Ei tällä palstalla ole kuin 20 henkilöö, jotka viestittelee toisilleen. Sen näkee luvuista.Ei täällä koko Suomea ole, pieni porukka vain.
Olen pettynyt
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sillon ole suurempi todennäköisyys siihen että se oma kaivattu on täällä?
- Anonyymi
Ei vaan on suurempi vaara, että saat jonkun psykiatrisesti sairaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan on suurempi vaara, että saat jonkun psykiatrisesti sairaan.
On tietenkin. On silti mahdollisuus siihen.
- Anonyymi
Vain kourallinen ihmisiä, jokunen suupaltti. Olisi melkoinen yhteensattuma, että tänne livestä toisensa tuntevat päätyisivät, saati että ajoitus osuisi.
- Anonyymi
Näinhän se menee, jos et usko ite niin tee aloitus ja kato kuin moni siihen vastaa.
- Anonyymi
Millonkas hiekkalaatikolle 20 enempää mahtuiskaan, vaikka sopu sijaa antaa vaihtelevasti.
Rasittavan järjestelmällistä aiheiden suhteen, koska monipuoliset aiheet halutaan tupata samaan kategoriaan. En pidä moisesta sullomisesta.- Anonyymi
Ainahan olet vapaa kattomaan muitakin gaterikoita. Olet vapaa, eikö se riitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan olet vapaa kattomaan muitakin gaterikoita. Olet vapaa, eikö se riitä?
Olen katsellutkin joka puolelle. Mutta jos ei ole muita viestittelijöitä, en itsekään niissä viihdy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen katsellutkin joka puolelle. Mutta jos ei ole muita viestittelijöitä, en itsekään niissä viihdy.
Niin ei täällä ole kuin kourallinen jotka viestittelee toisilleen. Ei täällä ketään ole.
- Anonyymi
Taitaa olla aloituksetkin vain kourallisen ihmisten tekemiä.
- Anonyymi
Toikii yks tehtailee aloituksia, jotta viihtyis itse.
- Anonyymi
sen takia tääkään aloitus ei menesty, kun on vain tuo yksi kirjoittaja.
- Anonyymi
Ja taas on päivä uus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749