Totuus on kirpaissut

Anonyymi

Aina kun asioista puhutaan suoraan ja kaunistelematta. Nyt se koskee näitä ylipainon rasittamia ihmiskehoja. Teitä on muuten paljon, varmaan lähes jokaisen tuttavapiirissä. Miten puolustatte sitä että olette valtava kulujen kohde yhteiskunnalle mikäli sairastutte ja niinhän siinä yleensä käy? Muusta en itse välitä. Itepä ulkonäköänne katotte peiliin joka päivä. Tiedätte itsekin sanomatta nämä asiat, ei pitäisi tuntua missään mikäli itsetuntonne on kohdillaan niinkuin väitätte. Vaan harvalla se on. Niin se on. Turha teidän on alkaa nappeja tarjoamaan mielipiteensä sanoville, ottakaa ensin itse se pienikin askel kohti terveempää elämää, mikä se sitten onkin. Voikaa paremmin.

16

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä normaalia on ylipainossa ja liikalihavuudessa sen enempää kun esim.pridessa ja narkkaamisessa?? Ei mitään.

• Anonyymi

Ennen kun menna uimaranta kanata tekke kotona kasipanoliike.

• Anonyymi

Tuomitsen ylensyönnistä aiheutuneen lihavuuden, pridehörhöt, tatuointipellet, juopot ja kaikki yhteiskunnan rasitteet! Aika on se ettei enää ole varaa teihin.

• Anonyymi

Olet täysin oikeassa, allekirjoitan kaikki. Lisään listaan vielä viherpiipertäjät, jotka kuvittelevat pelastavansa maailman. Kuvittelevat Suomen olevan maailman napa ja maailman suurin pinta-alaltaan. Kuvittelevat Suomen olevan maailman suurin saastuttaja.
        Heidän mukaansa meiltä on lopetettava öljy- ja puulämmitys, maatalous, loputkin tehtaat, autoilu, jne.jne.
        Unohtavat vain, että kuka meidät sitten elättää? Ottaako Sannamari velkaa niin paljon, että riittää elätysraha seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi?
        Uhrataan Suomi koko maailman puolesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet täysin oikeassa, allekirjoitan kaikki. Lisään listaan vielä viherpiipertäjät, jotka kuvittelevat pelastavansa maailman. Kuvittelevat Suomen olevan maailman napa ja maailman suurin pinta-alaltaan. Kuvittelevat Suomen olevan maailman suurin saastuttaja.
        Heidän mukaansa meiltä on lopetettava öljy- ja puulämmitys, maatalous, loputkin tehtaat, autoilu, jne.jne.
        Unohtavat vain, että kuka meidät sitten elättää? Ottaako Sannamari velkaa niin paljon, että riittää elätysraha seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi?
        Uhrataan Suomi koko maailman puolesta!

Saadakko Manu jaada asu soomimaa? Manu luppa ei otta tattoo ja koitta pyssy hoika poika. Ei myoska vihherpiipera taika koske toisen miehen kikel.

• Anonyymi

Älkää kommentoiko tämän aloittajan juttuja.....

• Anonyymi

Kommentoit jo ähäkutti sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoit jo ähäkutti sua

Kuinka tyhmä oikein olet, tuossa ei kommentoitu sanallakaan aloitusta.

• Anonyymi

Yhteiskunnalle aiheutuu valtavasti kuluja monista muistakin asioista, kuten mielenterveyskulut, mitä joukkoa tämä "läskiraivoaja" täällä itse edustaa. Myöskin pitkäaikaistyöttömistä, joita hän epäilemättä myöskin edustaa. Päihteidenkäyttäjät yms yms yms. Lista on loputon...

• Anonyymi

Oletko pitkäaikaistyötön? Minä olen ollut viimeksi työtön vuonna kuusi vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko pitkäaikaistyötön? Minä olen ollut viimeksi työtön vuonna kuusi vuotta sitten.

Nyt et enää ole työtön, kun olet pään takia eläkkeellä. Pieni eläke, kun tuon pään takia työura jäi kovin lyhyeksi ja nyt vahtaat ihmisten vartaloita kokopäiväisesti. Hanki jokin harrastus, että siellä otsaluun takana pyöris jotain muutakin ajateltavaa kuin ihmisten paino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt et enää ole työtön, kun olet pään takia eläkkeellä. Pieni eläke, kun tuon pään takia työura jäi kovin lyhyeksi ja nyt vahtaat ihmisten vartaloita kokopäiväisesti. Hanki jokin harrastus, että siellä otsaluun takana pyöris jotain muutakin ajateltavaa kuin ihmisten paino.

Oletko itse laiska läski joka ei vaan jaksa mitään tehä surkean olotilansa ja ihrojensa vuoksi?? Onko työt tekemätön homma laiskalle fantille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin fantit jää nuorina sirkuksesta eläkkeelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole, ihan vakituisessa työssä käyn! Ja minulla on muutakin elämää ja mietittävää ku muiden läskit. Jokainenpa ne ihan itse kantaa, ei kuulu sinulle eikä minulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin fantit jää nuorina sirkuksesta eläkkeelle!

Tuo oli 😂

• Anonyymi

Ootko käynyt Rovaniemellä. Jutuista päätellen, et.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      12081
    2. 78
      3886
    3. Neekererijoukko nöyryytti suomalaispoliisia

Poliisin oli pakko sanoa jatkakaa rikastamista.
      Oulu
      139
      2139
    4. Veneessä asuminen

Moi Tässä on mieleen hiipinyt ajatus että muuttaisin veneeseen kun lapset tuosta katoaa omille teilleen. Se ei tapahdu ihan heti niin tässä oon koitta
      Yleistä veneilystä
      44
      2064
    5. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1956
    6. Voi Pikkarainen

Sun viimeisin insta kuva. Oot sit oikein taas asetellut Martinan shakkerin pöydälle ja kattokaa, Nalakin näkyy, unohdit vaan Fiatin avaimet. Teidän ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1726
    7. Anne Aitolehti ei ole ottanut koronarokotusta

Jopa Martina on ottanut yhden. Turisee näitä tietoja instassaan, eli ihan julkista tietoa on. Ja Espanjassa ovat. Hohhoijaa tuota typeryyttä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1651
    8. Maisan vihaajille ikäviä uutisia

Kaikista epäonnentoivotuksista ja muusta perseilyistä huolimatta Maisa ja Mikko saivat ihanan tyttövauvan. Voimia vihaajille 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1481
    9. Poliisi vaatii viittä miestä vangittavaksi epäiltyinä Seinäjoella marraskuun lopulla tapahtuneesta

Onkohan kukaan seuraamassa tai katsomassa oikeuden papereita. löytyyköhän vinkkejä henkilöistä sitten m-infosta tai y-laudalta?
      Seinäjoki
      59
      1474
    10. Onko ässien suhteen bilettäjä sittenkin Sofia

Stefu yrittää pitää työmoodia päällä ja natku vaan bilettää? https://www.seiska.fi/kotimaa/sofia-belorf-ja-stefan-therman-herattivat-huomiota-aamuvarh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1373
    Aihe