Onnea Utsjoki!

Anonyymi

Lämpöennätys tuli! 33.6 astetta!

Onko lohella kuuma?

33

1546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyttyrälohi kiittää. Ja leviää.

• Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-12071437 "Paikalliset sanovat, että kyttyrälohi on niin ruma, että se pitää syödä hitsauslasit päässä. Ketutkaan eivät voi sitä syödä kuin pimeällä." Aika rasistisia puheita kyttyrälohta kohtaan. Omasta mielestään kyttyrä tekee lohesta komian. Kyttyrälohinaaraat pitävät isommasta (kyttyrästä).

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-12071437 "Paikalliset sanovat, että kyttyrälohi on niin ruma, että se pitää syödä hitsauslasit päässä. Ketutkaan eivät voi sitä syödä kuin pimeällä." Aika rasistisia puheita kyttyrälohta kohtaan. Omasta mielestään kyttyrä tekee lohesta komian. Kyttyrälohinaaraat pitävät isommasta (kyttyrästä).

Kyttyrälohi on kuulemma venäläisten luoma risteytys!

Poliisi Titta Rasmus ja Justus Repokin oli VENÄLÄISINÄ PUOLUSTAMASSA OMAA LOHTA!

Hupsista keikkaa eikö he tienneet olevansa VENÄLÄISIÄ, kun omiaan puolustivat!

Justus Repo oli vielä niin iloisen näköinen siinä kuvassa, kun hän oli Titta Rasmuksen kanssa PUOLUSTAMASSA OMIAAN ELI VENÄLÄISIÄ JA VIELÄ LOHTA!

Kyllä kai SUOMEN POLIISIN pitäis tietää kaikki asiat!

Tuskin Holo oli siihen suostunut, että Repo alkaa venäläiseksi Holoksi, koska kyllä kai HOLO POLIISINA SEN TIESI, että HÄN OLI JO VENÄLÄINEN!

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kyttyrälohi on kuulemma venäläisten luoma risteytys!

Poliisi Titta Rasmus ja Justus Repokin oli VENÄLÄISINÄ PUOLUSTAMASSA OMAA LOHTA!

Hupsista keikkaa eikö he tienneet olevansa VENÄLÄISIÄ, kun omiaan puolustivat!

Justus Repo oli vielä niin iloisen näköinen siinä kuvassa, kun hän oli Titta Rasmuksen kanssa PUOLUSTAMASSA OMIAAN ELI VENÄLÄISIÄ JA VIELÄ LOHTA!

Kyllä kai SUOMEN POLIISIN pitäis tietää kaikki asiat!

Tuskin Holo oli siihen suostunut, että Repo alkaa venäläiseksi Holoksi, koska kyllä kai HOLO POLIISINA SEN TIESI, että HÄN OLI JO VENÄLÄINEN!

Sen minä kyllä tähän laitan, että poliisi Hololta oli TÖRKEÄ TEMPPU antaa venäläiselle lapselleen minun Holon toinen nimi jota minä käytän välillä.

Mieheni kyllä on oikein iloinen jos Holo on hänen veli ja hän vaimonsa kanssa RAKASTAA HÄNEN VAIMOAAN SEKÄ TEKEE KAIKKENSA LAPSENSA ETEEN JOKA ONKIN OIKEESTI MIEHENI HOLON RAKAS OMA PIKKU VAIMO!

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Sen minä kyllä tähän laitan, että poliisi Hololta oli TÖRKEÄ TEMPPU antaa venäläiselle lapselleen minun Holon toinen nimi jota minä käytän välillä.

Mieheni kyllä on oikein iloinen jos Holo on hänen veli ja hän vaimonsa kanssa RAKASTAA HÄNEN VAIMOAAN SEKÄ TEKEE KAIKKENSA LAPSENSA ETEEN JOKA ONKIN OIKEESTI MIEHENI HOLON RAKAS OMA PIKKU VAIMO!

Se on kyllä TÖRKEÄÄ YRITTÄÄ MANIPULOIDA MINUA JA MIESTÄNI HOLOA KOLTIKSI JA VENÄLÄISIKSI, KOSKA MEITÄ ON VAIN KAKS JA ME HALUTAAN SUOMALAISIA TURJAKKEITA EIKÄ VENÄLÄISIÄ KOLTTIA!

Ei meistä ole mukava, että Elias määrää meidänkin asioista. Eliaksen venäläinen ystävä Timo kävi kertomassa minulle, että minä olen muka venäläinen koltta. Minä sanoin hänelle, että : En varmasti ole, koska kunnian loukkaus on ihmisoikeus rikos ja olen ollut KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA ja minä en näihin kunnian loukkaus käräjiin lähde!

En viittiny sanoa, että : Sinähän olet jo kunniallinen venäläinen joten mitä te saamelaiset niistä KUNNIOISTA edes taistelet.

Poliisit oli määränneet, että minun pitää tulla sieltä mökiltä pois jossa minä olin tekemässä perussiivousta ja minä sain asua siellä sen aikaa.
        FB kunnialliset ovat aiheuttaneet sen, että minulle ei saa maksaa palkkaa koska se on kunnian loukkaus heidän mielestä.

Se oli viiminen kerta, kun siivoosin siellä ja hän joka sen siivouksen sai LOUKKASI MINUN KUNNIAA.

Mökki oli minun hallussa, koska MINÄ OLIN MENNYT AVAIMMILLA SISÄLLE SEKÄ PESSYT KAIKKI MATOT, LATTIAT, SEINÄT, KATOT, IKKUNAT JA KAIKKI KALUSTEET!
        Ei minusta oltu tehty yhtään valitusta, mutta MIEHENI HOLO on Suomen valtion virkamies eli edustaja niin hän on käynyt virkansa puolesta katsomassa, että mitähän tuo anoppi oikein tuonne ajelee.
        Kyllä kuulin, että joku kävi autolla yöllä pihassa, mutta ketään ei näkynyt!

Hän oli vastassa, kun piti tulla pois ja hän oli sen näkönen, että EI HÄN OLIS IHAN USKONUT SITÄ, että minä olen yksin metsässä.
        Yks lääkäri asu siinä naapurissa jossain vaiheessa joten minä jumin mökkiin niin ei tarvinnut olla tekemissä vaan sain NAUTTIA omasta rauhasta samalla, kun teen perussiivousta ja pesin mattoja sekä vuode vaatteita!

Valtiohan voi pakkolunastaa kiinteistöjä jotka on matkailu käytössä jos ne katsotaan ihmisoikeusrikoksi.
        Se mökki oli saksalaisten käytössä talvisin ja FB kunniallisista tuokin oli kunnian loukkaus siivoota ulkomaalaisten matkailijoiden jälkiä.

• Anonyymi

Kohta lokakuu ja Utsjoella melkein 20 astetta lämmintä. Hyvin menee! Lohella on odelleen kuuma?

• Anonyymi

Siellähän kasvaa kohta palmut.

• Anonyymi

Milloin tulee Utsjoelle ensimmäinen lumeton talvi? Musta maa ja lähes kaksi kuukautta kestävä yö on huono yhdistelmä. Jos lumisena talvena on pimeää, niin voi vain kuvitella kuinka pimeää on kun lunta ei ole.

No, se jää nähtäväksi. Pitääkin mennä tankille.

• Anonyymi

Kuulinko oikein? Kuusi astetta lämmintä!

• Anonyymi

Ennätyshelteet pohjoisimmassa Lapissa, Utsjoella ja Inarissa siis.

Lohella on kuuma. Taimenella on kuuma. Raudulla on kuuma. Siialla on kuuma.

Hauella ei ole kuuma.

• Anonyymi

Tuli hyvät juhannuskelit. yritetään pitää pää pinnalla.

• Anonyymi

uulan ryöstössä kauppa käy !

• Anonyymi

Onko siellä yläosattomi naisia.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ilmastonmuutos ei ole hallinnassa
      https://yle.fi/a/74-20040101

Toimittajalla taisi vähän keulia: "Korjattu 7.7. kello 16.57: Videon kuvatekstissä sanottiin aiemmin, että Pekingissä olisi mitattu yli 50 asteen lämpötiloja. Oikeasti kaupungissa on mitattu yli 40 asteen lämpötiloja."

• Anonyymi

Eipä siinä enää pitkää matkaa ole siihen 50 asteeseenkaan.

• Anonyymi

Kanada palaa. Siellä riittää puuta poltettavaksi. Venäjä palaa luultavasti myös, eikä siellä niin välitetä sammutustöistä. Me ollaan hävitty tää peli. Aika sanoa Tenon lohelle heippa, jatkossa syödään kyttyrälohta ja haukea, joita lämmenneet vedet ei niin haittaa.
      https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-163342

• Anonyymi

Ei kyttyrälohta voi syödä, sehän mätänee jo ennen kuolemaa. Tosin, eikös lappilaiset tykkää mädätetystä kalasta, no nyt se on valmiiksi mätää jo joessa!

Ei tarvi kaivaa maakuoppaan happanemaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyttyrälohta voi syödä, sehän mätänee jo ennen kuolemaa. Tosin, eikös lappilaiset tykkää mädätetystä kalasta, no nyt se on valmiiksi mätää jo joessa!

Ei tarvi kaivaa maakuoppaan happanemaan!

Näin on met saamelaiset siksi tykätään kyttyrästä, met myymme sen turisteille perinteisenä saamelaisena merilohena 🙋‍♀️

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

https://yle.fi/a/74-20108597

Lapissa lähes kaikilla havaintoasemilla on ollut poikkeuksellisen lämmintä.

Monena päivänä vaikutti siltä, että Suomen lämpimin paikka oli etelärannikon sijaan päälaen tienoilla.

• Anonyymi

Melkein 7 astetta lämmintä tänään.

• Anonyymi

Johtuu otsonokadoasta. Poromiehet pieree liikaa. Siitä johtuu tämä ilmastonmuutos.

• Anonyymi

Minkäs teet kun kaasua tulee, ei voi loputtomiin pidättää, turpoaa.

Onko sinulla esittää ratkaisua tähän pieremis ongelmaan?

• Anonyymi

Suosittelen anustspin käyttöä.

• Anonyymi

Ei ollut uulalla kuin veneen tappeja, käykö sellainen? 🤔

• Anonyymi

Ja taas. Viisi astetta lämmintä.

• Anonyymi

Vettä sataa koko päivä.

• Anonyymi00031
    • Anonyymi00032
      UUSI

Poliisi Titta Rasmus sentään puolustaa sekä osoittaa mieltään OMAN LOHEN PUOLESTA JOKA ON VALMIIKSI PUOLIKSI MÄTÖ!

Vuonna 1983 Karigasniemellä pysty vielä uimaan INARIJOEN yli joka on samaa jokea, kuin TENOJOKI.

Vuonna 2023 minä Holo palasin lapsuuden kesien maisemiin Karigasniemelle INARIJOEN rannalle.

Menin rantaan ja ajattelin, että minä voisin käydä uimalla Norjassa niin, kuin kävin lapsenakin.

Inarijoessa on niin vähän vettä, että minä Holo olisin joutunu kahlaamaan yli.

Minä olin silloin maaliskuussa ollu kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa ja FB kunnialliset olivat tehneet uusia kunnian loukkaus rikosilmoituksia.

Minä olin välillä lomakylän respassa, kun ei ollu muuta tekemistä.
      Minusta se oli kiva paikka KESÄLLÄ ja asiakkaat oli ihan kivoja PAITSI YKSI!

Hänellä oli FARMARI VOLVO ja thaimaalainen perhe ja hänellä oli todella harvinainen sairaus joka oli syy miksi hänen piti joka päivä tulla siihen RESPAN TISKILLE RÄKYTTÄMÄÄN MINULLE!

Minä sanoin hänelle, että : Kyllä minullakin on harvinaisia sairauksia.
      Hänellä oli aina se sairaus mukana niin minä en voinut sanoa hänelle, että : Kyllä minullakin on muukalais kammo, mutta ei se kyllä tuolla parane vaan pahenee.

Hän oli kuulemma nähnyt minut Inarissa ja Suvi West oli hänen kaveri.
      Hän olis halunnut ostaa YHDEN MÖKIN siitä lomakylästä.
      Minä sanoin hänelle, että : Ei he myy yhtä mökkiä vaan sinun pitää ostaa koko kylä!

Volvo miehellä ei ollut kuulemma vara, mutta minä sanoin, että : Minä ostan heti, kun minulla on rahaa!

Onneksi minulla ei ikinä ole rahaa niin EI TARVI OSTAA SITÄ KYLÄÄ!

Kyllähän he kattoo jo KARIGASNIEMELLÄKIN meitä HOLOJA HÖLMÖIKSI jos me ostetaan KESKELTÄ EI MITÄÄN KYLÄ JA LAITETAAN NIMEKSI” HÖLMÖLÄ RESINDENSSI ”

Me keksitään ihme sääntöjä ja sanotaan, että : Voi vittu tää HÖLMÖLÄ ei meillä korvaa vakuutukset mitään vaikka oven saranat sattuki olemaan pois paikalta ja ovi kaatu päälle, mutta me tarvittiin ne ruuvit tuohon toiseen mökkiin ja yhdenvertaisuuslain mukaan riittää että yhdessä ovessa on saranan ruuvit ja se on SYY MIKSI ME HOLOT LUOTIIN HÖLMÖLÄ RESDENSSI KESKELLE EI MITÄÄN NIIN MEIDÄN EI TARVI KUUNNELLA VALITUKSIA!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      1
      3050
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      7
      2103
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      112
      1712
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1041
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      972
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      113
      927
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      744
    8. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      66
      665
    9. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      49
      657
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      625
    Aihe