On tyhmä jos ei syö kuten minä

Anonyymi

Minä syön ja voin hyvin ja olen vaihtuva vaihduttaja.En syö muuta kuin:Syön spakettia ja halpaa vanilia jäätelöä ja fussiiilia johon kaadan rasvatonta ryspi öljyä.Ruuoam pitää olla HYVÄÄ, se ei muuten laihduta.Sitten Lidlin halpaa hedelmätoffeeta ja suklaata ja salmiakkia.Verenpainerni on enää 279/341 kun aloin syömään näin terveellisesti.Verensokeri terveellinen 57.Olette tyhmiä jos ette syö kuten minä.Tänään menen suolle juoksemaan rullaluistimet jalassa.Olette tyhmiä ja laiskoja ja pulleita naisia kun ette mene suolle juoksemaan ja syötte pitzsaa.Minä miehenä onnistun laihduttamaan naisia jotka on tyhmiä kun sanon heille että he on lihavia.He laihtuu heti kun näen seuraavan kerran.Moni mies ei pysty siihen mitä minä,sanomaan totuuden naisista ja heidän läskeistä.

27

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lutkutan spakettia koska se on hyvää.Syökää näin ja HYVÄÄ ruokaa::

      Syö näin:
      Spakettia 1 : ksi cilokrammaa
      Rypsiöljyä 3 : lme tesi litraa
      Suklaata 250 : mentä cilo krammaa levy
      Vanilia jäätelöä (halpaa) 1.5:iisi litraa
      Fussiiilia 3 lme kpl
      Jauhemaksaa 245 :iisi krammaa (tarjouksesta).
      Keitä rypsiöljyä hellalla isossa lämpötilassa,lisää suklaa ja jäätelö ja sekoita.Kaada spakettia ja maksaa sekaan ja aseta tarjolle ja koristele fussiiiileilla.On hyvää ja laihtuu.Älä syö jälkiruoka tai et laihdu.Voit käydä yöllä syömässä 3 pussia hedelmätoffeeta kellarissa.Niin ei haittaa YHTÄÄN laihtumista vaan LAIHDUT KOKO ajan.Tekee hyvää aivoille ja älylle kuten minusta näette
      Terv lutkuttaja-pihtimittaaja 60 vee.

      • Anonyymi

        Siis todellisuudessa et ole pihtimittaava mansikkakakkumies, vaan lutkuttava parodiapimu. Ei millään pahalla tai vähätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis todellisuudessa et ole pihtimittaava mansikkakakkumies, vaan lutkuttava parodiapimu. Ei millään pahalla tai vähätellen.

        "Ei millään pahalla tai vähätellen."

        Tuo näennäinen parodia horisontteineen oli hauskaa muutamia päiviä. Sen jälkeen selvisikin, että tuossa lutkuttamisessa kyse onkin sairaudesta. Kenekään sairaudella ilakointi ei saa olla hauskaa.

        Lutkuttaja: sinut on nähty ja huomioitu. Jos sairaudeltasi kykenet asiasi lopettamaan, niin lopeta. Muussa tapauksessa jatkat tietenkin tautiasi vastaavien oireiden mukaisesti.

        Massiivikalorihöpöttäjän sairaus puolestaan on erilainen, eikä se liity lutkuttamiseen, vaan oman itsensä hallintaan.

        Toivotaan molemmille (pikaista) paranemista, jos sellainen on mahdollista.


    • Anonyymi

      Kiitos aloittaja näistä laihdutusvinkeistä. Minä olen nauranut niin paljon että olen unohtanut kokonaan syödä. 😂😂😂😂😂😂😅🤣

      • Anonyymi

        Miksi vastaat itsellesi ja kehut itseäsi? Ei tarvitse vastata, me kyllä tiedämme.


    • Anonyymi

      Minua ärsyttää pulleat naiset.Siksi katson kaiket päivät ärsyttävöstä juu tupista videoita missä ärsyttävät pulleat naiset syövät minun kiusakseni piztsaa.Minulla on tapana olla hyvin ärtynyt.En tiedä miksi mutta olen ollut raittiina nyt kolmatta päivää.Kirjoitan videoiden kommenttikenttiin että minua ärsyttää.En ymmärrä miksi naiset syövät vaikka minä, mies, sanon että se ärsyttää minua, jolla on vaikutusvaltaa koska pihtimittaan alavatsaaani 3 lme kertaa päivässä.Pyöräilen suolla 22 ksi tuntia päivässä.Naisten olisi syytä oppia ettei minua sovi ärsyttää.Edes sillä että on väärän kokoinen.Se ärsyttää.

      • Anonyymi

        Sinä olet kylläkin nainen aka. parodiapimu.


      • Anonyymi

        Tuskin naisille sinun nysä kelpaa....😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin naisille sinun nysä kelpaa....😏

        Naiset aina sanovat, ettei koolla ole väliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin naisille sinun nysä kelpaa....😏

        Se on suuri,se on aivan mahoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset aina sanovat, ettei koolla ole väliä?

        "Naiset aina sanovat, ettei koolla ole väliä?'

        Vain silloin sanotaan noin kun ei haluta pahoittaa miehen mieltä.


    • Anonyymi

      Aloitus on täyttä asiaa mutta joku on nyt käyttänyt minun tietojani hyväksi ja esittää minun ideani omanaan. Olen usein kertonut että karkit ei lihota jos ne syö kellarissa.

    • Anonyymi

      siinäpä oli viisas alkukirjoitus, varmaan onnellisen perheen onnellinen isä.

    • Anonyymi

      Korjaan aloitusta sillä olen keksinyt että ei saakaan hiihtää eikä juosta 56 :uusi tuntia päivässä vaan pitää juosta portaita ja se on ainoa tapa laihduttaa.Samalla syödään HERKKUJA koska paha ruoka LIHOTTAA ja herkut LAIHDUTTAA.Jos sydän pettää kesken porrasjuoksun niin käytä DESIGRILLAATTORIA.Aivojen pettämisen huomaa kyllä muut mutta jos asut yksin niin jatka juoksemista.nukkuminen on turhaa ja estää laihtumisen ja ei kuluta 55274ljä kaloria päivässä.

    • Anonyymi

      Tämäkin oli minun ideani ja nyt joku matkii minua.Minä en ole aloittaja vaan joku muu.Tietojani vain käytetään hyväksi.

    • Anonyymi

      Tämä oli paras ohje mitä tällä palstall on saanut lukea IKINÄ.Vaikka itse sanonkin.

    • Anonyymi

      Jakuinka sinusta tuli noin tyhmä?

      • Anonyymi

        Minä sain sen lahjaksi vanhemmiltani. Se oli kääritty ensimmäisenä jouluna punaiseen pakettiin kuusen alle. Muuta en muista, mutta siitä saakka olen saanut kuulla tuota samaa.

        Selvittikö tuo asiaa sinulle, ettei tarvitse kysyä toistamiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain sen lahjaksi vanhemmiltani. Se oli kääritty ensimmäisenä jouluna punaiseen pakettiin kuusen alle. Muuta en muista, mutta siitä saakka olen saanut kuulla tuota samaa.

        Selvittikö tuo asiaa sinulle, ettei tarvitse kysyä toistamiseen?

        Kiitos rehellisestä vastauksesta.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe