Mikä radiokanava soi ravintolassasi? Minkä radiokanavan haluaisit soivan?

Anonyymi

Kysely ravintoloiden pitäjille
Mikä radiokanava ravintolassasi soi ja miksi? Voi myös kommentoida jos ei soi radiolainkaan.

Kysely ravintolassa asioiville
Minkä radiokanavan haluaisit soivan ravintolassa ja miksi?

10

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kotimaisista radiokanavista ehdottomasti haluaisin kuulla ravintolassa asioidessani SEA FM kanavaa. Luo hyvää ja freesiä ja uniikkia tunnelmaa, koska eroaa tarjonnallaan monista muista radiokanavista, eikä soi vain ne miljoonaan kertaan kuullut isot vanhat hitit tai musiikki mikä on soitettu jo kaikilla muilla kanavilla ennen kuin saapuu SEA FM:lle.

      Löytyy myös netistä Seafm.fi ja mm. Online Radio Box, Mytuner, Livetaajuus, TuneIn palveluista.

      • Anonyymi

        Tiesittekö että iso osa suomessa kuuluvista radiokanavista ei ole suomalaisessa omistuksessa ja Sea FM on ainoa Pohjois-Pohjanmaan ja Lapin alueella oleva suomalaisessa omistuksessa oleva radiokanava, jonka pääpaikka on Oulu. Yhtäkään muuta kaupallista suomalaisessa omistuksessa olevaa ei kuulu FM taajudella Pohjois-Suomessa.


    • Anonyymi

      Radio Sandels. Aito kunnon kotimaisessa omistuksessa oleva kanava. Hyvää musaa ja juttuja.

    • Anonyymi

      Radio Soi. Todella monipuolinen ja musiikkitarjonnassaan jatkuvasti uusiutuva.

    • järvi radio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • Anonyymi

      Ei kai ravintolassa soi radio...

      Radion soittaminen tulisi aivan liian kalliiksi ravintoloitsijalle, koska silloin ravintoloitsijan pitäisi maksaa Teostolle ja Gramexille siitä, että ravintolan asiakkaille avoinna olevissa tiloissa soitetaan radiota.

      Samasta syystä voi myös taksissa käydä niin, että radio pysyy kiinni, jos kyydissä on asiakas tai asiakkaita. Yksinään ajaessan kuski sensijaan voi kuunnella radiota, jos niin haluaa. Kas kun tekijänoikeuslain mukaan se on julkista esittämistä, jos paikalla soi radio silloin, kun siellä on yksikin asiakas.

      • Anonyymi

        Aika monissa ravintoloissa soi Radio. Eikait sillä maksuihin ole merkitystä mitä soi paitsi, jos soi teostovapaata musiikkia.

        Liian harvasssa paikassa soi SEA FM!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monissa ravintoloissa soi Radio. Eikait sillä maksuihin ole merkitystä mitä soi paitsi, jos soi teostovapaata musiikkia.

        Liian harvasssa paikassa soi SEA FM!

        Entä jos soittaa todistetusti vain ulkomaisia radiokanavia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos soittaa todistetusti vain ulkomaisia radiokanavia?

        Asiasta ei minulla ole tarkempaa tietoa, eikä sitä mainita musiikkilupien myynnissä.
        Nettiradiot mainitaan könttänä, mutta jossain kuului ruotsin kanavat fm taajudellakin, jos sieltä soittaa.

        Luvista tarkemmin
        https://www.musiikkiluvat.fi/nain-valitaan-musiikkilupa-ravintolaan/

        Kannattaa valita tarkoin, mitä ravintolassa soittaa. Maksaa kun siitäkin pitää, paitsi mainittu teostovapaa musiikki tai puhtaaati itsesi tekemä. Kannattaa kuunnella, millä keinolla saa asiakkaita. Haluaako kuunnella yksitoikkoista jokapaikassa soivaa kanavaa lounaallakin?


    • Anonyymi

      Kotimaisista Sea Fm tai Radio Soi ois kivointa kuulla syödessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe