Keitä nämä kaikki ovat???

Anonyymi

Palstalla heitellään jatkuvasti keskustelijoiden nimiä jotka eivät eivät viittaa mihinkään: ei rekisteröityyn nimimerkkiin eikä edes epävirallisesti signeerattuun.

Kuka on Allu? Joskus signeeraa ja joskus taas ei. Tämä "voiko olla osa 189542540" -aloittelija ei yleensä singeeraa mitään. Onko kyseessä sama henkilö vai ei? Mikä Allun historia on kun palstavakkareille tuntuu olevan tuttu?

Entä kuka on Trollikka? Aiemmin joskus harvoin törmännyt nimimerkkiin, mutta nyt kuulemma on saanut jo lapsenkin (toisen palstalaisen kanssa?). Ei ilmeisesti pyöri palstalla ainakaan enää, tai jos pyörii niin ei tuolla nimellä.

Sitten on nämä noin sadattaviidettätoista nimimerkkiään tällä hetkellä vetävät vakkarit, joista jossain vaiheessa pysyin vielä joskus kärryillä mutta kun pidin palstataukoa niin nyt en enää tiedä mistään mitään.

- MCMLXXVI ilmeisesti nykyään transmies, taisi olla aiemmin nainen, mutta nimimerkkiä en muista enää.
- Palstakamu?
- interlocutrice ilmeisesti entinen dissis vaikka en muista tyypistä enää mitään (muuta kun että ärsyttävä, kuten melkein kaikki muutkin kirjoittelijat)
- Yms ties ketä muuta...

t. Anomuumi Lurkkeri

63

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sisäpiiriin pääsy vaatii vuosien työn!

      • Anonyymi

        Juu, en minä sisäpiiriin pyrikään, mutta haluaisin vaan tietää siitä vähän enemmän. En henkilöiden todellista identiteettiä koska suoraan sanoen ei edes kiinnosta, mutta se mitä ajatusmaailmaa on nimimerkin takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en minä sisäpiiriin pyrikään, mutta haluaisin vaan tietää siitä vähän enemmän. En henkilöiden todellista identiteettiä koska suoraan sanoen ei edes kiinnosta, mutta se mitä ajatusmaailmaa on nimimerkin takana.

        Tarkoitin, että vuosien aherrus tarvitaan, jotta edes tunnistaa sisäpiiriläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin, että vuosien aherrus tarvitaan, jotta edes tunnistaa sisäpiiriläiset.

        Sisäpiiriläisten tunnistamisella ei liene merkitystä paljonkaan.


      • Loikkasin heti suoraan ytimeen ja muutuin itse sellaiseksi. Lällällää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sisäpiiriläisten tunnistamisella ei liene merkitystä paljonkaan.

        Höpöhöpö, se on teidän elämäm tarkoitus.☝️


      • Juuno ?


    • Ihmisiä nimien takana. Sitä he kaikki ovat. Riippuen siitä haluatko määritellä minut biologisen sukupuolen vai sukupuoli-identiteetin mukaan?

      Niin tai näin ihan sama tyyppi kun aina ennenkin, mikään ei ole näiden palstavuosien aikana muuksi muuttunut kuin ulosantini, avoimemmaksi. Edelleen sama ruho, sama identiteetti (joka vaan on nyt kerrottu muillekin ääneen). Ei siis mitään uutta, paitsi nimimerkki. :)

      • Tällä palstalla Allu on mies jolle ei ikinä tapahdu mitään.

        Miehen logiikassa Allu oli Alruna nimimerkkiä käyttävä "goottityttö". Mulle tulee aina Allu nimen nähdessäni mieleeni hän, ei mies jolle ei koskaan tapahdu mitään.


      • Anonyymi

        En minä halua määritellä sinua minkään mukaan, haluan vain pysyä kärryillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä halua määritellä sinua minkään mukaan, haluan vain pysyä kärryillä.

        Selvä. No sama ihminen olen kun aina suomi24 ollutkin. Nimimerkit on muuttuneet, kuvatkin vaihtuneet, ikää tullut lisää ja ajatukset avartuneet, asenteissakin on voinut muutosta tapahtua. Ja saavuttanut rohkeuteni olla avoimesti itseni, ettei enää tarvitse eri nimimerkein tai anonyymina tuoda itseään esiin ja esittää toista toisella.

        Voi olla epäselvä ja joistakin omituinen oma ittensä. Ehkä se koko historiani mulle merkittävin "saavutus". Irtisanoutua rooleista ja kurkkia kaapista. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Tällä palstalla Allu on mies jolle ei ikinä tapahdu mitään.

        Miehen logiikassa Allu oli Alruna nimimerkkiä käyttävä "goottityttö". Mulle tulee aina Allu nimen nähdessäni mieleeni hän, ei mies jolle ei koskaan tapahdu mitään.

        Ihmisiä on todella erilaisia, kuten miehiä, joille ei koskaan tapahdu mitään.
        Minä olen nainen, jolle aina jatkuvasti tapahtuu kaikenlaista.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä on todella erilaisia, kuten miehiä, joille ei koskaan tapahdu mitään.
        Minä olen nainen, jolle aina jatkuvasti tapahtuu kaikenlaista.

        - Sheena

        Juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä halua määritellä sinua minkään mukaan, haluan vain pysyä kärryillä.

        MCMLXXVI on kahden pienen tyttären äiti ja hänellä on mies. Kaapista tultuaan rakastui Lillis2020 nimimerkkiin, ilmeisesti hän MCMLXXVI on myös lesbokin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tällä palstalla Allu on mies jolle ei ikinä tapahdu mitään.

        Miehen logiikassa Allu oli Alruna nimimerkkiä käyttävä "goottityttö". Mulle tulee aina Allu nimen nähdessäni mieleeni hän, ei mies jolle ei koskaan tapahdu mitään.

        Mies, jonka ympäriltä tuolit viedään..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mies, jonka ympäriltä tuolit viedään..

        Hänestä tehty monta biisiä.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Hänestä tehty monta biisiä.

        Montako on tehty seinäruusuista?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Montako on tehty seinäruusuista?

        Jaa-a sasse?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Jaa-a sasse?

        Sesse on koira.


      • Anonyymi

        Tavallisissa ihmisten kohtaamisissa mennään biologisen sukupuolen mukaan. Eikä silläkään ole merkitystä normi arkielämässä. Sukupuoli-identiteettiä miettii kun hakee seksisuhdetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisissa ihmisten kohtaamisissa mennään biologisen sukupuolen mukaan. Eikä silläkään ole merkitystä normi arkielämässä. Sukupuoli-identiteettiä miettii kun hakee seksisuhdetta.

        Jaa, mä olen miettinyt sitä jo teininä, enkä ollut seksistä edes kiinnostunut. Sukupuoli-identiteetin miettiminen mulla käynnistyi aktiivisesti siinä kohtaa, kun mun olis pitänyt hyväksyä kasvavat rinnat ja kuukautiset.

        Ja se ahdistus mikä niistä tuli pisti mut miettimään, miksi ne ahdistaa mua. Ja miksi naismaiset asiat joita yhteiskunta syytää ja opettaa jo koukussa tuntuu niin vaikeille ja väärille. Vastenmielisille ja väsyttäville.

        Mä kohtaan aina ihmiset vain ihmisinä. Jo demiseksuaalisuuteni tekee kohtaamisesta kaikkea muuta kuin seksuaalisia.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Jaa, mä olen miettinyt sitä jo teininä, enkä ollut seksistä edes kiinnostunut. Sukupuoli-identiteetin miettiminen mulla käynnistyi aktiivisesti siinä kohtaa, kun mun olis pitänyt hyväksyä kasvavat rinnat ja kuukautiset.

        Ja se ahdistus mikä niistä tuli pisti mut miettimään, miksi ne ahdistaa mua. Ja miksi naismaiset asiat joita yhteiskunta syytää ja opettaa jo koukussa tuntuu niin vaikeille ja väärille. Vastenmielisille ja väsyttäville.

        Mä kohtaan aina ihmiset vain ihmisinä. Jo demiseksuaalisuuteni tekee kohtaamisesta kaikkea muuta kuin seksuaalisia.

        Ei ole vaataa kellään, että lähestyn seksi mielessä ensikohtaamisella enkä vielä monilla seuraavillakaan. Kiinnostaa ihmisen yläpää enempi kun alapää.

        Kun yläpään sitten tuntee ja olo on luottoisa, voi alkaa alapääkin kiinnostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä on todella erilaisia, kuten miehiä, joille ei koskaan tapahdu mitään.
        Minä olen nainen, jolle aina jatkuvasti tapahtuu kaikenlaista.

        - Sheena

        Minä taas olen täystuho, joka aina ja kaikkialla onnistuu telomaan itsensä. Eilisestä kaupunkireissustakaan en selvinnyt ilman paria laastaria. 🙈


    • Minä olen Partakaveri. Olen joko vaihtanut nimimerkkiäni aina välillä omasta tahdosta tai sitten ylläpidon pakottamana. Partakaveri lähti alta, kun joku Heli-Maija tms. lipsautti palstalla nimensä ja minä puhuttelin häntä nimeltä.

    • Anonyymi

      Minä olen tunnetun universumin ja galaksien ylipäällikkö eli Werner-Philips Von Braun.

      • Anonyymi

        Ai, sä olet se joka perusti Philips- ja Braun-firmat? Hyviä tuotteita...


    • Entinen Ihan_sivusta, tosin palstalle tullut ekaa kertaa vasta 11/20. Samoista asioista puhun myös omalla naamalla ja nimellä, jouduin paljastamaan pakotetusti identiteettini alkuvuodesta, sillä nikki vaihtui. Muilla rekatuilla nikeillä en kirjoita, vaikka välillä saatan joissakin alotuksissa eri palstoilla kirjoittaa kommentin tai pari täysin anona.

    • Anonyymi

      Lady Shave on myös minun tuotteeni eli ne säärihöylät ja vaaho.

    • Palstalla pyöriskelevien ihmisten nimet ovat minulle aivan yhdentekeviä. Oleellisinta ovat keskusteluaiheet, eivätkä mitkään nimet tai nimimerkit.

    • Anonyymi

      Seuraamalla palstaa saat kysymyksiisi vastaukset. Tosin miksi seuraisit palstaa, jos täällä kaikki ovat ärsyttäviä...

      - Sheena

      • Anonyymi

        Vitsi, vitsi...

        Tai ehkä vaan pidän ärsyttävistä ihmisistä koska ärsyyntyminen on kivaa?


      • Anonyymi

        Kysymyksiin vastaukset?? Hei, olen havainnut, että jos tällä palstalla kysyn jotain asiaa, niin kukaan ei vastaa yhtään mitään. Monenlaista muuta lässynlässyä palstalla on valtavasti, mutta kysymyksiin ei löydy vastauksia.
        J.S.V.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsi, vitsi...

        Tai ehkä vaan pidän ärsyttävistä ihmisistä koska ärsyyntyminen on kivaa?

        No niinpä voikin olla! Ryhdy siis lukemaan palstan juttuja, alat oppia tuntea sen ärsyttävät ihmiset paremmin 🤷‍♀️

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksiin vastaukset?? Hei, olen havainnut, että jos tällä palstalla kysyn jotain asiaa, niin kukaan ei vastaa yhtään mitään. Monenlaista muuta lässynlässyä palstalla on valtavasti, mutta kysymyksiin ei löydy vastauksia.
        J.S.V.

        Eikö "ei vastausta" ole ihan kelpo vastaus ? Tai no ei varmasti aloituksessa. Mutta jos aloitusta ei kukaan huomaa? Jää sinne lässyn sekaan.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Mjaa

      No en tiedä, enkä tällä tiedolla mitään tekisikään.

      Olennaisin tieto on se, että olen teistä kaikista kommentaattoreista ja muista muurahaisista ylivoimaisesti vanhin kirjoittaja - mutta en vanhin.

      (Remakkaa naurua)

      • Anonyymi

        Huh huh!

        Kylläpä on perkele hommia painettu.

        (Reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh!

        Kylläpä on perkele hommia painettu.

        (Reps)

        Mjoo

        Funtsin tässä, että tämä tällainen saattaa olla jopa autoeroottinen tai auto-älyllinen elämäntapa, tai jokin muu sutaisu. Tänne kirjoitellessa ei stressaa oikein mikään. Tämä on vapaa tila ahdistavassa ja paineistetussa elämän kammiossa, jossa on toisinaan käsittämättömän tukalaa.

        Tila on vapaa ja yleishyödyllinen.

        (Naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Funtsin tässä, että tämä tällainen saattaa olla jopa autoeroottinen tai auto-älyllinen elämäntapa, tai jokin muu sutaisu. Tänne kirjoitellessa ei stressaa oikein mikään. Tämä on vapaa tila ahdistavassa ja paineistetussa elämän kammiossa, jossa on toisinaan käsittämättömän tukalaa.

        Tila on vapaa ja yleishyödyllinen.

        (Naurua)

        Miten tämän nyt ilmaisisi lyhyesti?

        Siellä, jossa ei ole mitään, on kaikki.

        (Reps)


      • Anonyymi

        Joe Bobin multiseikkailut alkavat heti, kun saan yhteyden nettiin.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Funtsin tässä, että tämä tällainen saattaa olla jopa autoeroottinen tai auto-älyllinen elämäntapa, tai jokin muu sutaisu. Tänne kirjoitellessa ei stressaa oikein mikään. Tämä on vapaa tila ahdistavassa ja paineistetussa elämän kammiossa, jossa on toisinaan käsittämättömän tukalaa.

        Tila on vapaa ja yleishyödyllinen.

        (Naurua)

        Mites on, oletko viime aikoina sammunut näppiksen päälle, ja herännyt aamulla äät ja ööt poskessa? 😉


    • Anonyymi

      Ne on oman elämänsä sankareita. Yksinäisiä joilla ei ole elämässä sosiaalisia suhteita.

      • Anonyymi

        Aika moni hahmoista ”taitaa” olla saman yksinäisen teollitehtaan tuotteita. Wau.


    • Anonyymi

      Mikä on rokotteen numerosi ja mitä sinä muuta lukee? Numerokoodi joku sellainen se onpi.

      Asiakirjasta en huomaa mutta nettistä et, koska internet yleensä valehtelee.... on oikein hienolla söpöllä sairaanhoitajan käsialalla kirjoitettu.

    • Mie on kuulkaa vaan ja ainoastaa mie. Ja tässä pysyn.

    • Anonyymi

      Minua jäi jotenkin ihastuttamaan kun kaikkien tervejärkisten mielestäkin netistä tulostetut korona-todistukset ovat huuhaataa, niin: aika söpöllä käsialalla sairaanhoitajan käsinkirjoittama todistus ja pyyntö seuraavaan rokotukseen sekä aika:D

    • Anonyymi

      Asuukohan Epsanjassa yhtään heteromiestä, hirveää tönimistä ja perseilyä koko joukkueensa peli jalkapallossa.

    • Anonyymi

      Dark fearkin on hukassa.
      Joona oli mies1980 sitten naisasialooseri. Sitten oli palstahidalgo Eino, jolla myös useita nimimerkkejä, olen unohtanut ketä muita. Kuka tunnustaa olevansa Eino ja kertoo nykyisen nimimerkin.

      • Mä en muista ketään mies1980:ta tai Joonaa, mutta Mies1985 nimimerkkiä käyttänyt kirjoittaja oli, samoin mies86 jonka nimi alkaa J:llä. 🤔 Sitten oli Lord Boredom, Lord Selibacy, Hämärän rajoilla alias Casey Ryback, Teemu, Älyn haamu yms. legendoja.

        Mä olen edelleen sitä mieltä, että Teemu on/oli tän palstan The Goat 🐐😄
        Harmi sinänsä, että kiusaajien takia on joutunut pitämään netissä matalaa profiilia. Aikoinaan hänen palstakirjoitukset täällä ja muualla, kaikki erikoiset huhut ja juorut, sekä hänen oma varsin rehellinen Youtube-kanava oli tavallaan mielenkiintoista seurattavaa 😃 Ehdin mäkin palstaurani alussa vaihtamaan mielipiteitä hänen kanssaan täällä, eikä ollut juurikaan tylsiä hetkiä tai kirjoituksia 😅

        Kauas on tultu tuosta palstan kulta-ajasta 🙄


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa? Ja miksi?

      • Anonyymi

        Näinpä


    • Anonyymi

      Trollikka on se turkulainen punatukka, joka selitti aina ruokailujaan ja tekemisiään tarkasti, vanhainkodissa pomona työskennelllessään.
      Sai lapsen jollekin miesystävälleen joka palasi exänsä eli lastensa äidin luo, mutta petti tätä silti trollikan kanssa ( koska t halusi lapsen), isä ei ole palstalta.

      Interlocutrice on entinen Disse, Dissident, tähänsekaappi jne.

      MCML jne. on entinen Jazuli, LadyZorro, voopotin, Jan ja niin edelleen. Perheenäiti joka tajusi tykkäävänsä enemmän naisista, mutta on silti yksissä lastensa isän kanssa.

      Ja sinä taidat olla entinen Pertti.

      • MCMLXXVI

        "tykkäävänsä enemmän naisista, mutta on silti yksissä lastensa isän kanssa."

        Joo, koska tykkään enemmän vuosia kanssani eläneestä ja elämän kanssani jakaneesta ihmisestä ja miehestä, lastemme isästä, kuin ventovieraista naisista. Mikä siinä on outoa?

        Minusta ihan normaalia.

        Syöksyiskö joku sutten ventovieraita naisia jahtaamaan ja jättäisi rakastamansa miehen, vain koska tiedostaa, että viehättyy enemmän naisvartaloista, kuin miesvartaloista? Miks helvetissä?

        Se mieskin on ihminen, eikä kuka tahansa jätkä, vaan tyyppi johon olen rakastunut, turvannut ja tukeutunut vuosia. Hän on mun kumppani, ei kuka tahansa äijä kadulta.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        "tykkäävänsä enemmän naisista, mutta on silti yksissä lastensa isän kanssa."

        Joo, koska tykkään enemmän vuosia kanssani eläneestä ja elämän kanssani jakaneesta ihmisestä ja miehestä, lastemme isästä, kuin ventovieraista naisista. Mikä siinä on outoa?

        Minusta ihan normaalia.

        Syöksyiskö joku sutten ventovieraita naisia jahtaamaan ja jättäisi rakastamansa miehen, vain koska tiedostaa, että viehättyy enemmän naisvartaloista, kuin miesvartaloista? Miks helvetissä?

        Se mieskin on ihminen, eikä kuka tahansa jätkä, vaan tyyppi johon olen rakastunut, turvannut ja tukeutunut vuosia. Hän on mun kumppani, ei kuka tahansa äijä kadulta.

        Tilanne on kokonaan toinen, jos tämä parisuhde päättyy. Ja aloitan kokonaan puhtaalta pöydältä, jotakuta uutta etsien.

        Mutta että heivata ihminen menemään, jonka kanssa haluaa yhdessä olla, vaikka se vaatiskin työtä enemmän, kun uuden iskeminen.

        Sydämellähän tässä ollaan, eikä himolla.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Tilanne on kokonaan toinen, jos tämä parisuhde päättyy. Ja aloitan kokonaan puhtaalta pöydältä, jotakuta uutta etsien.

        Mutta että heivata ihminen menemään, jonka kanssa haluaa yhdessä olla, vaikka se vaatiskin työtä enemmän, kun uuden iskeminen.

        Sydämellähän tässä ollaan, eikä himolla.

        Himolla naisen perässä sitten.
        (◠‿◕)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Himolla naisen perässä sitten.
        (◠‿◕)

        Yym, no en menisi himolla sen naisenkaan perässä sen enempää. Tunnetta pitää naisenkin kanssa olla ja kuunnella. Himo on ihan jees, mutta ei pelkästään sen perässä kannata juosta.

        Ei jos mielii jotain enemmän ja vakavempaa. Ja ihan yhtälailla minä naisenkin kanssa haluisin muodostaa rakastavan, turvallisen ja toisiaan tukevan ilmapiirin ja parisuhteen. Missä molemmilla on tilaa olla mitä on, yhteisiä intressejä ja ennen kaikkea hyvä olla yhdessä.

        Mä en osaa eritellä sukupuolen mukaan suhtautumistani ja tarpeitani parisuhteessa. Sen ymmärrän, että parisuhde naisen kanssa varmasti monella tapaa on erilaista, kun miehen kanssa. Ihan jo erilaiset ihmiset tekee sen erilaisuuden miessukupuolenkin kesken, mutta naisilla on vielä omat juttunsa ja erilaisuutensa. Mun "rooli" olisi erilainen väistämättä.

        Mutta en hetkeään epäile, etteikö suhde naisen kanssa kun sen sopivan kohtaa, olisi hieno ja hyvä suhde. Tunteikas ja läheinen. Jossain määrin ehkä mulle luontevampikin.

        Mut kuten oon usein sanonut, en mene himo edellä. Menen sydän edellä ja se pätee kaikkiin ihmisiin, jotka matkallani päätepysäkille, parisuhdetta kanssani elää. Mun sydämeen, ei vain mun vuoteeseen.

        Hyvät yöt. Nyt jo väsyttää.


      • Anonyymi

        Kiitos muistutuksista. Pertti en ole, enkä ole koskaan ollut palstalla itse mitenkään näkyvä hahmo ja hyvä niin.


      • Toki toki.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        "tykkäävänsä enemmän naisista, mutta on silti yksissä lastensa isän kanssa."

        Joo, koska tykkään enemmän vuosia kanssani eläneestä ja elämän kanssani jakaneesta ihmisestä ja miehestä, lastemme isästä, kuin ventovieraista naisista. Mikä siinä on outoa?

        Minusta ihan normaalia.

        Syöksyiskö joku sutten ventovieraita naisia jahtaamaan ja jättäisi rakastamansa miehen, vain koska tiedostaa, että viehättyy enemmän naisvartaloista, kuin miesvartaloista? Miks helvetissä?

        Se mieskin on ihminen, eikä kuka tahansa jätkä, vaan tyyppi johon olen rakastunut, turvannut ja tukeutunut vuosia. Hän on mun kumppani, ei kuka tahansa äijä kadulta.

        Ei ole mitään outoa, yritin lyhyesti vain kertoa, kuka olet, kun aloittaja ei ollut kartalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään outoa, yritin lyhyesti vain kertoa, kuka olet, kun aloittaja ei ollut kartalla.

        Juu. Oli eilen vähän kireä tunnelma mulla, sori siitä. Alkoi ottaa aivoon mun tenttaaminen.


    • Niin .. sitten olen myös minä, omalla niccillä yleensä kirjoittelen, joskus anona ..

      P.S. tiedän kyllä, että olen widdun ärsyttävä nainen omien kirjoitusten kanssa ..

      ( ノ ゚ー゚)ノ ..

    • Hauska provo palstalaiselta. 😄

      Olet siis sössinyt omat ulostulosi ja harmittaa. Selvä.

      Se on vaan voi voi ja kättä housuun. 😂

      • Anonyymi

        Virheellisiä päätelmiä.

        Ei ole provo, mutta olin tosiaan yli vuoden enimmäkseen poissa ja ainakin nimimerkkien suhteen siinä ehtii putoamaan kärryltä. Ja ihan rehellisesti unohtamaankin.

        Ulostuloa en havittele. Olen vallan tyytyväinen tähän anonyymiin puskista huuteluun. Oli mulla muutama entinen rekisteröimätön nimimerkki jotka hädin tuskin rekisteröityivät kenenkään vanhan palstalaisen muistiin.

        On silti mukavaa pysyä edes joskseenkin kärryillä siitä kuka kukin oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Virheellisiä päätelmiä.

        Ei ole provo, mutta olin tosiaan yli vuoden enimmäkseen poissa ja ainakin nimimerkkien suhteen siinä ehtii putoamaan kärryltä. Ja ihan rehellisesti unohtamaankin.

        Ulostuloa en havittele. Olen vallan tyytyväinen tähän anonyymiin puskista huuteluun. Oli mulla muutama entinen rekisteröimätön nimimerkki jotka hädin tuskin rekisteröityivät kenenkään vanhan palstalaisen muistiin.

        On silti mukavaa pysyä edes joskseenkin kärryillä siitä kuka kukin oli.

        No tuollaista shaibaa kuulee vähänväliä.

        Milloin on joku Pertti tai Gentsu laukomassa vastaavaa...

        Mutta samapa tuo...ei ole minulta mistään pois. 😀


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe