NAISEN HEMMOTTELU LAHJOILLA

Haluan olla hyvä kunnon mies joka OSTAA LAHJOJA sekä PALVOO naistaan! Voiko sitä NAISTA koskaan HEMMOTELLA pikalle? Mitä nainen HALUAA? Naiset kertokaa! Myös erilaisempia lahjatoiveita saa esittää ;-)

37

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuon tunnetun yrityskumppanisi ajatelma lopahti siihen kun ei löydy keitosta kuin 2 raakaa perunaa.

    • Rintojen pienennys tasokkaalla ja taidokkaalla kirurgilla, kiitos.

      Krääsää en kaipaa. Ihmiset kuluttaa tilpehööriin muutenkin liikaa rahaa ja kulutusjuhla vaikuttaa maapallon olotilaan. Joten suosi kestäviä periaatteita.

      • Anonyymi

        =)

        ei millään pahalla, mutta liian suuret rinnat voivat olla taakka selälle,

        ja, aiheuttaa selkäkipuja pidemmän päälle,

        joten, hmm.. en osaa sanoa, se on visuaalinen hienous, mutta voi olla taakka kuitenkin

        terveydellisesti,

        joten, paras ajatella terveyttä, se, on, ihmisellä kuitenkin kaikkein tärkein,

        =)


      • Anonyymi kirjoitti:

        =)

        ei millään pahalla, mutta liian suuret rinnat voivat olla taakka selälle,

        ja, aiheuttaa selkäkipuja pidemmän päälle,

        joten, hmm.. en osaa sanoa, se on visuaalinen hienous, mutta voi olla taakka kuitenkin

        terveydellisesti,

        joten, paras ajatella terveyttä, se, on, ihmisellä kuitenkin kaikkein tärkein,

        =)

        Taakka ne on monella tapaa. Joutais pois kokonaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        =)

        ei millään pahalla, mutta liian suuret rinnat voivat olla taakka selälle,

        ja, aiheuttaa selkäkipuja pidemmän päälle,

        joten, hmm.. en osaa sanoa, se on visuaalinen hienous, mutta voi olla taakka kuitenkin

        terveydellisesti,

        joten, paras ajatella terveyttä, se, on, ihmisellä kuitenkin kaikkein tärkein,

        =)

        Hänhän halusikin pienennyksen, ei suurennusta. Minäkin voisin ottaa rintojen pienennyksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänhän halusikin pienennyksen, ei suurennusta. Minäkin voisin ottaa rintojen pienennyksen.

        Kannattaa ottaa jos saa. Mulla tehtiin pienennys 9 vuotta sitten, ja olen ollut todella tyytyväinen. Selkäkipuja ei vienyt pois, koska ne johtuvat muista syistä, mutta niskakivut hävisivät ja ryhti parantui. Sekä paitakoko muuttui yhtä kokoa pienemmäksi.


      • Lauruska kirjoitti:

        Kannattaa ottaa jos saa. Mulla tehtiin pienennys 9 vuotta sitten, ja olen ollut todella tyytyväinen. Selkäkipuja ei vienyt pois, koska ne johtuvat muista syistä, mutta niskakivut hävisivät ja ryhti parantui. Sekä paitakoko muuttui yhtä kokoa pienemmäksi.

        Juu, kysyn sitä neurolla kun kaularangan kipuja mietitään, yksi neurologi jo aiemmin sanoi, että noin/näin isot rinnat voi hyvinkin aiheuttaa kipuja tai ainakin pahentaa niitä oleellisesti, kun vetää ryhtiä eteenpäin kumaraan.

        Jospa ottaisi senkin vaikka kuuleviin korviinsa. Julkisella puolella ne on toki tehokkaita myös säästämään kaikesta, joten on ihan tuuriakin kuinka lääkärillä on mielenkiintoa kuunnella potilasta ja ongelmiaan.

        Mutta yritän. Jos ei ota onkeensa, niin myöhemmin sitten säästelen sen verran, että pääsen yksityiselle puolelle leikkaukseen. Jokatapauksessa se on tehtävä, ne on oikeesti melkoinen vaiva kokonsa puolesta, vaikka isompiakin on. Mutta mulla ne tulee tohon rintakehelle niin, että ne tosiaan haittaa ihan käsien käyttöäkin. Ja rasittaa kyllä, menee rikki hautuessaan iho jne.

        Et jos kaularankaa ei haluta leikata, avartaa, leikatkaa tissit. :)


        Lähdetään landelle, palataan. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, kysyn sitä neurolla kun kaularangan kipuja mietitään, yksi neurologi jo aiemmin sanoi, että noin/näin isot rinnat voi hyvinkin aiheuttaa kipuja tai ainakin pahentaa niitä oleellisesti, kun vetää ryhtiä eteenpäin kumaraan.

        Jospa ottaisi senkin vaikka kuuleviin korviinsa. Julkisella puolella ne on toki tehokkaita myös säästämään kaikesta, joten on ihan tuuriakin kuinka lääkärillä on mielenkiintoa kuunnella potilasta ja ongelmiaan.

        Mutta yritän. Jos ei ota onkeensa, niin myöhemmin sitten säästelen sen verran, että pääsen yksityiselle puolelle leikkaukseen. Jokatapauksessa se on tehtävä, ne on oikeesti melkoinen vaiva kokonsa puolesta, vaikka isompiakin on. Mutta mulla ne tulee tohon rintakehelle niin, että ne tosiaan haittaa ihan käsien käyttöäkin. Ja rasittaa kyllä, menee rikki hautuessaan iho jne.

        Et jos kaularankaa ei haluta leikata, avartaa, leikatkaa tissit. :)


        Lähdetään landelle, palataan. :)

        Luulis sun saavan helpommin sen pienennyksen julkiselta puolelta ihan niitten sun diagnoosien takia, koska siitä olisi apua myös niihin, kun niskan vastakkaiselta puolelta paino keventyisi.

        Sehän olisi entistä tärkeämpää päästä siihen leikkaukseen, ja sitä myötä saada apua kipuihin ja muihin sun niskan ja yläselän ongelmiin.

        Nauttikaa landesta, ja palaillaan!


      • Lauruska kirjoitti:

        Luulis sun saavan helpommin sen pienennyksen julkiselta puolelta ihan niitten sun diagnoosien takia, koska siitä olisi apua myös niihin, kun niskan vastakkaiselta puolelta paino keventyisi.

        Sehän olisi entistä tärkeämpää päästä siihen leikkaukseen, ja sitä myötä saada apua kipuihin ja muihin sun niskan ja yläselän ongelmiin.

        Nauttikaa landesta, ja palaillaan!

        Luulis kyllä. Täytyy kirjata kaikki ylös ja paapattaa kilpaa lääkärin kanssa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, kysyn sitä neurolla kun kaularangan kipuja mietitään, yksi neurologi jo aiemmin sanoi, että noin/näin isot rinnat voi hyvinkin aiheuttaa kipuja tai ainakin pahentaa niitä oleellisesti, kun vetää ryhtiä eteenpäin kumaraan.

        Jospa ottaisi senkin vaikka kuuleviin korviinsa. Julkisella puolella ne on toki tehokkaita myös säästämään kaikesta, joten on ihan tuuriakin kuinka lääkärillä on mielenkiintoa kuunnella potilasta ja ongelmiaan.

        Mutta yritän. Jos ei ota onkeensa, niin myöhemmin sitten säästelen sen verran, että pääsen yksityiselle puolelle leikkaukseen. Jokatapauksessa se on tehtävä, ne on oikeesti melkoinen vaiva kokonsa puolesta, vaikka isompiakin on. Mutta mulla ne tulee tohon rintakehelle niin, että ne tosiaan haittaa ihan käsien käyttöäkin. Ja rasittaa kyllä, menee rikki hautuessaan iho jne.

        Et jos kaularankaa ei haluta leikata, avartaa, leikatkaa tissit. :)


        Lähdetään landelle, palataan. :)

        Selkeät kriteerit pienennykseen on julkisella puolella kyllä olemassa. Itselläni hyvä kokemus, mutta sen sijaan rintasyöpäleikkauksen läpikäyneellä ystävällä ei. Eivät halunneet pienentää rintoja tuntuvasti, vain sen mikä välttämätöntä (rinnat olivat todella suuret). Sitten rinnoista tuli aivan epätasaparit. Tehtiin korjausleikkauksia monen valituksen kautta. Kun ne oli juuri tehty löytyi ystävältä paha syöpägeeni ja sitten rinnat poistettiin kokonaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selkeät kriteerit pienennykseen on julkisella puolella kyllä olemassa. Itselläni hyvä kokemus, mutta sen sijaan rintasyöpäleikkauksen läpikäyneellä ystävällä ei. Eivät halunneet pienentää rintoja tuntuvasti, vain sen mikä välttämätöntä (rinnat olivat todella suuret). Sitten rinnoista tuli aivan epätasaparit. Tehtiin korjausleikkauksia monen valituksen kautta. Kun ne oli juuri tehty löytyi ystävältä paha syöpägeeni ja sitten rinnat poistettiin kokonaan.

        Eikö ne jonkun mittauksenkin tee, etäisyyden kaulakuopasta tjn?


    • Anonyymi

      Kukat toimii aina. Lempikukat ei karsean hajuiset.

      • Anonyymi

        Keltaiset kukat ei toimi, jos niitä ojentaa munamies.


      • Anonyymi

        No vaikka. Keltainen ei ole seksikäs väri kukissa, piristävä ja uskollista rakkautta se voi kertoa, mutta ei sillä tavoin tuota kihelmöintiä kuin vaikka punaiset tai pinkit kukat. Tää on vaan havainto, en ole perehtynyt enkä välitä niistä yleisistä kukkasymboleista. No, valkoisesta tulee mieleen neitsyt tai suru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka. Keltainen ei ole seksikäs väri kukissa, piristävä ja uskollista rakkautta se voi kertoa, mutta ei sillä tavoin tuota kihelmöintiä kuin vaikka punaiset tai pinkit kukat. Tää on vaan havainto, en ole perehtynyt enkä välitä niistä yleisistä kukkasymboleista. No, valkoisesta tulee mieleen neitsyt tai suru.

        Keltaiaiakin kukkia on monenlaisia. Osa tylsiä, osa ei. Itseäni eivät tavalliset punaisetkaan kukat juuri sykähdytä. Enkä kyllä pinkeistäkään erityisesti pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keltaiaiakin kukkia on monenlaisia. Osa tylsiä, osa ei. Itseäni eivät tavalliset punaisetkaan kukat juuri sykähdytä. Enkä kyllä pinkeistäkään erityisesti pidä.

        Auringonkukat on kivoja.


    • Anonyymi

      Suursiivouksen, kiitos.

    • Miksi naista erityisesti pitäisi joillain lahjoilla hemmotella?

      Tärkeintähän jonkun ihmisen kohtaamisessa, tai hänen hänen kanssaan olemisessa on se, että on siinä hetkessä itse läsnä.

      Itse olen saanut rakkaitten kummilapsien ja omien lapsien kohdalla huomata, että heitä kiinnostaa minä. He ovat innoissaan minusta. Huomio ja se, että kuuntelen heitä, olen heitä varten siinä silloin, on tärkeintä.

      Sama se on aikuisella, jos ei ole, niin eivät he ihmisistä välitä... sitten on jotain jo menetetty siinä ihmisessä...

    • Anonyymi

      Lahjojen antaminen on yksi rakkauden kieli. Toisille ihmisille se on luonnollisin tapa ilmaista rakkauttaan. Toiset ihmiset taas eivät ymmärrä lainkaan lahjojen antamisen päälle. On naisia, jotka tykkäävät kovasti saada lahjoja ja sitten on naisia, jotka eivät lahjoista perusta. Miehissä varmaan ihan sama juttu. Ainakin tunnen muutaman miehen, jotka ovat kovasti lahjojen perään.

      Itse kuulun siihen tyyppiin naisia, jotka eivät juuri lahjoista perusta. En tykkää ylettömästä määrästä materiaa ympärilläni. Vaikka nyt joku itselle tosi mielyinen koru on joskus kiva saada, mutta en mä tarvii isoa rasiallista helyjä. En mä kuitenkaan niitä kaikkia koskaan käyttäisi. Sitä yhtä tosi mieluista käyttäisinkin. Pitkälti sama kaikkien muidenkin juttujen kanssa. Joku tosi kaunis kukkapuska olisi ihana vaikka syntymäpäivänä, itsetehdyn illallisen kera, mutta jokaviikkoinen kukkapuska kävisi arkiseksi.

      Mitä sitten ottaisin mielelläni lahjaksi. Just nyt mä ottasin mielelläni lahjaksi terassin korjauksen ja laajennuksen, jota olen tässä jo pidempään miettinyt. Tai sitten joku kiva loma. Ei tarvitsisi olla mitään superkallista lomaa, kunhan selvästi minua miettien suunniteltu, eikä omaan makuun toteutettu. Sellainen loma, jossa voisin vain olla ja nauttia, ilman että mun tarvisi pohtia mitä haluan tehdä. Olisi hienoa, kun joku olisi välillä miettinyt asiat valmiiksi ja mua ajatellen. Sitä ei ole elämässäni kovin usein tapahtunut. Tai jos ei halua käyttää rahaa niin kunnon hartiahieronta parina päivänä peräkkäin tekis just nyt gutaa. Sellainen hartiahieronta, jonka olis tarkotus nimenomaan helpottaa mun oloani, vailla yhtään taka-ajatusta.

      Hmm... ehkäpä minulle se lahjan tärkein pointti on se, että siinä on ihan todella mietitty sitä saajaa ja nähty vaivaa löytääkseen jotain, mistä hän todella pitää. Itseäni eivät geneeriset lahjat miellytä. Mä en saa niistä mitään tunnetta. Vaan ne harvat kerrat kun joku on joskus aivan oma-aloitteisesti ja yllättäen antanut aivan nappiin osuneen lahjan - siitä tulee tosi hyvä ja välitetty olo.

      • Sua olis helppo sitten miellyttää. Enkä sano pahalla, vaan nimenomaan hyvällä, luettelit sellaisia lahjoja joita itse nimenomaan lahjaksi antaisin, jos jotain lahjoja pitäisi miettiä toiselle. Ja lahjoja joista itsekin pitäisin, kuten niskahieronta ja kiva pieni lomamatka, missä ei ole pakko suorittaa mitään ellei halua. Samaten kukkaset on kauniita, kiva ele vaikka ne olisi itse kerättyjä tienposkesta. Ja ne ehkä onkin kivempia, kun kaupasta ostetut. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Sua olis helppo sitten miellyttää. Enkä sano pahalla, vaan nimenomaan hyvällä, luettelit sellaisia lahjoja joita itse nimenomaan lahjaksi antaisin, jos jotain lahjoja pitäisi miettiä toiselle. Ja lahjoja joista itsekin pitäisin, kuten niskahieronta ja kiva pieni lomamatka, missä ei ole pakko suorittaa mitään ellei halua. Samaten kukkaset on kauniita, kiva ele vaikka ne olisi itse kerättyjä tienposkesta. Ja ne ehkä onkin kivempia, kun kaupasta ostetut. :)

        Niin ja hyvä ruoka maistuu aina arki tai juhla. Toisen tekemä ruoka varsinkin on jotain ihan speciaalia ja luxusta, ihan sama miten arkinen ruoka hyvänsä, kun yleensä itse aina joutuu väkertämään.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Sua olis helppo sitten miellyttää. Enkä sano pahalla, vaan nimenomaan hyvällä, luettelit sellaisia lahjoja joita itse nimenomaan lahjaksi antaisin, jos jotain lahjoja pitäisi miettiä toiselle. Ja lahjoja joista itsekin pitäisin, kuten niskahieronta ja kiva pieni lomamatka, missä ei ole pakko suorittaa mitään ellei halua. Samaten kukkaset on kauniita, kiva ele vaikka ne olisi itse kerättyjä tienposkesta. Ja ne ehkä onkin kivempia, kun kaupasta ostetut. :)

        🙂 Kyllä, itse tienposkesta poimitut voittavat vaikka ruusupuskan mennentullen. Minut tunteva tietää, että ruusu ei ole lempparini ja sen itsepoimitun puskan eteen on nähty vähän vaivaa. Varsinkin, jos itsepoimittu puska on vähän ajateltukin ja nätti niin IHANA!!!

        Lahja on myös kyllä helppo keino osottaa, että tuntee toisen ja kuuntelee mitä hän puhuu. Joku ihan pienikin juttu, jota olet itse miettinyt, vaan et saanut aikaiseksi hankkia. Siitä tulee uskomattoman hyvä tunne, kun huomaa toisen (edes joskus) kuuntelevan niitä omia jorinoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        🙂 Kyllä, itse tienposkesta poimitut voittavat vaikka ruusupuskan mennentullen. Minut tunteva tietää, että ruusu ei ole lempparini ja sen itsepoimitun puskan eteen on nähty vähän vaivaa. Varsinkin, jos itsepoimittu puska on vähän ajateltukin ja nätti niin IHANA!!!

        Lahja on myös kyllä helppo keino osottaa, että tuntee toisen ja kuuntelee mitä hän puhuu. Joku ihan pienikin juttu, jota olet itse miettinyt, vaan et saanut aikaiseksi hankkia. Siitä tulee uskomattoman hyvä tunne, kun huomaa toisen (edes joskus) kuuntelevan niitä omia jorinoita.

        Ihana, se on kiva reaktio jos saa toisen tuntemaan niin. Sehän se idea onkin, ilahduttaa ja saada toiselle hyvä mieli. :)

        Luonnonkukat on kauniita. Maalla käydessä tulee kerättyä pellonreunasta ja tienvarsista kukkia, ruiskaunokkeja ja kissankelloja, kakkaroita. :)

        Välillä on villejä lupiineja isossa maljakossa. Vaikka kauniita ne on siellä luonnossakin katsellessa. Joskus otan valokuvan jostain kauniista paikasta, sitä kuvaa voi sitten jälkeenkin päin fiilistellä.

        Joo, kannattaa kuunnella toisen puheita tarkalla korvalla, painaa mieleen mistä asioista toinen on kiinnostunut, innostunut tai mielissään. Sitten on helppo valaa hyvää mieltä, kun toinen kokee mielihyvää ja tulleensa kuulluksi. Pieni vaiva, iso ilo molemmille.


    • Anonyymi

      Anna lahjaksi rokore-reseptori. Kuitti.... mutta voi hellurei tästä varoittivat että noin parin viikon sisällä se sitten voi iskeä päälle ja olo on höperö sen aikaa vähän aikaa, mutta silloin pitää ruokkia sitä viirusta jotta elimistö jaksaa taistella vastaan ja tulee todella kova vastustuskyky sitten Delta-Forcea vastaan.

    • Anonyymi

      Antamalla heille kikkelii ja spermaa no ei he rahaakaan pahitteeksi pistä siinä ne 3 onnen lahjaa

      • Anonyymi

        Nakki kuoressa!


    • Anonyymi

      Lahjat on ok sellaiselta ihmiseltä jonka tuntee.
      Puhuminen ja lähellä olo tärkeämpää jos tunteminen on vasta alussa.

    • Anonyymi

      Kuulostaa ahdistavalta. En halua, että minua palvotaan ja hemmotellaan. Ihan tasaveroisena kumppaneina elämä on parempaa.

    • Mulla on sellainen fetissi, että haluaisin alentaa itseäni hemmottelemalla naista. En siis vaatisi vastapalvelukseksi mitään, vaan haluaisin vain alentaa itseäni moisella toiminnalla. Onko outoa?

      • Anonyymi

        Ei se mitään alentamista ole.
        Tykkää naisetkin hemmotella miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään alentamista ole.
        Tykkää naisetkin hemmotella miestä.

        Palstakamu haluaisikin piiskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstakamu haluaisikin piiskaa.

        Se on sitten eri juttu :D


    • Anonyymi

      Naista hemmotellaan viemällä ravintolaan, osta kukkia. Siellä ostat kunnon viiniä ja vietätte romanttista iltaa. Sitten kotiin saunomaan vielä ja seksiä harrastamaan.

      • Anonyymi

        En halua ravintolaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua ravintolaan.

        En ole ikinä ymmärtänyt mitä hienoa siinä on.


    • KIITOS silmiä avaavista vastauksista!! Päädyin ostamaan paketin johon kuuluivat Hehkuvan naisen salaisuuksia -kirja ja Seksuaalisen nautinnon kortit edulliseen yhteishintaan!! Naisen pitää saada NAUTTIA, TUNTEA ja KOKEA upeita elämyksiä!!

    • Anonyymi

      rokote-rokote-ruumis-ruumis, lämmöstä se viirus tykkää, ruumis-ruumis-korona ja pelote, pitäisi ehkä mennä istumaan jonnekin baarin nurkkaan toisten artesaanien kanssa kehittämään valmiiksi tuo Covis-Laulu ja viruksen rokotteidenkin kunniaksi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe