Semmosta mietin nyt

Anonyymi

Voiko kysyä Facebook kaveriksi vaikka ei tunne ihmistä? Onko kukaan tehnyt niin?
Nainen olen ja kysyisin miestä.

35

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei hän täysin tuntematon ole.
      Olisiko se outoa.

      • Anonyymi

        Aina voi pistää pyynnön, ei siinä mitään outoa ole.


    • Anonyymi

      Aina saa pistää pyynnön. Sehän se päättää hyväksyykö se pyynnön. Saakohan siihen jonkun viestin vielä tehosteeksi perään, että ei luule joksikin "spämmi-tykkäykseksi"

      Paljon myös riippuu kuinka aktiivinen on facebookissa.

      Its olen ollut siellä montavuotta mutta en juurikaan käytä sitä :p

      • Anonyymi

        Minäkään en kauheasti käytä facebookia.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en kauheasti käytä facebookia.
        T:ap

        En taida uskaltaa mitään viestiä siihen laittaa.


      • Anonyymi

        Oletko tuota samaa mieltä vaikka olisi varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tuota samaa mieltä vaikka olisi varattu?

        Onneksi hän ihana ei ole Facebookissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi hän ihana ei ole Facebookissa.

        Aloittaja ei ole varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ole varattu.

        Niin, entäs kohde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, entäs kohde?

        Varattu tai vapaa onko väliä?
        Kaveri on kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu tai vapaa onko väliä?
        Kaveri on kaveri.

        Eiköhän tuolla ap ole nyt joku muu kun kaveruus mielessä. Että silleen väliä kyllä?


      • Anonyymi

        Juupa juu. Sää oot ihastunut ja haluat kontaktiin. Kukaan usko noita "ihan ystäväksi " vaan juttuja 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juupa juu. Sää oot ihastunut ja haluat kontaktiin. Kukaan usko noita "ihan ystäväksi " vaan juttuja 😉

        Ei ole noin kuin kirjoitat.


    • Ainakin itse olen saanut viestipyyntöjjä tosi paljon....olen vastannut niihin kaverina...a kavereita ollaan facessa,vaikka ei olla koskaan nähty.Riippuu tietenkin mitä tarkoittaa kaverilla,mulle he ovat face-tuttuja ja kirjekavereita. Kivaa kirjoittelua.....aviossa ja vapaina....vuosia olen ollut facessa ja käyn usein ,erilaisia ryhmiä löytyy,paljon hauskoja hetkiä.
      On pyyntöä vierailta ja tutilta,ja juttelemalla julkisesti esim.ryhmissä saa paljonkin kaveripyyntöjä.Itsekin olen joitan pyyntöjä laittanut.Mutta en mitään seuranhakupyyntöjä.Rohkeutta vaan!

      • Anonyymi

        Olen minä hänet nähnyt ja hän on nähnyt minut.


    • Anonyymi

      Miehen olisi varmaan helpompi kysyä minua facebook kaveriksi.

    • Anonyymi

      Onhan se yksi tapa muiden seassa päästä tuttavuuksiin. Kontakteja voi facessa myös poistaa jos osoittautuvat hyödyttömiksi

    • Anonyymi

      Eihän sitä kukaan kiellä. Itse olin laittanut pyynnön kaverin kaverille enkä tunne sitä. Samoin sain pyynnön kaverin kaverilta jota en tunne. Tuntemattomia en hyväksy. Asia tietenkin eri jos tulee messenger viesti

    • Anonyymi

      Kyllähän sen pyynnön voi laittaa, mutta ota huomioon että jos se mies hylkää sun kaveripyynnön niin menee vuosi ennenkuin uudestaan voi kaveripyynnön laittaa kumpikaan jos mies sitten sattuukin tulemaan katumapäälle :) Kokeile ensin yksityisviestiä hänelle jossa kysyt hyväksyisikö kaveripyynnön ja jos saat hyväksyvän vastauksen niin kaveripyyntö vasta sitten.

      • Anonyymi

        En viitsi viestiä laittaa vaikka tiedän hänet en ole koskaan jutellut hänen kanssaan.


      • Anonyymi

        Jos kieltäytyy niin en kysy uudestaan.


    • Anonyymi

      Miksi sinä haluaisit olla nimenomaan tuon kyseisen miehen "kaveri"?
      Mikä miehessä on sellaista, että hän kiinnostaa sinua?
      Onko teillä esim sama harrastus tai mielenkiinnon kohde?
      Onko sulla esim. romanttisia ajatuksia miestä kohtaan?
      Jos on, onko mies vapaa, seurusteleeko tai onko jo vakituisessa parisuhteessa?

      Mun mielestä kannattaa miettiä ensin miksi tekee jotain, ennen kuin toimii.

      • Anonyymi

        Onko kummallista jos kysyy sellaista facebook kaveriksi jonka kanssa ei ole jutellut?


    • Anonyymi

      Mulle tulee jatkuvasti noita pyyntöjä. Jos on tuttu, niin hyväksyn ja jos on outo ja profiilissa jotain turhan seksiä, niin hylkään.

    • Anonyymi

      Jaa, no mulle ainaki alko tuleen kaveripyyntöi Intiasta, en tiedä miks ihmeessä näin, olisko nimessä jotain joka viittaa sinne suuntaan, muuta en keksi. Eli siis, kyllä kai toi ihan mahdollista on. Fiksuudesta en sitte tiedä.

    • Anonyymi

      Et taida kysyä minua siksi kun et halua minua facebook kaveriksi.
      Isolle miehelle.

    • Anonyymi

      Tuolla oli että ovat nähneet. Jos kerran ovat nähneet ja toinen tietää toisen niin eihän siinä sitten mitään. Kerrot vain miehelle kuka olet ja mistä hänet tiedät. Messengerissä sitten juttelette.

      Asia olisi aivan eri jos ihminen on toiselta puolen maata tai maapalloa.

    • Anonyymi

      Ap ei ole vielä vastannut miksi hän haluaa juuri tuon miehen kaverikseen.

      • Anonyymi

        Se on yksi syy koska halusin lisää facebook kavereita. En usko että tulen kysymään saa jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksi syy koska halusin lisää facebook kavereita. En usko että tulen kysymään saa jäädä.

        Sehän on syy että saisi 500 kaveria vaikka ei tunne kuin 50 joista ei ole edes kymmentä oikeaa tuttua tai kaveria.

        Itselläni on vajaa 90 ja siinäkin on ns ruplia , koiria ja ihmisiä joita en tunne tai joita ei ole enää edes olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on syy että saisi 500 kaveria vaikka ei tunne kuin 50 joista ei ole edes kymmentä oikeaa tuttua tai kaveria.

        Itselläni on vajaa 90 ja siinäkin on ns ruplia , koiria ja ihmisiä joita en tunne tai joita ei ole enää edes olemassa.

        Vähempikin riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähempikin riittää.

        Oikeat kaverit on Facebookin ulkopuolella vaikka olisi muuten FB kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksi syy koska halusin lisää facebook kavereita. En usko että tulen kysymään saa jäädä.

        Mulla ei ole yhtään facebook kaveria kun ei ole kyseistä sovellusta edes käytössä.
        Siitä huolimatta ystäviä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole yhtään facebook kaveria kun ei ole kyseistä sovellusta edes käytössä.
        Siitä huolimatta ystäviä on.

        On minullakin ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat kaverit on Facebookin ulkopuolella vaikka olisi muuten FB kaveri

        Oikeiden kavereiden lisäksi joillakin on puoli tuttuja Facebook kavereina.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      99
      1863
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1410
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      84
      1263
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      455
      939
    7. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      908
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      826
    Aihe