Koskaan mutta oot niin ruma ettet kelpaa naisille?
Oletko haaveillut naimisiin menosta
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tinder sukupolvi, pyh. Koettakaa nyt tajuta ettei kyse ole ulkokuoresta. Jotta nämä provoilijat eivät saa valtaa teidän itsetunnossa.
- Anonyymi
Ulkokuortahan aina, siis aina, katsotaan ensin. Ei kukaan edes halua tutustua rumana pitämäänsä henkilöön, jos ei ole jostain syystä pakko.
- Anonyymi
Sovittiin nykyisen kumppanin kanssa reilut 10 vuotta sitten, että naimisiin hän ei minun kanssa pääse enkä minä hänen. Asiaan liittyi yksi ehto, mutta ei siitä tässä sen enempää.
-keinovaginamies- En ole haaveillut.
3 sääntöä:
A:) Älä solmi avioliittoa.
B:) Älä hanki lapsia( anonyymisti voi toki tehdä lapsia/ auttaa raskautumaan)
C:) Älä sitoudu kehenkään taloudellisesti.
Myös " koodi" löytyy, mitä en voi rikkoa. Sen mukaan on elettävä ja valittava partnerinsa postapocalyptisessa maailmassa..Olen ollut naimisissa jokusen vuoden ja rehellisesti en enää ole ajatellut koskaan avioitua uudelleen, kenenkään kanssa, mistään syystä.
- Anonyymi
Ei miehet haaveile avioliitosta. Se on akkojen juttuja.
- Anonyymi
Mene esittämään kysymyksiä kaupungin ydinkeskustan vapaille nuorille naisille, saat hauskoja vastauksia ja hihittelyä.
En ole. Ainakaan sen jälkeen, kun katsoin tämän kauhupätkän.
https://www.youtube.com/watch?v=zHs3SZW1aD4- Anonyymi
Naimisiin olisi kiva mennä jos löytyisi sopiva nainen:)
- Anonyymi
Haaveillut en ole. Olen elänyt 9 vuotta avoliitossa ja olemme aikoja sitten tulleet siihen tulokseen että naimisiinmeno on turhaa. Rakastamme toisiamme ja olemme perustaneet kodin yhdessä. Ostettu yhteinen asunto, meillä on kolme kissaa ja koira. Lapsia ei kumpikaan halua.
Ja se että en kelpaisi kenellekään naiselle? No sitä en ole varsinaisesti testannut kun olen keskittynyt siinä mielessä vain miehiin (olen nainen), mutta tiedän että kelpaisin kyllä. Olen ollut tilanteissa joissa se on tehty selväksi.
Mutta koska minulla on kumppani joka on minulle rakas ja jonka kanssa haluan elämääni jatkaa, niin eiköhän näillä jatketa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1492816Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.272744- 1801587
- 2051465
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101381- 971353
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,591154Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151138Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja711108Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111029