Nolasin totaalisesti itseni naisen silmissä

Nainen pyysi auttamaan rintaliivien kanssa. Kohta tuli syvä hiljaisuus. Hän totesi lakonisesti liivien olevan väärin päin. Hetken tilannetta hölmistyneenä tarkasteltuani, totesin hänen olevan oikeassa. Oli sellaiset pitsihörhelöt, etten ollut hahmottanut miten päin ne tulisi pukea. Seuraavaa tapaamista tuskin tulee 😬

https://www.youtube.com/watch?v=rQSmfR1_SVE

76

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sentään ajanut Ford Mustang Fastbackillä hameet korviswsa ja tennarit helmojaissa.

    • Oliko se se sama nainen, joka oli lähettänyt pitsan sulle ? Pitsakuski ilmoitti jotta terveisiä Palstakamulle, vai miten sekin satu meni..?

      Periksen jäljillä, kun Peris lopetti?

      • Sinähän et koskaan lähettänyt minulle viestejä tai roiku kannoillani, vai miten se nyt menikään... Ja silti jatkat pommittamistani. Vai etkö ole huomannut etten vastaile sinulle.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sinähän et koskaan lähettänyt minulle viestejä tai roiku kannoillani, vai miten se nyt menikään... Ja silti jatkat pommittamistani. Vai etkö ole huomannut etten vastaile sinulle.

        Sanoin että hyvin harvoin. Nytkin hypit pitkin seiniä, kun sait multa vähän huomiota, etkö vain..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sanoin että hyvin harvoin. Nytkin hypit pitkin seiniä, kun sait multa vähän huomiota, etkö vain..

        Jippii...


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jippii...

        Onhan kypärä päässä? Ettet vaan taas satuta ittees..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onhan kypärä päässä? Ettet vaan taas satuta ittees..

        On. Aina. Vahingosta viisastuneena.


      • Palstakamu kirjoitti:

        On. Aina. Vahingosta viisastuneena.

        No hyvä. You go girl..👍


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No hyvä. You go girl..👍

        Kiitos, jätkä.


    • Oliko naisen etunimi Merle? 😅

      • Meni viittaus ohi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Meni viittaus ohi.

        Rintsikoista tuli mieleen, että ei kai vaan olla saman naisen rintaliivejä näpelöity. Mutta ei olla. Olisit muuten huutanut, mitäh? Mistä tiesit? 😛


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Rintsikoista tuli mieleen, että ei kai vaan olla saman naisen rintaliivejä näpelöity. Mutta ei olla. Olisit muuten huutanut, mitäh? Mistä tiesit? 😛

        Missäs sinä olet naisen rintaliivejä näpelöinyt 😲


      • Palstakamu kirjoitti:

        Missäs sinä olet naisen rintaliivejä näpelöinyt 😲

        No se ketä treffasin, sen rintsikoita silloin joskus. 😄

        Nätit pinkit pitsiset nekin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Rintsikoista tuli mieleen, että ei kai vaan olla saman naisen rintaliivejä näpelöity. Mutta ei olla. Olisit muuten huutanut, mitäh? Mistä tiesit? 😛

        Nainen nimeltä Triumph? Niin, tai mies..


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No se ketä treffasin, sen rintsikoita silloin joskus. 😄

        Nätit pinkit pitsiset nekin.

        Etenitte niin pitkälle? Ohhoh...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nainen nimeltä Triumph? Niin, tai mies..

        Transmies ehkä? ☺️


      • Palstakamu kirjoitti:

        Etenitte niin pitkälle? Ohhoh...

        Juu ja parkkipaikalla. 😂


    • Anonyymi

      Oliko palstanainen? Kieltämättä paha moka. Oikea jännämies olisi jo aiemmin muristen riuhtomnut liivit rikki ettei niistä olisi enää ollut päälle puettavaksi.

      -harmiseikirj-

      • Haha, ei sentään. Vielä olen pyrkinyt muuta kautta tapaamaan ihmisiä.


      • Sinä se kuitenkin olit, kaksoisliekki roihuaa taas ☝️


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sinä se kuitenkin olit, kaksoisliekki roihuaa taas ☝️

        Kunhan et olisi ajautunut kiellettyyn suhteeseen palstakamusen kanssa ja nyt koetat hälventää epäluuloja :D Onnea vaan teille, kerrankos sitä kipinöi vihasta rakkauteen.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan et olisi ajautunut kiellettyyn suhteeseen palstakamusen kanssa ja nyt koetat hälventää epäluuloja :D Onnea vaan teille, kerrankos sitä kipinöi vihasta rakkauteen.

        -harmiseikirj-

        Hö, älä matki mua.


    • Anonyymi

      Naisten rintaliivit ovat yllättävän hankala avata.

      • Ja varsinkin sellaiset, missä ei ole Hamasia edessä eikä takana. 😉


      • Lauruska kirjoitti:

        Ja varsinkin sellaiset, missä ei ole Hamasia edessä eikä takana. 😉

        *ei ole hakasia.


      • Etenkin naisen itsensä.


      • Olen eri mieltä. Mä ainakin saan ne oikealla kädellä peukalo-etusormi-keskisormiotteella yhdellä liikkeellä. Siis sellaiset, joissa on kaksi hakasta päällekkäin. Sen sijaan kiinni laittaminen on vaikeaa ja kahden käden homma. Ja sitten ähellyksen jälkeen ne ovat joko liian kireällä tai löysällä ja eikun sama ähellys uudestaan.


    • 😂🤣😂🤣😂

      Sorry Partis et repeilen tälle, ja muille kommenteille, mutta olin juurikin nauruterapian tarpeessa. Istun bussiasemalla bussia venaamassa. Puhki kun mikä, kroppa enemmän tai vähemmän kolottaen joka puolelta.

      Lohdutukseksi voin kertoa, että totesin aamulla pikkupöksyjä vaihtaessani laittaneeni ne eilen väärin päin jalkaan. Eikä ne hakasettomat liivitkään aina ole menneet oikein päin päälle, vaikka kuinka olen varmistanut niiden menevän oikein päin. 🙈😂

      • Kyllä elämään iloa mahtuu. Vaikka vähän hävettää, vaikka ei pitäisikään, mutta kuitenkin. Ne kerpeleen pitsit sotkivat minun senssit.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kyllä elämään iloa mahtuu. Vaikka vähän hävettää, vaikka ei pitäisikään, mutta kuitenkin. Ne kerpeleen pitsit sotkivat minun senssit.

        😂🤣😂

        Onneks ei ulkona oo hirveesti porukkaa, meinaan repesin kunnolla ääneen tolle sun vikalle lauseella. Sit äkkiä vilkasu, et kuka kuuli, vai kuuliko kukaan. Sitä ennen olin hihittänyt lähes ääneti facen ei menny niinku strömsössä -ryhmän julkaisulle. 😂

        Ei siinä mitään muuten, mut istuin yksin penkillä luurit korvissa. Saatto muutama ihminen kattoo vähän pitkään... 🤣😂


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kyllä elämään iloa mahtuu. Vaikka vähän hävettää, vaikka ei pitäisikään, mutta kuitenkin. Ne kerpeleen pitsit sotkivat minun senssit.

        Mikäs tuossa nyt pitäisi hävettää? Tosi erikoista että yritit pukea liivit päälle, en itse ole koskaan tehnyt niin. Olen kyllä riisunut satoja kertoja, se on helpompaa eikä virheitä ole tullut, ei edes silmät kiinni yhdellä kädellä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kyllä elämään iloa mahtuu. Vaikka vähän hävettää, vaikka ei pitäisikään, mutta kuitenkin. Ne kerpeleen pitsit sotkivat minun senssit.

        No kun ja jos eka kertaa näkee rintsikat niin mistä niitä tietää..😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ja jos eka kertaa näkee rintsikat niin mistä niitä tietää..😘

        Etkä mitään nolannut. Moni ei tokalla tai kolmannellakaan läpäise😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tuossa nyt pitäisi hävettää? Tosi erikoista että yritit pukea liivit päälle, en itse ole koskaan tehnyt niin. Olen kyllä riisunut satoja kertoja, se on helpompaa eikä virheitä ole tullut, ei edes silmät kiinni yhdellä kädellä.

        AsianVierestä

        Entäs mitä tapahtuu sitten, jos liiveistä ei löydykään hakasta? Nykyään on sellaisiakin olemassa. 😉


      • Ei helvetti. Istun bussissa, jossa on muitakin kuin minä ja kuski, ja repeilen kunnolla. 😂🤣😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tuossa nyt pitäisi hävettää? Tosi erikoista että yritit pukea liivit päälle, en itse ole koskaan tehnyt niin. Olen kyllä riisunut satoja kertoja, se on helpompaa eikä virheitä ole tullut, ei edes silmät kiinni yhdellä kädellä.

        AsianVierestä

        Kamu on erilainen nuori, muut kun koittaa riisua, hänpä koittaa pukea. 😄


      • Lauruska kirjoitti:

        Entäs mitä tapahtuu sitten, jos liiveistä ei löydykään hakasta? Nykyään on sellaisiakin olemassa. 😉

        Sakset, sissors sisters yes ma'm. ✂️👙


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Sakset, sissors sisters yes ma'm. ✂️👙

        Scissors C liukoinen tosiaan.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Ei helvetti. Istun bussissa, jossa on muitakin kuin minä ja kuski, ja repeilen kunnolla. 😂🤣😂

        Käytätkö urheiluliivejä?
        Kyllä jokaisessa laatuliivissä voi löytää hakasia, jos ei takaa niin sitten edestä.
        Nuo urheiluliivit on asia erikseen ja jos nainen olisi sellaiset päällensä vuokseni pukenut olisin imarreltu ja odotukset yli mitoitettu. Vastaisin 10 000 metrin juoksua tai jotain...

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö urheiluliivejä?
        Kyllä jokaisessa laatuliivissä voi löytää hakasia, jos ei takaa niin sitten edestä.
        Nuo urheiluliivit on asia erikseen ja jos nainen olisi sellaiset päällensä vuokseni pukenut olisin imarreltu ja odotukset yli mitoitettu. Vastaisin 10 000 metrin juoksua tai jotain...

        AsianVierestä

        En käytä urheiluliivejä, mutta niiden tyylisiä, jotka puetaan pään yli. Vaikka on edullisia, ovat mukavia päällä.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        En käytä urheiluliivejä, mutta niiden tyylisiä, jotka puetaan pään yli. Vaikka on edullisia, ovat mukavia päällä.

        Ei hakasia?
        Hitto, ihan uusi juttu minulle. Voidaanko tehdä tärskyt että voisit näyttää:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hakasia?
        Hitto, ihan uusi juttu minulle. Voidaanko tehdä tärskyt että voisit näyttää:)

        AsianVierestä

        Meinaan vain sitä että ihan opetusmielessä ettei menisi uskottavuus "naisen edessä":)

        AsianVierestä



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo, urheiluliivit joita ei kyllä saa pois päältä silleen "huomaamattomasti".
        Menee vähintään tukka sekaisin:)

        AsianVierestä

        Vaikka noi on halvat, niin ne on yllättävän mukavat päällä, eikä hankaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo, urheiluliivit joita ei kyllä saa pois päältä silleen "huomaamattomasti".
        Menee vähintään tukka sekaisin:)

        AsianVierestä

        Eipä niitä huomaamatta saa päältä, mutta jos ei nainen estele niitä poisotto yrityksessä, niin silloin voi aatella hyvällä mielellä flaksin olevan varma. 😎


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Vaikka noi on halvat, niin ne on yllättävän mukavat päällä, eikä hankaa.

        Se on tärkeintä, ja jos ottaa pois ei hankaa sitä vähääkään.
        Freedom.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Eipä niitä huomaamatta saa päältä, mutta jos ei nainen estele niitä poisotto yrityksessä, niin silloin voi aatella hyvällä mielellä flaksin olevan varma. 😎

        Sekaisin menevä tukka vain kiihottaa miehiä ja kyllä flaksi on jo varma ennen tuota:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekaisin menevä tukka vain kiihottaa miehiä ja kyllä flaksi on jo varma ennen tuota:)

        AsianVierestä

        Muuten, en tiedä näitkö mun toissapäiväiset tekstit Välikselle, mutta haluan kiittää sua tiistai-illan jututuksesta. Olin silloin tosi romuna, ja hyvin todennäköisesti olisin saattanut illalla itselleni jotakin tehdä, koska jaksaminen oli pykälää vaille rajan ylitystä.

        Kyse ei ollut pelkästään siitä tyypistä ja mun sitä kohtaan tuntemista tunteista, vaan mulla olin paljon muutakin kertynyt mielen päälle muutaman edellisen päivän aikana, joita en ollut pystynyt mielen päältä purkamaan. Lisäksi olin saanut edellisenä päivänä tietää, että mun psyk. sh:n käynnit loppuu syksyllä. Tuli liikaa käsiteltäviä asioita lyhyen ajan sisällä.

        Sä olit yksi niistä kolmesta jotka auttoivat mua purkamaan pahaa oloa, sekä saamaan ajatuksia omasta paskasta olosta muualle, jolloin sain tarpeeksi ladattua akkuja, jotta jaksamisen raja ei ylittynyt, ja mieli keveni huomattavasti.

        Iso kiitos sulle siitä. ❤


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Muuten, en tiedä näitkö mun toissapäiväiset tekstit Välikselle, mutta haluan kiittää sua tiistai-illan jututuksesta. Olin silloin tosi romuna, ja hyvin todennäköisesti olisin saattanut illalla itselleni jotakin tehdä, koska jaksaminen oli pykälää vaille rajan ylitystä.

        Kyse ei ollut pelkästään siitä tyypistä ja mun sitä kohtaan tuntemista tunteista, vaan mulla olin paljon muutakin kertynyt mielen päälle muutaman edellisen päivän aikana, joita en ollut pystynyt mielen päältä purkamaan. Lisäksi olin saanut edellisenä päivänä tietää, että mun psyk. sh:n käynnit loppuu syksyllä. Tuli liikaa käsiteltäviä asioita lyhyen ajan sisällä.

        Sä olit yksi niistä kolmesta jotka auttoivat mua purkamaan pahaa oloa, sekä saamaan ajatuksia omasta paskasta olosta muualle, jolloin sain tarpeeksi ladattua akkuja, jotta jaksamisen raja ei ylittynyt, ja mieli keveni huomattavasti.

        Iso kiitos sulle siitä. ❤

        Ei kestä kiittää mutta olisin huolissani jos noin kirjallisesti mukava ihminen olisi tosielämässä tilanteessa josta kerrot.

        Muista että on olemassa tuhansia, kymmeniä tuhansia ihmisiä jopa miljoonia jotka elävät tilannettasi huonommassa jamassa. Perspektiiviä pitää pitää yllä. Olet kielellesti lahjakas ja mukavalta tuntuva nainen, olet siis jo erityinen jopa niihin silikoonia rintoihin tälläävien rikkaiden vanhempien kasvattamiin täydellisiin bööniin verraten. Ero on selvä, sinulla on aivot jotka vielä toimivat, ole ylpeä siitä mitä sinulla on, ei kannata olla liian katkera siitä mitä olisi menettänyt.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kestä kiittää mutta olisin huolissani jos noin kirjallisesti mukava ihminen olisi tosielämässä tilanteessa josta kerrot.

        Muista että on olemassa tuhansia, kymmeniä tuhansia ihmisiä jopa miljoonia jotka elävät tilannettasi huonommassa jamassa. Perspektiiviä pitää pitää yllä. Olet kielellesti lahjakas ja mukavalta tuntuva nainen, olet siis jo erityinen jopa niihin silikoonia rintoihin tälläävien rikkaiden vanhempien kasvattamiin täydellisiin bööniin verraten. Ero on selvä, sinulla on aivot jotka vielä toimivat, ole ylpeä siitä mitä sinulla on, ei kannata olla liian katkera siitä mitä olisi menettänyt.

        AsianVierestä

        ...suomennettuna moni palstalla kirjoittava on silmissäni sinua vähäisempi, olet tehnyt vaikutuksen sillä tyylillä jolla kirjoitat. Olet siis ainakin minulle tärkeämpi tällä palstalla mitä 90 % kirjoittajista.
        Tämä ei tarkoita mitään, mutta samalla tarkoittaa jotain, jos ymmärrät?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kestä kiittää mutta olisin huolissani jos noin kirjallisesti mukava ihminen olisi tosielämässä tilanteessa josta kerrot.

        Muista että on olemassa tuhansia, kymmeniä tuhansia ihmisiä jopa miljoonia jotka elävät tilannettasi huonommassa jamassa. Perspektiiviä pitää pitää yllä. Olet kielellesti lahjakas ja mukavalta tuntuva nainen, olet siis jo erityinen jopa niihin silikoonia rintoihin tälläävien rikkaiden vanhempien kasvattamiin täydellisiin bööniin verraten. Ero on selvä, sinulla on aivot jotka vielä toimivat, ole ylpeä siitä mitä sinulla on, ei kannata olla liian katkera siitä mitä olisi menettänyt.

        AsianVierestä

        Kiitos. Koska olen oppinut tuntemaan oman jaksamisen rajan, ja tunsin sen olevan lähellä, siksi kerroin silloin siinä aloituksessa mitä kerroin. Tiesin alkuperäistä kommenttia kirjoittaessani, että siitä tulee keskustelua, niin sillä sen kirjoitin. Itkin ja kirjoitin vuoron perään, ja välillä samaan aikaan.

        Mulla on tullut parin vuoden aikana muutaman kerran raja melkein vastaan, ja joka kerta olen pyytänyt apua. Se oli tavallaan avunpyyntö, koska en olisi muussa tilanteessa paljastanut mitä paljastin.

        En mä ole katkera menneisyydelleni, tai nykyisyydelleni, vaikka se joskus saattaa siltä kuulostaa. Silloin oli silloin, ja nyt on nyt.

        Sille on olemassa jokin tarkoitus, että olen kahdesti selvinnyt läheltä piti tilanteesta itsarien suhteen, mutta vielä se tarkoitus ei ole tullut esiin.

        Noita heikkoja hetkiä tulee aina välillä, mutta koska olen oppinut tuntemaan sen kuinka paljon kestän, ei raja ole ylittynyt kertaakaan sitten 2004.

        Monilla on paljon huonommin, ja tiedän olevani onnekas, koska mulla on vanhemmat, lähisuku ja ystäviä, jotka eivät ole hyljänneet, vaan ovat tukeneet ja auttaneet silloin kun on apua tarvinnut, sekä hyväksyneet mut sellaisena kuin olen, virheineen päivineen.

        Jokainen ihminen on tärkeä sellaisena kuin on, eikä kukaan ole toista huonompi. Halusin vaan kiittää saamastani avusta. Se merkitsi mulle paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...suomennettuna moni palstalla kirjoittava on silmissäni sinua vähäisempi, olet tehnyt vaikutuksen sillä tyylillä jolla kirjoitat. Olet siis ainakin minulle tärkeämpi tällä palstalla mitä 90 % kirjoittajista.
        Tämä ei tarkoita mitään, mutta samalla tarkoittaa jotain, jos ymmärrät?

        AsianVierestä

        Ymmärrän kyllä. Siksi täällä palstalla viihdynkin, kun saan tasavertaista kohtelua siitä huolimatta, että olen kertonut menneisyydestäni.

        Toisaalta kun on itsensä kanssa sinut, on kokenut paljon, sekä kohdannut paljon erilaisia ihmisiä, on oppinut sen ettei kukaan ole toista parempi.

        Näkee muissa jotain positiivista, ja on oppinut ymmärtämään miksi joku käyttäytyy niin kuin käyttäytyy, antamatta sen vaikuttaa siihen miten muita kohtelee.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Kiitos. Koska olen oppinut tuntemaan oman jaksamisen rajan, ja tunsin sen olevan lähellä, siksi kerroin silloin siinä aloituksessa mitä kerroin. Tiesin alkuperäistä kommenttia kirjoittaessani, että siitä tulee keskustelua, niin sillä sen kirjoitin. Itkin ja kirjoitin vuoron perään, ja välillä samaan aikaan.

        Mulla on tullut parin vuoden aikana muutaman kerran raja melkein vastaan, ja joka kerta olen pyytänyt apua. Se oli tavallaan avunpyyntö, koska en olisi muussa tilanteessa paljastanut mitä paljastin.

        En mä ole katkera menneisyydelleni, tai nykyisyydelleni, vaikka se joskus saattaa siltä kuulostaa. Silloin oli silloin, ja nyt on nyt.

        Sille on olemassa jokin tarkoitus, että olen kahdesti selvinnyt läheltä piti tilanteesta itsarien suhteen, mutta vielä se tarkoitus ei ole tullut esiin.

        Noita heikkoja hetkiä tulee aina välillä, mutta koska olen oppinut tuntemaan sen kuinka paljon kestän, ei raja ole ylittynyt kertaakaan sitten 2004.

        Monilla on paljon huonommin, ja tiedän olevani onnekas, koska mulla on vanhemmat, lähisuku ja ystäviä, jotka eivät ole hyljänneet, vaan ovat tukeneet ja auttaneet silloin kun on apua tarvinnut, sekä hyväksyneet mut sellaisena kuin olen, virheineen päivineen.

        Jokainen ihminen on tärkeä sellaisena kuin on, eikä kukaan ole toista huonompi. Halusin vaan kiittää saamastani avusta. Se merkitsi mulle paljon.

        Call me if you need it.
        Minulla on joskus aikaa rupatella, jopa niistä vaikeista asioista.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Call me if you need it.
        Minulla on joskus aikaa rupatella, jopa niistä vaikeista asioista.

        AsianVierestä

        Kiitos. Hyvä tietää. ❤

        Se oli muuten hyvä veto, kun esitit niitä kysymyksiä miksi nainen käyttäytyy kuten käyttäytyy. Siinä joutu oikeasti pohtimaan asiaa kunnolla, ennen vastauksen antamista.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Kiitos. Hyvä tietää. ❤

        Se oli muuten hyvä veto, kun esitit niitä kysymyksiä miksi nainen käyttäytyy kuten käyttäytyy. Siinä joutu oikeasti pohtimaan asiaa kunnolla, ennen vastauksen antamista.

        No joo, tänään taas mietin miksi naiset ajattelevat joskus ehkä suoristetusti ilman syvällistä omaa tulkintaa. Olen tänään ottanut muutaman oluen ja menin hakemaan lisää lähikaupasta. Matkan varrella on puiston penkki jossa istui nainen ja hän moikkasi minulle. Moikkasin takaisin ja menin kauppaan ostamaan kolme olutta ja suodatinpusseja että saa aamulla kahveet. Takaisin palattuani hän halusi keskustella ja keskustelun lomassa hän kysyin minulta miksi hän on huomioinut minut tällä alueella, harva mies kiinnittää huomion mutta mikä syy on siihen että hän on huomannut minut?

        Vastaus on kädet, omaan siis kädet jotka viehättävät naisia joten voi aivan hyvin katkaista ne ja laittaa vitriiniin yleiskäyttöön. Eihän kukaan ole sanonut vähään aikaan että olisi kiinnostunut minusta, ihmisenä ja miehenä. Kaikki ovat sanoneet kinnittävän huomion fyysisiin ominaisuuksiini ja se tappion paikka se:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo, tänään taas mietin miksi naiset ajattelevat joskus ehkä suoristetusti ilman syvällistä omaa tulkintaa. Olen tänään ottanut muutaman oluen ja menin hakemaan lisää lähikaupasta. Matkan varrella on puiston penkki jossa istui nainen ja hän moikkasi minulle. Moikkasin takaisin ja menin kauppaan ostamaan kolme olutta ja suodatinpusseja että saa aamulla kahveet. Takaisin palattuani hän halusi keskustella ja keskustelun lomassa hän kysyin minulta miksi hän on huomioinut minut tällä alueella, harva mies kiinnittää huomion mutta mikä syy on siihen että hän on huomannut minut?

        Vastaus on kädet, omaan siis kädet jotka viehättävät naisia joten voi aivan hyvin katkaista ne ja laittaa vitriiniin yleiskäyttöön. Eihän kukaan ole sanonut vähään aikaan että olisi kiinnostunut minusta, ihmisenä ja miehenä. Kaikki ovat sanoneet kinnittävän huomion fyysisiin ominaisuuksiini ja se tappion paikka se:)

        AsianVierestä

        Hyviä pohdintoja, ja kohtaaminen taisi olla mielenkiintoinen.

        Mä kun en ole sua nähnyt, niin en fyysisiin ominaisuuksiin pysty ottamaan kantaa. Sen sijaan olen oppinut että olet fiksu, huumorintajuinen, ja sympaattinen mies, jolla on kiinnostavia ajatuksia, hyviä sellaisia, ja myös tietää mistä puhuu.

        Sen mitä olen sua oppinut "tuntemaan", olen huomannut että olet kokenut elämässä vaikeuksia, mutta selvinnyt niistä, ja ottanut niistä opiksi, ja sitä myöten ymmärrät miksi toiset ihmiset toimivat kuten toimivat. Lapsesi ovat sinulle tärkeitä, ja haluat viettää myös heidän kanssa aikaa, koska yhdessäolo, ja touhuaminen heidän kanssaan on myös sinulle tärkeää.

        Olen saanut sinusta positiivisen kuvan, ja kanssasi on mukava keskustella asiasta kuin asiasta, koska se keskustelu ei ole vain latteuksien heittoa vuorotellen, vaan oikeasti on mietittävä ja analysoitava keskustelun aiheita ja omaa mielipidettä siihen, ennen vasta-argumentin antoa.

        Nyt mun on lähdettävä petiin, mutta oli mukava taas jutella. Palsta ja te kaikki kirjoittajat olette se voimavara, jonka avulla olen päässyt irtautumaan kotini pienoiskuplasta muiden ihmisten pariin, lähtemättä kuitenkaan kotoa.

        Palaillaan.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Hyviä pohdintoja, ja kohtaaminen taisi olla mielenkiintoinen.

        Mä kun en ole sua nähnyt, niin en fyysisiin ominaisuuksiin pysty ottamaan kantaa. Sen sijaan olen oppinut että olet fiksu, huumorintajuinen, ja sympaattinen mies, jolla on kiinnostavia ajatuksia, hyviä sellaisia, ja myös tietää mistä puhuu.

        Sen mitä olen sua oppinut "tuntemaan", olen huomannut että olet kokenut elämässä vaikeuksia, mutta selvinnyt niistä, ja ottanut niistä opiksi, ja sitä myöten ymmärrät miksi toiset ihmiset toimivat kuten toimivat. Lapsesi ovat sinulle tärkeitä, ja haluat viettää myös heidän kanssa aikaa, koska yhdessäolo, ja touhuaminen heidän kanssaan on myös sinulle tärkeää.

        Olen saanut sinusta positiivisen kuvan, ja kanssasi on mukava keskustella asiasta kuin asiasta, koska se keskustelu ei ole vain latteuksien heittoa vuorotellen, vaan oikeasti on mietittävä ja analysoitava keskustelun aiheita ja omaa mielipidettä siihen, ennen vasta-argumentin antoa.

        Nyt mun on lähdettävä petiin, mutta oli mukava taas jutella. Palsta ja te kaikki kirjoittajat olette se voimavara, jonka avulla olen päässyt irtautumaan kotini pienoiskuplasta muiden ihmisten pariin, lähtemättä kuitenkaan kotoa.

        Palaillaan.

        Nuku hyvin peitto haarojen välissä sillä päällä sitä ei tässä kuumuudessa voi pitää.
        Kiitos sanoistasi, tunnistin itseni joistakin kohdista.
        Hyvää yötä palstalle. Name of the game, football.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        En käytä urheiluliivejä, mutta niiden tyylisiä, jotka puetaan pään yli. Vaikka on edullisia, ovat mukavia päällä.

        Samat sanat. Lisäksi ne tukevat isohkoja paremmin kuin normirintsikat.


    • Anonyymi

      Tarina implikoi että hetkeä aikaisemmin olit sen naisen kanssa kuin hänellä ei vielä ollut rintsikoita. Ehkä vaatetusta oli ollut aiemmin vieläkin vähemmän? Eli ehkä jotain oli tapahtunut hetki sitten?

      Ja muistan että et niin kovin kauan aikaa sitten sanoit ettet ole kummoinenkaan saamaan naisia. Muistanko väärin, vai kävikö tässä nyt joku poikkeus?

      • Olen todella surkea naisten kanssa, sillä olen sosiaalisesti niin kömpelö. No nyt oli niin noheva nainen, että teki aloitteen kehumalla partaani ja vei mukanaan kädestä pitäen :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen todella surkea naisten kanssa, sillä olen sosiaalisesti niin kömpelö. No nyt oli niin noheva nainen, että teki aloitteen kehumalla partaani ja vei mukanaan kädestä pitäen :D

        Antoiko paljaalla? Kannattaa käydä testeissä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antoiko paljaalla? Kannattaa käydä testeissä.

        -harmiseikirj-

        Nykyisin kortsu on juotettu kiinni ilotteluvehkeeseeni.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Nykyisin kortsu on juotettu kiinni ilotteluvehkeeseeni.

        Sitäpä harmis onkin nyt jäänyt miettimään.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Nykyisin kortsu on juotettu kiinni ilotteluvehkeeseeni.

        Ei passaa täyttyä sitten, muuten kumi puhkee.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen todella surkea naisten kanssa, sillä olen sosiaalisesti niin kömpelö. No nyt oli niin noheva nainen, että teki aloitteen kehumalla partaani ja vei mukanaan kädestä pitäen :D

        Kuka heteromies voi sanoa "Olen todella surkea naisten kanssa" kun on hetkeä aikaisemmin saanut seksiä ja vieläpä naisen aloitteesta?

        Meinaan, että kuinka kauan kehtaat ylläpitää tätä "en saa naisia" -valekaapua vakavalla naamalla?

        Tällä foorumilla on useita miehiä jotka eivät ole ikinä saaneet naista vaikka ovat itsekin yrittäneet. Vaikka ne onkin niitä pahnanpohjimmaisia, niin on ne panohaluisia miehiä nekin, teknisesti ottaen.

        Minä en ole ihan sellainen, mutta ikinä en ole saanut seksiä entuudestaan täysin tuntemattomalta naiselta, enkä koskaan irtoseksiä, aina on ollut jonkinlainen suhteen tapainen pohjalla, tai edes pidempi tuttavuus.

        Joten se että saa tuollaista pikaseksiä on kyllä "panoalfan" merkki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka heteromies voi sanoa "Olen todella surkea naisten kanssa" kun on hetkeä aikaisemmin saanut seksiä ja vieläpä naisen aloitteesta?

        Meinaan, että kuinka kauan kehtaat ylläpitää tätä "en saa naisia" -valekaapua vakavalla naamalla?

        Tällä foorumilla on useita miehiä jotka eivät ole ikinä saaneet naista vaikka ovat itsekin yrittäneet. Vaikka ne onkin niitä pahnanpohjimmaisia, niin on ne panohaluisia miehiä nekin, teknisesti ottaen.

        Minä en ole ihan sellainen, mutta ikinä en ole saanut seksiä entuudestaan täysin tuntemattomalta naiselta, enkä koskaan irtoseksiä, aina on ollut jonkinlainen suhteen tapainen pohjalla, tai edes pidempi tuttavuus.

        Joten se että saa tuollaista pikaseksiä on kyllä "panoalfan" merkki.

        Olemme naamatuttuja entuudestaan, joten kyse ei ollut mistään pokasta. Ja johan edellisestä kerrasta on vierähtänyt jo varmaan useampi vuosi. Minulla on tosiaan ongelmana, että en osaa oikein lukea ihmisiä. En ymmärrä mitään flirttailusta, joten naiskontaktit ovat vähissä. Mutta joskus se Uunoakin onnistaa. Siksi kannattaa liikkua tuolla ihmisten ilmoilla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nää nykyiset puhallettavat parparat voi olla oikukkaita. Ennen oli kaikki paremmin.

    • Anonyymi

      Jaa, pikemminki päinvastoin, kovin jouheva rintaliivienkäsittelytaito voi herättää epäilyksiä, että niitä on tullu sitte riisuttuu oikein urakalla.https://youtu.be/ZsEobpxECzU

    • Anonyymi

      Onko video kyseisestä liivin pukemis tilaisuudesta, tuo on kyllä mies, onko sukupuolikin mennyt sitten sekaisin.

    • Käyttää pitsihörhelöitä? Sika! Jätä se.

      Siis oikeasti en ymmärrä jotain pitsijuttuja. Kun kukaan ei kulje yleensä rintsikat esillä, niin miksi uhrata käytännöllisyyttä jollekin estetiikalle tuollaisessa asiassa.

      • Jep. Mun kalsaritkin on sellaista pappamallia.


      • Anonyymi

        Ihan sinulle ne hörhelöt höpö! Kun tulen luoksesi hörhelöissä niin sulat käsissäni💞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sinulle ne hörhelöt höpö! Kun tulen luoksesi hörhelöissä niin sulat käsissäni💞

        Joo, näillä helteillä sulaa helposti tuutit sun muut.

        On näemmä saanut helle myös afrikkalaisia tapoja myös kalpeanaamoille. Vai olisiko kehopositiivisuus vallannut mieliä. Kun olen tässä nähnyt nyt lyhyen ajan sisään useita tissejä ilman pitsejä, liivejä tai mitään. Kun niitä ennen on näkynyt korkeintaan hiekkarannalla itseään palvaavilla. Kai sitä tähänkin tottuu. Kohta ei kiinnitä mitään huomiota koko asiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1572
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      59
      1153
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1000
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      104
      947
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      722
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe