Miten saada toinen mahdollisuus EX:n kanssa?

Anonyymi

Hei, tyttöystäväni erosi minusta kesän alusta. Olimme yhdessä 2,5v. Meillä oli hyvä suhde. Hänellä oli paljon stressiä, koska hänellä oli politiikka asioita sekä koulun päättökokeet. Ja myös tämä korona. Emme pystyneet näkemään, koska piti olla karanteenissa, joten puhuimme puheluissa. Ne olivat välillä hyviä ja välillä huonoja. Jokin johti kuitenkin siihen päätökseen, että hän erosi minusta. Eron jälkeen molemmat luulivat, että minä, kenestä erottiin. Olisin ollut vain sillain, että en olisi laittanut yhtään mitään hänelle, mutta toisin kävi. Laitoin hänelle viestiä, stemppasin häntä. Puhuttiin puheluissa ja ne olivat super hyviä! Hänellä oli välillä sellainen fiilis, että ehkä sitä pitäisi nähdä ja ehkä palata yhteen. Ja joku muu päivä että ei, on parenpi että pidetään pientä etäisyyttä nyt, jolloin saa miettiä rauhassa. Olen tässä miettinyt todella paljon minua, meidän suhdetta ja häntä. Ja olen myös ymmärtänyt todella hyvin miksi hän erosi minusta, vaikka meillä oli kaikki hyvin. Nyt olen korjannut itseäni ja rakastan itseäni todella paljon enemmän ja ymmärrän todella paljon paremmin, mitä hän yrittää esimerkiksi sanoa tai ihan muutenkin ketä tahansa. Olen parempi versio itsestäni. Nyt hän ei ole halunnut jutella, koska on reissussa ja ymmärrän täysin. Mutta miten pystyn näyttämään hänelle, että olen muuttunut, enkä palaa enään siihen vanhaan kehoon, mikä oli ennen. (Tämä keho mikä nyt on minulla päällä, onse mihin hän rakastui, mutta vieläkin parempi) Hän kerran kysyi puhelussa, että uskoo siihen, että alussa olet tuollainen ja sitten vähän ajan päästä samanlainen. Tiedän 100% että näin ei tule tapahtumaan! Mutta miten näytän hänelle, että olen parenpi ihminen ja pärjään myös ilman häntä, mutta en todellakaan halua elää ilman häntä. Hän on elämäni ensirakkaus ja sielunkumppani, hän on se kenen kanssa haluan viettää loppuaikani tässä maapallossa. Hän on parasta mitä minulle on käynyt. Mitä teen, että saisin toisen mahdollisuuden? Kiitos jos luitte loppuun ja kiitos jos vastaatte tähän. Arvostan palautettanne.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et kelvannut silloin, et kelpaa nyt, etkä tulevaisuudessa.
      Käytä häntä vain tarvittaessa.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi. Tiedän sen, että kelpasin hänelle ja hän ei ole sanonut minulle, että nyt älä laita mulle mitään viestiä, en halua kuulla sinusta yhtään mitään. Hän miettii pitäisikö palata vai ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe