Oletteko maailman ja synnin ystävä perkelen kanssa

Oletteko maailman ja synnin ystävä perkelen kanssa. Onko teillä perkele Isäksi ??
Maailma rakastaa teitä valtavasti kun te teette Jeesus syntisten Ystäväksi ja paappo syntiä ,, niinkuin rakas lapsi. Olette maailman ja perkelen ystävä silloin.
1. Joh. 3:8
Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
1. Joh. 3:10
Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.
Matt. 11
18 Sillä Johannes tuli, hän ei syö eikä juo, ja he sanovat: 'Hänessä on riivaaja'.
19 Ihmisen Poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!' Ja viisaus on oikeaksi näytetty teoissansa."
Joh. 8:44
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

15

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikea vastaus on kohtuus kaikessa.

• Anonyymi

Voiko siis olla kohtuullisessa määrin uskova?

• Anonyymi kirjoitti:

Voiko siis olla kohtuullisessa määrin uskova?

Ilmeisesti voi. Uskoo edes jotenkin järkeenkäyvät asiat mutta järkeen käymättömiä ei. Suurin osa kristityistä on tällaisia.

• Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

Ilmeisesti voi. Uskoo edes jotenkin järkeenkäyvät asiat mutta järkeen käymättömiä ei. Suurin osa kristityistä on tällaisia.

Näin on. Jos kristittynä esiintyvälle muistittaa mieliin epämukavia Raamatun kohtia, niin johan alkaa kiemurtelu ja pois selittely. Tämä palsta tuosta hyvä esimerkki.

• "Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot."

Miksi maailmassa on sitten vielä syntiä eli perkeleen tekoja vaikka Jumalan poika ilmestyi 2000 vuotta sitten?

"Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole."

Jos perkele on sama kuin saatana niin hän murhasi vain 10 ihmistä Raamatun mukaan. Nämä 10 olivat Jobin lapset, jotka saatana siis tappoi Jumalan luvalla. Samaan aikaan Jumala tappoi yli 2 miljoonaa ihmistä. Tässä Jumalan tappamisksi on laskettu vain ne uhrit, jotka on Raamtussa ilmoitettu lukumäärinä. Esimerkiksi tulvauhrit pitää laskea tämän luvun päälle.

• >Miksi maailmassa on sitten vielä syntiä eli perkeleen tekoja vaikka Jumalan poika ilmestyi 2000 vuotta sitten?

Duuni on yhä vaiheessa, mutta Poitsuhan saattaa iskeä ilmatilaamme jo nousuviikolla ja panna pystyyn sellaiset pirskeet että siinä persujen puoluekokouskin kalpenee.

Tulis nyt pian ne F-35:t. Niille voi olla yllättävää käyttöä.

• Anonyymi

"maailmassa vielä syntisiä"

"Kuka muu kuin minä Herra !
        Ei ole muuta Jumalaa kuin minä. Minä olen vanhurskas pelastaja, ei ole ketään muuta"
        Jes: 45: 21

• Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

>Miksi maailmassa on sitten vielä syntiä eli perkeleen tekoja vaikka Jumalan poika ilmestyi 2000 vuotta sitten?

Duuni on yhä vaiheessa, mutta Poitsuhan saattaa iskeä ilmatilaamme jo nousuviikolla ja panna pystyyn sellaiset pirskeet että siinä persujen puoluekokouskin kalpenee.

Tulis nyt pian ne F-35:t. Niille voi olla yllättävää käyttöä.

"Tulis nyt pian ne F-35:t. Niille voi olla yllättävää käyttöä."

Minä pelkään eniten sitä, että jos Jeesus päättää laskeutua taas Jerusalemiin niin eivät ehdi edes naulata ristille kun Iron Dome on ampunut jo hänet alas.

• Anonyymi
        Strong-atheist kirjoitti:

"Tulis nyt pian ne F-35:t. Niille voi olla yllättävää käyttöä."

Minä pelkään eniten sitä, että jos Jeesus päättää laskeutua taas Jerusalemiin niin eivät ehdi edes naulata ristille kun Iron Dome on ampunut jo hänet alas.

Ja miksi ei ampusi, väärä jumala juutalaisille. Ei, Jerusalem ei ole turvallinen paikka Jeesukselle.

-a-teisti-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi ei ampusi, väärä jumala juutalaisille. Ei, Jerusalem ei ole turvallinen paikka Jeesukselle.

-a-teisti-

Niinpä, vaikea ajatella, että mikä olisi riittävän turvallinen paikka, koska kristitytkin käyttävät Jeesusta tosi Jumalana ja teuratettuna pääsiäisen lampaana uhrina itsensä puolesta - mikä todistaisi, ettei historia toista itseään?

• Anonyymi kirjoitti:

-a-teisti-

Eikö Öljymäellä ole Amerikan hihhulien riistakameratkin Jeesusta varten?

Israelin ilmapuolustus on kyllä sitä luokkaa, että vaikkapa Ugandaan laskeutuminen olisi paljon järkevämpää. Ei juuri ilmatorjuntaa ja kansa pelkkiä jeesustelijoita – napakymppi.

• Anonyymi kirjoitti:

"maailmassa vielä syntisiä"

"Kuka muu kuin minä Herra !
        Ei ole muuta Jumalaa kuin minä. Minä olen vanhurskas pelastaja, ei ole ketään muuta"
        Jes: 45: 21

>Ei ole muuta Jumalaa kuin minä. Minä olen vanhurskas pelastaja, ei ole ketään muuta"

Tuotakaan vähää Herra ei saanut sanottua itse, vaan piti käyttää nisäkästä.

• Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

>Ei ole muuta Jumalaa kuin minä. Minä olen vanhurskas pelastaja, ei ole ketään muuta"

Tuotakaan vähää Herra ei saanut sanottua itse, vaan piti käyttää nisäkästä.

"Tuotakaan vähää Herra ei saanut sanottua itse, vaan piti käyttää nisäkästä."

Jännää, että Jahvella itselläänkin on kaksikylkisymmetrisen elukan ruumis (ja ehkä itsekin nisäkäs) kuten esimerkiksi madoilla, kärpäsillä, hiirillä, ahvenilla jne. Toki sama mielikuvituksen puute vaivaa myös ufomiehiä.

• Anonyymi

<<Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.<<

No yritti, kun käski julistaa taivasten valtakunnan tulleen maanpäälle ja sanoi profeettojen ja Mooseksen lain olleen vain Johannekseen asti sekä Jumalan valtakunnan sisäisesti meissä.

Sitten fariseus, joiden Isä Jumala Jahve on Johanneksen evankeliumin mukaan juuri tuo perkele, jota Jeesus vastusti, niin Jahve onkin nyt sitten itse Jumalan paikalla Jeesuksen teurastetun lampaan uhrilahjalla ja ehtoollisen vietolla Herran kuoleman julistamiseksi, joten ei onnistunut tuo perkeleen ja synnin tyhjäksi tekeminen, kun itse tosi Jumala on uhrilahjana Jahvelle.

• Anonyymi

Meni vain kahta hullummaksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe