täällä näkyy olevan vain kaksi paikkaa missä treenata...

Onko jollain kokemuksia Tampereen MyEMS:stä (https://myems.fi) tai Helsingin TekFIT:stä (https://tekfit.fi)?

17

7132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jälkimmäinen linkki ei näköjään toiminut jostain syystä, eli siis https://tekfit.fi

      • Anonyymi

        TekFIT:lle suositus 🔥


    • Anonyymi

      Tampereen ems-paikka huippupaikka 💪.

    • Anonyymi

      Mä oon nyt treenannut muutaman kuukauden TekFIT:llä ja oon tykännyt tosi paljon! Läskiä on lähtenyt pois jo kiloja ja kehon lihakset tuntuu selkeästi paljon isommilta/vahvemmilta

    • Anonyymi

      Kävin treenaamassa Tekfitissä.
      Treeni kesto oli 20 minuuttia, joka tehtiin yhtä kyytiä ilman taukoja. Olihan se huimaa 20minuuttia treenata ja tuntui pidemmältä lihaksissa, enkä sitten voinut ihan hetkeen jumppailla. 9/10 treeni.

    • Anonyymi

      Tekfitille suositus 👍🏼👍🏼👍🏼 Aika skeptinen olin aluksi, mutta osaavat PT:t ja treenit tehokkaita, muutokset alkaa tuntua ja näkyä nopeasti. Täytyy toki syömiseen ja nukkumiseen kiinnittää myös huomiota, mutta kun käy 2x20min viikossa treenaamassa niin tulee hyvä fiilis ja se vaikuttaa muutenkin yleiseen fiilikseen. Hinta tuntui aluksi korkealta, mutta on joka euron arvoista ollut.

    • Anonyymi

      Olen kokeillut ja trenannut nyt kolme kertaa. Jo nyt huomaa tehokkuuden ja lisäarvon normitreeniin. Ajattelin jatkaa 1krt viikkoon tuolla, päälle muut liikunnat. Todella kova panos/hyötysuhde tässä kyllä.

      Tosta ilmainen treenikerta haltuun:

      https://bit.ly/3wCzQbw

    • Anonyymi

      Mä ja mun puoliso ollaan nyt treenattu useempia kuukauden tekfitillä ja kuntosalille ei palata enää ikinä 🤩 Aivan huippuvalmentajat treenimetodista puhumattakaan, fiilis on superenerginen jatkuvasti 2x 20min viikossa treeneillä. Frendit tykänneet myös. Suosittelen kokeilemaan!

    • Anonyymi

      Käytiin kokeilukerralla teinin kanssa, ja tykättiin kovasti. Saas nähdä kuinka 6 viikon jälkeen kroppa on kiinteytynyt. Hieman hintava mutta maksan mielelläni tuloksista.

      • Anonyymi

        Mistään ei näe hintoja ja sen vuoksi omen jättänyt kokeilematta. Onko antaa jotain suuntaa antavaa hintaa?


    • Anonyymi

      Kerrotteko vähän hintatasosta?

      • Anonyymi

        Kallista on. Noin 60 e/kerta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallista on. Noin 60 e/kerta.

        Mun mielestä aika edullista jos vertaa siihen että käy kuntosalilla ja ottaa siihen Personal Trainerin joka kerta mukaan. Ajansäästöstä puhumattakaan. yrittäjänä ja pienten lasten vanhempana aika on rahaa ja mielellään maksan tuon noin 120€/viikko EMS-treeneistä TekFIT:llä


    • Anonyymi

      Oon nyt 6 viikkoa käynyt Kalevassa MyEmssissä. Tosi hyvältä tuntuu ja siellä on kiva käydä. Puhdasta ja rauhallista, harjoitteluun voi keskittyä ilman kuntosalin hässäkkää . Ohjaajat ovat hyviä ja harjoitukset tietysti tehdään tavoitteiden mukaan ja seurataan tilannetta. Suosittelen!

      • Anonyymi

        Paljon siel on hinnat? En löytäny mistää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon siel on hinnat? En löytäny mistää

        Kysyin hintatasosta suoraan, eivät suostuneet kertomaan edes sitä. Lienee Tekfit-luokkaa. Moinen salailu on luotaan työntävää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      356
      3175
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      129
      1197
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      953
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe