Oletko haaveillut naimisiin menosta

Anonyymi

Koskaan mutta oot niin ruma ettet kelpaa naisille?

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tinder sukupolvi, pyh. Koettakaa nyt tajuta ettei kyse ole ulkokuoresta. Jotta nämä provoilijat eivät saa valtaa teidän itsetunnossa.

• Anonyymi

Ulkokuortahan aina, siis aina, katsotaan ensin. Ei kukaan edes halua tutustua rumana pitämäänsä henkilöön, jos ei ole jostain syystä pakko.

• Anonyymi

Sovittiin nykyisen kumppanin kanssa reilut 10 vuotta sitten, että naimisiin hän ei minun kanssa pääse enkä minä hänen. Asiaan liittyi yksi ehto, mutta ei siitä tässä sen enempää.

-keinovaginamies-

• En ole haaveillut.
      3 sääntöä:
      A:) Älä solmi avioliittoa.
      B:) Älä hanki lapsia( anonyymisti voi toki tehdä lapsia/ auttaa raskautumaan)
      C:) Älä sitoudu kehenkään taloudellisesti.

Myös " koodi" löytyy, mitä en voi rikkoa. Sen mukaan on elettävä ja valittava partnerinsa postapocalyptisessa maailmassa..

• Olen ollut naimisissa jokusen vuoden ja rehellisesti en enää ole ajatellut koskaan avioitua uudelleen, kenenkään kanssa, mistään syystä.

• Anonyymi

Ei miehet haaveile avioliitosta. Se on akkojen juttuja.

• Anonyymi

Mene esittämään kysymyksiä kaupungin ydinkeskustan vapaille nuorille naisille, saat hauskoja vastauksia ja hihittelyä.

• En ole. Ainakaan sen jälkeen, kun katsoin tämän kauhupätkän.
      https://www.youtube.com/watch?v=zHs3SZW1aD4

• Anonyymi

Naimisiin olisi kiva mennä jos löytyisi sopiva nainen:)

• Anonyymi

Haaveillut en ole. Olen elänyt 9 vuotta avoliitossa ja olemme aikoja sitten tulleet siihen tulokseen että naimisiinmeno on turhaa. Rakastamme toisiamme ja olemme perustaneet kodin yhdessä. Ostettu yhteinen asunto, meillä on kolme kissaa ja koira. Lapsia ei kumpikaan halua.
      Ja se että en kelpaisi kenellekään naiselle? No sitä en ole varsinaisesti testannut kun olen keskittynyt siinä mielessä vain miehiin (olen nainen), mutta tiedän että kelpaisin kyllä. Olen ollut tilanteissa joissa se on tehty selväksi.
      Mutta koska minulla on kumppani joka on minulle rakas ja jonka kanssa haluan elämääni jatkaa, niin eiköhän näillä jatketa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      71
      571
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe