Olemme olleet ystäväni kanssa aina todella läheisiä. Lähiaikoina olen kuitenkin huomannut, että hänellä on uusi, todella läheinen ystävä. Olen tietysti onnellinen hänen puolestaan, mutta samalla todella mustasukkainen, koska itseltäni ei juuri muita todella läheisiä kavereita löydy. Olenko huono ystävä ollessani mustasukkainen ja miten mustasukkaisuuden saisi unohdettua?
Mustasukkaisuus
1
135
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kiinnostus tuohon uuteen ystävään tasottuis ja häneltä löytyis aikaa sullekin. Tottakai se harmittaa, jos bestis yhtäkkiä vähentää olemista sun kans, kun aiemmin olette olleet paljon yhdessä. Jospa voisitte kolmistaan olla tekemisissä, kukaan ei jäis ulkopuolelle. Itsellä yks tuttava piti paljonkin yhteyttä, päivittäin viestiteltiin, kun hänelle tuli uusia tuttavia, huomaan jääneeni paitsioon, nykyään viimeisenä saan kuulla asioista, ottaahan se itsetunnolle, mutt minkäpä tuolle voi, hän kokee uudet ystikset mielenkiintoisimpina kuin mut. Olen miettinyt jo somesta poistumista, tuskin tuo mun tuttava siitä kauheasti edes välittää, ei edes huomaa mun häipymistä. Muutama kuukausi sitten olin muka tärkeäkin, nyt olen sitten siirretty sivuun lopullisesti. Someen itse halusi mut ja nyt kun ei olla kauheasti yhteyksissä, on ihan sama olenko siellä vai en. Poistinkin jo hänen numeronsakin kännystä, ei olla vuoteen soiteltu ja eiköhän tuo itsekin ole mun numeron heivannut jo hemmettiin. Aika aikaansa kutakin ja nyt on mun vuoro häipyä menneisyyteen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979