Painan 33 kg, pelkään että menen rikki sängyssä

Anonyymi

Tutustuin kuukausi sitten mieheen, joka haluaa olla kanssani huolimatta siitä että sairastan anoreksiaa. Olen ollut erilaisilla sairaalajaksoilla koko nuoruus- ja aikuisikäni.

Olemme soitelleet, hän on ollut tosi kiinnostuneen oloinen. Nyt hän kutsui minut luokseen yöksi. Emme ole tavanneet kuin kerran, mutta uskon että hän tykkää minusta aidosti.

En haluaisi tuottaa pettymystä sängyssä, mutta minua hirvittää hieman että miten se tulee menemään, en tiedä onko minusta siihen. Olen tällä hetkellä aika hauras ja sairastan myös osteoporoosia. Lääkärini on varoitellut minua harrastamasta seksiä. Mies on minua paljon isompi, hän treenaa salilla ja harrastaa kamppailulajeja. Tiedän että hän haluaa seksiä, ja haluan miellyttää koska suostuu tällaisen kanssa olemaan. Mutta mitä jos menen hajalle jotenkin? Jännittää…

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Panisin sinua hellästi, niin että nauttisit ja unohtaisit kaiken muun...

    • Anonyymi

      Usko lääkäriä äläkä harrasta seksiä. Murtuneet kylkiluut ovat tositosi kipeitä. Hengittämisestäkään ei oikein tule mitään murtuneilla kylkiluilla. Kokemusta nimittäin on.

      Jos mies nauttii rajusta seksistä, sinun haurautesi saattaa vain kiihottaa häntä, eikä hän välitä kohdella sinua hellästi.

    • Anonyymi

      Epäilenpä suuresti kertomustasi.
      Itse olen myös sairastanut anoreksiaa lapsesta asti, ja pahimmillani aikuisiässä painanut 33 kiloa ja olin sairaalahoidossa sisätautiosastolla jossa minua yritettiin pitää hengissä. Jossa saatiinkiin kuntoa sen verran ylös että selvisin sitten kotona.
      Koska 18 täytettyäni minua ei voitu pakottaa hoitoon, sain sairastaa rauhassa.
      Kerrottakoon että kun painoin tuon 33 kg olin ja olen 168 cm pitkä, siitä voit kuvitella miltä näytin.
      Minulla on myös osteoporoosi ja olen katkonut erinäisiä kylkiluita, vas, olkaluun, oikean sekä vasemman käden pikkusormen, oikean käden rannemurtuma johon operoitu metallitankio. Minulta lähti tukuttain hiuksia, sydämen rytmihäiriöt olivat pahoja. Jälkeenpäin kuvista näen että näytin elävältä kuolleelta, itse koin itseni lihavaksi.
      Ja tiedätkö mitä? Miehet ja seksi oli viimeinen asia mitä olisin ajatellut!
      Kyllä anorektikolla kaikki tarmo ja kiinnostus menee 100% siihen mitä uskaltaa syödä, ruoan miettimiseen, pakonomaiseen liikkumiseen. Itselläni vähimmäis vaatimus oli 12 km päivässä lenkkeilyä pakonomainen touhuaminen kotona.
      Kunnes sitten olin viimein niin huonossa kunnossa että makasin kotona koska voimia ei enää ollut ja silloin viimein eräs psykiatri jonka voin sanoa pelastaneen henkeni sai minut suostumaan tuonne sairaalaan. Siitä olen häntä kiittänyt jälkeenpäin. Oli muuten nainen.
      Niin että aloitus haiskahtaa pahasti trollilta ainakin minun nenääni. Olen toiminut vuosia erilaisia syömishäiriöitä sairastavien ryhmissä, ja kaikilla varsinkin anoreksiaa sairastavilla seksi halut ovat nolla. Tutustu aiheeseen!
      "Noina vuosina seksuaalisuus ja parisuhde olivat silkkaa utopiaa, asia, joka tuskin kävi edes mielessä. Niin tiukasti olin "naimisissa" syömishäiriöpeikon kanssa."
      Tässä erään jo tervehtyneen ihmisen ajatuksia.
      Niin. Mitä minulle kuuluu nyt? Olen koko lailla tervehtynyt vuosien kamppailun jälkeen. Olen edelleen 168 cm ja painan 53 kiloa. Pysyviksi vammoiksi on jäänyt osteoporoosi ja rytmihäiriöt jotka tosin lieventyneet. Sekä se, että nälän tunne on hukassa. En tunne nälkää, ja siksi minun on syötävä 5 kertaa päivässä pieniä annoksia. Vatsani täyttyy nopeasti joten todella pienillä annoksilla mennään. Jaksan elää ja liikkua ja osallistua ja käydä rakastamassani työssä jossa saan auttaa muita.
      Miehet eivät vieläkään jaksa kiinnostaa, ehkä ei koskaan enää, mutta se ei haittaa. Pääasia että elän ja nautin elämästä.

      Uskallan siis epäillä aloitusta, ja ihmettelen että jos, niin miksi, joku saa jotain sairasta nautintoa irvailla vakavan psyykkisistä sairauksista eniten kuolemaan johtavan sairauden kustannuksella?
      Jos aloitus on totta, niin hyvin epätyypillistä anorektikolle kaiken kaikkiaan. Siis oikeasti sairaalle, ei feikkaavalle wannabe sellaiselle.

      • Anonyymi

        Aloitus on jotain ätmi"huumoria".


    • Anonyymi

      Täällä toinen syömishäiriötaustainen. En usko että seksi kiinnostaa sinua koska seksihalut tämä tauti tappaa. Eli miellyttämisenhalustako aiot suostua? Ei kannata. Mutta jos oikeasti koet että tahdot silti hypätä sänkyyn tämän kerran tapaamasi miehen kanssa niin pyydä häntä olemaan extra varovainen ja mielellään ei itse yhdyntää?

      • Ei se ole tauti..Idiotismia ei varsinaisesti luokitella taudiksi.
        Voit päättää alkaa syödä hyvin jo tänään.


      • Anonyymi
        CamelBoots kirjoitti:

        Ei se ole tauti..Idiotismia ei varsinaisesti luokitella taudiksi.
        Voit päättää alkaa syödä hyvin jo tänään.

        Mistä tiedät? Oletko lääkäri? Vai pelottaako mielisairaudet sua niin paljon, että kiellät niiden olemassaolon? Onko sulla suvussa? Pelkäätkö sairastumista?


    • Tuo " sairaus" on varsin helposti hoidettavissa.
      -Voit päättää jo tänään lakata olemasta idiootti.
      Selkeästi itse tiedostat terveysongelmat, mitä tuo idiotismisi aiheuttaa, mutta et vaan halua tehdä asialle mitään.. Ihan kuin läskit eivät halua tehdä läskeilleen mitään..On se niin saatanan veikea ottaa vastuu itsestään.

      • Anonyymi

        Aloituksen tarkoitusperistä tai totuudenmukaisuudesta viis, mutta sinä olet kyllä täysin väärässä.

        Kyseessä on psyykkinen sairaus ja ne ovat usein kaikkein julmimpia sairauksia.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen tarkoitusperistä tai totuudenmukaisuudesta viis, mutta sinä olet kyllä täysin väärässä.

        Kyseessä on psyykkinen sairaus ja ne ovat usein kaikkein julmimpia sairauksia.

        -keinovaginamies-

        Hän TÄYSIN selkeästi tietää ne syyt, miksi hänen terveys on tuhoutumassa, mutta hän ei HALUA reagoida siihen...
        - Hän on samalla tavalla psyykkisesti sairas kuin lihavatkin ihmiset..Tuo on vain vastakohta sille. Hän on päättänyt tuhota oman terveytensä..Juurikin niin. Tietoisesti päättänyt.


      • Anonyymi

        Ja minkä alan koulutuksen voimin sanot noin?

        Sitä esinu eämäm koulua ei nyt lasketa.


      • Anonyymi
        CamelBoots kirjoitti:

        Hän TÄYSIN selkeästi tietää ne syyt, miksi hänen terveys on tuhoutumassa, mutta hän ei HALUA reagoida siihen...
        - Hän on samalla tavalla psyykkisesti sairas kuin lihavatkin ihmiset..Tuo on vain vastakohta sille. Hän on päättänyt tuhota oman terveytensä..Juurikin niin. Tietoisesti päättänyt.

        Sanot varmaan noin kaikille itsemurhan tehneiden omaisillekin.. idiootti mikä idiootti.Miehet muuten tekevät eniten itsareita. Aloitus oli toetenkin provo, mutta ethän sinä idioottina sitä ymmärtänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanot varmaan noin kaikille itsemurhan tehneiden omaisillekin.. idiootti mikä idiootti.Miehet muuten tekevät eniten itsareita. Aloitus oli toetenkin provo, mutta ethän sinä idioottina sitä ymmärtänyt.

        Eikö elämä maistu..Täällähän ei ole kenenkään pakko kiituuttaa. Sen kun poistuu muonavahvuudesta ihan silloin kun parhaalta tuntuu.
        - Minä nautin elämästä. Tykkään elää. Terveys ja urheilu ykkös prioriteetti.
        Minulta ei sääliä heru ihmisille, ketkä eivät osaa arvostaa terveyttä ja elämää, mikä teille on annettu.


      • Anonyymi
        CamelBoots kirjoitti:

        Eikö elämä maistu..Täällähän ei ole kenenkään pakko kiituuttaa. Sen kun poistuu muonavahvuudesta ihan silloin kun parhaalta tuntuu.
        - Minä nautin elämästä. Tykkään elää. Terveys ja urheilu ykkös prioriteetti.
        Minulta ei sääliä heru ihmisille, ketkä eivät osaa arvostaa terveyttä ja elämää, mikä teille on annettu.

        Harmi ettei tuota sun luonnevikaa ja persoonallisuushäiriötä ole pystytty parantamaan. Paitsi jos olet itse valinnut olla sairas.


    • Anonyymi

      Ei kannata yhden näkemisen jälkeen yöksi mennä.
      Voi olla joku sekopää ja mistä tietää vaikka tappaa.

    • Mä kyllä kanssa hiukan epäilen tätä tarinaa. Aika heikossa hapessa aikuinen joka ei 33 kg enempää paina.

      Teininä painoin 42-45kg ja olin jo 167 cm pitkä, hyvin ohut. Ja vyöllä vielä kiristin vatsaani, kun nälkä iski. Odotin koska nälkä menisi ohi tai söin leivänkannikan, salaattia, tuorekurkkua. Mitä vaan millä saa nälkää pois, muttei liho.

      Ja aika veto pois kun ei paljon energiaa saanut sisuksiinsa. Sitten vielä migreeni karahti päälle ja oksensin sappinesteitä, kun muutakaan ei ollut oksentaa. Niin tuntuu et noin pieneksi käynyt ei kyllä jaksa seksiä miettiä tai edes harrastaa.

      • Mulla se ei tosin ollut mitään laihuuden ihannointia tai että oisin näyttänyt peilikuvassani liian paksulta, vaan yritin jarruttaa kehitystä. Naisellistumista.

        Mulle oli pienestä pitäen jankutettu, että pitää syödä muuten loppuu kasvu ja kehitys. Äiti istui välillä hajareisin päällä pakkosyöttämässä mua. Ja lääkärissä kyseli neuvoja syömättömyyteen. Olin huono syömään.

        Ruoka oksetti. Tuli huono olo.

        Muistin että syömättömyys vaikuttaa kehitykseen ja yritin olla kehittymättä nälkäkuurilla. Eri syyt, samoja oikkuja.


    • Usko lääkäriä ja unohda seksi juuri nyt. Jos mies oikeasti välittää sinusta, hän kyllä jaksaa odottaa. Ja voisitteko te tyydyttää halujanne jollain muulla tavalla, joka ei vahingoittaisi sinua? Esim. käsin tai suuseksi tms?

    • Anonyymi

      Joutaisit sairaalan sänkyyn. En usko kertomustasi, sillä 33kg aikuisella on hengenlähtö kovin lähellä.

      • Anonyymi

        Jos aikuinen ihminen painaa saman verran mitä 7 vuotias lapsi on hän jo kovin luisen näköinen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aikuinen ihminen painaa saman verran mitä 7 vuotias lapsi on hän jo kovin luisen näköinen.

        AsianVierestä

        Mutta kun miesten mielestä nainen ei voi koskaan olla liian laiha. Silloin unelmanainen on luuranko silikonipalloilla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe