Kysely ravintoloiden pitäjille
Mikä radiokanava ravintolassasi soi ja miksi? Voi myös kommentoida jos ei soi radiolainkaan.
Kysely ravintolassa asioiville
Minkä radiokanavan haluaisit soivan ravintolassa ja miksi?
Mikä radiokanava soi ravintolassasi? Minkä radiokanavan haluaisit soivan?
10
1013
Vastaukset
- Anonyymi
Kotimaisista radiokanavista ehdottomasti haluaisin kuulla ravintolassa asioidessani SEA FM kanavaa. Luo hyvää ja freesiä ja uniikkia tunnelmaa, koska eroaa tarjonnallaan monista muista radiokanavista, eikä soi vain ne miljoonaan kertaan kuullut isot vanhat hitit tai musiikki mikä on soitettu jo kaikilla muilla kanavilla ennen kuin saapuu SEA FM:lle.
Löytyy myös netistä Seafm.fi ja mm. Online Radio Box, Mytuner, Livetaajuus, TuneIn palveluista.- Anonyymi
Tiesittekö että iso osa suomessa kuuluvista radiokanavista ei ole suomalaisessa omistuksessa ja Sea FM on ainoa Pohjois-Pohjanmaan ja Lapin alueella oleva suomalaisessa omistuksessa oleva radiokanava, jonka pääpaikka on Oulu. Yhtäkään muuta kaupallista suomalaisessa omistuksessa olevaa ei kuulu FM taajudella Pohjois-Suomessa.
- Anonyymi
Radio Sandels. Aito kunnon kotimaisessa omistuksessa oleva kanava. Hyvää musaa ja juttuja.
- Anonyymi
Radio Soi. Todella monipuolinen ja musiikkitarjonnassaan jatkuvasti uusiutuva.
järvi radio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- Anonyymi
Ei kai ravintolassa soi radio...
Radion soittaminen tulisi aivan liian kalliiksi ravintoloitsijalle, koska silloin ravintoloitsijan pitäisi maksaa Teostolle ja Gramexille siitä, että ravintolan asiakkaille avoinna olevissa tiloissa soitetaan radiota.
Samasta syystä voi myös taksissa käydä niin, että radio pysyy kiinni, jos kyydissä on asiakas tai asiakkaita. Yksinään ajaessan kuski sensijaan voi kuunnella radiota, jos niin haluaa. Kas kun tekijänoikeuslain mukaan se on julkista esittämistä, jos paikalla soi radio silloin, kun siellä on yksikin asiakas.- Anonyymi
Aika monissa ravintoloissa soi Radio. Eikait sillä maksuihin ole merkitystä mitä soi paitsi, jos soi teostovapaata musiikkia.
Liian harvasssa paikassa soi SEA FM! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monissa ravintoloissa soi Radio. Eikait sillä maksuihin ole merkitystä mitä soi paitsi, jos soi teostovapaata musiikkia.
Liian harvasssa paikassa soi SEA FM!Entä jos soittaa todistetusti vain ulkomaisia radiokanavia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos soittaa todistetusti vain ulkomaisia radiokanavia?
Asiasta ei minulla ole tarkempaa tietoa, eikä sitä mainita musiikkilupien myynnissä.
Nettiradiot mainitaan könttänä, mutta jossain kuului ruotsin kanavat fm taajudellakin, jos sieltä soittaa.
Luvista tarkemmin
https://www.musiikkiluvat.fi/nain-valitaan-musiikkilupa-ravintolaan/
Kannattaa valita tarkoin, mitä ravintolassa soittaa. Maksaa kun siitäkin pitää, paitsi mainittu teostovapaa musiikki tai puhtaaati itsesi tekemä. Kannattaa kuunnella, millä keinolla saa asiakkaita. Haluaako kuunnella yksitoikkoista jokapaikassa soivaa kanavaa lounaallakin?
- Anonyymi
Kotimaisista Sea Fm tai Radio Soi ois kivointa kuulla syödessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589