15 v parisuhteen jälkeen mies ilmoitti että minun tapani saada orgasmi on väärä. On ärsyyntynyt siitä että joutuu näkemään vaivaa muutamia minuutteja . Siirtyy suoraan nyt yhdyntään ja siitä nukkumaan, vaikka tietää että en saa siitä itselleni mitään. Ei suostu puhumaan aiheesta. Eniten hämmentää se, että hän teki tietoisen päätöksen olla tuottamatta minulle nautintoa, kun ei se 10 sekunnin sisään ulos missään oikeasti tunnu. Tai tuntuu paskalle koska itse jään hämmentyneenä valvomaan kun toinen nukahtaa. Itsetyydytys toki toimii, mutta ei ole sama asia.
Mies keskittyy vain omaan nautintoonsa
7
63
Vastaukset
- Anonyymi
Haarat kiinni. Toimii kummasti. Siinä samalla lähtee jonnin ajan päästä mieskin, mutta mitäpä sinä tuollaisella mulkulla enää teetkään. Win-win.
- Anonyymi
Ehdota miehelle, että hoitelette sitten molemmat hommat itsekseen tyydytellen. Tai sanot, että sinä ensin ja sitten voi hänkin saada.
- Anonyymi
Jokainen vastuussa omasta nautinnosta, myös nainen.
- Anonyymi
No se taisi olla jutun juoni tässä aloituksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se taisi olla jutun juoni tässä aloituksessa?
Niin, vaimoni jo nuorena koitti lopussa saada mut tiettyyn asentoon helpottaakseen orgasmin saantia ja toimi lähes aina.
- Anonyymi
Enpä kyllä vaivautuisi harrastamaan seksiä, ellen itse saisi siitä mitään irti. Joskus voi toki keskittyä enemmän toisen nautintoon, mutta sen täytyy sitten toimia toisinkin päin. Eli jos välillä keskitytään enemmän miehelle nautinnon tuottamiseen, niin välillä sitten keskitytään enemmän naiselle nautinnon tuottamiseen.
Missään nimessä en suostuisi harrastamaan enää seksiä, jos kumppani jättäisi minut kerran toisensa jälkeen täysin huomiotta. Eikä suostu edes puhumaan asiasta? Palstalla varsin kulutettu lausahdus mutta sopii tähän täydellisesti: jätä se.
Mikäli suhteessa ei kykene (enää) kommunikoimaan kumppanin kanssa niin ollaan heikoilla jäillä.- Anonyymi
Eipä ole noita ongelmia juuri ollut ja itse ainakin miehenä tykkään kuin nainenkin on nauttinut, siitä saa itsekin uutta puhtia. On toki ollut kertoja kun ei ole muijakaan orgasmeja saanut mutta ei ole siitä ainakaan juuri mitään pärinää pitänyt, kunhan maininnut et eipä saanut tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714