Ei tällä palstalla ole kuin 20 henkilöö, jotka viestittelee toisilleen. Sen näkee luvuista.Ei täällä koko Suomea ole, pieni porukka vain.
Olen pettynyt
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sillon ole suurempi todennäköisyys siihen että se oma kaivattu on täällä?
- Anonyymi
Ei vaan on suurempi vaara, että saat jonkun psykiatrisesti sairaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan on suurempi vaara, että saat jonkun psykiatrisesti sairaan.
On tietenkin. On silti mahdollisuus siihen.
- Anonyymi
Vain kourallinen ihmisiä, jokunen suupaltti. Olisi melkoinen yhteensattuma, että tänne livestä toisensa tuntevat päätyisivät, saati että ajoitus osuisi.
- Anonyymi
Näinhän se menee, jos et usko ite niin tee aloitus ja kato kuin moni siihen vastaa.
- Anonyymi
Millonkas hiekkalaatikolle 20 enempää mahtuiskaan, vaikka sopu sijaa antaa vaihtelevasti.
Rasittavan järjestelmällistä aiheiden suhteen, koska monipuoliset aiheet halutaan tupata samaan kategoriaan. En pidä moisesta sullomisesta.- Anonyymi
Ainahan olet vapaa kattomaan muitakin gaterikoita. Olet vapaa, eikö se riitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan olet vapaa kattomaan muitakin gaterikoita. Olet vapaa, eikö se riitä?
Olen katsellutkin joka puolelle. Mutta jos ei ole muita viestittelijöitä, en itsekään niissä viihdy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen katsellutkin joka puolelle. Mutta jos ei ole muita viestittelijöitä, en itsekään niissä viihdy.
Niin ei täällä ole kuin kourallinen jotka viestittelee toisilleen. Ei täällä ketään ole.
- Anonyymi
Taitaa olla aloituksetkin vain kourallisen ihmisten tekemiä.
- Anonyymi
Toikii yks tehtailee aloituksia, jotta viihtyis itse.
- Anonyymi
sen takia tääkään aloitus ei menesty, kun on vain tuo yksi kirjoittaja.
- Anonyymi
Ja taas on päivä uus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013781
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482701- 1142529
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392028Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301797Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221581- 271552
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701305Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81281