Olen ollut mieheni kanssa yhdessä viisi vuotta, avoliitossa neljä vuotta ja lapsia meillä on kaksi yhteistä.
Ajattelin järjestää mieheltä salassa lapsivapaan viikonlopun ja varata hotellihuoneen aamiaisineen. Päivällä käytäisiin hienommassa ravintolassa, kävelyllä näteissä maisemissa, piknikillä, viinillä jne.
Toki erotiikkakin on isossa osassa, ostan nättejä (tuhmia) alusvaatteita, pakkaan seksilelut mukaan jne.
Onko tässä ainekset treffiviikonloppuun vai kaipaisitko vielä muuta?
Mies, millaiset olisi unelmatreffit?
3
1069
Vastaukset
Seksiä seksiä ja Liisa seksiä se on Paras treffit
- Anonyymi
Riippunee miehestä, mutta mun korviini tuo ei kuulosta miehen unelmaviikonlopulta. Se kuulostaa enemmän sellaiselta, josta sinä itse pidät. Toki tunnet varmasti oman miehesi paremmin kuin minä, mutta ainakaan mun miehelleni tuo ei olisi unelma.
me miehet olemme perusasioita seksissä ja ruoka riittää pitämään hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo373028Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja1901846- 701263
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul451222- 841162
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1031135Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1121058- 441020
- 54961
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill144955