Ihmiset syö ihan turhaan ja se ärsyttää minua. Moni syö pztitsaa ja spakettia ja juustoa vaikkei heidän kuuluisi. Varsinkin naiset jotka on pulleita syö vaikkei heidän pidä syödä.Vaihtakaa heti hedelmätoffeeseen ja suklaaseen.Ettei minua ärsytä.Minä voin syödä spakettiakin koska pyöräilen 45 iisi tuntia päivässä.Ajattelen koko päivän kuinka ihmiset syö turhaan takia ja illat katselen juu tupista videoita kun pulleat naiset syö.Tänään teen kierroksen mummoni pyörällä kylän krillillä ja pitsaloissa ja heitän pulleiden naisten ruuat roskiin.Samalla näytän heille taulukon miten pitää syödä oikeamääräisesti ja oikea aikaisesti 2,34 cilo krammaa Lidlin halpaa hedelmätoffeeta että saisi riittävästi ja oikeamääröidesti vlukoosia ja voi kohottaa verensokeria ja kuntoa.
Minua ärsyttää kun ihmiset syö turhaan
23
732
Vastaukset
- Anonyymi
Voisit myös alkaa ajamaan pulleita naisia takaa mummopyörälläsi jotta saisivat edes hieman liikuntaa ja kylän krillin ovet ja ikkunat voisit naulata kiinni.
- Anonyymi
Tänään oli takaa-ajotilanne kun eräs pullea nainen lähti pakoon kun menin sanomaan hänelle että hän on ylipainoinen ja hän ärsyttää minua.Yritin huutaa hänelle että hän taitaa syödä 90 mentä % turhaan eikä yhtään herkkuja kuten minä kun on niin lihava.Seurasin pyörällä naista housut kintuissa 5 iisi kilometriä.tarkoituksena tehdä hänet kateelliseksi TIKKULAIHUUDESTANI ja esitellä hänelle alavatsaani.Minulla oli taulukoita joihin olen laskenut oikeamääröisesti oikeat ravinnetekijät.Minua ärsytti kun hän pääsi pakoon koska minulla ei ole pyörässä vaihteita ja on kaivonrenkaat kiinni pultattuina ja hameverkko takertui kiinni pihtimittaani.Seuraavaksi tulikin poliisit paikalle ja aloin kertoa naispoliisille että hän on lihava.Kateellinen kun alavatsan pihtimitasta hän tainnutti minut etälamauttimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään oli takaa-ajotilanne kun eräs pullea nainen lähti pakoon kun menin sanomaan hänelle että hän on ylipainoinen ja hän ärsyttää minua.Yritin huutaa hänelle että hän taitaa syödä 90 mentä % turhaan eikä yhtään herkkuja kuten minä kun on niin lihava.Seurasin pyörällä naista housut kintuissa 5 iisi kilometriä.tarkoituksena tehdä hänet kateelliseksi TIKKULAIHUUDESTANI ja esitellä hänelle alavatsaani.Minulla oli taulukoita joihin olen laskenut oikeamääröisesti oikeat ravinnetekijät.Minua ärsytti kun hän pääsi pakoon koska minulla ei ole pyörässä vaihteita ja on kaivonrenkaat kiinni pultattuina ja hameverkko takertui kiinni pihtimittaani.Seuraavaksi tulikin poliisit paikalle ja aloin kertoa naispoliisille että hän on lihava.Kateellinen kun alavatsan pihtimitasta hän tainnutti minut etälamauttimella.
Hah hih hi hii. Taas sain nauraa hah 😂😂
Noilla miehillä ei ole kuin yksi asia mielessä - Anonyymi
Pulleat naiset saa minut sekoamaan kun ärsyynnyn niin valtavasti. Kun ne on niin pulleita.Vittua en ole nähnyt sitten vuoden 1974 kesäkuun Jallun numeron keskiaukeaman.Minulla oli kestotilaus.
- Anonyymi
Muille varsinkin pulleille naisille riittää1000: hat cilo kaloria päivässä ja tulen valvomaan ettei kukaan syö tätä enempää.Minä voin syödä mitä haluan eikä se kuulu kellekään.Tänään syön fussiiilia ja vanilia jäätelö kastikkeessa.
- Anonyymi
Hai, manneetkii ajattelt samaa haaskuuta. Opettivat hevosensa olemaan syömättä, kunnes se kaakki kuol nälkään. Anna niitten syyä, lue sie kuule vaan aku ankkaa ja mikki hiirtä.
- Anonyymi
Kyllä minuakin vituttaa kun läskit syö pitsaa ja jäätelöä.
- Anonyymi
Siis oikeasti Kuinka pitkä (lyhyt) sun nysäs on? 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Voin kuvitella että odotatte.
- Anonyymi
Hyvin lohkaistu 😁
- Anonyymi
Minua ärsyttää kun MINÄ syön turhaan. :D
T kn - Anonyymi
Minua ärsyttää kun pulleat naiset ei USKO että pätkäpaasto on ainut OIKEA tapa laihtua.6desti täytekakkukahvit KORKEINTAAN päivässä ja kerralla 567män krammaa kakkua ja kahviin 100 krammaa KEBSUPPIA.Spakettikastike kaalista ja vanilia jäätelöstä.Suklaata VAIN 250menen kramman levy päivässä eikä mitään suuria määriä.Pitää olla HYVÄÄ että laihtuu.Minuaärsyttää myös katsoa naisia jotka syö.Syökää kellarissa yöllä kuten minä.
- Anonyymi
Hauska aloitus. Kuureja näyttää olevan monenlaisia 🤭
- Anonyymi
Vain tyhmät lihoo. Minä olen tikkulaiha.
- Anonyymi
Nyt huomasin että tesdosrerodi pysyy korkealla kun syö panani kakkua ja hedelmäkarkkia. Ja samalla LAIHTUU. Minäkin painoin viime viikolla 452 cilo kramnaa ja nyt enää 451,9 cilo krammaa.
- Anonyymi
Kyllä se ärsyttää varmaan. Pitää olla ajattelematta liikaa mitä muut tekee ja keskittyä että itsellä on kaikki kunnossa. Kaikilla on omat ongelmansa hoidettavana.
- Anonyymi
2 si vuotta on mennyt ja minua edelleen ärsyttää muiden syöminen paitsi jos he syö karkkia kaiket päivät kuten minä. Minua ärsyttää kun ihmisillä on isot mahat. Ne on vain SEN takia kun ne ei syö KARKKIA. 2 si vuotta on mennyt eikä vatsalihakset ole edelleenkään veitsenterävät.
- Anonyymi
Parempi kun onnistuu olemaan tyytyväinen itseensä.
Mitä väliä sillä on, mitä muut syövät tai tekevät?
Miksi sellaisesta pitäisi ärsyyntyä?
Ei ihme, että jatkuvasti ihmiset muuttuvat äreämmiksi ja kiukkuisiksi muita kohtaan, jos kerran niiden muiden tavat niin suuresti ärsyttävät.
Itselläkin on paljon parempi olla, kun ei ärsyynny toisten asioista, niille kun ei voi mitään. - Anonyymi
Monilla tuntuu nykyisin tuo syöminen olevan se elämän suurin sisältö.
- Anonyymi
Hyvä, että on edes jotain sisältöä elämässä.
Monilta se sisältö tuntuu olevan täysin hukassa.
- Anonyymi
Minua EI ÄRSYTÄ jos joku syö täytekakkua, karkkia pullaa ja munkkia fasupaloja joka päivä mutta jos joku syö voileipää niin menee hermo koska voileivästä kasvaa maha. Se ärsyttää minua.
- Anonyymi
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Minua ärsyttää se kun ihmiset jättävät lautaselleen syömättä ruokaa jonka ovat rahdanneet noutopöydästä itselleen.
Viime kädessä kanssaihmiset maksavat sen bioroskiin menevän jätöksen!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti poseeraa rakkaansa kanssa - Somessa kuitti:"Oletko lainannut Haaviston Antoniota?"
Hmmm, onhan noissa miehissä yhdennäköisyyttä täytyy myöntää… Vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja katso kuvat: http1692075Miksi itsenäisyyspäivää vietetään...
...kun itsenäisyys menetettiin 4.4.2023 kun meidät liitettiin NATOon? Päätäntävaltamme siittettiin UsaNatolle tuona suru3971153- 741015
- 67871
Hyvästi, vaalea nainen
Edelleen pyörit päivittäin mielessäni. Mitä teitkään minulle. Niin tuttu, vaikka tutkimaton. Kaipuu ja polttava tunne si35781Lempinimi kaivatulle
Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä36778Pystytkö puhumaan seksistä?
Tai onko se maailman luonnollisin ja parhaimmillaan kauneimpiakin asioita mistä et pysty puhumaan kokematta seksuaalista107748- 23677
Oikeastaan rakastuneena
On mukava olla😇 Niin huumaava olo. Olo varmaan niin, kuin maanisilla.. yhtään pysy paikalla, ajatus ei liiku, mihinkään52668Martinan ruukavalio
Voi hyvää päivää taas, mitä tekstiä picukissa. -ohjeilla, jotka voita vaikka lopun ikää. -kesto 6viikkoa, voit kuin jatk120666