Minua ärsyttää kun ihmiset syö turhaan

Anonyymi

Ihmiset syö ihan turhaan ja se ärsyttää minua. Moni syö pztitsaa ja spakettia ja juustoa vaikkei heidän kuuluisi. Varsinkin naiset jotka on pulleita syö vaikkei heidän pidä syödä.Vaihtakaa heti hedelmätoffeeseen ja suklaaseen.Ettei minua ärsytä.Minä voin syödä spakettiakin koska pyöräilen 45 iisi tuntia päivässä.Ajattelen koko päivän kuinka ihmiset syö turhaan takia ja illat katselen juu tupista videoita kun pulleat naiset syö.Tänään teen kierroksen mummoni pyörällä kylän krillillä ja pitsaloissa ja heitän pulleiden naisten ruuat roskiin.Samalla näytän heille taulukon miten pitää syödä oikeamääräisesti ja oikea aikaisesti 2,34 cilo krammaa Lidlin halpaa hedelmätoffeeta että saisi riittävästi ja oikeamääröidesti vlukoosia ja voi kohottaa verensokeria ja kuntoa.

15

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisit myös alkaa ajamaan pulleita naisia takaa mummopyörälläsi jotta saisivat edes hieman liikuntaa ja kylän krillin ovet ja ikkunat voisit naulata kiinni.

• Anonyymi

Tänään oli takaa-ajotilanne kun eräs pullea nainen lähti pakoon kun menin sanomaan hänelle että hän on ylipainoinen ja hän ärsyttää minua.Yritin huutaa hänelle että hän taitaa syödä 90 mentä % turhaan eikä yhtään herkkuja kuten minä kun on niin lihava.Seurasin pyörällä naista housut kintuissa 5 iisi kilometriä.tarkoituksena tehdä hänet kateelliseksi TIKKULAIHUUDESTANI ja esitellä hänelle alavatsaani.Minulla oli taulukoita joihin olen laskenut oikeamääröisesti oikeat ravinnetekijät.Minua ärsytti kun hän pääsi pakoon koska minulla ei ole pyörässä vaihteita ja on kaivonrenkaat kiinni pultattuina ja hameverkko takertui kiinni pihtimittaani.Seuraavaksi tulikin poliisit paikalle ja aloin kertoa naispoliisille että hän on lihava.Kateellinen kun alavatsan pihtimitasta hän tainnutti minut etälamauttimella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään oli takaa-ajotilanne kun eräs pullea nainen lähti pakoon kun menin sanomaan hänelle että hän on ylipainoinen ja hän ärsyttää minua.Yritin huutaa hänelle että hän taitaa syödä 90 mentä % turhaan eikä yhtään herkkuja kuten minä kun on niin lihava.Seurasin pyörällä naista housut kintuissa 5 iisi kilometriä.tarkoituksena tehdä hänet kateelliseksi TIKKULAIHUUDESTANI ja esitellä hänelle alavatsaani.Minulla oli taulukoita joihin olen laskenut oikeamääröisesti oikeat ravinnetekijät.Minua ärsytti kun hän pääsi pakoon koska minulla ei ole pyörässä vaihteita ja on kaivonrenkaat kiinni pultattuina ja hameverkko takertui kiinni pihtimittaani.Seuraavaksi tulikin poliisit paikalle ja aloin kertoa naispoliisille että hän on lihava.Kateellinen kun alavatsan pihtimitasta hän tainnutti minut etälamauttimella.

Hah hih hi hii. Taas sain nauraa hah 😂😂

Noilla miehillä ei ole kuin yksi asia mielessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene vittuun täältä sekoilemasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene vittuun täältä sekoilemasta

Pulleat naiset saa minut sekoamaan kun ärsyynnyn niin valtavasti. Kun ne on niin pulleita.Vittua en ole nähnyt sitten vuoden 1974 kesäkuun Jallun numeron keskiaukeaman.Minulla oli kestotilaus.

• Anonyymi

Muille varsinkin pulleille naisille riittää1000: hat cilo kaloria päivässä ja tulen valvomaan ettei kukaan syö tätä enempää.Minä voin syödä mitä haluan eikä se kuulu kellekään.Tänään syön fussiiilia ja vanilia jäätelö kastikkeessa.

• Anonyymi

Hai, manneetkii ajattelt samaa haaskuuta. Opettivat hevosensa olemaan syömättä, kunnes se kaakki kuol nälkään. Anna niitten syyä, lue sie kuule vaan aku ankkaa ja mikki hiirtä.

• Anonyymi

Kyllä minuakin vituttaa kun läskit syö pitsaa ja jäätelöä.

• Anonyymi

Siis oikeasti Kuinka pitkä (lyhyt) sun nysäs on? 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis oikeasti Kuinka pitkä (lyhyt) sun nysäs on? 🤣🤣🤣

Heh heh eikö ole löytynyt lutkuttajia ? 🤪🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Voin kuvitella että odotatte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Hyvin lohkaistu 😁

• Anonyymi

Minua ärsyttää kun MINÄ syön turhaan. :D

T kn

• Anonyymi

Minua ärsyttää kun pulleat naiset ei USKO että pätkäpaasto on ainut OIKEA tapa laihtua.6desti täytekakkukahvit KORKEINTAAN päivässä ja kerralla 567män krammaa kakkua ja kahviin 100 krammaa KEBSUPPIA.Spakettikastike kaalista ja vanilia jäätelöstä.Suklaata VAIN 250menen kramman levy päivässä eikä mitään suuria määriä.Pitää olla HYVÄÄ että laihtuu.Minuaärsyttää myös katsoa naisia jotka syö.Syökää kellarissa yöllä kuten minä.

• Anonyymi

Hauska aloitus. Kuureja näyttää olevan monenlaisia 🤭

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ja miksi suomalaiset jännittää?

Taas nähtiin osoitus siitä tuolla Tokiossa kun meidän ukko jännitti kisansa pipariksi. Eihän muut jännitä mitään. He vaan roiski haulikolla naama peru
      Maailman menoa
      164
      2072
    2. Kesäloman loppuminen ahdistaa

Töihin paluu huomenna ahdistaa ihan helkutisti vaikka olen etätöissä. Työskentelen insinöörinä ja työt on välillä todella vaikeita ja joutuu tekemään
      Ahdistus
      47
      2071
    3. Olipa hyvä sarja Sofian salaisuudet

Sofian ulosanti niin miellyttävää kuunneltavaa, toista kuin Maran öö, öö, tota, tota, mmmm, mmmmm. Ja Stefun äitikin oli mukana miesystävänsä kanssa,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1876
    4. En kaipaa enää "kaivattuani"

Tai siis kaipaan, mutta en voisi kuvitellakaan enää meitä mihinkään suhteeseen. En toivo häneltä yhteydenottoja, enkä myöskään mielellään haluaisi en
      Ikävä
      109
      1695
    5. Sofia naureskelee Nikolle avoimesti

Ilkeä akka https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/23a3e901-b255-4986-acc4-287acedfded6
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1461
    6. Kiitos Seiskalle Sofian nolaamisesta!

Pitkän aikaa Seiska selkeästi mielisteli pellepariskuntaa. Ei pienintäkään juttua esimerkiksi pellepariskunnan vapun sekoilu- ja riitelybileistä Levi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1342
    7. Miksi Martina oli niin kamala Sofialle?

Eron tullessa kuitenkin Martina oli kiitollinen, siunattu, onnellinen. Onhan tuo ihan tavanomaista että kaverin mieheen voi rakastua . Rakastuihan Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1282
    8. Analysoi teidän kohtaamisianne

Mikä niissä vaikuttaa siltä että tunne on molemminpuolinen?
      Ikävä
      82
      1186
    9. Mara Taas kiitollinen

Mä en kestä😂.. Mara Taas kiitollisena istuu rannalla, eikö se vois keksiä jo jotain muuta tekstiä. Monta kuvaa taas missä MINÄ, MINÄ. Ja taas mennään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1176
    Aihe